< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » zwangerschapstest verkeerd uitgevoerd?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
zwangerschapstest verkeerd uitgevoerd?
30/08/2008 @ 15:08
Kidnurse

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Tja Missy er komt inderdaad vrij veel voorbereiding bij zo'n kleintje hé! Wij zijn gelukkig door alles door, oef! Of, allez, dat denk ik toch. Ik denk altijd dat ik iets vergeet en controleer dan NOG maar eens
Onze volgende afspraak is op 16/9, kan bijna niet wachten want dan zijn we toch al 35w en dan begint het pas echt te korten.

Liefs
Joke

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 20:55
mini-mama

Hoikes,

Kom gauw nog effe goeiedag zeggen voor we met vakantie gaan! De drukke dagen van inpakken, nog wassen en strijken, opruimen, ... zijn voorbij, we zijn er helemaal klaar voor! En de verhuis van spullen valt tot hiertoe nogal mee vind ik... 3 reistassen met kleren, 2 bakken met eten en een bak met speelgoed. En dan nog een zwemzak.

Voor de rest alles kits hier. Niet veel nieuws te vertellen. Was vrijdag nog op school, en had toch wel een beetje heimwee Ik had echt zo leuke collega's! Heb er dan gisteravond nog enkele gezien op een BBQ en ben héél lang blijven plakken Net of ik ben zo'n uitgaander (not).

Daan heeft vandaag véél geslapen! Deze VM nog 1,5 uur en deze namiddag 4 uur!! Wij wilden nog even wegrijden naar de markt in Beveren, maar meneer heeft van 13u tot 17u geslapen. Toen zijn we maar gaan eten in zo'n lunchgarden. Zat hij daar een mevrouw van middelbare leeftijd te versieren En maar lachen en zwaaien en klappen. Die mevrouw vond het helemaal fantastisch!

Ieniemienie doet het ook goed denk ik. Ik voel het elke dag broebelen in mijn buik De dinsdag na mijn vakantie mag ik al voor een 3D-echo! En daarna zal ik eens vanalles beginnen regelen voor de geboorte se.

Dames, ik wens jullie een fijne week toe, goed rusten voor wie het nodig heeft en tot over een dag of 10!!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 13:11
Missy

Online Status Bekijk profiel
Hey Veerle je bent nog fijn op vakantie. Heerlijk.

Hallo Joke jij bent er in tussen al een beetje uit? Je hebt fijn alles al klaar. Het begint dan ook serieus te korten voor jou he.

Ik heb het slaapkamertje intussen ook besteld en de koets met alles erop en eraan. Nu zijn we bezig met te kijken voor suikerbonen en kaartjes dan zijn we daar ook van af. Ik heb ook al een paar pyama's en onderlijfjes gekocht. Zo lief. En klein.

Hier ook meer en meer kwaaltjes ik slaap zoveel de laatste tijd he. Ben echt moe. En die buik begint echt zwaar te worden. Er zijn veel mensen die denken dat ik al moet bevallnen. En dat terwijl ik nog maar 5 kilo ben aangekomen. Moet nog meer dan 2 maanden. Ja die ongemakken van slechter slapen beginnen nu ook. De ene dag meer dan de andere. Maar we nemen het er met plezier bij he. Alles voor mijn jongen!!!

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 17:03
mini-mama

Hoi mama's

Hehe, eindelijk terug! Leuk er een weekje tussenuit, hoewel het met regen, wind en wolken was... Maar ja, Daan amuseerde zich prima in het zwembad, in de zandbak, op het luchtkasteel, ... Is wel even aanpassen hoor, zo'n vakantie. Een heel wat trager ritme dan we vroeger gewoon waren
Daarna nog op tweedaagse naar de champagnestreek: onze baby zwemt nu in vruchtwater met bubbels denk ik Neenee, heb het binnen de perken gehouden en een flesje meegenomen om achteraf eens te drinken.
Mijn man heeft ook nog een magnumfles gewonnen met een kwis, dus die zullen we eens kraken met de familie als de nieuwe baby er is!

Ben nog op controle geweest bij de gyn (een andere dan mijn eigen) voor een uitgebreide structurele echo. En daarop was alles goed!! Gho, ben zo blij he! Er is nu niks wat er op wijst dat onze baby down heeft. M'n moederinstinct laat me dus niet in de steek De gyn heeft aan zijn assistente ook nog uitgebreid het hartje laten zien: blijkbaar een modelhartje, want hij zei "een hartje om van te snoepen "

Heb ook een mooie echo, maar de baby vond de moederkoek wel een héél zacht kussentje dus was het gezichtje er half in verstopt. Het lijkt wel een beetje op onze Daan toen die in mijn buik zat. Ben zo benieuwd he.

Missy, ik begin mijn buik nu ook al lastig te vinden hoor. Ik moèt het rustiger aan doen nu, dat voel ik gewoon. Ik stap nogal snel, en dat is dus nu even aanpassen geblazen. En die buik is alweer énorm! Maar goed, dat was bij Daan ook, en dat kwam allemaal weer goed (had ik wat beter mijn best gedaan achteraf )

Joke, alles goed met jou? Nog geen zenuwen? Alles staat al klaar zeker he
Spannend hoor!

Groetjes!

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 01:59
Missy

Veerle fijn dat je het leuk hebt gehad. nu terug aan het werk meid.

En super van je echo. Ben blij dat je kind toch geen syptonen va down heeft. Moet een opluchting zijn. Amai.

Joke hoe is het met jou? Al even niet gehoord?

Vandaag op controle geweest. Mijn bloeddruk was te hoog. Hebben mij aan de monitor gelegd. Daarna beetje gezakt. was toch even schrikken. voel kleintje ook niet veel daarom voor de zekerheid.

Dokter zei dat het komt dordat de moederkoek ervor ligt.

Gelukkig maar.

Het mindere is dat hij mijn ziekteperiode niet wil verlengen. Heb hem nogthans gezegd dat ik het werk echt niet kon door te veel stress. Hij zei je bent zwanger niet ziek! Ik vind het echt niet kunnen. Dat ik nu op 7 maanden terug moet gaan werken! Wat denken jullie hiervan?

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 11:44
Kidnurse

Hej Veerle,

Terug van weggeweest . Ik heb vorige vrijdag TERUG in het ziekenhuis gelegen met weeën en zit sinds dan aan 4 weeënremmers per dag, pppfff! Maar het goede nieuws is dat ik daar zaterdag (op 35w) mee mag stoppen en als ons beebje dan nog wil mag het komen! Kan snel gaan maar kan evengoed nog tot week 40 duren zenne! Die onzekerheid hé .
Had gisterenavond zelfs met die pillen nog voorweeën! Dat beloofd.
Wat goed nieuws van de structurele echo alles komt toch op zijn pootjes!

@Missy, wat doe je van werk als ik vragen mag? Want dat scheelt veel of je terug moet of niet hé!

Liefs
Joke

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 12:13
Missy

Hey Joke weeenremmers amai. Dan begint het spannend te worden voor jou he. Wou dat ik in je plaats was. Binnenkort je kleintje in je armen sluiten. Super. Doe het nog maar even rustig aan.

Ik werk als secretaresse op een kantoor. Alleen he er is geen andere secretaresse dus behoorlijk stressy!

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 15:18
Kidnurse

@Missy, het begint er inderdaad om te spannen bij mij! Ik weet niet of ik die pillen wel nog ga nemen zenne tot zaterdag! Ben daar zooooooo ziek van dat ik niks kan doen op een dag! Ik ga, denk ik ipv 4 naar 3 pillen gaan
Het mag vanaf zaterdag wel gaan komen voor mij

Ik vrees dat jij gewoon pech hebt met je gyn die denkt dat een secretaresse geen stress kan hebben in haar job! Not! Anders een weekje aanzien en dan terug zeggen dat het niet gaat? En anders via de HA probren!?

Liefs
JOke

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 18:03
mini-mama

Hoi hoi,

Joke, spannend!!! Maar zou je toch niet wachten tot zaterdag? Tis maar dat je baby'tje klaar moet zijn om te komen he, en elke dag in de baarmoeder is een dagje extra beschermd... Allé, ik moei me er niet mee he. Maar laat zeker iets weten als je vertrekt naar het ZH he, anders horen we je een hele tijd niet Ben benieuwd hoor!

Missy, jammer van je gyn... Zou het anders ook eens via de HA proberen. Als ik zie dat een personeelslid van ons al 3 dagen ziekenverlof krijgt voor een "misvallen broodje"... Mijn gyn schrijft ook niet zo snel voor denk ik, heb het haar wel nooit gevraagd. Ben ook gestopt met werken 6 weken voor de uitgerekende datum.

Hier weer volop bezig. En ik heb het geweten hoor, amai! Mijn buikje stond vandaag strak gespannen. Mijn tempo heb ik dan maar verlaagd, en toen ging het wel weer. Het heffen en vullen van rekken met de zwaardere dingen laat ik maar aan anderen over. Mijn voeten doen ook pijn en zijn gezwollen. Seves op tijd in de douche en zetel se.

Vandaag nog wat mentale zorgen gehad ook.. We staan op het punt om onze gast te ontslaan. Hij profiteert wat te veel naar ons goesting, en vorige week is hij bijna niet komen werken, terwijl hij toen ècht nodig was. Maar ja, een uitvlucht is snel verzonnen. En gisteren kon hij dan niet komen werken wegens "familiale omstandigheden", waar we wel onze twijfels bij hebben. Hij is eigenlijk ook niet echt geschikt voor de job, heeft na 2 jaar nog steeds niet veel bijgeleerd op gebied van productkennis, heeft geen inzicht in wat moet gebeuren, hoe de winkel hier draait, kan niet omrekenen, weet niet hoeveel hij terug moet geven als de kassa het niet voor hem uittelt, ... En nu na vorige week zijn uitvluchten, plots naar de autokeuring moeten (na zijn 2 weken verlof), zijn twijfelachtig "ziekenverlof" en gisteren zijn excuus heeft Tom eens duidelijk de puntjes op de i gezet.
Bleek dat hij al eens naar een juridische dienst van de vakbond geweest was omdat hij dacht dat er fouten geslopen waren in zijn loon. En wij wisten van niks! Dat ga je toch eerst eens navragen bij je baas!?! Dus we voelen ons wel een beetje bedrogen en we zijn het vertrouwen wat verloren. We zijn dus nu op zoek naar een nieuwe gast... En daarna mag de andere vertrekken.

Ben dringend weg nu.

Bye!

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 11:23
mini-mama

Hey Joke,

Ben je al bevallen ? Of wil het nu ineens niet meer...

Missy, hoe gaat het met jou? Moet je nu al terug gaan werken?

Hier alles OK, buiten het weer dan

Ben weer weg!
grtz

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 10:14
Kidnurse

Hej Veerle,

Nog niet bevallen neen Ik neem vandaag geen prepar meer! Gisteren nog 2 ipv 4 genomen en geen last gehad! We zullen wel zien wanneer onze pruts zin heeft om te komen zeker. Dinsdag mogen we eindelijk terug bij de gyn.......
Deze namiddag naar het verjaardagsfeestje van het zoontje van mijn zus. Hij (Oscar) wordt 1 jaar! Hij is vorig jaar als zeer zware prematuur geboren op 27w6d! Maar hij is een echt vechtertje geweest en heeft ondertussen al zijn schade ruimschoots goedgemaakt
Ik denk toch maar dat ik mijn valiesje in de koffer ga leggen je weet tenslotte maar nooit. Mijn zus woont in Merelbeke (bij Gent) en is dus niet zover rijden van bij ons......

Hoe is het afgelopen met jullie gast in de winkel? Dat zijn geen leuke dingen om te zeggen hé?!

Liefs
Joke

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 13:35
Missy

Hey

Ik begin dus volgende week maandag te werken. Tja niets aan te doen. Ga morgen naar de huisarts nog een briefje vragen voor deze week en volgende week werken.

Hoe lang ik het uithoud is iets anders want ben zo verschrikkelijk moe. Ik slaap zo lang. Heb het echt wel nodig. Maar ja we zullen zien.

Joke nog niet bevallen? Fijn he die spanning...

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 21:22
mini-mama

Hellow dames,

Hihi Joke, misschien ga je nog wel overtijd Ofwel ben je nu aan 't bevallen...
Goed dat je geen last meer hebt gehad.
Heb vanavond nog aan je gedacht: ik kwam in de bloemengroothandel de zaakvoerder van Aveve van Ninove tegen. Jij bent toch van daar he?

Missy, wat jammer dat je maandag weer moet starten. Maar je kan misschien een beetje opluchting vinden in het feit dat je kan aftellen naar je zwangerschapsverlof? Hoe lang moet je nog werken dan?

Hier alles OK. Zaterdagavond een trouwfeest gehad, en zondag niet lang kunnen slapen. In de namiddag gaan eten met klanten en 's avonds kwamen mijn ouders Daantje terugbrengen. Hij was daar gaan logeren i.v.m. het trouwfeest. En vandaag was ik zoooo moe! Heb tot 9u15 in mijn bed gelegen . Wel met permissie van mijn man hoor. En deze namiddag moest ik nog wat gerief gaan halen in de fabriek van aveve, en daarna heb ik lekker een dutje op de zetel gedaan toen Daan sliep. En ik zou weeral kunnen slapen. Morgen eens wat werken se Het bloemschikseizoen is aangebroken en de materialen die we vandaag gaan halen zijn moeten geprijsd en in het schap gezet worden.

Woensdag ga ik een "babydag" doen. Ik ga rondrijden in Beveren en omstreken om al zoveel mogelijk dingen in orde te brengen voor de nieuwe baby. Behangpapier, verf, suikerbonen, een bedje, ... En mijn man vertrouwt op mijn goede smaak, dus moet ik "den toer" maar één keer doen he. Had graag mijn moeder meegenomen, maar die moet helaas aardbeien plukken dan thuis

Kga mijn warme pyamaake aandoen se. Het wordt koud he?

Eigenlijk vind ik het nu toch wel heerlijk om thuis te werken... Ah ja, nen halve dag luierikken Neenee, gewoon dat het relaxter kan als het nodig is. En in het onderwijs moet je een hele dag het beste van jezelf geven, want je moet al die pubers onder controle houden en daarbij je lessen niet uit het oog verliezen. Toch mentaal een vermoeiende job. En dat is hier veel minder. Maar hier mis ik het groepsgevoel wel.

groetjes!

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 11:52
Kidnurse

Dag dametjes,

Onze afspraak bij de gyn van deze ochtend is niet kunnen doorgaan de secretaresse belde dat er technische problemen waren met het echotoestel! Maar we mogen morgenochtend als eerste gaan, om 8u20 al!! Dus, ons geduld wordt weer maar eens op de proef gesteld!
Verder alles vrij rustig, op een paar harde buiken na.......

Liefs
Joke

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 11:01
Kidnurse

Goeiemorgen dames,

Bij de gyn ben ik weer goed gekeurd alsook ons beebje Heb nog geen mm ontsluiting, beebje zit nog vrij hoog, placenta zag er goed uit en nog voldoende vruchtwater, maw beebje heeft het nog goed daarbinnen . Urine was ook OK en ze heeft ook zo'n uitstrijkje genomen om te zien of er streptokokken aanwezig zijn (hopelijk niet, anders infuus met antibiotica bij de bevalling). En ook een bloedafname, was een hele resem onderzoeken . Volgende afspraak is binnen 2 weken.

Hoe gaat het met de rest hier??

Liefs
Joke

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 20:04
mini-mama

Hoi hoi iedereen,

Hihi Joke, let op m'n woorden, jij gaat nog overtijd gaan Maar wel fijn om te horen dat alles OK is!!

Hier alles goed. Heb een hectische dag achter de rug: baby-shop-dag! Allé, in de namiddag toch. Heb nu verf, een verduisteringsgordijntje, boeken voor behangpapier, body's en kleedjes, geboortelijstje gelegd en suikerbonen besteld. Blij dat ik daar vanaf ben!
Manlief vond het allemaal OK. Heb een staaltje van de doosjes meegekregen en 't is goedgekeurd Heb ook nog een theelichthoudertje gekozen in de vorm van een sneeuwvlokje. Je kent dat wel he, zo'n ijssterretje of zoiets.

Wat de kleedjes betreft: je moet niet raden of het een jongen of meisje is. Kleedjes had ik sowieso nodig omdat onze beeb in een totaal ander seizoen geboren zal worden als Daan Bespaar je dus de moeite!

Met Daan nog naar K&G geweest. Hij is wat te klein en te zwaar voor zijn leeftijd (allé, hij zit onder en boven het gemiddelde), maar daar maakt niemand een probleem van. De dokter zag ook dat er wel 4 tanden doorkomen! 2 snijtanden beneden nog, en 2 hoektanden, ook beneden. Aiaiaiaiai. En daarna 2 prikjes: huilen!! Maar voor de rest heel flink geweest.

Nu ga ik is in de douche en in de zetel ploffen se. Ben zo moe, en een beetje ziekjes. 't snot en keelpijn, en algemeen "malaisegevoel".

Missy, hoe gaat het met jou?
En Jolly? Dat is lang geleden...

groetjes!

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 09:10
mini-mama

Heyla,

Even eens komen piepen se. Daan was gisteren superziek!! Last van zijn snotvalling + spuitjes + 4 tandjes die doorkomen... En dat was wat teveel van het goede. Knalrode en hete wangen, koorts (maar de thermometer begaf het: batterij op), hoesten, snotteren, huilen, zeuren, ... Dus maar naar de dokter en nu moet hij een fles nemen (die hij niet lust), neusje spoelen en oogdruppels gebruiken.
Vanmorgen was hij al een helemaal andere man! Weer lachen en tetteren

Ben zelf nog niet 100%, maar moet veel werken. Heel veel uitpak. Mijn man vertrekt vanavond op weekend, en ik ga met Daan bij mijn ouders slapen. Morgen is hij daar dan een hele dag. Morgenavond heb ik een trouwfeest, en Daan gaat bij mijn broer slapen dan. En zondag haal ik hem weer op. Moet dan in de namiddag gaan helpen op de dag van de landbouw, dus gaat Daan naar mijn schoonzus. En dus heb ik er weer niks aan dit weekend Al die stomme sociale verplichtingen!

Allé, ben eweg, ciao!

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 10:02
Kidnurse

Pieperdepiep,

Amai Veerle, jij hebt een immens druk weekend seg Ook niet altijd even tof hé! En dan al zeker niet als Daan ziek is! Gaat het al beter met hem?
Wij hebben vandaag een bijzonder rustige dag, Jefke is van 9u tot 18u naar de scouts!! Die zal wel steendood zijn tegen vanavond
Verder alles rustig in de buik, beebje beweegt anders de laatste dagen, ook wel beetje minder, maar ja het wordt daar nogal krap vanbinnen hé

Liefs
Joke

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 16:30
Kidnurse

Waar zit iedereen? Veerle, jij bent zeker nog niet bekomen van je weekend?
Hier niet veel speciaal te melden, we wachten en tellen af......

Liefs
Joke

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 17:09
mini-mama

Hoi Joke,

Heb al 2 keer aangezet om te antwoorden, maar 2 keer moest ik opkrassen omdat mijn man vanalles moest opzoeken voor een klant Sorry hoor...

Hier alles OK. Blij dat het weekend voorbij is, amai! Zo vermoeiend, maar wel leuk. De zaterdag zonder Tom is goed gelukt, niet te veel last gehad. En het trouwfeest 's avonds was heel gezellig. Kletsen met de buren Zondag dan gaan helpen, en dat viel ook wel mee. Heb weeral gescoord bij de mensen he (ah ja, die van den aveve ).
Was toch blij dat ik 's avonds thuis was met man en kind hoor. En Daantje en Tom ook.

Daan heeft gisteren een héle dag gezeurd, gehuild, malcontent geweest, ... En vanmorgen was hij al om 6u wakker Tom heeft hem dan pap gegeven (hij wilde bij ons niet verder slapen) en daarna heeft hij geslapen tot 8u45. Ben nu eens benieuwd hoe het was in de crèche.

Morgen naar de gynaecologe. Ben weeral s benieuwd. Zal wel niet veel nieuws zijn. Heb wel veel last van mijn rug en bekken. Ik blokkeer soms als ik even gezeten heb. En als ik veel moet bukken of zware dingen heffen, voel ik het ook, amai!

Zeg, hoe voelen voorweeën eigenlijk? Ik had gisteren zo wat stekende pijn over de hele breedte van mijn buik. Efkes maar hoor. Denk niet dat het weeën waren, maar deugd deed het toch niet.

Heb gisteren ook nog eens gewone kost op tafel gezet. Heb meestal ni veel goesting om te koken, maar ik heb al zoveel ongezonde dingen gegeten de laatste tijd Ik durf ni op de weegschaal morgen

Missy, hoe gaat het met jou?

Tsja Joke, we wachten dan maar mee he Ik zeg het, jij gaat nog overtijd gaan. Je moet maar zo ongeduldig niet zijn

Heb ondertussen al een datum proberen regelen voor de doop. Maar ik bel altijd te vroeg of te laat, typisch. Die mensen werken precies niet op de gewone tijden...

Ik ga nog wat werken, Daan halen, koken en rusten!

Groetjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >