< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/09/2008 @ 20:22
Ada

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ann,
G***verderie!!!! Wat klote toch zo'n vervelende cyclus!!!
Hopelijk vinden jullie de moed om elke 2 dagen te klussen (nu nog enkele dagen doordoen) om jullie kansen wat te verhogen
Ik duim allesinds me te pletter voor wat beter nieuws; Wordt voor jou vast niet gemakkelijk als Vannie straks bevalt!
Succes!!!!

Blokkage doet megapijn, ik loop precies in een harnas rond. Ik sukkel al altijd met mijn rug, maar krijg de laatste tijd meer opstoten ( elke 2 weken ongeveer). Heb trouwens al 2 gedegenereerde wervelschijven ( wat abnormaal is voor mijn leeftijd)
Verbeteren zal het allicht niet meer doen, maar zoals vandaag AAUW!!! Zelfs hier zitten doet me helemaal verkrampen van de pijn!

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 22:55

Malika een heeel heel heeeeeeeeeeel dikke van mij. Moet een moeilijke dag zijn vandaag...

Ada, veel sterkte, klinkt pijnlijk

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 13:24
ann

Mijn man is geslaagd, hij is nu master in de handelswetenschappen
Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 13:33
Ada

Ann,
Dikke proficiat voor je man!! Goed dat zijn thesis uiteindelijk goed afgelopen is ( hij had toch wat problemen met zijn mentor, niet?)

Hier nog steeds veel pijn, maar kan mijn nek en hoofd gelukkig al terug enkele centimeters bewegen.
Ik ga zodadelijk ons kleinste halen bij de om en om 15 uur is de school uit.
Veel plezier dit weekend!!!
Ada

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 13:38
ann

WAT problemen is zowat de understatement of the year!!! De laatste vergadering (waar ik bij was) was zelfs het departementshoofd beginnen roepen en is mijn man de kamer uitgestormd Ik was er dan ook niet bepaald gerust in...

Gelukkig komt er al een beetje beterschap in! Hopelijk ben je gauw van de ergste pijn verlost!
Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 16:37
Ada

Ann,
Gelukkig heeft hij nu zijn master en hoeft hij niet meer geconfronteerd te worden met dergelijke mensen. Leerkrachten zijn soms toch echte tirannen! Kan ervan meespreken!

Ja mijn rug! Kids kijken nu tv, want kan echt niet veel doen. En door de pijn verdraag ik ook niet zoveel drukte. Weer is er hier toch niet naar om buiten te spelen dus zal wel geen kwaad kunnen zeker
Ben normaal niet zo voor tv kijken, maar nu kan het even echt niet anders. Het zal er wel weer uitgaan. Ik ga nu al 3 maand nonstop naar de osteopaat, maar het wordt precies erger ipv beter. Ach er zijn ergere dingen in het leven redeneer ik dan maar.

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 16:55

Ann gefeliciteerd voor je man!!!

Ada, oei oei hopelijk mag het toch snel beter gaan. En een keertje (wat meer) tv kijken overkomen ze niets van hoor!!!

ik heb vandaag ook enorme rugpijn en dan morgen het verjaardagsfeestje van Sophie. Dus ik dacht vanmorgen: ik zet haar ook wel even voor de tv dan heb ik even rust (en ja ik denk dan ook s morgens tv kijken is tegen mijn principes maar vooruit voor die ene keer...). Maar ze wilde geen tv kijken dus helaas Ze heeft de laatste tijd ook flink last van enorme driftbuien en slaapt weer zo slecht. Best wel jammer dus maar goed het is vast maar tijdelijk he...
Slapen die van jullie nog s middags?

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 19:59
Ada

Mekkie,
Faith die slaapt nog elke namiddag ( van 13 uur tot 15 uur) en om 19 uur zit ze terug in haar bed. S'morgens is ze dan om 7u30 à 8 uur wakker.
Driftbuien zijn typisch voor de leeftijd. Consequent zijn is het enige dat je ertegen kunt doen. Je kwaad maken heeft niet zoveel zin ( negeren en eventuele time out is 10x beter dan ze vastnemen, boos worden,...)
Effe doorbijten, is gewoon een fase waar ze doormoet.

Doei

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 21:31
Ann

Mekkie: hier ook weer zo'n drifkikkertje hoor!!! In het verlof (4 weken thuis want creche dicht) ging het echt prima, ik dacht al dat we uit de peuterpuberteit waren, maar de laatste twee weken, hola ... Koppig, driftig, slaan... Gisteren eens goed met mijn ventje afgesproken dat we weer 100% consequent moeten zijn. Da's inderdaad het enige dat werkt! Precies zoals Ada zegt: negeren en time out. In de vakantie was dat goed gelukt, maar omdat het dan zo goed ging (en misschien een beetje vanuit een licht schuldgevoel omdat we weer alletwee moeten werken), hebben we de fout gemaakt om wat soepeler te worden, maar dat is direct weer dikke ambras he... Dus nu spelen we weer kort op de bal!

Vandaag dag 2 van het hernieuwde strenge regime en een groot succes: geen enkel accidentje in de broek, heeeeeel goed gedrag en lief! Hopelijk blijft het eventjes zo!

Raar he... Een mens voelt zich schuldig om streng te zijn, en eigenlijk merk je zo dat het in huis dan veel beter marcheert... Waarom voel ik me er dan zo slecht bij??? Maar nu we direct alweer resultaat boeken, blijf ik misschien wel gemotiveerd!

Lubbe slaat nu soms het slapen over (niet echt bevorderlijk voor zijn humeur), andere dagen slaapt hij nog wel drie uur! Hij staat wel op om tien voor zes en zit tegen half acht 's avonds in bed.

Ada: Misschien moet het slechter worden voor het weer beter kan worden? Met een osteopaat kan dat wel eens voorvallen he? Wat zegt de osteopaat ervan????

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 22:40

hmmm ik had altijd al gedacht dat ik net een kind had getroffen die echt extreem weinig slaapt. maar ja niks aan te doen he...
driftbuien kan ik wel handelen hoor, t is wel niet zo leuk maar ik negeer het ook gewoon. Alleen als ze mij of timmetie echt begint te schoppen of slaan (wel, knijpen mag wel, roept ze dan), dan grijp ik natuurlijk wel in. Time out op de gang doe ik zeer zelden. Meestal laat ik haar gewoon liggen op de vloer.
Gisteren was ik ook een beetje boos op haar, zegt ze: Mama is stom! Ik dacht ik heb het niet goed vestaan, dus ik vraag het nog een keer, zegt ze het weer
Ze praat sowieso alles na, moet er soms wel hard om lachen hoor. Zo zei ze vandaag ineens met een diepe zucht: Oh nee he, lange dag vandaag. Dat zei timmetie dus laatst over school. Wat ze ook graag roept (omdat ze weet dat ze er succes mee heeft) Auw mijn dikke kont (en ook mama dikke kont, papa dikke kont etc). Vandaag was het ook ineens: Kop dichthouden! (oeps dat zeg ik wel eens tegen de hond als ie blaft ). En: Nee, timmetie dat MAG NIET! Of wat ze ook weer van timmetie had (die het overigens ook niet goed overgenomen heeft van de andere kinderen ) Kontje Kaas (weet niet of ze dat versje in Belgie ook kennen? We zijn er bijna maar nog niet helemaal, kontje kaal. Waar timmetie dus kontje kaas van maakte en sophie dat nu ook hele dagen roept ).

Zo weer een hele lap tekst, ben er vandoor. Nog ff slingers op hangen want morgen is het feest

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 15:02
Ann

Hey Mekkie
Alvast een hele fijne verjaardag toegewenst voor Sophie he!!! Hopelijk een leuk feestje!!!

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 20:44
Kathy

Hier nog eens een berichtje van mij. Alles gaat prima hoor, lees vaak bij, maar heb gewoon weinig fut om te schrijven.
Het gaat er behoorlijk druk aan toe de laatste tijd.

Serjenka doet het prima, in november mag ze naar school. Ze gaat nog steeds niet op het potje en vermoeden dat het echt is van niet willen. Maar ja, dat is toch iets wat je niet kan forceren.

Leander wordt ook echt groot. Hij aapt alles na en zegt al zoveel woordjes. En het is een echte hartendief en zo'n knuffelaar. Helemaal gek ben ik van dat kereltje.

Veel ander nieuws is er eigenlijk niet te melden.

Ada: lang geleden dat we elkaar nog eens gesproken hebben op msn, ik hoop dat het er vlug nog eens van komt.

Ann: ik denk nog steeds aan je hoor en m'n duimen staan niet stil. Het wordt hoog tijd dat jullie het geluk ook nog eens aan jullie kant hebben.

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 22:20

Dit las ik van Vannie op Hyves

Hoera ! Onze zoon JUSTIN is donderdag 11-09 in het ziekenhuis geboren om 14:06.Hij weegt 2780 gram en is 49 cm lang.We moesten nog even blijven want ik was pas 36 weken en 5 dagen zwanger,maar we zijn sinds vanmorgen thuis aan het genieten met z´n vieren ! We zijn dolgelukkig. Ik zal snel een verslagje plaatsen en foto´s ! @ home vandaag, 21:36

Dus bij deze GEFELICITEERD met Justin

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 08:48
Kellytje

Vannie, GEFELICITEERD met jullie tweede kapoen!!!! Justin is echt een prachtige naam! Geniet ervan en we wachten vol spanning op je verhaal!

Dikke
Kelly

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 09:02
Ann

Vannie: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Justin!!!!
Ik kijk al uit naarje verslagje

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 11:51
M.

vannie, een heel dikke proficiat met jullie kleine er bij
geniet er maar van en we kijken al uit naar de foto's en je verhaal
oja, je bent net bevallen op onze huwelijksverjaardag ook zie ik

ada, hoe is t nu met de pijn? is t al wat beter?

ann, wat rot dat je cyclus weer niet mee wil verdorie toch, een mens zou er wat van krijgen hé
hopelijk moet je niet al te lang wachten...
een dikke proficiat ook nog voor je man hé
zeg, hoe pakken jullie Lubbe dan aan?

mekkie, ik ga hier morgen niet zijn dus alvast een dikke proficiat voor de verjaardag van Sophie
hoe is t het feestje geweest?

kathy, fijn je nog eens te horen
leuk dat alles zo goed gaat met de kids ook

hier alles ok, vandaag prachtig weer dus we gaan er deze namiddag even op uit
t zijn Tineke's feesten hier in de buurt en t is er net t ideale weer voor
gisteren bij de buren op bezoek geweest, was eens leuk om nog eens 'buiten' te komen, de laatste tijd kwam dat er niet veel meer van
verlang al een beetje tot morgen om onze huwelijksverjaardag te vieren want donderdag is t er niet echt van gekomen
man was redelijk laat thuis van t werk maar allee morgen is t ons dagje
hebben donderdag ook wat zitten praten over hoe t leven zou geweest zijn met de twins erbij, was ff emo maar we hebben ook wat zitten lachen met de streken dat Laurine zou uitgehaald hebben met haar broers of zussen
t is een raar gevoel eigenlijk maarja we kunnen de tijd niet meer terugdraaien hé
ga jullie laten, Laurine begint honger te krijgen

groetjes

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 12:43
Kathy

Vannie, proficiat met de geboorte van Justin!

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 15:25
Ada

Hey,
We zitten bij mijn ouders en ze zijn eventjes met de 2 oudste gaan fietsen dus even tijd om rustig bij te lezen!

vannie!
Joepie!! Super meid!! en wat een prachtige naam! Gelukkig is alles goed gegaan en mogen jullie nu thuis rustig wennen met z'n vieren!
Ik sta te popelen om je verhaal te horen!!!

Mekkie,
Niet zozeer letten op wat ze zegt! Ze doet dit net om te kijken hoever ze je hiermee kan krijgen. Gewoon negeren en telkens zeggen dat je het niet prettig vind als ze onbeleefd is. Zodra ze merkt dat ze er geen echte reactie op krijgt ( kwaad worden, aandacht, straf) zal ze hiermee snel stoppen. Je mag dat ook niet echt persoonlijk nemen! ah vaak zijn ze gewoon te schattig dus waarom druk maken in moeilijke fases. Geniet er maar van.
Hier grappige nieuwe uitspraken. Als Faith nieuwe kledij krijgt dan zegt ze steevast " coo e " = cool hé! Ze kunnen je toch zo vertederen!
Geniet van Sophie haar 2° verjaardag!!!

Ann,
Mijn rugproblemen komen door overflexibiliteit van mijn gewrichtsbanden. Hierdoor bewegen mijn gewrichten ( en vooral die van mijn ruggegraat) teveel en worden ze overbelast. Af en toe verschuifd hierdoor ook een wervel, met alle pijnlijke gevolgen van dien. Er bestaan hier geen echte oplossingen voor ( mijn gewrichten kunnen namelijk niet vaster gezet worden) Het is iets waar ik mee moet leren leven en om de zwaarste blokkages rap op te lossen zou ik eigenlijk elke 2 weken naar de osteopaat moeten blijven gaan ( maar financieel is dat eigenlijk niet haalbaar!)

Kathy,
Ja joh is echt wel al lang geleden!!! Hier ook zodanig druk dat msn vaak helemaal niet aangezet wordt!
We spreken elkaar gauw terug, ben benieuwd naar Serjenka haar vooruitgang en zeker hoe het met Lander gaat!! Gaat toch ongelooflijk snel zo'n tweede!
Waauw Serjenka straks naar school. Faith mag dan ook, ... maar hier een mama die ze nog wat thuis wil houden. Ik ga ze pas na de kerstvakantie laten instappen. Oh ik vind ze nog zo klein ( hoewel ze dat vast niet meer is). Ik vrees dat ik wat last krijg van scheidingsproblemen. Ja het is dan ook mijn laatste. Ik zal vollop supporteren voor Serjenka dan!

Babietje,
Lore die mag ook in november starten zeker? Zie je het zitten???

Kelly,
Hoe gaat het meid?, Niet teveel last van je rug? Ik denk dat ik het overgenomen heb

Ann,
Klus ze nog goed he! Ben al helemaal aan het suporteren geslagen! Als ik ergens een zwangere zie denk ik nu steeds aan jou!
Ik zal wat van mijn hormonen aan je doorsturen en leg je man het vuur maar wat aan de schenen klussen tot hij of jij erbij neervalt.

Vannie!!!!!
Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 21:03
Vannie

Hallo Lieve meiden !

Nou, zoals jullie al hebben kunnen lezen : ik ben weer mama geworden ! Nu had ik wel verwacht dat die kleine wat eerder zou komen, maar zoveel eerder.....haha nee dat niet. Alles gaat gelukkig helemaal goed met de kleine. En klein is ie hoor, echt zo schattig ! Ik zal zo snel mogelijk een verslagje uitbrengen, maar moet hier even voor gaan zitten. En het is nu natuurlijk zo druk met alles dat ik er even geen tijd voor had nog. Maar dat komt goed !
Justin doet het prima, de borstvoeding gaat geweldig, hoop dat dit zo blijft. Heb nu veel stuwing haha. Ik heb dit keer geen knip gehad en wat scheelt dat een hoop zeg ! Vorige keer liep ik 2 weken als een dweil rond met pijn en dat is nu niet zo. Ik voel me prima en geniet met volle teugen van mijn mannen.
Jullie horen me snel weer. Ik zal dan ook wat foto´s plaatsen.

Oh ja : bedankt voor jullie felicitaties ! Heel erg lief van jullie

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 21:05
babietje

hallo

Amai het is weer meer dan een week geleden dat ik hier nog eens geraakt ben. Ni te doen gewoon. Druk druk druk.
Schoonvader is sinds donderdag thuis. Het valt al bij al wel mee, alleen slaapt hij niet zo goed. Hij valt in slaap maar na een paar uurtjes wordt hij weer wakker en kan dan de slaap niet meer vatten. Is wel frusterend maar niets aan te doen zeker. Als hij dan wakker is zal hij ook beginnen denken en dan geraak je helemaal niet meer in slaap. Hij kan al een beetje stappen met behulp van zo'n rekje. Binnen een paar weken als het allemaal wat vlotte rgaat en hij weer wat meer kan doen zal het allemaal wel beteren zeker. Nog even geduld hebben he.
We zijn ook volop naar pannen aan het kijken voor op het dak want blijkbaar gaan die vanaf oktober 2,5 % opslaan dus moeten we ze nu bestellen en laten leveren voor 1 oktober. Onze keuze is bijna gemaakt. Morgen gaan we ze bestellen, wat een geluk dat we eigenlijk nogla goed overeenkomen qua keuze. En zo hebben we constant iets te doen he.
Van deze morgen staat ons Emma vol uitslag. Op haar armen, benen, handjes, buik, rug. In haar gezicht nog niet. En ook overal niet even hard. Op de handen, en benen is het roder en duidelijker. Ik denk aan windpokken maar ben niet zeker. Ze heeft geen koorts en is helemaal niet lastig. Haar melk deze morgen en deze middag haar patatjes heeft ze toch opgegeten. Morgenavond eens mee naar de dokter gaan denk ik. We kunnen het nu niet aan schoonmoeder vragen he om morgen in de dag te gaan. Hoe ze dat zou opgelopen hebben weet ik niet want ze komt eigenlijk ni in contact met andere kindjes, mss van in het ziekenhuis met schoonvader maar dat is al vergezocht denk ik. Wez ullen het morgen weten he.

De familiedag was zeer leuk. Ons Lore heeft dikwijls op de paardemolen gezeten en osn Emma ook. Er stond zo'n wagentje op waar zoin ring rond was dat ze er niet af kon vallen. Schoonmoeder heeft ook zo een, kan je vanaf 6 maanden gebruiken en als ze dan ouder worden kan je die ring wegdoen en kun je je met je voetjes verder verplaatsen. Ja dat doen ze elk jaar bij men man op zen werk. Is best wel leuk. We hebben ons goed geamuseerd. Lekkere frietjes gegeten en een hamburger en een ijsje, men man werkt bij Jansen Pharmaceutica en is daar onderhoudstechnieker. Nee 1 keer per jaar mogen de kindjes ook mee.

Nessie, oei terug aan het werk, valt niet mee he. Maar ja we moeten he.

Ada, klinkt pijnlijk! Ja hoeveel kan een mens afzien, ik weet het ook niet. Ja het is weer een volgende mijlpaal he die we moeten nemen maar er is er nog eentje thuis dus ik denk dat dat ook nog wel een beetje scheelt. Maar ze is er tegenwoordig constant over bezig, ikke morgen naar school, en dan vragen we wanneer mag je naar school, in november zegt ze dan. En wat ga je daar doen? spelen en kleuren en dansen en zingen en pipi doen en ... Ze tatert er vrolijk op los, z eis er wel klaar voor om naar school te gaan.

M, nog een dikke knuffel van mij ook. Ja je denkt er toch altijd aan he. Maar jullie engeltjes waken over jullie van hierboven.

Ann, proficiat met je man! Goe gedaan he!

Mekkie, een dikke proficiat voor je dochtertje morgen.

Vannie, proficiat met je 2de zoontje!

Ik ga jullie laten want ben al vanaf 16 u aan het reageren en nu is het 21 u dat ik het eindelijk ga versturen.

Tot later

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >