< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Ongeduldig voor 2e kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Ongeduldig voor 2e kindje
18/08/2008 @ 08:57
Jenny

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nou hier was het wel heel erg stilletjes zonder Teaghan in huis dit weekend. ze belde wel elke dag uit Frankrijk maar ik miste ze enorm! Brusje zit nog steeds op zijn plaats, dus ze is weer op tijd terug. ze heeft haar blijkbaar geweldig geamuseerd op het strand en de speeltuin en spreekt al over teruggaan. pff, volgende keer ga ik toch mee zenne, maar nu kon ik me dat niet meer riskeren hé. Davy en ik zijn nog eens rustig naar de cinema geweest en eens lekker gaan eten, was ook alweer effe geleden. Verder ook op babybezoek geweest, Davy zijn nicht is bevallen van een jongetje, 3,960 kilo, zag er nochtans zo zwaar niet uit, geeft me alweer moed . ze is er wel 9 dagen over gegaan, pff,...

Ik heb gisteren de godganse dag harde buiken gehad, in 't bad werden ze nog frequenter, heel de dag 7-10 minuten ertussen. Lastig, maar kan niet zeggen dat ze pijn deden dus ja, dan heeft het geen zin om naar 't ziekenhuis te rijden hé. Moet deze avond trouwens toch weer op controle, eens zien wat de gyn te vertellen heeft.

Stimpy, 't begint hier idd te korten maar voor jou ook hé, wie weet steek je me nog voorbij, haha.

Mascha, ik merk ook wel dat het bad niet zo simpel meer is, en zeker niet als Teaghan er ook nog eens wil bijkruipen met haar poppen. fijn dat de geboortekaartjes ook in orde komen.

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 07:52
Jenny

zo, ben gisteren op controle geweest, de laatste keer. Ik had ondertussen al 3 cm opening en een versoepelde baarmoederhals. Yes, dat zijn alweer 3cm's die ik niet meer moet afzien zie! Nu is het dus afwachten hé. Op 1 september zelf moet ik aan de monitor als ik nog niet bevallen ben, en dan terug op 3 september en dan zouden we een datum vastleggen voor inleiding. Maar ik hoop dus heel hard dat het vanzelf op gang komt deze keer. Volgens de gyn was alles al gunstig om nu al in te leiden maar dat gaan we dus maar niet doen, hij zei dat met deze omstandigheden het wel eens op een uurtje zou geklonken kunnen zijn als 't vanzelf begint dus daar gaan we voor hé!

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 11:20
stimpy

Jenny wat lekker dat je de eerste 3cm al te pakken hebt meid.
Hopelijk zet het snel door en heb je de kleine in je armen.

Spannend hoor

Hier gaat verder alles zijn gangetje.
Mag moregn weer op controle en ben benieuwd naar mijn ijzer gehalte, ik hoop dat we daar de oorzaak van de moeheid vandaan komt.

Ik ga naar mijn mannetje toe hij roept alweer

Mascha hoe gaat het met jou?

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 12:51
Mascha

Online Status Stuur bericht
Hallo dames,

Hier ff snel een berichtje want we hebben FEEST!! Onze Mika is vandaag alweer 2 jaar geworden!!

Jenny; Al 3 cm opening!! Spannend hoor, hoop dat je niet ingeleid hoeft te worden en dat de kleine er snel aankomt!

Stimpy; Hopelijk komen ze erachter waarom je zo moe bent!!

Jennie; Hoe is het bij jullie??

Hier vanmorgen even bloed laten prikken, bij de VK lukte het niet (hahaha) ben een rhesus moeder dus vandaar dat er bij 30 weken nog een keer geprikt moet worden! En ook bij mij wordt het ijzergehalte nog even bekeken!

Verder is mijn buik erg pijnlijk, als Mika bij me op schoot zit doet het helemaal pijn, maar het is nog goed te doen hoor!
Als ik zit hangt mijn buik nu op mijn bovenbenen..hahaha...We lstig met voorover bukken!!

Verders heb ik niets te klagen..hahaha!!

Ik ga een feesie bouwen hier..Tot snel!!

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 13:11
stimpy

O ja Mascha, ben Mika helemaal vergeten.

Van harte gefeliciteerd met je kleine man.
Feest ze en geniet ervan.

Heb je dan al zo'n flinke buik Mascha?

Hier valt het gelukkig mee en gaat het bukken nog redelijk.

Zo gaat pup naar beneden gooien, die is weer illegaal naar boven geglipt.

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 13:37
Mascha

Thanxxxx Stimpy!!

Ben groter dan dat ik bij Mika was op deze week!! Tis een behoorlijke en vooral overal zittende buik en hij is ook nog eens heel erg laag!

