< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Nog mensen met PCO

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
26/08/2008 @ 16:25
Joke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@Leen:
Ik begrijp dat je wat bang geworden bent, ik had dat ook, maar toch moet je blijven geloven. Volgens mij voel je het gewoon als het goed zit, en ik voelde al gauw dat dat niet het geval was.
Ik had dat witverlies ook tijdens het vrijen. Normaal wordt ik niet echt 'nat' (sorry he dames) maar toen... man man... maar ik had ook af en toe wat in mijn slipje... het zag er wel anders uit dan normaal, meer-dikker-wit-draderig...
Als ik goed tel dan zou je nod idd vrijdag of zaterdag zijn...
Veel moed nog en als het niet lukt met wachten, waag dan maar in het weekend een testje ! Hou ons op de hoogte hoor !
knuf

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 16:58
lauie

Hi meiden,

Joke, succes bij de gyn vanavond.

Kim, ik was eerst ook bang voor de sex, bang dat er iets mis ging. Maar je moet het gewoon 1 keer doen en dan zie je dat het helemaal geen kwaad kan en dan kan je er daarna gewoon weer van genieten.

Snuitje, ja het zal lang duren voordat ik hem weer zal en kan vertrouwen. Ik wordt echt gek van mijzelf omdat ik alles wat hij zegt wantrouw. Ik hoop dat we hier uitkomen. Vervelend van de rugpijn zeg. Ik heb ook sinds twee dagen erg pijn in mijn rug, maar ik hoef gelukkkig niet over de grond te kruipen.

Leen, ik duim hoor!

Hel1, wat een mooie kindjes!

Ploempje, heerlijk he de eerste avond in je nieuwe huis. Dan maakt het echt niet uit of dat in een normaal bed is of op een matrasje.

Marylene, wat vervelend dat hij het geslacht heeft verklapt, zou ook wel iets voor mij zijn. Lief dat je mijn keuze steunt!

Sterre en Sabine, weten jullie al wat?

Vandaag de echo gehad, ventje wou per se mee (eerst natuurlijk per se niet) en hij vond het onwijs leuk. De baby was echt aan het spartelen en alles was goed te zien, armpjes, beentjes, neusje, ben echt al trots op mijn kleintje. Over twee weken mag ik weer voor een echo.

Groetjes lauie

AFSPRAKEN:

Sterre: 26/08 afspr gyn
Sabine: 26/08 2de fm, na pco beeld op cd 11 + 1° clomid
Joke: 26/08 afspr gyn (na MK - bespreking vervolg behandeling)
Snuitje: 01/09 (11.15u) echo op 12 weken
Hel1: 02/09 (18.45u) echo op 8,5 weken
Lauie: 08/09 (10:15) echo.
Ploempje: 10/09 als geen eisprong; consultatie gyn.
Kim : 11/09 echo op 12 weken
Marylène: 11/09 controle geen echo.
Lauie: 18/09 controle verloskundige.

BIJNA ZWANGER:
Sterre: NOD 25/08/2008
Leen: NOD 01/09/2008
Louise: NOD 02/09/2008
Joke: NOD 10/09/08

ZWANGER:
Marylène - 24 jaar - eerste kindje - uitgerekend 23/12/2008
Snuitje - 23 jaar - eerste kindje - uitgerekend: 13/03/2009
Lauie - 22 jaar - eerste kindje - uitgerekend: 17/03/2009
Kim - 28 jaar - eerste kindje - uitgerekend: 21/03/2009
Hel1 - 29 jaar - eerste kindje - uitgerekend: 11/04/2009

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 19:33
Louise

Hey meiden, jullie zijn echt heel lief, weten jullie dat? Bedankt om zo aan me te denken. Op dit moment zit ik echt in een lastige periode. Mijn temperatuur is weer helemaal laag dus ik ben weer vertrokken voor een periode van eindeloos wachten op een natuurlijke eisprong die toch niet komt.. We geloven er niet meer in.. Ik had zo hard gehoopt begin september, wanneer we een jaar getrouwd zijn, zwanger te zijn. Het idee om die dag met een lege buik te vieren terwijl ik 20 weken had moeten zijn, maakt ons zo verdrietig..

Ik vind dat Joke heel mooi verwoord heeft hoe ook ik me voel:

"Ik ben zo bang geworden, zo enorm angstig voor alles wat nog moet komen. Ik weet echt niet hoe te moeten reageren / hoe me te zullen voelen bij een volgende zwangerschap.
De vakantie heeft me goed gedaan maar ik heb het terug enorm moeilijk sinds ik thuis ben.
Ik wist niet dat zoiets kleins, dat zoiets prils zoveel emoties kon losweken. Ik probeer het positief te benaderen: de natuur heeft dit vermoedelijk beslist omdat het vruchtje niet gezond was en ik weet nu dat ik zwanger kan worden maar toch... het blijft zo'n pijn doen.
Ik kan alleen maar meer bewondering opbrengen voor de meiden hier op dit forum die hetzelfde meemaakten. Ik hoop dit echt nooit meer te moeten meemaken want het is een verschrikkelijk gevoel..."

Enerzijds doet dit me deugd, dit gevoel van (h)erkenning, het besef niet alleen te zijn. Anderzijds vind ik het vreselijk dat op ons forum nu al 3 meiden dit hebben moeten doormaken.. Echt meiden, besef hoeveel geluk jullie hebben met jullie zwangere buikjes..

Meiden, ik denk iedere dag aan jullie en ben oprecht blij dat alles zo goed gaat met de zwangeren (ondanks rugpijn, misselijkheid en vermoeidheid). Maar op dit moment ontbreekt me de fut om regelmatig op iedereen te reageren, vergeef het me..

Toch wil ik elk van jullie een dikke geven. Ik hoop dat ik snel de positieve moed terug vind, bedankt om zo met me mee te leven, het helpt me echt..

Dikke kussen,
Louise

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 21:43
Sterre

Ben naar de gyn geweest. Mag beginnen met provera om de menstruatie op te wekken en dan verder met dubbele dosis clomid. De gyn was ontzettend lief en meelevend. Ik had even op papier gezet wat er allemaal gebeurd was omdat hij met vakantie geweest was. En al lezend reageerde hij daar heel erg lief op. Ik had verwacht dat ik misschien zou moeten wachten tot ik weer zelf ongesteld zou worden, maar dat hoefde gelukkig niet. Hij zei: laten we maar beginnen met provera, dan kunnen we gewoon meteen weer verder en dan hoeven jullie niet te wachten. Ook verwees hij ons meteen door naar de dienstapotheek (het was al 18:00u) zodat ik meteen vanavond kon beginnen met provera. Dus we gaan er met volle moed weer tegenaan!

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 21:52

hoi

Louise, Het doet inderdaad deugd om (h)erkenning te voelen, want ook bij mij voelt het futloos aan om hier te reageren.

Hoewel ik hier elke dag kom piepen en spannend zit te lezen naar alle verhalen, toch blijft het elke dag pijn doen door de vraag waarom.

Om even te antwoorden op de vraag van mijn bloedwaarden.
Wel mijn antistoffen staan nog steeds boven de 3.00 en dit moet normaal onder de 1.00 zijn.

kortweg, weer slecht nieuws gekregen en weer sterk ontmoedigd geworden .

Daarom dat ik niet kwam reageren, omdat ik ook wist dat ik weer eens negatief zou overkomen.

groetjes bolleke

sorry voor de laatste tijd al mijn gejank

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 21:55
Sterre

Hier nog even het lijstje, heb het aangepast. Zodra ik ongesteld zal worden, kan ik mijn NOD invullen

AFSPRAKEN:

Sabine: 26/08 2de fm, na pco beeld op cd 11 + 1° clomid

BIJNA ZWANGER:

ZWANGER:

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 21:58
Sterre

Bolleke, dat geeft toch helemaal niet dat je hier je hart lucht daar zijn we toch voor ik hoop echt voor je dat je schildklierproblemen snel opgelost zullen zijn zodat je kan gaan proberen zwanger te worden. Ik kan me wel voorstellen dat het enorm frustrerend is om nog te moeten wachten. Maar weet je wat ik mezelf probeer voor te houden? Als je terugkijkt naar vorig jaar, dan zie je hoe snel de tijd voorbij vliegt. Dus dan denk ik: volgend jaar zal ik ook zwanger zijn of misschien zelfs al een kindje hebben. En dan zal deze periode waar we nu in zitten heel ver weg lijken. Het is soms een schrale troost, maar mij helpt het wel om vooruit te kijken.

