< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod februari 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
30/07/2008 @ 09:28
reb

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
gisteren gepoetst, een paar bezoekjes afgelegd, met Floor rond gecrossed in de tuin maar nee hoor! ik zit hier nog altijd!

warme valt wel mee, het koelt 's nachts nog goed af he! overdag wel dikke voeten enzo, ma ja, dat gaat ook weer over he!

Tine, raar he, ziek zijn bij zo'n weer. Maar een geluk het is over, en als je dochtertje nu ook weer goed door slaapt ben je binnenkort weer de oude!! Snotvallingen zijn erg lastig he voor kleine kindjes!!

Jootje, geniet maar samen met je gezinnetje, toch leuk he!
ik laat zo snel mogelijk iets weten als de nieuwe spruit er is... liefst vandaag nog dan morgen

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 22:35
Tine

Jootje, gelukkig is Demi er ook weer vanaf, 't is blijkbaar een typische zomerziekte, zo'n keelontsteking. En verder ben jij lekker druk en sociaal denk ik hé!?

Reb, nu zal je toch al wel zeker...?

Ik ben juist terug thuis: ik ben begonnen met de 'start-to-run' van Evy Gruyaert. En ik moet zeggen terwijl ik aan het lopen was was het wel eens zwaar, maar nu voel ik mij goed omdat ik nog buiten in beweging ben geweest vanavond.
Zondag ga ik weer.
't Is de bedoeling om 10 kilo af te vallen! Ik zal een verslagje bijhouden op m'n profiel.

Tine

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 07:04
jootje

hoi hoi

zit nu al weer beneden met onze demi...
die slaapt nooit zo lang en aangezien jannick elke avond zo,n beetje 21.00/21.30 uur op bed ligt moet hij toch ook weleens wat langer slapen maar dat doet hij vaak niet omdat er altijd wel wat is waar hij wakker van word.nu was demi weer eens aan het 'schreeuwen'dat ze eruit wilde dus dacht ik dan ga ik maar met haar naar beneden...
de mannen liggen dus nog lekker te slapen
maar goed komt wel weer goed!
tine, ja ik ben zeker een sociaal type.hou er van om vrienden en familie om me heen te hebben en gezellige dingen te doen.
probeer ook regelmatig mijn vriendinnen te zien en ook wat te doen als de kindjes er niet bij zijn,heb tenslotte ook nog een eigen leven he
dus dat betekent dat ik een druk leven heb en af en toe las ik even een 'stop 'in..dan spreek ik gewoon even niks af,ook weleens lekker.
verder geniet ik van mijn 2 kids en probeer ik ook met hun regelmatig leuke dingen te doen naast alle dingen die 'moeten'
nog 13 dagen dan gaan we op vakantie!!! heerlijk

reb hoe gaat het bij jou?
ben benieuwd of er wat bij je is gebeurd of dat je het nog voor de boeg hebt.hoop dat alles goed is en we horen gauw weer van je
liefs jootje

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 12:21
reb

we wachten nog altijd hier!!

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 20:25
Tine

Jootje, ik begin er nu stilletjesaan ook van te genieten om nog eens wat anders te doen dan de kindjes verzorgen. We zijn gisteren naar een huwelijksfeest geweest (ik lag er deze morgen om 5u pas in...) en spijtig van de weinige slaap maar ik heb me toch weer reuze geamuseerd. Het was dezelfde bende vrienden die 7 jaar geleden ons eigen huwelijksfeest op stelten heeft gezet dus dat was ook weer leuk zo hé. Verder proberen wij gewoon veel te doen met vrienden die kindjes hebben of mijn zus met haar gezin. Dan vinden de kindjes het ook leuk hé.

Emilie is trouwens gisteren voor het eerst ergens gaan slapen, bij de ouders van mijn man. En ze was de hele tijd tevreden dus dat kunnen we weer eens wat meer doen.

Reb amai zeg, jouw geduld moet nu wel echt bijna op zijn, niet? Ik wordt er zelf al zenuwachtig van!!

En nu snel afsluiten want ik ga nu beginnen aan les 2 van de start-to-run. Lekker in de regen...

Tine

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 22:22
Tine

Nu is het wachten geblazen op nieuws van Reb!!

Tine

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 12:00
reb

idd meiden!
bevallen 's morgens op 4/08 van een prachtige dochter Mona. 3.100kg 49.5cm!! net thuis, hopelijk vinden we snel onze draai
kom later nog wel eens langs met uitgebreider nieuws

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 12:45
jootje

hoi hoi

reb gefeliciteerd meid! weer knap werk verricht
wel heel toevallig...floor op 08-04 en mona op 04-08!!
super hoor!geniet er maar lekker van en we kijken uit naar je hele verhaal
liefs jootje

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 20:35
Tine

Hééé Reb, gefeliciteerd!!! En ja knap werk hoor die data!!
Geniet maar en doe rustigaan hé.

Tine

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 20:36
Tine

Ik vind het eigenlijk wel spijtig dat we al lang niks meer gehoord hebben van Rox, Anntje en Neleken,... Dames???

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 13:29
reb

't is zomer he, ook beter dat je nu buiten zit dan op de computer

kom hier toch even piepen om te zeggen dat het hier goed loopt, wel druk, altijd bezig, maar ik vind het een zalige drukte!!

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 18:36
Tine

Ah ja ja, da's waar hoor! Hier gaat ook alles z'n gangetje! Ons Emilie stapt sinds vandaag overal naartoe, als ze maar iets vast heeft. Ze gaat van de salontafel naar de zetel en omgekeerd alsof ze het al jààààren doet!

Reb, leuk om te horen dat je aan't genieten bent!!

Tine

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 11:31
reb

amai Tine wat een snelle meid heb je zeg! super!!
Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 20:15
Tine

Reb, alles goed met de kleinste? Hoe gaat het eten en het slapen?

Voor de geïnteresseerden: ik heb weer nieuwe fotootjes op m'n profiel geplaatst. Yannick in Plopsaland, Emilie in Speelstad.

Tine

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 21:19
reb

hey Tine
super schattige foto's hoor!!
Hier alles goed, borstvoeding gaat heel goed, sta versteld van mezelf!
Overdag heeft Mona het moeilijk om in slaap te vallen, maar een draagdoek doet wonderen?
's nachts moet ik haar nog wel twee keer eten geven, hoop dat dat snel verandert, maar ja, ik zal het moeten nemen zoals het komt he!
Bij Floor gaf ik flesvoeding, kan dus niet echt vergelijken!

alles goed met iedereen? Geniet van het zonnetje dit weeken!

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 20:03
jootje

hoi hoi!

ben gisteren terug gekomen van vakantie.
we hebben het heerlijk gehad,super weer en prachtige camping.
2 weken is ook zo om he...maar vind het ook weer lekker om thuis te zijn.
morgen moet jannick weer naar school en ik moet weer werken..kortom,het gewone leven begint weer!
ga weer ff verder met rotzooi ruimen,van de week langer verslag
liefs jootje

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 19:57
reb

hey jootje super dat de vakantie heerlijk is verlopen!

Hoe gaat het nu met de schoolgaande kindjes? Hebben ze hun ritme al terug gevonden? de mama's niet te veel pijn aan het hartje?

hier: druk druk druk!! (wat een verrassing zeg) Wacht echt op het moment dat er een wat vaster ritme bij Mona komt. Toch zo veel makkelijker...

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 12:35
reb

Hoe gaat het hier met de mama's en hun schatjes?

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 19:41
Tine

Hier gaat het heel goed, maar een beetje druk hé. Ik ben op 28/08 terug beginnen werken, en onze Yannick gaat natuurlijk ook weer naar school. En mijn man is vandaag begonnen op z'n nieuwe werk.
Dus wij zijn eventjes druk bezig een nieuw evenwicht te vinden wat betreft ochtendritueel, koken, slaaptijden,...

Ik kom een van de dagen zeker een uitgebreider verslag typen!!

Tine

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 09:21
reb

ja, Tine kan ik geloven dat het druk is! alles zo in één keer! Hopelijk lukt het wat!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >