Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/08/2008 @ 12:56 SMDJ ![]() | hey iedereen hier alles goed ze ![]() farientje hopelijk haal je die 9 dagen ![]() |
| 25/08/2008 @ 14:18 jokske ![]() | laat iets weten als je terug bent van de controle! |
| 25/08/2008 @ 16:29 SMDJ ![]() | farientje fijn dta de controle in orde was he denk niet dat er hier direct iets gaat gebeuren ze vrijdag op controle hopelijk weet ik of ze klaar ligt enzo van de gyn ![]() ![]() |
| 26/08/2008 @ 11:00 jokske ![]() | waaaw mel, das een goed teken, hoop dat het van de eerste keer raak is! |
| 26/08/2008 @ 11:33 SMDJ ![]() | hey iedereen mel inderdaad spannend zeg voor je veel succes met je echo morgen he ![]() |
26/08/2008 @ 19:52 ![]() | mel veel succes morgen! Farientje goed volhouden eh! Als je zo graag thuis wilt bevallen! |
| 27/08/2008 @ 07:09 jokske ![]() | mel , toi toi toi |
| 27/08/2008 @ 11:32 jokske ![]() | mel, das echt goed nieuws hé! ik kan dat wel gebruiken hoor! succes vrijdag dan! |
| 28/08/2008 @ 08:50 jokske ![]() | an, das echt geluk hebben hé! mel Hier al om de dag klussen... ![]() |
| 28/08/2008 @ 11:23 mel ![]() | farientje veel sterkte ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Volgende NOD tegen eind december ?

en succes met de laatste loodjes hé
, moet ook meer gaan plassen want als mijn blaas vol is drukt het precies op mijn eierstokken en doet het wel wat pijn, het is soms wel lastig om te werken, ik moet veel heffen en gisteren na een paar uren deed mijn buik toch meer pijn dan anders maar ik heb het er voor over, heb geen keus hé