Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/09/2008 @ 15:25 Nienke ![]() | We blijven voor elkaar duimen! ![]() Daarom zitten we op dit topic toch? ![]() Liefs Nienke |
| 25/09/2008 @ 08:59 anoniem | Sorry, maar lees al een aantal jaar met jullie mee. Nu heb ik dit op de site gevonden. Tessa is vandaag de trotse mama geworden van Lyna! Het is allemaal heel snel gegaan: vandaag aan de monitor kreeg Tessa harde buiken en tijdens die harde buiken daalde de hartslag van het kindje telkens nogal sterk. Teken dat ze het benauwd kreeg in de buik, dus heeft men een keizersnee gedaan en vanavond om 16.54u is Lyna geboren. Ze weegt 880 gr maar 't is een vechtertje: ze ademde direct volledig zelfstandig! Ze ligt op de intensieve neonatologie, maar Tessa en Jens hebben haar al wel mogen bewonderen. Ik hou jullie op de hoogte van haar vooruitgang! |
| 25/09/2008 @ 18:34 Mammie-D ![]() | Sjemig... Tessa en cara gefeliciteerd met jullie dochter Lyna! Hier brandt een kaarsje We denken aan jullie en hopen dat Lyna blijft vechten!Dikke kus en knuffel van ons |
| 26/09/2008 @ 11:54 Tessa ![]() | Even een kort berichtje van mij uit het ziekenhuis.Jullie begrijpen best dat ik niet alles en overal kan bijhouden met nieuws over ons kleine meisje dus als jullie op de hoogte willen blijven kijken jullie maar op haar website : http://www.ons3dekindje.babysite.be Daar zal het meest gepost worden.Alvast bedankt voor jullie reacties en felicitaties.Ik hoef jullie niet te zeggen wat een mini mensje we hebben mogen verwelomen zeker . Ze is zo mooi!Tot snel ![]() |
| 01/10/2008 @ 20:43 Nienke ![]() | Waar zijn jullie allemaal??? Ik vind dit helemaal niet gezellig... ![]() xXx |
| 01/10/2008 @ 20:46 Mammie-D ![]() | Ik ben dr half ![]() Wel saai zo heh! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er ook jong mama worden?

Maar goed, ik probeer er niet al te veel mee bezig te zijn.
brandt voor jullie kleine meid... Ben er echt van geschrokken en er best verdrietig om
Leef heel erg met jullie mee lieverds! Alle sterkte en geluk van de wereld deze week!
Was er helemaal verbaasd van, er zat ineens een wit puntje...

Is dit nog "normaal" denken jullie? of moet ik het er toch even met de vk over hebben?