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 23:45
sabine88

heey allemaal!

hier al een behoorlijke heftige week achter de rug, en het is nog maar dinsdag! ik ben zo kapot! ik heb me nu even achter de laptop gedwongen omdat ik jullie toch wel graag even wil vertellen hoe mijn afspraak is gegaan!

ik heb niet alles bijgelezen, aangezien ik anders in slaap zal vallen denk ik haha..

ik ben maandag begonnen met mijn opleiding, ik ga nu in zwolle naar school. het is een hele leuke klas, maar wel heel zwaar. ik doe nu 2 jaar in 1 jaar, dus een versneld traject. en het is echt zwaar, ik doe nu bedrijfs administratie, ik wil uiteindelijk naar boekhouding gaan, maar door gebrek aan de diploma die je er voor moet hebben doe ik nu deze. maar het is echt zwaar. vandaag was de eerste dag dat we echt naar school gingen en er werd van mij verwacht dat ik een bestelling zou doen uit Denemarken, via de telefoon....

nou dat heb ik dus maar uitgesteld tot maandag haha. want ik vind dat toch wel heel erg eng!!

Mijn afspraak vanochtend is toch wel een domper geweest, maar het heeft me niet eens gegrepen.. ben bang dat het er weer uit gaat komen met clomid straks. ik reageerde een beetje op clomid maar niet zoals ik hoopte. ik had weer typisch pco beeld, alleen wel wat meer verschil in de follikels. de grootste was *8 mm* dus totaal niet veel! maar het grootste eitje van wat ik tot nu toe heb gezien dit jaar haha.
nu mag ik vandaag weer beginnen met provera, maar denk dat ik het uitstel tot morgen, dat ik hem sochtends neem, aangezien ik om 5 uur op moet staan ben ik dus zo gauw als ik thuis kom helemaal kapot, ik eet en drink wat (kom tussen 17 en 18 uur thuis) en dan ga ik op bed liggen en slapen tot sochtends 5 uur.. dus dan komt het voor mij beter uit om hem sochtends te nemen. en zogauw mijn menstruatie er door is mag ik beginnnen met 2 x clomid.. ik ben er toch wel een beetje angstig voor aangezien mijn depressieve gedachtes bij mijn vorige kuur, maar denk dat dat gekomen is doordat ik toch alles opkropte en het er toen wel uit is gekomen haha. maar dat wil ik dus veranderen door er veel over te praten met mijn ventje, en me er voor tegen te houden dat het niet zo word als de vorige kuur.

maar al met al een beetje een domper dus. maar ik ga door, en geef niet op :)

nu weet ik trouwens niet of ik jullie heb vertelt over dat ik het toch wel eng vond om onze kinderwens via het ziekenhuis verder te laten gaan aangezien ik nu weer een opleiding doe. maar ik heb er helemaal geen angst meer voor. er is namelijk op mijn school een speciale kolf ruimte en een kinderverblijf. dus dat gaat dan wel helemaal goed komen :) vind dat ze het heel erg goed daarvoor geregeld hebben, aangezien er vanaf januari 16.000 studenten op die school zitten haha!

ik wil nog even snel reageren op bolleke, meid, ik heb voor je geduimd dat je eerder mocht stoppen, ik begrijp dat je het er moeilijk mee hebt gehad maar je moet gewoon doorblijven gaan met je hart luchten hoor! je hoort er bij, en iedereen denk ik wel, vind het wel fijn dat je hier bent! en wat van je laat horen, we zijn er voor je.
en je gevoel begrijp ik ook heel erg goed, ik heb er ook soms wel moeite mee maar gelukkig niet heel vaak, heb soms mijn dagen dat het wat moeilijker is.

een hele dikke knuffel voor jou meid,

Dames, ik kom zo snel mogelijk op jullie reageren, maar moet nu even aan mijn lichaam denken, dus het zal zelfs nog wel het weekend kunnen worden hehe!

tot snel lieverds! ben blij dat er hier zon goede sfeer hangt en dat iedereen ook echt zijn hart kan luchten!

groetjes sabine

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 23:46
sabine88

AFSPRAKEN:

BIJNA ZWANGER:

ZWANGER:

zo gauw mijn NOD er is, zet ik me weer in het lijstje

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 07:12
lauie

Hallo dames,

Sabine, wel knap zeg dat je twee jaar in 1 jaar gaat doen. Ik snap dat je het lastig vind om met gemak aan de clomid te gaan omdat je vorige keer zo down werd van die clomid. Je eitje is echter wel groter geworden dan dat er ooit eentje was! Ik snap dat het moeilijk is om dit positief te bekijken maar je bent voor het eerst op de goede weg. Ik hoop dat een dubbele dosis wel helemaal aanslaat en dat je een superei hebt!

Sterre, wat heb jij een lieve gyn zeg. Je mag gewoon weer opnieuw beginnen. Hoe staan jullie ertegenover? Vind je het eng om weer te beginnen of ben je ook wel een beetje angstig? Ik hoop dat je er met goede moed en veel zin weer aan kan beginnen en dat het weer snel aanslaat maar dan wel dat het deze keer goed gaat!

Bolleke, wat onwijs vervelend van die waarden. Waren ze toch wel iets gezakt of nog helemaal niet? Ik snap dat je het moeilijk hebt maar blijf aub niet weg! Het is toch normaal dat we onze problemen hier met elkaar bespreken en dat zien we helemaal niet aan voor zeuren of negatief doen. Ik zou het echt zo jammer vinden als je weg zou blijven.

Louise, wat jammer dat je weer een beetje een dipje hebt, maar dit is heel logisch. September komt dichterbij, voor jullie een belangrijke maand, en dan wordt je weer geconfronteerd met dit verlies. Als je er over wil praten dan kan dat altijd he! Als je liever even niet op ons wil reageren is dat ook goed. Je moet je niet verplicht voelen tot iets.

groetjes lauie

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 08:26
Joke

@sabine en sterre:
Het is goed om horen dat jullie er weer aan kunnen beginnen.
Een nieuwe ronde met nieuwe kansen, al kan ik begrijpen dat het soms zo niet meer aanvoelt...
Hou er de moed in, dames !

@Louise: meid, ik kan zo goed begrijpen hoe je je voelt. Ook ik heb soms de fut niet... Er zijn gewoon geen woorden voor... Ik begrijp dat je je huwelijksverjaardag niet wil vieren met een 'leeg gevoel in je buik'- wetende dat je normaal halfweg zou zijn... Ik heb ook heel vaak het idee van 'ik zou nu zo ver zijn'. Gisteren ging ik naar de gyn en ik had deze afspraak gemaakt voor een eerste echo... ik zou vermoedelijk het hartje voor de eerste maal gehoord hebben...
Dat doet pijn maar ik ga door. Ik wil echt mama worden en jammer genoeg lukt dit bij ons niet zoals bij vele anderen. Ik geloof wel dat het ooit gaat lukken, en soms, heel soms, kan me dit geruststellen. Maar heel vaak ook niet, dan ben ik het vechten, de angsten, de onzekerheden en de negatieve boodschappen zo kotsbeu dat ik er ziek van word. Het heeft zo veel invloed op de rest van mijn leven... ik kan me nog amper toeleggen op mijn werk (dat er uit bestaat constant naar de problemen van anderen te moeten luisteren). En soms denk ik, "waar zagen jullie in godsnaam over" - en dat is niet goed - niet correct naar mijn cliënten toe...
Maar ik denk vaak aan jouw woorden: "wees maar eens lekker boos op de hele wereld" en dat doe ik nu ook - en dat lucht op - ...
Ach, ik kan boeken schrijven over mijn emoties.
De gedachte niet alleen te zijn met "dit" doet ergens deugd... langs de andere kant is het zoals je hierboven schreef: je zit ermee en uiteindelijk sta je er alleen voor...
Ik hoop dat je weldra een klein beetje positief nieuws krijgt, waardoor er weer wat hoop is - gereserveerde hoop vermoedelijk maar toch...
Meid, hou vol ! En als je niet wil reageren hier dan doe je dat niet. Blijf gerust even weg als dat helpt, ik heb daar ook even aan gedacht, maar kan het blijkbaar niet laten. Maar ik ben ervan overtuigd dat iedereen begrip heeft voor je keuze.

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 09:15
Marylene

Hey meiden,

Ik reageer later op iedereen wel... Maar ik zit sinds gisteren in een serieuze dip... Loop alsmaar te schremen en zie het allemaal heel zwart in. Ik wil verder, plannen alles klaarmaken maar telkens komt er weer iets tussen...

Sorry voor dit berichtje ik weet dat er hier zijn met veel grotere 'problemen' en dat ik me gelukkig mag prijzen. Maar voel me echt zo niet.

Heb wel een nieuwe buikfoto geplaatst.

Dikke knuf allemaal xxx

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 09:39
Sterre

sabine,

ik heb de vorige keer ook last gehad van de clomid, inderdaad dat ik me heel erg rot en verdrietig voelde en ook ontzettend snel geïrriteerd. Dus daar zie ik ook niet zo naar uit nu... maar aan de andere kant; bij mij heeft de laagste dosis clomid toch al aardig zijn werk gedaan de 1e keer, alleen de 2e keer niet goed. Dus nu met een dubbele dosis clomid heb ik alleen maar weer meer kans op een zwangerschap. En daar probeer ik maar steeds aan te denken.

Joke en Louise,

ik heb ook nog steeds af en toe een dag dat ik me ontzettend verdrietig voel om de miskraam. Als ik het iemand vertel moet ik er ook nog steeds om huilen...Maar nu proberen we gewoon met goede moed weer verder te gaan. Joke, hoe gaat het nu bij jou verder? Mag je al weer snel verder gaan met behandelen?

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 10:13
kim

Hey dames,

Louise, . Met tranen in de ogen heb ik je berichtje gelezen.
De volgende maand zal idd emotioneel zwaar zijn. Je wordt continu geconfronteerd met jullie grote verlies. Een vol buikje zou idd een mooie bekroning zijn van een jaar huwelijk.
Ik wens je het zo hard toe meid. Maar de realiteit is veel harder, we hebben niet te kiezen.
Het is zo een groot verlangen dat iedere tegenslag teveel is. Kon ik je maar helpen, kon ik maar toveren ik zou onmiddellijk weten wat te doen.
Als je geen fut hebt om te reageren , doe het dan niet, we zijn geen verplichting. We zijn een uitlaatklep als je er nood aan hebt.
Denk even aan jezelf, en doe dingen waar je je beter mee voelt.
Ik hoop dat je snel terug de positieve drive kan vinden om er vol tegenaan te gaan.
En als je hier een pauze neemt, weet dat we aan je denken, dat we voor je duimen.
Een mega dikke knuffel meid

Bolleke, we hadden zo een hoop op betere waarden. Verdomme toch.
Moet je nu definitief wachten tot het einde van het jaar? Of heb je nog een kans?
Lieve Bolleke, wat maakt het ons uit dat je negatief reageerde? We zijn er toch voor mekaar?
Hebben we niet beloofd dat wij u hierdoor gingen sleuren? Heb je even geen zin om te reageren dan is dat toch geen enkel probleem. Maar je moet niet wegblijven omdat je alleen maar 'negatieve' berichtjes post. We gingen mekaar toch helpen? Wel dat is in goede en kwade dagen hoor meid!!!!!
Een dikke troostende knuffel

Joke, ik doe mijn petje af. De manier waarop je verder gaat. Ik kan het mij moeilijk voorstellen omdat ik zelf zoiets nog niet heb meegemaakt. Daarom is het voor mij ook moeilijk om de juiste woorden te vinden.
Het zal wel heel moeilijk zijn om heel de dag naar de problemen van een ander te luisteren. En dat terwijl je zelf helemaal emotioneel in de knoop ligt.
Ik hoop dat je net zoals Louise snel de draad weer kunt oppakken om verder te gaan.
Het is tijd voor wat meevallers, en die meevallers zijn echt wel voor jullie bedoeld.
Een hele dikke steunende knuffel

Marylène, oei wat is er aan de hand?
Verloopt het niet zoals je zou willen? Wenen kan opluchten meid.
Werkt je ventje niet mee?
Hopelijk zijn de obstakels te overbruggen en kan je verder met alles klaar te maken.
Moet je nog veel doen dan?
Laat je niet opjagen hoor, dat is niet goed voor Ukje

Sterre en Sabine, goed dat jullie aan de volgende ronde kunnen beginnen.
Mijn duimen staan al klaar.

Aan al de rest een dikke knuffel

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 13:34
Ploempje

@Leen: Ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Deze morgen heb ik gebeld voor mijn bloedresultaten (gisteren wisten ze het nog niet) en ik heb een eisprong gehad! Ze kunnen dan wel niet zeggen wanneer. Maar ik ben toch super content. Dat is nu al twee maanden na elkaar en dat heb ik nog nooit in mijn leven gehad . Onmiddellijk na het telefoongesprek begon ik al te twijfelen of ik het wel goed gehoord heb. Maar ik durf nu niet meer terug te bellen om het nog eens te vragen... . Mijn ventje zegt dat ik het wel goed gehoord ga hebben.
Ik begin serieus te hopen! Al weet ik rationeel dat ik weinig kans maak. Ik heb al een paar dagen steken in mijn onderbuik, hoofdpijn, alle symptomen zoals mijn maandstonden er aan schikken te komen. Dus ik kan je helemaal volgen als je de symptomen beschrijft.
Ik vind het ook dubbel. Ik mag niet te veel hopen want het is niet omdat ik een eisprong heb dat de kansen ook groot zijn. Mijn ventje zijn zaadjes zijn namelijk ook niet schitterend dus het moet echt al een toevalstreffer zijn. Nu ja, die bestaan .
Kan dat dat ik echt voel alsof mijn maandstonden komen maar dat ze dan toch niet komen? Of mag ik mijn hoop opgeven?
Ik voel Leen dat we ongeveer in dezelfde situatie zitten dus het is wel spannend wat het bij beiden gaat geven. Ik ga ook maandag testen als ik ze dan nog niet heb gehad. Hou mij op de hoogte!

@ Marylene: wat scheelt er? Spelen je hormonen met jou? Problemen op het werk? Als je het ziet zitten mag je het altijd komen uitleggen hé. We kunnen je altijd proberen steunen. Het is niet omdat jij zwanger bent dat je geen zorgen meer kunt hebben hé. Die zijn ook belangrijk!

@ Louise, Joke, Sterre: Ik wou dat ik kon wensen wat ik wil en dat deze uitkomen. Ik zou jullie zeker niet vergeten hoor! Het moet inderdaad pijn doen om iets wat je veel te kort gekend hebt. Je mag de moed echter niet opgeven. Dat sterretje aan de hemel zal ooit een lichtpuntje zijn.

@Lauie: tof dat je ventje zo gekeerd is! Amai het waren emotionele tijden de laatste tijd voor jullie. Ik hoop dat je samen terug even als daarvoor. Als jullie er beiden voor willen gaan dan kan dat zeker geen probleem zijn.

@bolleke: Beu van die waarden! Jij verdient echt zoveel beter! Ik heel hard dat het geluk voor jou eens mag keren! Ik kan mij voorstellen dat het zeer pijnlijk is hier af en toe te komen lezen maar weet dat we echt ook zeer erg aan je denken en dat onze hoop ooit wel tot iets zullen bijdragen!

@Sabine: amai zo'n drukke week. Hopelijk kan je je snel aanpassen aan je nieuwe ritme. Veel succes!

@ Kim en snuitje: veel succes met jullie rug! Ik hoop echt dat het stilaan beter is! Mijn rug doet sinds gisteren ook pijn maar ik denk dat het verhuizen en het sleuren er zeker voor iets tussen zit.

Sorry als ik iemand vergeten ben...
Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 13:36
Ploempje

Even aangepast

AFSPRAKEN:

Ploempje: 11/09

BIJNA ZWANGER:
Ploempje: NOD 01/09/2008?

ZWANGER:
Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 13:47
Joke

@Leen en Ploempje: meiden, ik duim voor jullie ! Laat iets weten als jullie getest hebben ! Het kan echt alle richtingen uit - dus ook de positieve richting !

@Marylene: meid, wat is er aan de hand?
En natuurlijk mag jij je ook eens slecht voelen, het is niet omdat je zwanger bent dat je nu plots geen recht van spreken meer hebt.
Vertel eens ...

AFSPRAKEN:

Joke: 28 en 29/8: bloed prikken voor LH-waarden
Ploempje: 11/09

BIJNA ZWANGER:
Ploempje: NOD 01/09/2008?
Joke: NOD 14/09/08

ZWANGER:

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 19:10
kim

Hey Ploempje,

Goed nieuws van je eisprongen.
Waarom zou je niet mogen hopen? Hoop doet leven, en zolang je in je achterhoofd houdt dat het misschien deze maand niets is kan het toch geen kwaad.
Als jij niet durft hopen, wel dan hoop ik dubbel en dik voor u!

Doe maar rustig aan met de verhuis? Moeten jullie nog veel doen?

Mijn rugske is weer een pak beter hoor.

Dikke knussen

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 19:48
snuitje

Roh ik ben hier gewoon anderhalf uur bezig geweest om alles bij te lezen...

ik had overlaatst al wat gereageerd maar toen had ik ook al gezegd dat ik niet alles gelezen had, dus ik moest een HELEBOEL bijlezen...

dus ik ben helaas ook alweer veel vergeten, sorry sorry !

Bolleke wat erg van je waarde zeg !!!! dat moet onder de 1.0 zijn schrijf je, moet je daarvoor die medicatie blijven nemen dan?
Roh wat had ik gehoopt dat je groen licht zou krijgen binnenkort aangezien die andere waardes zo hoopvol verbeterd waren...

En Lauie, hoe gaat het met jou, jij hebt het toch echt ook niet makkelijk hé, zo dat geluk en ongeluk te samen... lijkt me heel dubbel. Gelukkig zijn er ook mensen die je aan het positieve doen denken en aan je babytje hé... hoe is het met je vent?

Marylène, ik schrok even van je berichtje , en je weet ik sta ook klaar voor je hé ! Of als je me wil mailen... als het privé is versta ik het ook hoor !
Maar zoals iedereen al zegt, lucht jij je hart ook maar hoor als je dat wil ! kom eens hier lieveke
Hopelijk gaat het al iets beter, al weet ik niet of het dipje maar tijdelijk was of iets dat nu nog niet opgelost kan zijn... dikke zoen

En Louise, hoe gaat het met jou ondertussen..? En Joke? Roh wat moeilijk toch en zo oneerlijk wat jullie meemaakten, ik heb het al vaak gezegd, maar ik blijf het denken... dit zou niet mogen gebeurd zijn!

En al de rest, sorry sorry ik zou heeeeeeeel graag nog reageren, maar het is alweer zo laat... en het werk stapelt zich op hier thuis... mijn schatje helpt me enorm goed, maar ik zal toch ook nog wel iets moeten doen hé

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 07:49
Leen

Online Status Bekijk profiel
Hey meiden,

ik kom straks nog uitgebreid reageren maar nu even dit...

Ploempje, ik veronderstel dat mijn regels wel degelijk komen (er zijn...) Gisteren na het vrijen had ik bij het afvegen, het leek wel oud bloed, maar vanmorgen was het roze... Nu ga ik natuurlijk als een zottin om het half uur naar het toilet en elke keer is het een heel klein beetje bij het afvegen... Gisteren had ik de hele dag vapeurs en dat had ik toen ik na 7 maand mijn regels eindelijk kreeg ook een dag op voorhand dus...

Ik hou je op de hoogte hoe het verder verloopt vandaag maar tzal niet voor deze maand zijn denk ik...

Hopelijk is het bij jou anders... hoe voel jij je vandaag?

groetjes

Leen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >