< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » wie verwacht de NOD ook rond 7 april, ...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
wie verwacht de NOD ook rond 7 april, ...
27/08/2008 @ 14:30
flairtje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ja Lotta mss toch even met de ha bellen. Of zelfs de gyn eens proberen als je daar deze week mss nog terecht kan. Druk je ongerustheid uit en laat je niet afschepen, mss dat ze dan ook even een echo kunnen nemen, dan ben je zeker... wie weet was het ook maar innestelingsbloed.

Vanmorgen ben ik ook terug op controle geweest en mijn vechters vechten nog steeds. Ze doen het prima. Heb nu ook sinds 2 dagen dat ik duidelijk de schopjes voel aan de buitenkant van mijn buik, het ventje kan dus ook beginnen meegenieten!

Vanavond gaan we een nieuwe buik-foto maken dus dan kan je die morgen ook bezien op mijn profiel... niet verschieten hé want hij is echt al groot hoor! De gyn stond er ook van te kijken... Maar het is wel normaal naar het schijnt bij een tweeling, dan krijgt de buik altijd een flinke groeispurt te verwerken rond de 20ste week.

Thrallgi... en??? Goh....IK HOOP HET ZO!!!!!

Nien... en hoe zit het met de symptomen? en nonah?

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 15:36
davke

Leuk ik zet me er ook even tussen

Venda; 29 jaar, 10 jaar samen, niet getrouwd
Johanna; 25 jaar, 4,5 jaar samen, 2 jaar getrouwd
Cath; 30 jaar, 8 jaar samen, bijna 1 jaar getrouwd
Lotta; 23 jaar,4 jaar samen,dochter van(bijna)3, geregistreerd partnerschap
Nien; 25 jaar, 3,5 jaar samen, niet getrouwd
Flairtje; 27 jaar, 3 jaar samen, 1 jaar getrouwd
Christina; 25 jaar, 6 jaar samen, 4 jaar samenwonend
Karen; 37 jaar, alleenstaand, zoontje van 18 maanden
Lien; 28 jaar, 12 jaar samen, niet getrouwd
Nonah; 26 jaar, 3,5 jaar samen, 2 jaar samenwonend
Thrallgi,31 jaar,9 jaar samen,waarvan 8 jaar wettelijk samenwonend
davke; 24 jaar, 6,5 jaar samen, 1 jaar getrouwd

[Laatst gewijzigd door davke - 27/08/2008 @ 15:36] - Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 15:42
davke

ja en voor de rest niet veel nieuws geen gevoel van zwanger zijn of aan komende ongi weer niets zoals vorige maand

nu ga zeker nog niet testen voor zondag en denk zelfs dat ik dan nog een week zal wachten om te testen om toch zeker te zijn

en venda ik heb die hormonen niet nodig hoor heb telkens een normale cyclus dus ja we zullen nog heel veel moeten klussen zeker

maar ik laat het nu allemaal komen zoals het komt hoor ik ben er niet meer zoveel mee bezig als het komt dan komt en anders zien we wel
ik denk altijd aan de woorden van flairtje elke negatieve maand is een maand dichter bij de positive

ik heb nu gezegt tegen mijn ventje als het niets is einde dit jaar gaan we nog eens laten onderzoeken doen

alle ik ga nog wat gaan werken heb het super druk daarom ik niet meer zoveel langs kom

tot later

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 07:02

Online Status Bekijk profiel
Ik duim mee voor de aankomdende NOD'ers!!

Heb je al meer duidelijkheid, Lotta?

Christina, hoe is het met je ovutestjes? Is het al positief nu?
Ik ben gisteren ook beginnen testen maar er was nog geen tweede streepje te zien...

Allemaal dikke hug!
xxx

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 07:43
Christina

Hey Cath
Wel, gisteren was het zover! Eindelijk... En op de koop toe, heb ik het nog gevoeld ook. Dus hebben m'n ventje en ik lekker geklusd.
Ben benieuwd. Op naar de NOD!
Het is best wel raar dat het niet echt samenloopt met de banner, die vruchtbare periode, maar bon, zolang er maar een eisprong is, hé!

& voor iedereen!

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 10:29
Nien

Hoi allemaal!
Nou ik zal eens opsommen hoe het hier is haha.
Als ik afga op de templijst en m'n vorige cycli, zou m'n NOD toch al morgen zijn. Wat zou betekenen dat m'n temp vandaag al had moeten dalen. Dit is niet het geval!!!
Ook heb ik nog steeds veel slijmverlies, soms de hele dag door, soms ineens veel tegelijk (ieuw). Gewoonlijk ben ik in de dagen voor NOD juist 'droog'...
Twee paar nachten geleden had ik flinke steken in mijn borsten, auw...

Maar... vieze smaak in m'n mond, misselijkheid en ongi-gevoel zijn eigenlijk allemaal zo goed als verdwenen. Ik voel wel eens iets in mijn buik, maar dat kan van alles zijn... 's Ochtends voel ik me even niet zo lekker, maar dat is van de zenuwen omdat ik zo bang ben dat m'n temp gedaald zal zijn hihi. Borsten doen wel pijn, maar niet anders dan anders.
Ik probeer te blijven onthouden dat mocht ik zwanger zijn, ik dit heus ook wel ben als ik er niet de hele dag aan denk. Maar dat is moeilijijijijkkk!!!
Ik ben een beetje bang dat dit een maand zonder eisprong geweest is en ik weer eens zo'n lange rare cyclus heb, met vreemde symptomen die me op het verkeerde been zetten.

Anyways, zo staat het er dus voor.
Thrallgi, ik duim enorm hard voor jou! Ik gun het je zooo ontzettend, ik kan gewoon niet zeggen hoeveel. Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent!
Davke, voor jou duim ik ook net zo hard natuurlijk! Op naar de zondag he!
Liefs
xxx
Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 12:59
davke

ja ja nien dat ziet er al goed uit hé

ik heb niets van gevoel mijn temp blijft zoals die is zakt of stijgt niets dus ja afwachten he pff dat is nu net het moeilijkste hé wachten en er niet te veel aan denken kom er gewoon zot van
nu ja ik denk dat het weer niets zal zijn dus ja zo zal de teleurstelling wat minder zijn ook hé

alle tot later en duimen voor iedereen

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 14:26
Nien

Ja Davke, zo probeer ik ook te denken... Heb me streng voorgenomen om deze keer niet te gaan huilen als het weer niks is, en er rustig onder te blijven, maar of dat zal lukken moeten we nog maar zien.
Zeg, jij doet toch ook aan randjefietsen? Het lijkt wel of iedereen dan meteen in de eerste ronde prijs heeft... Frustrerend vind ik dat! Maar ik heb wel flink mijn best gedaan deze maand dus hopelijk is het nu succesvol!
Nou we zullen iig maar samen de nachtjes aftellen tot de zondag Enne, hoge temp geeft moed he, en geen symps hoeft ook niks te betekenen! Ik blijf !
[Laatst gewijzigd door Nien - 28/08/2008 @ 14:27] - Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 15:57
davke

dat randjesfietsen heb het nog niet echt onder de knie het lukt me niet echt alle kvind het zo moeilijk en mijn ventje lacht er mee omdat ik daar in geloof maar ik doe het wanneer hij slaapt maar kvind het echt moeilijk pff

denk dat ik nog wat ga moeten oefenen daarin
Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 13:42
Nien

Argh! Het blijft spannend hier. Dit postte ik vanmorgen in een ander topic:
"Gisteravond en vannacht steeds een soort zeurend, strak gevoel onder in mijn buik gehad. Alsof iemand zachtjes tegen m'n buik duwt, net boven het schaambeen zeg maar. Ik had gekookt, maar absoluut geen trek in wat ik zelf had klaargemaakt. Later in bed, om half twaalf nog wel kaas en een stroopwafel gegeten hahaha!
Ik was ook zomaar ineens erg emotioneel en in de war van wat ik allemaal voel enz. Ik wist gewoon niet meer, wat er van te denken. In overleg met vriendje vandaag dus maar een testje gedaan (al om 6u vanochtend, kon niet wachten hihi). Maar negatief... Temp is nog wel hoog. Vandaag weer wat misselijk en slap, maar er heerst ook verkoudheid en keelpijn enz.
Hmm nu weet ik het dus helemaal niet meer... Ik bereid me vast voor op een teleurstelling..."

Maar nu zag ik dat ik wat donkergeel/rozig slijmverlies heb gehad! Ik heb dat anders ook wel voordat ik ongesteld wordt, maar dit klopt nu dus niet met de hoge temp... Whaaah, ik krijg er wat van.
Misschien moet ik ook even wat minder op 't forum komen (is vandaag alweer de 3e keer ) en aan andere dingen denken. Ik laat komend weekend nog wel wat weten!

Lotta, hoe is het eigenlijk met jou?
Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 10:49
Lotta

Jeetje Nien, klinkt wel heel erg goed allemaal hoor.. Maar niet te veel hopen want als het dan niet zo is dan is de teleustelling zo groot!! Proberen veel met andere dingen bezig zijn.. haha moet lachen om mijn eigen tekst want weet hoe moeilijk dat is!

Ik ben bij de HA geweest en die heeft bevestigd wat ik al dacht.
Ik weet ook zeker dat ik het minimaal 3x vaker heb gehad maar volgens de HA eindigen 50% van de zwangerschappen in een miskraam, niet te veel schrikken hoor want 35% daarvan heeft niemand in de gaten en is een wat hevigere bloeding/menstruatie.

Ik voel me eigenlijk sinds vorige maand NOD wel heel erg down.. zie even geen leuke dingen meer en ben echt verbaast van mezelf! Moet zo snel huilen, heb ik normaal nooit. Zit er gewoon even doorheen, t wordt tijd voor een baby! Maar goed, het komt wel goed.. Vandaag komt mijn moeder terug van vakantie en t zal me goed doen om het allemaal even te vertellen tegen iemand!

Meiden die zondag hun NOD hebben, ik duim met jullie mee hoor!! En met de rest ook natuurlijk maar vindt nu echt dat er wel weer een zwangere bij mag komen!

Liefs

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 11:17
flairtje

Hehe we zijn hier geraakt... gisteren geraakte ik gewoon niet op 9maand, de boel werkte hier gewoon niet.

Nien, goh wel spannend allemaal. Is het innesteling of is het de voorbode geweest... ik duim alvast voor het eerste uiteraard!

Lotta, ja ik begrijp wel dat je er even door zit. En idd als je moeder dan ook nog eens met vakantie is, dan ben je dubbel zo triest hé. Want dan heb je soms echt het gevoel dat je alleen staat. Had ik ook toen mijn ouders vorige maand met vakantie waren.
We trekken je er wel weer door meid!

Hier alles goed, gisteren me wel een beetje overzet. k Had 's nachts heel slecht geslapen, dikwijls wakker geworden van de pijn in mijn heup en bekken en heb er dan heel de voormiddag nog last van gehad. In de namiddag had ik dan afgesproken met een vriendin en 's avonds was mijn pijp dus helemaal uit. Ik was zelfs zo moe dat eten een hele opgave was. Resultaat, k heb geslapen als een marmot vannacht, compleet uitgeteld en niet wakker geworden... zaaaaalig!

Vandaag lassen we toch een dagje rust in. Lekker weertje, met laptop in de tuin. Vanavond is het hier een buurtfeest in de wijk met een mega bbq. Daar gaan we naartoe en mijn ouders komen ook. Want vannacht als de klok 12u slaat... (nee dan verandert mijn koets niet in een pompoen) maar dan zijn we weer een jaartje ouder! Yep, deze trees is morgen jarig! Dus ik hoop dat mijn verjaardag op z'n minst 1 NOD-er morgen geluk mag brengen!

Groetjes
Flairtje

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 21:50
karen

oké ik weet het is een beetje te vroeg maar ik kan 's morgens nooit op internet omdat ik hier een aapeke heb rondkruipen dat DOOOOOOOOOOL is op knopjes dus bij deze enkele uurtjes te vroeg!!!
HAPPY BIRTHDAY TO YOU Flairtje, de eerste van zo vele met die twee sterke kereltjes in je leven, nu nog in je buik, volgend jaar lijflijk erbij
Geniet met volle teugen want het word zelfs nog mooi weer
Lieve groetjes
Karen

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 21:50
Nien

Hoihoi ja hoor, daar ben ik weer,
sorry dat ik jullie zo loop te spammen met berichten... Wilde eigenlijk wachten tot morgen maar ja nu ben ik toch alweer op 't forum geraakt Had in andere topics verteld hoe het ervoor staat en tsja, dan kan ik mijn favoriete groepje natuurlijk niet overslaan!
Gisteravond dacht ik zeker dat de 's nachts zouden doorkomen, m'n buik voelde zo bekend aan. Maar nee hoor... Wel nog een beetje bruin en later weer roze slijmverlies maar that's it... Temp was vanmorgen slechts een 10e lager, dat telt niet echt vind ik. Verder voel ik eigenlijk niks...
Morgenochtend dus maar weer een testje er tegenaan gooien hihi. Wie weet kunnen vriendje en ik dan 's avonds sjiek uit eten!

Flairtje, ik heb je buik bewonderd op je profiel, prachtig zeg! Echt geweldig om te zien. Hopelijk heb je lekker genoten van het prachtige weer vandaag en ben je fit genoeg om nog alvast een beetje te feesten vanavond Alvast heel hartelijk gefeliciteerd, geniet er van, je eerste verjaardag met !!!
Lotta, wat ontzettend rot voor je Laat je maar flink verwennen en knuffelen door je mama en je vriend, dat heb je wel verdiend.

Thrallgi, hoe is het inmiddels met jou??? Nog steeds overtijd? Ik heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen. Laat je gauw nog wat weten hier?
Davke, hoe staat het er bij jou voor? Ik hoop dat de morgen goed nieuws brengt voor jou! Ik gun het je zo!
Voor iedereen een hele dikke en ik kom morgen wel weer even piepen!!!

xxx
Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 09:13
Lotta

flairtje, gefeliciteerd!Lieve meiden,Hebben jullie al getest? (schrijf bericht vanaf telefoon) kiss
Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 10:14
flairtje

Hey Dames, bedankt voor de wensen!

Nien... come on girl don't keep us waiting!

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 11:02
Nien

Nope, 't is hier helemaal Ik ging naar 't toilet en merkte meteen dat ik m'n borsten niet meer voelde bij elke stap. Temp was flink gedaald en nu zijn de in alle hevigheid losgebarsten. Ik ben er serieus ziek van, heb hele erge kramp. 't Is lang niet zo zwaar geweest. En dat terwijl ik vannacht ook flink misselijk was en dan nog al die andere voortekenen. Ben nu eigenlijk vooral erg boos. Ik wil dit echt niet meer!

Flairtje, heb je je kaarsjes al uitgeblazen? Ik hoop dat je wens naar Davke vliegt vandaag. Is ook minder ver misschien, dan helemaal naar NL... Daar zal het wel aan liggen dan
Davke, ik hoop ontzettend hard dat jouw NOD zonder duivels passeert, dat zou mijn dag wel een beetje goedmaken. Laat je gauw wat weten?

zwanger
---------------
lien - 5de ronde - 1ste kindje - 14/12/2008
Eveline - 9e ronde - 2e kindje - 17/12/2008
Karen - 1e ronde - 2de kindje - 18/12/2008
Kim - 3e ronde na MK - 1e kindje - 11/01/2009
Flairtje - 2e ronde na bbz - 1e kindje - 14/01/2009
venda- 2e ronde -1e kindje -21/01/2009
Sabine - 3e ronde - 2e (3e) kindje - 18-02-2009

volgende ronde
--------------
nonah - 5e ronde - 1e kindje - NOD 12/08/2008
Davke - 12e ronde - 1e kindje - NOD 31/08/2008
Christina - 9e ronde - 1e kindje - NOD 08/09/2008
Emma - 7e ronde - 1e kindje - NOD +/- 12/09/2008
Cath - 8e ronde - 1e kindje - NOD 14/09/2008
Lotta - 8e ronde - 2e kindje - NOD +/- 20/09/2008
Johanna - 9e ronde - 1e kindje - Nod 23/09/2008
Nien - 5e ronde - 1e kindje - NOD 01/10/2008
Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 11:22
flairtje

Verdorie Nien! 'k Ben ook boos nu! Waarom moet je lichaam nu zo het zotteke met je houden?
Baal er maar eens flink van vandaag, dat mag! Morgen weer vooruit kijken, met opgeheven hoofd. Ontzettend dikke troostende knuffel

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 12:08

Flairtje van harte gefeliciteerd meis. Maak er maar een mooie stralende dag van met je 2

Nien ach arme, ik was er zo van overtuigd dat het raak zou zijn bij je. He die stomme toch ook. Tis wel heel erg sneu voor je .. Een dikke

Liefs Johanna

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 13:01
Christina

Gelukkige verjaardag Flairtje!!

Nien, kop op meid,we komen er wel...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >