Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/08/2008 @ 09:57 ![]() | HEy Greet, Moet lastig zijn die onzekerheid, waarom laat je geen bloedtest doen, heb je toch zekerheid? Groetjes |
| 26/08/2008 @ 19:40 prutske04 ![]() | kom morgen wel weer maar senne doet vrij ambetant nu en tis niet om uit te houden, er komt een vriend sfs langs en hij weet dat en nu is er geen zeg meer aan |
| 27/08/2008 @ 08:40 prutske04 ![]() | hier zijn de ![]() |
27/08/2008 @ 09:50 ![]() | ah prutske, zo jammer! Lisa |
| 27/08/2008 @ 18:15 wendy ![]() | oh prutske, het is zo frustrerend he,maar je weet nu toch tenminste wat het is he. gaat het beetje? wendy ![]() |
| 29/08/2008 @ 21:10 veronique ![]() | he prustke hoe is het met je veel last van je regels en hoe gaat het verder groetjes vero |
| 29/08/2008 @ 21:13 veronique ![]() | he wendy hoe is het met je groetjes he lisa hoe is het met je ,nog veel last van misselijkheid.en veel moe gr vero ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

wanneer vruchtbaar na miskraam??
zouden komen. ik ben niet meer misselijk maar wel veel moe. ik ben supergevoelig, gisteren de film made of honor gaan zien en ik heb men tranen moeten wegvegen, pfff kwas effe gevoelig amai. mijn borsten zijn gevoelig en donkerder rond men tepels maar voor de rest geen echte symptomen van zwangerschap, maar als het me een troost mag geven toen ik zwanger was van senne wist ik het pas op 7 weken. lol dus wie weet .... 

. senne is al 4 jaar een zorgenkindje, zelfs mijn eigen mama wil dat ik geen 2de kindje krijg om zeker te zijn dat senne niets te kort gaat komen, maar dat gaat niet gebeuren echt niet. senne krijgt alles wat hij wil en zal al de nodige begeleiding gaan krijgen die nodig is. 

. Probleempje, ik heb die uitgeleend en als ik terug vraag weten die ook hoe laat het is. Ik ga zeker niet tot 12 weken kunnen wachten om het te zeggen dus ik denk als ze vrijdag zeggen dat alles goe is dat ik het aan mijn moeder zal vertellen.