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 22:21
jenniegirl

Online Status Bekijk profiel
mascha van ahrte gefeliciteerd met mika
zo ook mijn moeder is jarig dus ik had ook feest vandaag.

jenny spannend zeg allemaal
ze zijn er wel lekker snel bij bij jou dat is wel weer lekker
en gelijk heb je de eerste 3 cm heb je weer te pakken
en nu maar hopen dat het net zo snel gaat als bij ons binnen 4 uur bevallen dat zou toch lekker zijn

stimpy haha illigaal naar boven was geklommen
leuk zijn ze dan he, maar ja die van ons deed het ook
en 5 jaar later (nu dus) als we weg gaan doet hij de tussen deur naar de gang open en gaat hij nog steeds stiekem naar boven
ach hij gaat alleen maar op de overloop liggen te slapen dus zoveel moeite heb ik er ook niet mee

verder gaat hier alles goed
druk druk ddruk hier met sanne jasmine school enzo
ik moet helemaal wennen aan de nieuwe ritme
maar dat komt vanzelf wel
fijne dag allen nog groetjes jennie

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 08:23
stimpy

vervelend dat hij al zo laag z9it, al heeft het ook z'n voordelen.
Hier eenhoogzittende buik en dat is soms ook lastig hoor

Jennie: Jij nog gefeliciteerd met je moeder
Dat illegaal naar boven gaan vind ik ook wat minder erg, maar ze is nog niet zindelijk en het is de enige plek waar de katten rustig kunnen liggen, zonder besprongen te worden door een pup.

Ja het zal wel meer plannen voor je zijn met een tweede en de scholen weer begonnen, maar dan heb je Sanne wel lekker alleen overdag.
In belgie gaan ze ook veel eerder naar school dan hier in nederland (jij bent toch van belgie, begin even te twijfelen, want Jasmine is nog geen 4 dacht ik zo , kan even niet de banners zien nu)

Hier gisteren weer naar de verloskundige geweest.
bloeddruk 130/85 dus onderdruk is aan het stijgen waardoor ik het rustiger aan moet doen.
Maar dat begint al goed vandaag, want vandaag krijgen we een andere bank en ik moet konijnnehokken verschonen zo'n stuk of 9.

Zo ga me aankleden en dan aan mijn dagelijkse werkzaamheden beginnen.

Spreek jullie

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 08:55
stimpy

Wat is het hier weer rustig.

zal hem weer even omhoog schoppen, voor we 3 pagina's laag staan.

Verder weinig bijzonderheden.
Mannetje en ik zijn vandaag 3 jaar getrouwd en ben heel benieuwd of ik dit jaar een bosje bloemen krijg.
Voorgaande jaren niet en dan kocht ik ze maar.

Zo ga kind aankleden en wat in huishouden doen.

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 20:29
Mascha

Stimpy; Gefeliciteerd met jullie 3 jarig huwelijk!!
En heb je een bloemetje gekregen of heb je hem weer zelf moeten kopen???
MANNEN!!!

Hier vandaag een dagje alleen met Mika, Patrick heeft een feesie en omdat we geen oppas hadden ben ik gewoon lekker thuis gebleven!
Lekker samen met Mika naar buiten geweest en daarna een dvd-tje van Brum gekeken!

Kleine is weer volop aan het schoppen en heeft nu mijn hele onderkant (liezen enzo) blauw geschopt!

Vandaag ook zo iets; Moest ik heel hard niezen, plaste ik gewoon in mijn broek, blij dat het thusi gebeurde want ik was op weg voor een boodschapje..hahaha!!

Hoe is het met de rest van de dames, want volgens mij zitten we de laatste tijd nog maar met ons 4-tjes hier!!

Ik ga hier eens lekker bankhangen en op tijd naar bed toe!

Fijn weekend allemaal!!

Mascha

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 07:45
Jenny

Huppel, huppel, ik huppel hier nog steeds rond . ondanks de 3 cm en de slijmprop die ik al 17 dagen kwijt ben wil ons dikkertje er niet uit, hihi, veel te goed hier bij mama. was aan 't hopen dat het nog voor 't schooljaar zou gebeuren maar ik zie de kans slinken, 't zal een geloop worden met Teaghan haar eerste schooldagjes weer.

We zijn donderdagavond naar de kermis in 't dorp geweest, de avondmarkt afgeslenterd en dan naar 't vuurwerk maar ook dat startschot had de kleine niet begrepen . Zaterdag nog goed gaan shoppen en nog eens met Teaghan naar een binnenspeeltuin. Ik heb nog goed mijn bezigheid, beter dat dan thuis te zitten wachten op iets dat toch niet gebeurt hé.

Stimpy, gefeliciteerd met je 3e huwelijksverjaardag. heeft hij er deze keer aan gedacht? wij zijn afgestapt van het "cadeautjes" kopen voor mekaar, weten toch nooit wat. we gaan wel elk jaar dan eens samen iets eten en een cinemaatje doen ofzo, tijd voor ons beidjes.

Mascha, idd genante situatie maar die ken ik heel goed, heb het al meerdere keren voorgehad dat ik bij het niezen urine verloor. tja, 't duwt daar allemaal vanonder hé. nog een heel dikke proficiat voor Mika met zijn tweede verjaardag!!

Jennie, zal wel zijn dat je het druk hebt met opvoeden van 2 kinderen en één hond, haha. maar laat hier af en toe wel weten hoe het gaat hé.

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 16:45
stimpy

Ben net terug uit het ziekenhuis naar een nachtje meerderre keren aan de CTG te hebben gelegen.

DE pijn werd steeds ergeer zo erg dat ik niet meer kon lopen , zitten en zelfs liigen niet ging, ademen alles deed pijn.
Dus toch maar even de vk gebeld.
Deze is geweest en de hartslag van de kleine was veel te hoog, dus het zekere voor het onzekere genomen en naar het ziekenhuis voor een cTG.
Daar bleek de kleine een hartslag te hebben van 200 wat dus toch wel zorgelijk was.
Ondertussen werd ik ook steeds beroerder en bleek ik ook behoorlijk koortsig te zijn.
Meteen de medische molen in gegaan en ze hebben niets kunnen vinden.
Doro de paracetamol was de pijn wel flink gezakt en de koorts ook waardoor beeb het beter deed.
Na 3 goede cTG's mocht ik vanmiddag weer naar huis.
heb nog steeds koorts en flink last van de spieren in mijn buik, maar beeb doet het gelukkig goed.

Zo jullie zijn weer op de hoogte, ik ga weer op de bank liggen

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 17:29
Mascha

Jeetje Stimpy das wel ff schrikken zeg!! Hoe voel je je vandaag??

Dikke

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 07:28
Jenny

pff, kon de slaap maar niet vatten deze nacht. je weet dat het nu elk moment kan gaan gebeuren hé en ik zit gewoonweg op elk teken te wachten. vorige nacht 4 heftige weeën gehad, maar telkens 16-20 minuten ertussen en toen viel het weer stil. Oh jee, heb horen zeggen dat het nog niet voor direct is zolang het kindje heel actief is dus ga ik er weer ferm overgaan vrees ik. Ik zit hier nog steeds met een serieuze acrobaat vanbinnen,... Dus je ziet,... al meer dan 10 dagen 3 cm opening, 't wil dus niks zeggen hé.

Stimpy, vanwaar jouw koorts dan eigenlijk? hebben ze niks kunnen vinden? raar hoor. nog een geluk dat ze het onder controle kunnen houden hebben en dat jouw kleintje het weer goed deed. hij zat precies wel even onder stress. probeer maar wat te rusten nu.

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 11:17
jenniegirl

hallo dames

stimpy dat is schrikken zeg,
ik hoop dat alles goed met je gaat verder nu
en dat je kunt genieten van je verder zwangerschap zonder pijn.
nee wij komen niet uit belgie, maar omdat jasmine een vroege leerling is mag ze na de grote vakantie heen
ze vind het trouwens helemaal geweldig dus daar hebben we wel goed aangedaan.

jenny wat vervelend is dat he dat wachten.
ik voor je dat het snel doorzet
en dat jij ook lekker je kleine wurmpje in je handen kunt houden

mascha dat had ik ook heel erg, als ik moest niezen moest ik mijn benen kruizen anders had ik ook echt zo een natte broek.
maar het gaat over hoor

zo ik ga mijn broer ff bellen hij is op vakantie
ff vragen hoe het gaat zo met hun kleine spruit
fijne dag allemaal kis jennie

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 19:08
stimpy

Hallo, ben er nog met beeb in buik hoor, maar heb even weinig puf om te reageren want het gaat nog niet helemaal lekker.
Heb nog veel pijn enz.

DE koorts kwam door een virus vermoedden ze want ze hebben niets gevonden.

Reageer morgen weer even op jullie allemaal hoor.

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 15:45
stimpy

zo zal hem weer even omhoog schoppen met mijn verhaal.

Hier dan even het verhaal in het kort:

Woensdag op donderdagnacht had hubbie nachtdienst en gelukkig was mijn schoonzusje er, maar begon ik ineens links in mijn schouder en borst erge pijn te krijgen.
ik dacht eerst dat het spieren waren die gewoon wat overbelast waren door het liggen de afgelopen dagen en het omhoogdrukken, omdat je toch moeilijker uit bed komt.
Die pijn werd erger erger dus opd eandere zij gaan liggen, alleen begon die op een gegeven moment ook en het trok door naar mijn rug.
Op een gegeven moment deed ademen pijn, ik kon niet meer liggen, maar ook zitten ging niet, want mijn buikspieren deden nog zeer van de afgelopen zondag.
Dus ik heb de halve nacht een houding proberen te vinden, maar dit ging niet.
totdat hubbie thuis kwam en toen ben ik op een gegeven moment naar benden gegaan en ben daar maar gaan zitten, maar kon me ogen niet open houden ik was helemaal versuft door slaaptekort en pijn.

Om 8 uur meteen de huisarts gebeld en daar kon ik al vrij snel terecht, aleen dacht die aan een longembolie dus door naar het ziekenhuis.
Daar de medische (kan even niet op de goede schrijfwijze komen, maar ben nog sloom) molen in en gelukkig geen longembolie of longontsteking, maar toch weer een virusinfectie met koorts.
Dus na 5 uur daar gelegen te hebben en nog steeds geen pijnstillers gehad te hebben, kreeg ik dan eindelijk paracetamol die niet werkte, dus nog een zwaardere piijnstiller erbij entoen kon ik eindelijk ontspannen en me wat overgeven aan de pijn die gelukkig een heel stuk minder was.
BIB deed het goed, dus daar waren we blij om.
's nachts een slaappil gehad en 7 uur achter elkaar geslapen en voelde me ook weer een stuk beter.
Pijn was bijna weg en de koorts ook, maar ik moest nog 1 dagje blijven ter observatie.
Vanmorgen mocht ik weer naar huis en ik hoop dat ik nou niet meer terug moet.
Ben nog erg moe en duik ook weer lekker op de bank, maar dan zijn jullie op de hoogte.

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 11:32

Zo Zo wat een tijd geleden en wat een spannende ervaringen van allemaal!
Sorry maar ik ben echt zo beroerd geweest,misselijk,misselijk en nog
eens misselijk. Nergens fut voor, werk valt tegen, vooral de nachten.
Ja het gaat wel over dus nu ook minder, vandaar hier snel een berichtje.
Heb maandag een combitest maar dat geeft toch geen zekerheid...
Heb net toch maar de ramen gedaan nu ik wat energie en zin had,nu lekker douchen en naar de zon!!

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 10:20
jenniegirl

stimpy jeetje zeg wat lijkt me dat erg pijnlijk.
ik hoop dat de pijn stukken minder is nu.
en dat je nog lekker mag genieten van je laatste weekjes zwangerschap
heel veel beterschap wens ik je nog toe.

fran welkom terug
misselijk heid is echt erg he!
ik hoop dat het snel voorbij is en jij ook lekker kunt gaan genieten.
want ik weet het als je zo misselijk bent heb je ook nergens puf voor.

hier heb ik mijn huisje weer aan de kant.
11 september moet ik weer met sanne naar de cb en dan krijgt ze ook prikken.
ik wil straks nog wel even bellen want met de voeding gaat het nog niet zo goed.
ik denk zelf dat ik moet overstappen naar hongerige baby.s
maar ik heb nu simolac en dan moet ik nutrilon doen en ik kan je vertellen die is een keer zo duur als wat ik nu heb.
ze krijgt er nu sinds vrijdag 2 schepjes johannesbroodpitmeel door
maar ik kan nu niet zeggen dat het daar beter op is.
ze huilt nog weer snel en is dan erg hongerig.
en als ze nu 4 maandjes was dan wist ik het wel dan deed ik er beetje pap door maar goed daar is ze nu nog te jong voor.
dus maar even kijken wat ik nog anders kan proberen.
fijne maandag allemaal groetjes jennie

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 11:10
Mascha

Hallo meiden,

Jeetje zeg Stimpy, het zit allemaal niet echt mee voor jullie!! Hoop dat de kleine beeb lekker op tijd komt want dit is ook helemaal niets!

Jennie; Lastig hé zo'n hongerige beeb...Mika was ook zo alleen kreeg die BV dus die moest extra vaak aan de borst!
Balen hé dat je dan gelijk in de duurdere voeding terecht komt!

Fran; Balen zeg van die misselijkheid, hoop voor je dat het snel minder gaat worden! Kan me voorstellen dat je je op je werk dan niet helemaal 100% voelt en dat het tegenvalt!

Hier alles nog hetzelfde, de kleine gaat nu wel iets hoger schoppen dus het gebied rond mijn navel krijgt weer een beetje rust..hahaha!!

Zo de vloer is hier weer droog dus ik kan weer even verder zodat ik vanmiddag lekker helemaal niets meer hoef te doen!

Mascha

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >