< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Wie nog wachten op eerste menstruatie tijdens borstvoeding?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Wie nog wachten op eerste menstruatie tijdens borstvoeding?
31/08/2008 @ 12:14
Kim 1975

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoe staat het hier met de dames...? zijn jullie al zwanger? wie is er nog aan het wachten...?

ik heb momenteel nog steeds geen dus we weten nog niet hoe de cyclus in elkaar zit.

Ik heb gisteren momenten gehad dat ik toch weer kriebeltjes kreeg om er terug aan te beginnen. Ik zag heel veel toekomstige mama's lopen met van die mooie buiken en dan kriebelde het wel even :-) Nu het zal een of ander moment zichzelf wel uitwijzen wanneer ik er terug klaar voor ben. Ik ga er niet teveel over pierkern anders pieker ik mezelf misschien nog depri :-)

Laat eens horen hoe het met jullie is?

de huidige stand van zaken met ons Lilli haar voedingen enz kan je lezen op mijn profiel als jullie daar zin in hebben.

KNuffels
Kim en Lilli

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 13:15

Hallo allemaal!

Ik heb vanmorgen toch nog maar eens getest (8 dagen overtijd ondertussen) en.. deze keer wèl positief, dus ik ben !!

Laat dit moed geven aan de anderen die tijdens het bv proberen.. ik geef hier nog heeel heel vaak bv, ook 's nachts, en toch van de eerste keer raak!

Succes allemaal,
Bianca

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 13:18
Musje

van harte!

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 22:19
Goedele

Bianca, wat geweldig! Een dikke proficiat hoor!

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 22:21
Kim 1975

wauw bianca .. proficiat hoor ... aan jullie allebei!

vele groetjes
kim en lilli

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 07:15
Bo

Hoi allemaal!
Ik ben 1,5 maand na het stoppen met de bv zwanger geworden! M'n borsten zijn echt ontzettend gevoelig dus voor mezelf ben ik blij dat ik ben gestopt Maar Bootje had ik toch liever wel iets langer willen geven, nou wie weet bij deze baby!
Bianca, gefeliciteerd!!!
Hoe gaat het verder met iedereen?!

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 08:26
Evy

Bianca een dikke proficiat!!! Super!!!!

en Bij ons ivm stoppen met BV... gestopt rond 10/06 en 22/07 positieve zwangerschapstest in handen, dus het kan allemaal he!!

Grtz
Evy

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 09:57
Claudia

bianca gefeliciteerd

ik ben vorige week pas gestopt met de bv dus ik ben tijdens het bv gewoon zwnager geworden!!

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 10:11
Musje

En ik voed nu twee kinderen dus het zeker niet altijd nodig om te stoppen !!!

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 14:44
Kersje

Hey!!!

Snel een dikke proficiat aan Bianchita!! Waw, meid, toch positief!! Geniet ervan, het is zo'n wonder he, elke keer... Hartelijk gefeliciteerd voor het hele gezin!!

Wij zijn dus nu in België (hihi, ga me dan wel eens weer aanmelden en zo) en al terug goedgekeurd door de gynaecoloog. Ik moet het rustig aan doen en de volgende acht weken doorkomen zonder te bevallen - hihi, en onze kleine spruit ligt al met zijn hoofdje naar beneden! (ben 26 weken zwanger nu).

Veel groetjes,

Kersje
Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 14:45
Evy

heyhey

Kersje welkom in ons Belgenlandje

ik heb gebeld met gyne en mag op 17/09 naar de gyne eindelijk... 16345u eerste echo, zal toch blij zijn hoor als ik ons wurmpje kan zien

Evy

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 11:53
kersje

Evy, kan me voorstellen dat je blij zal zijn als je die echo gehad hebt... het duurt toch wel lang allemaal voor het een beetje concreter wordt voor jullie! Maar de 17e zal er snel zijn... nog effe geduld!

Groetjes,

Kersje

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 13:36
Claudia

Gisteren dus de echo. En alles was tip top in orde. De kleine lag lekker wat te spartelen en strekte zich eens goed uit. Hij of zij had al maaginhoud dus dat is ook alweer een goed teken en voor zover te zien natuurlijk zat alles erop en eraan en ook de placenta was al goed te zien. Hebben leuke foto's meegekregen en nu is het genieten geblazen!

evy nog eventjes wachten!!

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 12:58
kersje

Oh, Claudia, wat fijn! Geniet er inderdaad maar van! Je zal echt een babytje in je armen houden binnen zes maanden!!

Nog eens proficiat!

