Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/08/2008 @ 15:57 davke | dat randjesfietsen heb het nog niet echt onder de knie het lukt me niet echt alle kvind het zo moeilijk en mijn ventje lacht er mee omdat ik daar in geloof maar ik doe het wanneer hij slaapt maar kvind het echt moeilijk pff denk dat ik nog wat ga moeten oefenen daarin ![]() |
| 31/08/2008 @ 09:13 Lotta | flairtje, gefeliciteerd!Lieve meiden,Hebben jullie al getest? (schrijf bericht vanaf telefoon) kiss |
| 31/08/2008 @ 10:14 flairtje ![]() | Hey Dames, bedankt voor de wensen! Nien... come on girl don't keep us waiting! ![]() |
| 31/08/2008 @ 13:01 Christina ![]() | Gelukkige verjaardag Flairtje!! Nien, kop op meid,we komen er wel... |
< vorige pagina | volgende pagina >

wie verwacht de NOD ook rond 7 april, ...

voor iedereen!
dus hopelijk is het nu succesvol!
Enne, hoge temp geeft moed he, en geen symps hoeft ook niks te betekenen! Ik blijf
oké ik weet het is een beetje te vroeg maar ik kan 's morgens nooit op internet omdat ik hier een aapeke heb rondkruipen dat DOOOOOOOOOOL is op knopjes
dus bij deze enkele uurtjes te vroeg!!!
's nachts zouden doorkomen, m'n buik voelde zo bekend aan. Maar nee hoor... Wel nog een beetje bruin en later weer roze slijmverlies maar that's it... Temp was vanmorgen slechts een 10e lager, dat telt niet echt vind ik. Verder voel ik eigenlijk niks...
!!!
Laat je maar flink verwennen en knuffelen door je mama en je vriend, dat heb je wel verdiend.

.. Een dikke