Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/09/2008 @ 22:55 ![]() | Malika een heeel heel heeeeeeeeeeel dikke van mij. Moet een moeilijke dag zijn vandaag...Ada, veel sterkte, klinkt pijnlijk ![]() |
| 12/09/2008 @ 13:24 ann | Mijn man is geslaagd, hij is nu master in de handelswetenschappen ![]() |
| 12/09/2008 @ 13:38 ann | WAT problemen is zowat de understatement of the year!!! De laatste vergadering (waar ik bij was) was zelfs het departementshoofd beginnen roepen en is mijn man de kamer uitgestormd Ik was er dan ook niet bepaald gerust in...Gelukkig komt er al een beetje beterschap in! Hopelijk ben je gauw van de ergste pijn verlost! ![]() |
| 13/09/2008 @ 15:02 Ann ![]() | Hey Mekkie Alvast een hele fijne verjaardag toegewenst voor Sophie he!!! Hopelijk een leuk feestje!!! |
| 14/09/2008 @ 08:48 Kellytje ![]() | Vannie, GEFELICITEERD met jullie tweede kapoen!!!! Justin is echt een prachtige naam! Geniet ervan en we wachten vol spanning op je verhaal! Dikke Kelly |
| 14/09/2008 @ 09:02 Ann ![]() | Vannie: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Justin!!!! ![]() Ik kijk al uit naarje verslagje |
| 14/09/2008 @ 12:43 Kathy ![]() | Vannie, proficiat met de geboorte van Justin! |
| 14/09/2008 @ 15:25 Ada | Hey, We zitten bij mijn ouders en ze zijn eventjes met de 2 oudste gaan fietsen dus even tijd om rustig bij te lezen! vannie! Joepie!! Super meid!! en wat een prachtige naam! Gelukkig is alles goed gegaan en mogen jullie nu thuis rustig wennen met z'n vieren! Ik sta te popelen om je verhaal te horen!!! Mekkie, Niet zozeer letten op wat ze zegt! Ze doet dit net om te kijken hoever ze je hiermee kan krijgen. Gewoon negeren en telkens zeggen dat je het niet prettig vind als ze onbeleefd is. Zodra ze merkt dat ze er geen echte reactie op krijgt ( kwaad worden, aandacht, straf) zal ze hiermee snel stoppen. Je mag dat ook niet echt persoonlijk nemen! ah vaak zijn ze gewoon te schattig dus waarom druk maken in moeilijke fases. Geniet er maar van. Hier grappige nieuwe uitspraken. Als Faith nieuwe kledij krijgt dan zegt ze steevast " coo e " = cool hé! Ze kunnen je toch zo vertederen! Geniet van Sophie haar 2° verjaardag!!! Ann, Mijn rugproblemen komen door overflexibiliteit van mijn gewrichtsbanden. Hierdoor bewegen mijn gewrichten ( en vooral die van mijn ruggegraat) teveel en worden ze overbelast. Af en toe verschuifd hierdoor ook een wervel, met alle pijnlijke gevolgen van dien. Er bestaan hier geen echte oplossingen voor ( mijn gewrichten kunnen namelijk niet vaster gezet worden) Het is iets waar ik mee moet leren leven en om de zwaarste blokkages rap op te lossen zou ik eigenlijk elke 2 weken naar de osteopaat moeten blijven gaan ( maar financieel is dat eigenlijk niet haalbaar!) Kathy, Ja joh is echt wel al lang geleden!!! Hier ook zodanig druk dat msn vaak helemaal niet aangezet wordt! We spreken elkaar gauw terug, ben benieuwd naar Serjenka haar vooruitgang en zeker hoe het met Lander gaat!! Gaat toch ongelooflijk snel zo'n tweede! Waauw Serjenka straks naar school. Faith mag dan ook, ... maar hier een mama die ze nog wat thuis wil houden. Ik ga ze pas na de kerstvakantie laten instappen. Oh ik vind ze nog zo klein ( hoewel ze dat vast niet meer is). Ik vrees dat ik wat last krijg van scheidingsproblemen. Ja het is dan ook mijn laatste. Ik zal vollop supporteren voor Serjenka dan! Babietje, Lore die mag ook in november starten zeker? Zie je het zitten??? Kelly, Hoe gaat het meid?, Niet teveel last van je rug? Ik denk dat ik het overgenomen heb ![]() Ann, Klus ze nog goed he! Ben al helemaal aan het suporteren geslagen! Als ik ergens een zwangere zie denk ik nu steeds aan jou! Ik zal wat van mijn hormonen aan je doorsturen en leg je man het vuur maar wat aan de schenen klussen tot hij of jij erbij neervalt. Vannie!!!!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

van mij. Moet een moeilijke dag zijn vandaag...

Ik was er dan ook niet bepaald gerust in...

maar goed het is vast maar tijdelijk he...
... Koppig, driftig, slaan... Gisteren eens goed met mijn ventje afgesproken dat we weer 100% consequent moeten zijn. Da's inderdaad het enige dat werkt! Precies zoals Ada zegt: negeren en time out. In de vakantie was dat goed gelukt, maar omdat het dan zo goed ging (en misschien een beetje vanuit een licht schuldgevoel omdat we weer alletwee moeten werken), hebben we de fout gemaakt om wat soepeler te worden, maar dat is direct weer dikke ambras he... Dus nu spelen we weer kort op de bal!
Maar nu we direct alweer resultaat boeken, blijf ik misschien wel gemotiveerd!
). En: Nee, timmetie dat MAG NIET! Of wat ze ook weer van timmetie had (die het overigens ook niet goed overgenomen heeft van de andere kinderen
) Kontje Kaas (weet niet of ze dat versje in Belgie ook kennen? We zijn er bijna maar nog niet helemaal, kontje kaal. Waar timmetie dus kontje kaas van maakte en sophie dat nu ook hele dagen roept
Hopelijk een leuk feestje!!!
er bij
verdorie toch, een mens zou er wat van krijgen hé