Kersje

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 21:35
Kim 1975

hoe gaat het hier met de zwangere dames .... lekker aan het zwangeren???

hier momenteel zoveel te doen .. en zoveel werk ... Lilli gaat voor het eerst naar de creche en ik ga terug werken. Geen fut om aan nummer twee te beginnnen momenteel dus .. hihi .. Ik heb nog steeds geen regels ook niet trouwens dus .. misschien is dat wel eenteken.
Deze fase even eerst een plaatsje geven zodat ik terug wat meer energie kan hebben na de werkdag en verzorging van ons pruts ..

over die pruts gesproken

ons lilli doet het goed maar heeft weer een eetspurtje ... en dit wil zeggen .. ;sta maar op om half vier snachts mama ... want dan wil ik eten .. pfffff zwaar labeur als je moet gaan werken. gelukkig doet papa de laatste fles om 23u zodat ik toch een beetje kan slapen.

we gaan waarschijnlijk dit weekend of ten laatste volgend weekend met patatjes beginnen :-)
in de creche doet ze het heel goed, ze gaat graag en is nog steeds vrolijk .. als ik de opvangmoeders hoor is zij hetzelfde daar als dat ze hier thuis is ... Ik hoop dat dat nog lang zo mag blijven amai ... duim duim ..

dikke knuffels dames
tot gauw schrijfs- lees hoop ik :-)
Kim en Lilli

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 21:49
Claudia

kim succes met werken.. ik heb het hele weekend ervoor zitten huilen maar eens je aaan het werk bent gaat het wel hoor.. maar desondanks wil ik (nog steeds) zo snel mogelijk naar mijn mannetje toe hoor...

en nu al patatjes.. das snel...

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 11:02
kersje

Hey, Kim,

kan me voorstellen dat het zwaar is, hoor, weer zo gaan werken. Laat je maar helpen door je partner! De vier-maanden dip (bij borstvoeding) is een begrip, heel klassiek dat kindjes op vier maanden plots beginnen te regelen en 's nachts weer drinken en zo. Op het borstvoedingsforum vindt je er ook wel wat info over. Niet te veel schrikken, het gaat helemaal over en dan gaat het weer gewoon zoals vroeger, vanzelf! Even geduld... Veel sterkte,

Kersje

PS Hier gaat het inderdaad zwanger en goed! Heel erg veel stampjes, vooral 's nachts , maar dat is vast een voorbereiding voor de nachtvoedingen die volgen...! Hihi, deze is nog beweeglijker dan Daan was, dus dat belooft! Maar ik ben in een gelukkige periode nu, weinig kwaaltjes en buik nog niet te dik. Zalig! Ik ben echt in verwachting van een kleintje!

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 22:17
Kim 1975

@claudia .. is dat snel voor patatjes???? wanneer geven ze dat dan? Hier raden ze aan met groentjes en patatjes te beginnen omdat de smaken van fruit achteraf en gemakkelijkere overgang zijn ..

het terug naar het werk gaan is eigenlijk goed aan het meevallen hoor .. ze doet het heel goed in de creche .. ze is er graag dus dat doet veel; Ik mis haar natuurlijk en ben blij dat ik mag gaan maar toch valt het wel mee ...

@kersje .; ik geef nog maar 2borstvoedingen en de rest flesjes hoor .. maar ik ga die laatste twee BV's nu ook stillaan afbouwen tegen dat ze volgend weekend aan de patatjes begint ...
Wat leuk dat je ukje zo beweeglijk is ... dat gevoel hoop ik ook ooit nog eens mee te mogen maken .. da is toch wel fantastisc he :-)

we hebben hier wegens alle nieuwe stappen .. ( terug aan het werk .. kleintje naar de creche) en het zware werk ... ( het verbouwen van ons huis en de nakende verhuis ernaar.) niet echt tijd gehad om te klussen ..

er waren een paar momenten waarop het raak had kunnen zijn .... toch een test gedaan maar ... negatief ..

ik moet zeggen ... ook al zei ik een tijdje geleden al dat ik er nog niet helemaal klaar voor was .. ik was toch een beetje teleurgesteld ...

knufjes
kim

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 15:35
Claudia

kim als je volledige bv geeft beginnen de meeste pas na 6 maanden maar lees in je laatste mail dat je ook flesvoeding geeft en dan wordt er idd vaker na 4 maanden gestart.. en wat je zegt over eerst groenten en dan fruit heb ik ook vaker gehoord....

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 16:28
kersje

Hey!

Ja, Kim, tegen ons hadden ze dat ook gezegd, eerst groentenpap en dan pas fruitpap. Nu ja, Daan wou geen van beide eten dus zijn we bij hem met de Rapley methode begonnen. Ik krijg er nu heel veel complimentjes over (toen vond iedereen het raar). Wij zijn bijvoorbeeld dit weekend gaan eten (familiefeest) en hij zit gewoon mee aan tafel en eet alles mee. Iedereen was heel verbaasd en vond dat hij zo goed at. Daar was een kindje van twee maanden ouder dan hem en dat kreeg nog alles gepureerd. Dus ja...

Hoe gaat het met de rest van de zwangere dames? Nog echos gehad, hoe gaan de kwaaltjes? Al dikker aan het worden? Wie is er al bezig met geboortekaartjes of iets dergelijks? Ik begin er hier echt wel aan te denken. De vorige keer had ik dat helemaal niet, maar toen ben ik dus veel te vroeg bevallen. We hadden nog geen kaartjes, geen doopsuiker, geen lijst, niets dus. Dat wil ik nu niet meer meemaken, dus ben er al over aan het nadenken. Vroeg, maar ja... Ik wil het in orde hebben tegen midden oktober. Je weet maar nooit...

Groetjes,

Kersje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >