Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/08/2008 @ 10:15 coolie | Hey meiden, Ik ben van Oudegem, mijn thuis is in St gillis. Ik wou even weten bij welke gyn jullie gaan? Voor die dat al een kindje hebben waren jullie content van die gyn? Ik ging bij decloedt maar die is inmiddels gestopt met het opvolgen van zwangeren. En aangezien we mss wel een derde willen moet ik dan een andere gyn hebben he Groetjes |
| 08/08/2008 @ 10:25 coolie | Hey, Mijn vriendin werkt voor hem bij de borstkliniek en ze zegt dat hij geen enkele zwangerschap meer gaat doen, spijtig. Scharpé ben ik ook bij geweest voor die 20wkn echo maar ik heb gehoord dat die momenteel geen nieuwe zwangeren meer bijneemt. Alle die anderen ken ik niet goed genoeg. Groetjes |
| 08/08/2008 @ 10:26 Rendy ![]() | Oei , zie net dat ik verkeerd ben aangemeld. ![]() |
| 08/08/2008 @ 10:56 MoonQu33n ![]() | Hmpf de rest ken ik dus ook niet ... en was daar wel heel content over :/ Sebiet moeten we nog naar de andere kant van het land gaan voor ne gyn te hebben ... o_O |
| 19/08/2008 @ 20:22 Vicky | Hey ladies! Kan ik er ook nog bij ? ![]() In het begin heb ik hier effe gepost, maar toen is het wat stil gevallen ![]() Ik ben er 27, woon in Grembergen en mijn prinsesje is vandaag al 3 weken oud !!!!!!! time flies ![]() Mijn zwangerschap werd opgevolgd door Dr. Scharpé (héél content over!), bevalling is gedaan door Van Goorik (assistente die daar nu weg is) onder begeleiding van Oosterlinck (beetje koele kikker vond ik) ![]() Mijn verblijf op de materniteit is super meegvallen, behalve 1 nachtverpleegster die ik nogal onvriendelijk vond... Volgende week voor de eerste maal naar de kinderarts, Corthouts, maar ik lees hier precies niet zo'n goeie dingen over... Ik ga het bezoek afwachten, ben ik niet content dan schakel ik over naar Verlinden (gezien op de materniteit, ne hele zachten) of Vanbosstraten. Ik ken hier ook niet veel mensen, mijn thuis is hier zo'n 60km vandaan, ik ben mijn vriend tot hier gevolgd Alles voor de liefde hé ![]() Precies een gezellige boel hier! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's regio Dendermonde