< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » wachten op zwangerschap

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
wachten op zwangerschap
25/08/2008 @ 07:12
cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Oh fijn!!! Ik hoop echt dat het heel snel mag lukken voor jullie

Ja, van mij mag het deze week nu echt wel gebeuren. Ik word ineens heel ongeduldig om ons meisje te zien Er is ook vanalles aan het rommelen de laatste dagen, maar ja, dat kan ook nog wel effe duren zo. Morgen weer naar de gyn, ben eens benieuwd.

Ik denk niet dat Jochen al echt iets beseft ervan. Hij weet wel dat het park en de koets, maxicosi enzo allemaal voor de baby zijn, maar dat is eerder omdat we hem dat zo vaak gezegd hebben denk ik. Hij heeft tot nu toe een keer gevraagd om in het park te slapen, maar toen ik zei dat dan zijn schoentjes uitmoesten, wou hij niet meer

Ik ben zelfstandige sinds begin dit jaar. Ik werk voor een bedrijf van mijn vader dat appartementen en woningen verhuurt en verkoopt en nieuwe projecten ontwikkeld. Meestal een plezante job, zolang er geen vervelende huurders zijn. Maar zo zal elke job wel zijn voor- en nadelen hebben.

Jullie mochten in september ook naar de nieuwe oogarts gaan met Zoë, he? Ben eens benieuwd wat die gaat zeggen. Misschien is er toch nog een mogelijkheid zonder operatie.

Veel klusplezier de komende dagen

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 08:37
LiLLeBi

Oh dat lijkt mij wel een leuke job!

Succes met bevallen zene ...
Ben benieuwd of ik nog 'nieuws' zal lezen voor ons vertrek!
Ik supporter hoor!

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 04:37
cindy

Hey,

tot nu toe nog niks hoor Wel al last gehad van voorweeën, maar die zijn weer gestopt

Veel plezier in Mallorca moest ik dit weekend niet meer langskomen en hopelijk kan je hier mijn bevallingsverhaal lezen als je terug komt

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 22:27
LiLLeBi

Lap nog niks

Heeeeeeeeeel veel succes met de bevalling meid!
Tot binnen 11 dagen!

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 19:19
cindy

Hey,

ik ben op 10/09 bevallen van ons dochtertje Hanne. Ze weegt 3870 gr en is 51.5 cm groot. We zijn thuis sinds gisteren en alles gaat heel goed. Ze slaapt goed en de borstvoeding lukt ook goed.

Foto's en het bevallingsverhaal volgen later

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 15:21
LiLLeBi

Oh geweldig!
Super gefeliciteerd!

Hopelijk heb je snel een soort van routine gevonden en verloopt alles op wieltjes! Ben benieuwd hoe grote broer het doet!

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 08:42
LiLLeBi

Strax om 12.15u naar de oogkliniek! Wat een uur Dan gaat ze meestal slapen of ligt ze al lekker te knorren! DSie gaat dus moe zijn!
Heb ze nu om 7u uit bed gehaald, en ik ga proberen haar om 9.30u er trug in te leggen ...

Ik wil effe heel trots zeggen dat ons Zoë vandaag voor de eerste keer uit zichzelf al 2 x op het potje gegaan is!

Hopelijk verloopt daar ook alles goed!

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 17:17
cindy

Hey,

alles in orde hier. Alleen nogal druk. Hanne doet het goed nu. In het begin was ze wat veel afgevallen omdat ze niet zo goed aan de borst dronk. Nu ben ik een weekje bezig met flesjes, afwisselend afgekolfde borstmelk en Aptamil. Ze is nu sinds een week 420 gr terug bijgekomen, dus ze doet het heel goed nu.

Hoe is het in de oogkliniek geweest gisteren met Zoë? Heb je al een uitslag? Inderdaad een kl*te uur, maar daar staan ze helemaal niet bij stil in zo'n kliniek. Is het nog gelukt om haar wat vroeger slapen te leggen?

Trouwens, is er nog geen nieuws bij jullie van een eventuele 2de zwangerschap Hoe is het in Mallorca geweest?

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 11:11
LiLLeBi

De arts was heel duidelijk en heel vriendelijk. Ze begon de testen te doen en vulde alles in op haar pc. Ons Zoë begon het dan uit te hangen...
Ineens vroeg die aan Danny om met ons Zoë buiten te gaan . Dat was wel effe schrikken...
Daarna excuseerde ze zich maar ze had al een hele morgend wenende kinderen gehad en haar hoofd stond op springen en zonder ons schreeuwend meisje erbij kon ze mij duidelijker uitleggen en kon ze haar beter consentreren.
Heb dan een hele uitleg gekregen:
we zijn goed bezig met afplakken, elke dag een uurtje en afwisselen.
Door het scheelzien word dus ook een deel van het gezichtsveld niet ontwikkeld (wist ik dus ervoor niet). Dat word ook verholpen door een oogje af te plakken (en is dus niet enkel voor het scheelzien!!!).
Als wij recht voor ons zien kunnen we ook zien wat er bijvoorbeeld rechts van ons gebeurd. Als ze scheelzien kijkt het rechtse oogje dus meer naar links en ontwikkeld het zicht dus maar tot recht voor hun of niet veel verder dan dat.
Scheelzien gaat ook dikwijls gepaard met verzien (wat zij dus heeft) en verzien gaat dan weer dikwijls gepaard met brillen.
Als het kindje brilt en de oogjes staan minder scheel dan is er kans dat na een operatie de oogjes naar buiten draaien. Daarom dat er dus dikwijls meerdere operaties nodig zijn. Het is dus ook heel belangrijk om te testen of de oogjes al geholpen worden met een brilletje.
Ze moet ook 10 kg wegen voor ze kunnen opereren. We zitten nog maar aan 9 dus word sowiso nog effe wachten.
Over de operatie zelf heb ik nog niet veel uitleg gekregen, eerst testen doen op 16 dec. Dan moeten we eerst bij de orthoptiste gaan en dan zullen we van haar verdere uitleg krijgen.

Het is een arts die mij toch wel de indruk geeft dat ze weet waarmee ze bezig is. Ze geeft klaar en duidelijke uitleg en wimpelt je vragen ook niet zomaar af.

Ze vroeg ook of ons Zoë slechte ervaringen had met dokters en heb dan ook kort uitgelegd dat er inderdaad wat voorgevallen was.

Ze neemt echt haar tijd en luisterd naar wat je te vertellen hebt.

Als we de 16e moeten gaan dan ga ik vragen of ze eerst effe bij mij iets willen doen. Zo dat ze ziet dat ze dus niemand pijn doen ofzo.
Tgaat echt moeilijk worden en ik hoop dat dat snel achter de rug is!

Ginder begint dus alles vlotjes te lopen !
Hoe gaat het met Jochen?
Alsnog een gelukkige verjaardag voor hem!

Link naar deze reactie
26/10/2008 @ 14:51
cindy

Hey,

weer even geleden. Fijn dat die dokter zo haar tijd nam voor Zoë en jullie vragen. Hopelijk blijkt bij de volgende testen dat ze niet geopereerd hoeft te worden.

Hier gaat alles zijn gangetje. Hanne heeft wat moeilijke nachten achter de rug de voorbije week, maar vorige nacht heeft ze weer beter geslapen, dus hopelijk is het weer over. Ze lacht nu ook zo lief en probeert te vertellen tegen ons. Het gaat allemaal zo snel. Morgen ook terug gaan werken. Voormiddag is mijn man thuis, dan even naar kantoor en namiddag werk ik van thuis uit. Dan blijft Hanne bij mij en Jochen gaat naar de creche.

Ik zie dat de klusdagen weer eraan komen. Veel plezier en hopelijk haalt het iets uit

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 20:58
LiLLeBi

Hey!

Hoe gaat het daar?
Al een beetje aangepast aan het leven met 2 kindjes?

Hier heeft het klussen nog geen resultaat gehad.
Maar we klussen dan ook gewoon wanneer we zin hebben en niet echt gepland.

Niet helemaal erg want ik neem momenteel medicijnen in die ik niet zou mogen nemen als ik zwanger zou zijn.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]