< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's regio Dendermonde

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's regio Dendermonde
08/08/2008 @ 09:27
MoonQu33n

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik ben ook terug van de partij :D

@ Mama!!: Is inderdaag heel erg leuk dat we zo dicht bij elkaar wonen :D ik ben echt blij datk nu toch al mensen ken van hier in omstreken!!!

@ Mieke hihi dan ben ik net iets jonger dan jij :D. Ben blij dat het bloedonderzoek in orde was en laat maar iets weten als je de echo hebt gehad he!Wanneer krijg je mss je je echo in september?

@ Tamara proficiat met je 2de zwangerschap! Ben je mss ook van Sint-gillis?

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 10:15
coolie

Hey meiden,

Ik ben van Oudegem, mijn thuis is in St gillis.

Ik wou even weten bij welke gyn jullie gaan? Voor die dat al een kindje hebben waren jullie content van die gyn?

Ik ging bij decloedt maar die is inmiddels gestopt met het opvolgen van zwangeren. En aangezien we mss wel een derde willen moet ik dan een andere gyn hebben he

Groetjes
Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 10:21
MoonQu33n

Hey coolie wel ik ging ook dr. decloedt en eerst wou hij ook de zwangerschap niet opvolgen tenzij het doorgegeven was via de huisarts (wat toen was) dus ik mocht er bij en was daar wel heel content over.
Volgend jaar mag ik nog eens terug op controle gaan en wss dat we dan ook gaan proberen voor een volgend kindje en ik hoop dan toch dat hij de nieuwe zwangerschap wilt opvolgen ... :/ en ja anders zoek ik wel een andere...

Bij de 20weken echo heb ik even dr. sharpe gehad en die vond ik toch ook wel heel erg vriendelijk!

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 10:25
coolie

Hey,

Mijn vriendin werkt voor hem bij de borstkliniek en ze zegt dat hij geen enkele zwangerschap meer gaat doen, spijtig.
Scharpé ben ik ook bij geweest voor die 20wkn echo maar ik heb gehoord dat die momenteel geen nieuwe zwangeren meer bijneemt.

Alle die anderen ken ik niet goed genoeg.

Groetjes
Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 10:26
Rendy

Oei , zie net dat ik verkeerd ben aangemeld.

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 10:56
MoonQu33n

Hmpf de rest ken ik dus ook niet ... en was daar wel heel content over :/

Sebiet moeten we nog naar de andere kant van het land gaan voor ne gyn te hebben ... o_O

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 11:26
Mama!!!

ik ging voor anouk bij scharpé
en voor dit kindje ook weer hoor
moet enkel in sept met echo even bij assistente van haar omdat ze weekje verlof heeft
ik denk dat het anders zit bij haar
ze doet tot september gewoon enkel zwangerschappen opvolgen
vanaf daarna doet ze normaal terug consultaties

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 21:49
MoonQu33n

Amaai is hier precies stil gevallen ...

Aangezien ik dus van de maandag opnieuw aan het werk ben kan ik enkel 's avonds hier piepen ... :'(

Vandaag heeft ons meisje knap lastig geweest al van deze morgen ... :/ ze wilt amper drinken, ze spekelt haar melk er gewoon uit, ze maakt geen koorts, huilerig, heeft wel plas- en kakpampers...

Zou het kunnen dat ze een tandje krijgt? Mijn ventje moet ook zoiets geweest zijn als hij zn eerste tandje heeft gekregen!

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 22:01
Mieke

Je dochtertje is nu 3 maand zeker he? Is da ni wa vroeg om al tandjes te krijgen? Ik dacht dat de meeste tussen 6 en 8 maand hun tandjes kregen.
Hier gaat alles lekker rustig z'n gangetje. De vakantie begint te korten, maar eigenlijk mag ik ni klagen.
Morgen nog is naar Reddy Teddy en dan ligt ons plaatske bij de onthaalmoeder definitief vast.

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 19:16
MoonQu33n

@ Mieke: M'n ventje had ook al zn eerste tandje(s) op leeftijd rond 4 maand + ze kwamen dan nog eens groepkes en ze wordt de 21ste 4 maand dus dat is niet echt heel lang meer. We wachten geduldig af :)

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 20:22
Vicky

Online Status
Hey ladies!

Kan ik er ook nog bij ?

In het begin heb ik hier effe gepost, maar toen is het wat stil gevallen

Ik ben er 27, woon in Grembergen en mijn prinsesje is vandaag al 3 weken oud !!!!!!! time flies

Mijn zwangerschap werd opgevolgd door Dr. Scharpé (héél content over!), bevalling is gedaan door Van Goorik (assistente die daar nu weg is) onder begeleiding van Oosterlinck (beetje koele kikker vond ik)

Mijn verblijf op de materniteit is super meegvallen, behalve 1 nachtverpleegster die ik nogal onvriendelijk vond...

Volgende week voor de eerste maal naar de kinderarts, Corthouts, maar ik lees hier precies niet zo'n goeie dingen over... Ik ga het bezoek afwachten, ben ik niet content dan schakel ik over naar Verlinden (gezien op de materniteit, ne hele zachten) of Vanbosstraten.

Ik ken hier ook niet veel mensen, mijn thuis is hier zo'n 60km vandaan, ik ben mijn vriend tot hier gevolgd Alles voor de liefde hé

Precies een gezellige boel hier!

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 22:20
Mieke

Hey Vicky. Welkom terug hoor
Een neef van mijn ventje gaat met z'n kindje ook bij Corthouts en die zijn daar eigenlijk wel heel content van heb ik al gehoord. Zal misschien afhangen van persoon tot persoon.

Pfff, ik ben nu wel al voorbij die eerste drie maand, maar die vermoeidheid gaat precies niet echt weg. In de voormiddag gaat alles wel goed en kan ik het een en ander doen, maar ne keer na de middag zit er ni veel fut meer in
Tzal m'n gat varen als ik terug moet gaan werken binnen 14 dagen

Alles goed hier voor de rest?

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 08:37
Muisje

Online Status Stuur bericht
Hallo iedereen, Terug een berichtje van mij na een tijdje stilte! We zijn namelijk nog maar net terug van ons reisje naar Turkije! Goh wat hbe ik nog es genoten van een weekske zon! (Het is wat anders dan ons Belgenweertje )Eergisteren nog eens bij Boelens geweest! En ja hoor ons kleintje is eindelijk gedraaid! Nu kon hij de meeste onderzoeken voltooien behalve het hartje bekijken! Nu lag het kleintje niet goed voor het hartje! Tja... het zal er eentje zijn met een eigen willetje! Maar ik was terug overdonderd om die beelden te zien. Wat groeit zo een kindje toch snel! Nu al 30 cm! Ik kreeg al bijna tranen in mijn ogen van die beelden! Mijn buikje begint nu ook wel heel bol te staan! Maar ja dat is wel normaal he! Nu begint het maar pas! Hoe zit het met jullie gewicht? Ik ben nu al 10 kg bij gekomen! Echt veel eten doe ik niet maar toch komen de kilo's erbij! Alhoewel ik wel moet bekennen dat ik soms wel iets meer eet dan tevoren! Ik heb ook nu zin in veel zoets! Pannenkoeken, chocolade, taartjes... en dat ging er niet in voor ik zwanger was! Raar he wat een zwangerschap met je doet! Ook ik heb last van vermoeidheid! Ik moet mezelf soms verplichten om 's middags in de zetel te gaan liggen en dan val ik in slaap! Raar want ik ben anders een heel slechte slaper! Maar eigenlijk is het het beste dat je naar je lichaam luistert en je daar eventjes neerlegt. (Alé als dit mogelijk is he. )Wat betreft opvolging van zwangerschappen. Ik ben nu bijna woonachtig te Schoonaarde (IK kom van Erpe- mere)! Ik ken dus in Dendermonde niets! Dus ik zou ook wel nog mensen leren kennen. Mijn ventje wou graag dat ik naar het ziekenhuis van Dendermonde ging omdat dit iets dichter is dan Aalst! Aangezien ik noh niet bij een gynea ging heb ik dus gekozen om in Dendermonde te gaan bevallen. Ik heb ook gevraagd naar Decloedt maar die nam idd geen nieuwe zwangerschappen meer aan dus kreeg ik een andere toegewezen. Alé ik mocht kiezen maar ik aangezien ik daar niemand ken liet ik de keuze bij hen en hebben ze met Dkt Boelens aangewezen. Ik ben hier heel tevreden over. Het enige dat je bij hem hebt is dat de afspraken steeds wat uitlopen. Hij begint niet op tijd, of wordt weggeroepen voor een andere zwanerschap/ bevalling... Maar ja dat kan allemaal gebeuren he. 

Eergisteren ook geboortelijst gaan aanleggen. Amai die heeft maar liefst 4 uur geduurd en we zijn nog niet rond! Ja als je alles nog moet hebben! In ieder geval wij zijn naar Paradisio gegaan en ik ken dit alleen maar aanraden! Heel vriendelijk en niet opdringerig! Nu is het alles eventjes laten bezinken en dan nog es terug gaan en kijken wat er nog ontbreekt he!

Wanneer beginnen jullie aan de zoektocht van de kaartjes en de suikerbollen?

Vele groetjes,

Muisje

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 20:41
MoonQu33n

Hey Vicky en dikke proficiat he!

Over een KA kan ik zeggen dat wij eventjes naar Dr. Lampmann (vrouw) die was zeker aan te prijzen en weet ook dat Dr. Verlinden (man) ook een hele goede is!

Wij raadplegen nu onze huidige dokter die is ook KA dus veel gemakkelijker.

Mieke ik hoop dat je de nodige energie snel terug vind!

Hey Muisje om even op jouw berichtje verder te gaan in verband dan wel met de doopsuiker en de geboortekaartjes...
De doopsuikerdoosjes hebben we besteld en zelf thuis gevuld dit doe je toch zeker best een 2à3 maand voor de bevalling.
En de kaartjes toch ook zeker 3 maand ervoor dan is alles eigenlijk bijna gereed en moet je niet zitten springen om alles op het laatste nippertje te doen.

Nu even ego berichtje:
Zit van maandag thuis, voelde mij niet echt schitterend ... 's avonds is het dan nog erger geworden "misselijk"... kon zelfs mn pil niet nemen van de misselijkheid... wat blijkt buikgriep, ik zou dan nu ook nog vitaminen tekort hebben... ventje zit ook thuis ook met buikgriep :/ moest vandaag nog eens naar de apo maar had echt geen zin om op die fiets te kruipen maar kon niet anders toen ik terug thuis kwam was het terug om zeep mn iets beter gevoel! Pffff
Ondertussen al eens proberen vissen hoe lang mn ventje nog wilt wachten voor een 2de en het kwam er eigenlijk op neer dat hij er morgen even goed voor wilt gaan :D maar ik wacht toch nog even tot onze meid een 6 maand is.

Ik denk dat het zowat alles is.

Allez nog beetje tv kijken alhoewel ik mn haar moet wassen maar dus niet veel zin...

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 14:45
Mama!!!

Hey

MoonQueen:
Ik dacht al dat je thuis was
Zag je online enzo
Dacht ow die moet toch werken
Als je je niet lekker voelt moet je idd thuis blijven
Een raad die ik beter ook zou volgen maar ja
Fijn dat jullie ook zo snel voor een 2de willen gaan
Dan hebben de kindjes veel aan elkaar hé

Hier hebben we volgende week terug echo bij gyn en nekplooimeting
kijk er al naar uit
en dan melden aan men baas hé

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 15:06
MoonQu33n

Piepen en nix zegge :p
Njah is wel beetje vervelend aangezien ik daar nog maar net 2 weken bezig ben op dat nieuw werk ... njah mer ik ga nog zien of ik daar ga blijven want ze doen daar maar raar ... allez der wordt meer achter uwe rug gezegd dan in uw gezicht en dat haat ik enorm... in september krijg ik mss nog ergens anders een aanbod en dan nog eens beter verdiend en ook zo van die gemakkelijke uren!

Ja we gaan vlug voor een 2de, maar bij mij is het er meer om te doen omdat we voor ons Naia maar dan 2 jaar hebben moeten proberen .. en als het binnen de 6maand niet trug lukt dan ga ik verdere stappen zetten...

Je baas weet het nog niet?Zolang dat ze er daar niet moeilijk over doen is dat allemaal goed he!

Wat hoop je eigenlijk dat het wordt? Nog een meisje of eerder ne jongen?

Groetjes!!!

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 15:13
Mama!!!

Ja dacht al van dat moet vervelend zijn aangezien je er nog niet lang werkt
maar ja ziek is ziek hé
azo ja als je het niet echt aanstaat moet je idd van werk veranderen
Ben ik hier ook van plan hoor
Maar ik kijk al rond, maar denk toch dat ik pas echt de stap zet na de bevalling ofzo, nu is dat eigelijk vervelend
Zou fijn zijn als je dat aanbod krijgt hé in september
Aja zo dat begrijp ik
ja bij Anouk en dit kindje was het beide keren raak, dus weet eigelijk niet hoe dat voelt
maar kan geloven dat dat niet fijn is
Neen baas weet het nog niet
Zeg het dan omdat ik dan 12 weken ver ben hé
Hij gaat niet blij zijn dat weet ik
Hij zal weer zagen net als bij Anouk
en zeggen wat ik het bedrijf aan doe en die dingen
pfff
Ik zou nu graag een jongen hebben, maar ja wat het is is het hé

grts

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 15:38
MoonQu33n

Ik kan er ook niet aan doen ... ventje is trouwens ook ziek en ja als ge bij de hond slaapt krijgt ge de vlooien he..

Hier was het eigenlijk ook niet eerst de bedoeling om daar te gaan werken maar het ander bedrijf kon ons nog geen antwoord geven omdat ze nog maar net uit vakantie was en deze week hebben we nog eens gebeld en we krijgen nog zeker een antwoord en ja anders zal ik ook nog een beetje verder moeten zoeken.

En ja toen we voor de eerste keer probeerden en het duurde zo lang begon ik bang te krijgen over wat ik te horen zou krijgen als we langs zouden gaan bij een gyn. Dus hebben we er mee gewacht en plots was het dan toch raak!De laatste controle die ik gekregen had na mn zwangerschap liet dan zien dat mn baarmoederslijmvlies te dun was om onder normale omstandigheden zwanger te raken :/ maar er is toch altijd een kans en heb al eens zitten rond surfen om te zien of er andere opties zijn en die zijn er maar we gaan het eerst 6 maand zonder die opties proberen.

Mn voorlaatste werkgever deed daar niet moeilijk over omdat het nogal een groot bedrijf was en op elk verdiep liepen er wel zwangere meiden rond.

Ik zou ook graag een jongen hebben maar een meisje is ook welkom!En zolang het gezond is he :)

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 19:55
Mieke

Hoi iedereen, ben ook nog even online geraakt. Hier beginnen de verlofdagen serieus in te korten. Morgen personeelsvergadering en nog vanalles en dan vanaf volgende week maandag alweer aan het werk.
Eerlijk gezegd vind ik het zo erg nog niet, ware het nie dak nog steeds zo snel moe en futloos ben Ach ja, voor de goeie zaak zekers?

Verder eigenlijk ni veel nieuws te melden hoor. Alles gaat voor de rest goed, het hartje klopt goed (happy tone), voel af en toe van die kriebeltjes in m'n buik van de kleine spruit en ik begin te merken dat de melkproductie ook begint op te starten Is dat niet wat vroeg?

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 11:41
MoonQu33n

Gisteren in de dag was ik goed maar 's avonds begon ik terug last te krijgen van die buikgriep, deze morgen had ik ook geen last maar het begint dus weer :/ pfff en sffs nog naar K&G ik hoop dat het een beetje vlug gaat!

Mieke ik hoop dat die vermoeidheid vlug voorbij gaat hoor!
En dat van de melkproductie is normaal hoor, alhoewel ik daar nooit geen last van heb gehad.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >