< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Vroeger dan verwacht!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Vroeger dan verwacht!!
28/08/2008 @ 08:30
kelly

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
je zal me hier blijven vinden want ik ben te nieuwsgierig. sommige momenten zal ik het wel moeilijk hebben, maar dat is normaal zeker.

ik ben nu al wat bezig met het rouwproces. het geboortekaartje kiezen, met bijhorende tekst, een afspraak maken bij het u.z. van brussel en leuven (voor prenatale diagnostiek) we willen absoluut nog een tweede kindje, hoe sneller hoe beter. de wachtlijsten zijn nogal aan de lange kant denk ik en daarom maak ik in beide ziekenhuizen een afspraak om te zien waar de wachtlijst het kortst is.
ook na de bevalling vraag ik om een voetafdruk en een handafdruk te maken. als dit mogelijk is laat ik met die afdruk een hangertje maken voor mijn ketting. een foto word ook gemaakt maar die komt voorlopig in een gesloten envelop. die zal ik later, tijdens mijn verdere verwerkingsproces eens bekijken.

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 08:34
Isabelle

het is belangerijk om nu al te beginnen met het rouwproses! Het idee van die voet afdruk vind ik ok! Die foto daarentegen zo ik maar al te raar vinden en ik weet niet of ik die zelf wil zien!

Komt op het geboortekaartje ook een naam? Ja soory voor dei vragen is misschien niet gepast nu!

Inderdaad ga je het moeilijk hebben bij het lezen van deze reacties. Je neemt de moed met beide handen want je maakt al een afspraak. Is dat om dan te zorgen dat de baby de afwijking niet krijgt?

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 08:57

Online Status Bekijk profiel
kelly, heel veel sterkte toegewenst en ook voor je familie!

dit kindje zal altijd een speciaal plaatsje in jullie hart hebben, het zal een sterretje zijn die over jullie zal waken!

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 09:16
kelly

ja isabelle, ons kindje krijgt een naam. alles komt op het kaartje staan alsof er niks aan de hand was. de naam, geboortedag en overlijdensdag, gewicht en lengte, ....

dat ik nu al een afspraak maak heeft te maken met het leven dat ik nu al begin te voelen. eens dit gevoel duidelijker word, word de beslissing voor mij nog moelijker. dan begin ik weer te twijfelen denk ik.

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 13:21
wij samen

kelly jullie hebben de juiste beslising genomen voor jullie gezin.
ik vind het mooi dat jullie kaartjes sturen naar naaste fam en en vrienden.
ik wens jullie heel veel sterkte toe en hoop dat jullie snel je gezin kunnen uitbreiden en dat dan alles goed gaat.
onthou dat wij er voor je zijn.

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 13:23
wij samen

tog nog even iets kwijt.
gister had ik een echo eerst inwendig toen normaal en toen weer een inwendige ze kon niks vinden dag dat ik gek werd.
we hebben ons ukkie wel gezien hij was bijna 3 cm en hij zwaaide echt raar dat dat in je zit. maar wel heel mooi.

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 13:30
Isabelle

Fijn dat je je kindje hebt gezien! Mijn beurt is maandag! Kan haast niet wachten ik hoop dat alles ok is!

Kelly denk aan je!

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 15:20
Veerle

Mijn reactie is blijkbaar niet opgeslagen maar dat geeft niet. Kelly, hopelijk gaat voor u alles heel vlot dinsdag. Neem je tijd, het komt allemaal goed. Ikzelf heb nog veel verdriet maar geen tranen meer over. Dus de gedachte aan worden laat ik even achterwege. Ik heb er met mijn vriend over gesproken en hij heeft heel veel begrip voor mijn beslissing. Misschien dat we toch in september eraan beginnen en anders oktober. Geniet gij nog maar van uw dagen die u resten. Doe waar je zin in hebt en laat je emoties te pas en te onpas maar de vrije loop. Moogt ge daarna snel terug geraken/zijn? Ik hoop natuurlijk voor u van wel.
Isabelle, blijkbaar gaat alles goed. Laat ons zeker weten van je onderzoek. Ben reuzebenieuwd!

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 18:03
mini

Online Status Stuur bericht
Wat een beslissing kelly..maar ik denk toch de beste.. ik leef met je mee.. Hoop dat je vlug je verdriet als een herinnering kan zien.. en dat er vlug een nieuw ukje mag groeien. Beter laat dan nooit..

sterkte!
mini

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 08:51
kelly

ik heb echt een moeilijke dag vandaag. een dag vol twijfels en onzekerheid. ik vraag me steeds af of dit echt wedl een goede beslissing is.
ons kindje is in liefde gekomen en zal in liefde gaan maar is het ons recht wel om het leven van dit kind af te pakken. dit kind, dat we zo graag gezond en wel bij ons willen hebben....
ik denk niet dat ik dinsdag die beslissing ga kunnen nemen, als het een dag is zoals vandaag... of nog erger
ik ben zo sterk niet

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 08:59
Isabelle

Kelly tje hou de moed erin!

Ik kan begrijpen dat het steeds moeilijker en moeilijker is naarmate de dagen vorderen! Je hebt een goede beslissing genomen, een heel moedige! Nu mag je de moed niet opgeven! Je moet samen met je man elkaar steunen!

Je hebt het recht om het beste met je kindje voor te hebben en de beslissing die je nu hebt genomen is het beste ookal lijkt dat niet zo. De kansen dat er veel dingen misgaan met je kindje is veel te groot om het risico te nemen. Natuurlijk ligt deze beslissing bij jou maar je hebt de beste genomen.

Ik kan er eigenlijk niet meer om zeggen. Weet niet wat ik moet zeggen...

En je man? Wat zegt hij er nu van? En j efamillie wat vinden die van je beslissing!

Sterkte lieve meid!

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 09:56
kelly

ze vinden ook allemaal dit deze beslissing de beste is.

mijn man heeft me gisteren gezegd dat hij er ook zeker van is maar als het kind geen kans had op die gezwellen, dat hij dan ook zou kiezen om het kindje wel te houden. die kans bestaat, maar bedraagt maar 5%. dit gesprek heeft me doen twijfelen over onze beslissing.

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 10:05
Isabelle

Die 5 % is zo klein kelly zo een risico zou ik niet nemen als ik jou was!

Moesten de kansen veel groter zijn dan zou ik ook twijfelen maar nu neem je absoluut de juiste beslissing! Voor je gezin en voor je kindje!

Ik begrijp dat je een manier zoekt om toch op een voordeel uit te komen en zo een reden zoekt om je kindje niet te latengaan!

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 10:29
kelly

5% dat ons kindje een gezwel heeft. andere afwijkingen zijn ook mogelijk en maakt een totaal van 20-30% op zware afwijkingen.
dan blijft er nog 70-80% over dat ons kindje geen zware afwijking heeft. een kleine leerachterstand zal ons kindje wel hebben maar dat is het minst van mijn zorgen

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 10:37
Isabelle

Ben jij bereid om zo een risico te nemen?

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 12:24
Veerle

Isabelle, ik ben het volledig met je eens. Ik kan niets meer zeggen tegen Kelly.
Kelly, het gaat moeilijk zijn voor je maar hou je vast aan de gedachte dat je nog zwanger kan geraken en zeg maar tegen iedereen dat je voor je 3e kindje gaat! (als je ervoor klaar bent uiteraard) Je doet zo hard je best en je bent ijzersterk!

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 15:22
wij samen

help
ik heb vanmorgen een aanval gehad en een paar uur later had ik wat bloed verlies.
ik had mijn werk eerst om 8uur een sms gestuurd omdat ze nog niet op het werk zouden zijn
om 12uur heb ik gebeld toen ik wakker was.
rond 1uur belde de leiding gevende op maar ik sliep
ben daarna even naar de dokter gegaan heb een licht gekneuste hand en als ik meer bloed verlies heb naar het ziekenhuis.
nu belde ik net mijn leiding gevende en omdat morgen haar laatste dag is wilde ze tog dat ik even langs kwam.
ik denk dat ze mijn contract vroeg tijdig willen beindigen maar mag dat>???
ik kies er niet voor om een aanval te krijgen en vindt het ook echt niet leuk wat moet ik doen?

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 15:23
wij samen

hoe is het verder met iedereen?
heb net een beetje gelezen maar ben eigenlijk te moe maar kwam even kijken of iemand van jullie hier ervaring mee heeft

groeetjess

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 16:11
kelly

je contract kan denk ik ten alle tijde verbroken worden, hier in belgië toch geloof ik. laat je weten hoe het ging. mijn man en ik gaan nu naar de huisdokter van mijn vader om eens te babbelen over onze situatie. tis een man die recht voor de raap is, ern dat heb ik nu nodig.

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 16:46
wij samen

ik woon in nederland maar hier mag dat volgens mij niet en zeker niet als je ziek ben.
ze heeft gebeld en mag nu naar de bedrijfsarts de bedrijfsassistente gaat mij maandag bellen en dan hoor ik hoe of waar ik wezen moet.

suc6 kelly

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >