Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/08/2008 @ 12:21 reb ![]() | we wachten nog altijd hier!! ![]() |
| 06/08/2008 @ 22:22 Tine ![]() | Nu is het wachten geblazen op nieuws van Reb!! Tine |
| 07/08/2008 @ 20:35 Tine ![]() | Hééé Reb, gefeliciteerd!!! En ja knap werk hoor die data!! Geniet maar en doe rustigaan hé. Tine |
| 07/08/2008 @ 20:36 Tine ![]() | Ik vind het eigenlijk wel spijtig dat we al lang niks meer gehoord hebben van Rox, Anntje en Neleken,... Dames??? |
| 17/08/2008 @ 13:29 reb | 't is zomer he, ook beter dat je nu buiten zit dan op de computer ![]() kom hier toch even piepen om te zeggen dat het hier goed loopt, wel druk, altijd bezig, maar ik vind het een zalige drukte!! ![]() |
| 18/08/2008 @ 11:31 reb | amai Tine wat een snelle meid heb je zeg! super!! |
| 29/08/2008 @ 21:19 reb | hey Tine super schattige foto's hoor!! Hier alles goed, borstvoeding gaat heel goed, sta versteld van mezelf! Overdag heeft Mona het moeilijk om in slaap te vallen, maar een draagdoek doet wonderen ?'s nachts moet ik haar nog wel twee keer eten geven, hoop dat dat snel verandert, maar ja, ik zal het moeten nemen zoals het komt he! Bij Floor gaf ik flesvoeding, kan dus niet echt vergelijken! alles goed met iedereen? Geniet van het zonnetje dit weeken! ![]() |
| 08/09/2008 @ 12:35 reb ![]() | Hoe gaat het hier met de mama's en hun schatjes? ![]() |
| 11/09/2008 @ 09:21 reb ![]() | ja, Tine kan ik geloven dat het druk is! alles zo in één keer! Hopelijk lukt het wat!! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

nod februari 2006

'