< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er een zomerkindje in 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er een zomerkindje in 2006?
05/08/2008 @ 13:40
els

Online Status Bekijk profiel
hey,
Heleen gaat op het potje!! Sinds vorige week is haar pamper uit en ze gaat vanzelf op 't potje als ze moet, weinig accidentjes! Ben kei fier!
Met Hanne gaat het nu ook beter, de ostheopaat heeft wonderen gedaan, blijkbaar zat er iets fout in haar nekje en aan haar heup. Ze slaapt na 5min wenen in en wordt 's nachts 'nog maar' 3 keer wakker ipv elk uur! Nu hopen dat dit nog minderd, mama is moe Maar zij begint haar nacht al om 20.30 en krijgt het niet gerekt,...
groetjes

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 20:26
Suus

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hee dames,
Wat is het rustig hier...

Musje, hoe gaat het nu met Julyan? Is de reflux al minder geworden? En het huilen? Wanneer moet hij geopereerd worden?
Nog gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Nura!!

Belgje: hoe is het met jou?? Fijn dat de 20 weken echo helemaal goed was!! Je wilde niet weten wat het wordt he?!? Het begint nu echt op te schieten he?!? 24 weken alweer!!
Bij mij schiet het ook al aardig op. 18 weken alweer. Wij hebben 15 sept. de 20 weken echo!

Els: wat goed dat Heleen op het potje gaat! Gaat het nog steeds goed?
En hoe gaat het nu met Hanne??

Hier gaat alles goed, we zijn een weekje op vakantie geweest, naar Zeeland. Was heerlijk. Verder is nesteldrang nu al begonnen geloof ik . Hebben nog allerlei meubels voor het huis gekocht, wat we al een tijdje voor ons uitschoven... Dalijk alles heerlijk aan kant!
Met Evi gaat het ook supergoed, lekker vrolijk en heerlijk aan het kletsen!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 20:29
Musje

Hoi Suus, fijn dat je dit forum af en toe weer eens omhoog haalt! Ik begon met net af te vragen of er alweer mensen van dit forum aan een volgende zitten te denken, maar jij bent natuurlijk gewoon nog lekker aan het zwangeren! Spannend hoor, de 20 weken echo. Ik zal het altijd spannend blijven vinden sinds onze eigen 20 weken echo.

Het gaat hier nog steeds hetzelfde. Julyan blijft veel last hebben van vanalles en nog wat. De operatie zal wss in oktober zijn maar komende maand moeten we al bijna elke week of vaker naar het ziekenhuis voor allerlei onderzoeken etc. Bleehh, geen zin in, maar het moet! Pfff..

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 22:39
Suus

Mhhh wat vervelend dat er nog niet echt vooruitgang is
Zal inderdaad wel heftig zijn, al die ziekenhuisbezoekjes en de operatie... Heel veel sterkte meid!!

En ik ben inderdaad nog lekker aan het zwangeren (net als Belgje). Inderdaad spannend ja, die 20 weken echo. Na dat verhaal van jou denk ik ook niet meer alleen: "O weer even leuk naar de baby kijken". Helemaal omdat ik ook Emesafene heb gebruikt, net als jij. Maar een bevriende kinderarts en gynaecoloog hebben mij (net als mijn VK en huisarts) verzekerd dat dat medicijn echt geen kwaad kan en ook geen oorzaak kan zijn van schisis.
Gelukkig heb ik die medicijnen al weken niet meer nodig, want de misselijkheid is helemaal weg! Soms nog een klein beetje weeiig (tegen misselijk aan), maar dat is goed te doen.

Groetjes, Suus

[Laatst gewijzigd door Suus - 31/08/2008 @ 22:40] - Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 20:16
Belgje

Musje, ik wens je ook veel sterkte voor de komende weken en maanden. Het zal zeker niet gemakkelijk worden. Echt zielig voor Julyan, maar het moet spijtig genoeg... Ik denk aan jullie.

Suus, bijna de 20 weken echo. Echt spannend allemaal.
Gisteren heb ik voor de eerste keer mijn buik zien bewegen toen ik in bad lag. Is toch wel weer een speciaal gevoel. Ik voel de kleine al redelijk lang stampen, maar nu zag je het ook echt. Het is toch weer een klein wonder. Celine is ook altijd meer en meer geïntresseerd wat er in mijn buik gebeurd. Binnenkort ga ik toch eens serieus beginnen om ze op het potje te laten gaan. Ze heeft al twee keer haar pamper uitgedaan in het park en natuurlijk heel de handdoek nat. Ze wil eigenlijk geen pamper meer, maar gaat ook nog niet op het potje. Erg vervelend natuurlijk.

Groetjes,
Belgje

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 21:40
Fietje

Hallo hallo ,

kennen jullie me nog? Wat leuk dat jullie "er nog zijn"

Ongeloofelijk, er zijn al weer heel wat babietjes grote broer en grote zus geworden en een paar die het bijna zijn!!! un ja, wat zal ik zeggen, wij gaan er sinds vandaag ook weer voor.

Met Robin gaat het goed. Hij praat heel goed (en dat tweetalig) en we zijn ook bezig met het potje.

Liefs,
Fi

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 22:34
Suus

Hee Fietje, wat leuk dat je er weer bent!! En natuurlijk ken ik je nog!! Spannend dat jullie er ook weer voor gaan!! Ik hoop dat je snel zwanger bent, dan kunnen Belgje, jij en ik nog even samen zwanger zijn!! Veel succes dus weer!!
Hopelijk komt Daantje ook nog eens om het hoekje kijken. Ook jammer dat we van haar niets meer horen...

Belgje: wat leuk dat je je buik alweer ziet bewegen!! Vind je ook niet dat het ineens kort geleden lijkt dat je dat de vorige keer ook had?? Vind ik wel hoor. Ik voel nu een paar keer per dag wat licht getrappel, nog niet de hele dag door. Dan denk ik: he ik heb de kleine al even niet gevoeld, maar bedenk me dan dat dat pas later in de zwangerschap is dat je het de hele dag door voelt...
Voel je je verder helemaal goed??

Lastig dilemma, dat van dat potje. Wij hebben hem wel neergezet, maar zijn er nog niet serieus mee bezig. Volgens mij is Evi daar nog niet helemaal aan toe. Ik hoop dat het me tijdens m'n verlof lukt haar zinderlijk te maken!!

Hier gaat alles goed. Wel wat moe en erg druk op het werk...

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 22:36
Suus

Hahaha Fietje: ik zie op je profiel dat je binnenkort op vakantie gaat en tegelijkertijd voor de tweede gaat... Mijn baby in m'n buik is ook op vakantie verwekt....

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 22:43
Fietje

Hé Suus, leuk!!! En waar, welk vakantieland?

Ik zal eens een recente foto van Robin op mijn profiel zetten.

Liefs,
Fi

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 22:52
Musje

Even kort: welkom terug Fiona! Julyan is ook gemaakt op vakantie!! In Cuba, om precies te zijn... Moge het snel raak zijn. Meer weten over onze kids? http://www.hofstrakids.nl!

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 23:06
Fietje

Cuba??? Wauw, dat is leuk? Ga meteen even op je website kijken.

Ik heb inmiddels ook een paar nieuwe foto´s op mijn profiel staan

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 08:16
Fietje

Hoi Musje,

heb jullie website bekeken. Leuk hoor. En de foto´s van jullie vakantie heb ik ook bekeken.

Het was zeker wel schrikken toen jullie erachter kwamen dat Julyan Schisis had. Maar het is een lekker kereltje hoor!!! En Nura ziet er zo lief uit, geweldig.

Binnenkort wordt Julyan geopereerd las ik. Robin moest ook geopereerd worden, want hij heeft een liesbreuk, maar omdat de zwelling nu helemaal weg is en obin helemaal geen pijn en/of problemen heeft, wachten we nog met de OP. Er bestaat altijd de kans dat het dichtgroeit.

Liefs,
Fi

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 08:43
Suus

Kos!! En het was ook de eerste ronde dat we ervoor gingen... Waar gaan jullie heen?!?

Wat een lekker ventje zeg, Robin!!

Hee Musje, heb ook weer even naar je site gekeken en wat van je leuke vakantiefoto's gekeken!! Helaas geen tijd om de hele voorstelling af te kijken nu...

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 09:08
Musje

Ja, bij de 20 weken echo toen het geconstateerd werd was het best een schok, maar na 2 dagen waren we er overheen en zijn we begonnen om ons voor te bereiden op zijn komst. WE hebben een goede kolf aangeschaft, speciale flessen, schisisteam uit gezocht etc... Toen hij geboren werd hoorde de schisis al helemaal bij hem en schrokken we dus eigenlijk helemaal niet meer. Ik vond het gekker om te zien dat hij een piemeltje had (heeft). Deze vakantiefoto's zijn trouwens gemaakt in Oostenrijk, Kroatië en Duitsland en deze vakantie ben ik GELUKKIG niet zwanger geworden (hihi, kon ook niet hoor. We hebben geen risico gelopen). Haha... de derde komt voorlopig nog even niet...

Wat een enorme mooie bos krullen heeft Robin. Super leuk mannetje!

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 10:44
Fietje

Hé Suus, raad eens waar wij heen gaan..........KOS!!!!

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 16:10

Heej fietje wat leuk dat jullie er weer voor gaan! Hopelijk is ook jullie vakantie vruchtbaar hihi

Suus en Belgje wat gaat dat alweer hard!!! (tenminste wel voor mijn gevoel).

Musje ik zal ook snel weer ns op jullie blog kijken.

Mijn blog ligt een beetje stil is moeilijk schrijven want over onze pleegdochter kan ik weinig kwijt ivm de privacy regeltjes en zo. Gaat op zich verder heel goed met haar. Maar natuurlijk is het soms moeilijk en is het een beetje een vallen en opstaan-verhaal. Bureau Jeugdzog (die verantwoordelijk is voor de pleegkinderen) maakt het allemaal niet makkelijker. Veel geregel, nog steeds geen echte zekerheid, geen uitbetalingen etc etc Om gek van te worden soms

Met Sophie alles prima, ze wordt alweer bijna 2
Ze praat de hele dag door en zegt alles na. Er komen al hele zinnen achter elkaar uit. Echt superleuk

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 20:09
Suus

Hahaha Fietje, leuk dat jullie ook naar Kos gaan!! Goed voorteken!! Toevallig ook naar Tigaki?? Of naar Kos stad?? Ik vind het echt een heel relaxed (ei)land en met name Tigaki heel leuk. Kom er het liefst elk jaar. En die pitaatjes gyros tussen de middag en de greek salad... Hahaha maar verder ben ik niet jaloers dat je gaat...
Zou leuk zijn als jullie ook met z'n 4tjes terugkomen!!

Mekkie deze zwangerschap gaat naar mijn gevoel ook erg snel hoor! Voor je het weet, is het weer voorbij... En dan waarschijnlijk dus nooit meer zwanger zijn, bevallen etc... Zal best apart zijn...

Wat leuk en goed dat jullie een pleegdochter hebben! Wel heftig ook lijkt me. Succes met alle regeldingen!

Ja ja, Sophietje ook al bijna 2 Wat gaat de tijd hard he?!?!?

Groetjes, Suus

[Laatst gewijzigd door Suus - 04/09/2008 @ 22:08] - Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 21:14
Fietje

Nee, we gaan naar Psaldi en lekker grieks eten mmmmmmmm. Mijn vruchtbare dagen beginnen met de laatste vakantiedag daar, spannend!!!!

Liefs,
Fi

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 13:11
els

Online Status Bekijk profiel
Gisteren jaarlijkse controle gehad, allemaal positief!
Bij dokter Bosshoff geweest, zalige persoonlijkheid!
Er is weefsel rond het gaatje aan't groeien, het hart is perfect van grootte en doet wat het moet doen, wat wil je nog meer! Ze zei dat ALS HET MOET, wat nog niet zeker is, ze hooguit rond een jaar of 5 na vele testen, via haar lies een paraplu in het gaatje moet hebben, maar dan moeten er eerst nog tests worden gedaan of het wel moet. Ze zei tegen ons, 'jullie hebben de juiste keuze gemaakt van haar niet te laten opereren!' Ik was zo blij, eindelijk eens iemand die niet afgaf op de homeopathie!
Heleen heeft wel het kot bijeen gekrijst, dat apparaat vond ze maar niets!
Wij zijn dus heel gelukkig!
groetjes

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 20:26
Suus

Hallo meiden,
Allereerst: MEKKIE: van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Sophie!! Hebben jullie een leuke dag/leuke dagen gehad?!?!?

Els: wat een goed nieuws van Heleen zeg!!

Fietje: hoe was het op Kos?? Enne...goed jullie best gedaan?!?

Belgje: hoe is het nu met jou meid??

Musje: maakt Julyan nog vorderingen??

Hier alles goed! Vandaag de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit!! Pfff wel een opluchting hoor!! We wilden niet weten welk geslacht het is, en dat is gelukkig gelukt!!

Tijd vliegt wel voorbij dit keer hoor! Alweer op de helft! Nog 14 weken werken en dan is het kerst (zijn we 2 weken dicht) en aansluitend begint mijn verlof!!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >