Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/09/2008 @ 22:36 Suus ![]() | Hahaha Fietje: ik zie op je profiel dat je binnenkort op vakantie gaat en tegelijkertijd voor de tweede gaat... Mijn baby in m'n buik is ook op vakantie verwekt.... ![]() ![]() |
| 03/09/2008 @ 22:43 Fietje ![]() | Hé Suus, leuk!!! En waar, welk vakantieland? Ik zal eens een recente foto van Robin op mijn profiel zetten. Liefs, Fi |
| 03/09/2008 @ 22:52 Musje ![]() | Even kort: welkom terug Fiona! Julyan is ook gemaakt op vakantie!! In Cuba, om precies te zijn... Moge het snel raak zijn. Meer weten over onze kids? http://www.hofstrakids.nl! |
| 03/09/2008 @ 23:06 Fietje ![]() | Cuba??? Wauw, dat is leuk? Ga meteen even op je website kijken. Ik heb inmiddels ook een paar nieuwe foto´s op mijn profiel staan ![]() |
| 04/09/2008 @ 10:44 Fietje ![]() | Hé Suus, raad eens waar wij heen gaan..........KOS!!!! ![]() |
| 04/09/2008 @ 21:14 Fietje ![]() | Nee, we gaan naar Psaldi en lekker grieks eten mmmmmmmm . Mijn vruchtbare dagen beginnen met de laatste vakantiedag daar, spannend!!!!Liefs, Fi |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er een zomerkindje in 2006?
Maar zij begint haar nacht al om 20.30 en krijgt het niet gerekt,...

Je wilde niet weten wat het wordt he?!? Het begint nu echt op te schieten he?!? 24 weken alweer!!
. Hebben nog allerlei meubels voor het huis gekocht, wat we al een tijdje voor ons uitschoven... Dalijk alles heerlijk aan kant!

En natuurlijk ken ik je nog!!
Ik hoop dat je snel zwanger bent, dan kunnen Belgje, jij en ik nog even samen zwanger zijn!!
Veel succes dus weer!! 

En dan waarschijnlijk dus nooit meer zwanger zijn, bevallen etc... Zal best apart zijn...