Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/10/2008 @ 19:48 Nienke ![]() | Sterre, jammer dat je toch nog geen eisprong hebt gehad... Nu maar duimen dat je temperatuur de komende dagen mooi gaat stijgen! Sterkte en hou ons op de hoogte! ![]() x Nienke |
| 06/10/2008 @ 22:04 marjoinlove | Hallo mensen, wij hebben een tijdje ff rustig aan gedaan en jaja ik had zojuist een positieve test!!! Natuurlijk nog een keer gecheckt en weer ZWANGER!! Kan het nog niet helemaal bevatten. gr Marjo ![]() |
| 07/10/2008 @ 08:26 Nienke ![]() | Marjoinlove, gefelciteerd! Geniet ervan meid... x Nienke |
| 07/10/2008 @ 10:34 marjoinlove | ik heb voor de zekerheid vanmorgen nog een test gedaan en deze gaf ook Zwanger! ![]() ik moet er nog wel heel erg aan wennen. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er ook jong mama worden?

Oja, als hij naar buiten wilt dan pakt hij ook zijn schoenen en probeert zijn voet erin te wurmen (dat gaat natuurlijk nog lang niet!)
)

Snap er niks van, had de dubbele dosis clomid maar geen eisprong. Vandaag bloed prikken en dan morgen hoop ik de uitslag te krijgen, maar ik weet zelf eigenlijk ook al wel dat er geen eisprong is geweest. En dan...er is nog 1 hogere dosis clomid en als dat ook niet werkt moet ik hormonen gaan spuiten..
Daar wil ik liever nog even niet aan denken. Probeer genoeg afleiding te zoeken want op het moment lijkt alles wel heel erg ver weg...
maar toch even snel een reacie: wat een knappe kids hebben wij toch. Die kleine man en kleine meid zijn toch twee snelle snoeties hoor! Knappe kids...

Fijn toch als er middeltjes zijn die de natuur alleen een handje op weg helpen?! Nou meid ben benieuwd! 
!! Ik kan best wel begrijpen dat je er helemaal overstuur van wordt dat je de 'gewone' zaken niet meer zelf kunt uitvoeren, maar uiteindelijk is het voor het goede doel zeg maar en komt alles wel goed hoor 

zich op tijd melden zodat je met een frisse start een nieuwe ronde in kan gaan, en dan gaan de duimpjes hier voor jou weer draaien hoor!