Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
28/08/2008 @ 08:57![]() | kelly, heel veel sterkte toegewenst en ook voor je familie! dit kindje zal altijd een speciaal plaatsje in jullie hart hebben, het zal een sterretje zijn die over jullie zal waken! ![]() |
| 28/08/2008 @ 13:30 Isabelle ![]() | Fijn dat je je kindje hebt gezien! Mijn beurt is maandag! Kan haast niet wachten ik hoop dat alles ok is! Kelly denk aan je! |
| 29/08/2008 @ 10:37 Isabelle ![]() | Ben jij bereid om zo een risico te nemen? |
| 29/08/2008 @ 15:23 wij samen ![]() | hoe is het verder met iedereen? heb net een beetje gelezen maar ben eigenlijk te moe maar kwam even kijken of iemand van jullie hier ervaring mee heeft groeetjess ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Vroeger dan verwacht!!

worden laat ik even achterwege. Ik heb er met mijn vriend over gesproken en hij heeft heel veel begrip voor mijn beslissing. Misschien dat we toch in september eraan beginnen en anders oktober. Geniet gij nog maar van uw dagen die u resten. Doe waar je zin in hebt en laat je emoties te pas en te onpas maar de vrije loop. Moogt ge daarna snel terug 
een dag vol twijfels en onzekerheid. ik vraag me steeds af of dit echt wedl een goede beslissing is.