Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/09/2008 @ 09:40 ann | Ada: Bedankt voor de aanmoedigingen, maar nu is het al wat te laat hoor, om erin te vliegen... Ventje is helemaal uitgeput, de klusperiode ligt al eventjes achter ons Volgens FF mag ik zondag gaan testen. Ik was eerst van plan om morgen ook al eens te testen (omdat ik eerst dacht dat mijn eitje vroeger was), maar ik ga me proberen in te houden tot zondag... Denk dat die laatste datum er toch beter uitziet... We kunnen weer aftellen he ![]() Stom dat er niet veel aan te doen valt... En zo vaak naar de osteopaat gaan, is inderdaad onbetaalbaar... Die rekenen nogal door he... En er wordt ook bijna niks van terugbetaald... Babietje: Hopelijk kan je schoonvader gauw weer beter slapen! Goede nachtrust is belangrijk voor een goed herstel he! ![]() Vannie: Wat fijn dat je geen knip nodig had!!! Dat scheelt inderdaad weer een pak! Zo te zien op je profiel was het een pittige bevalling! Ik dacht echt dat het deze keer nog sneller zou gaan, maar blijkbaar niet. Ik kijk uit naar het hele verhaal! M.: Als ik doorheb dat Lubbe gaat bokken of hij spookt iets uit, probeer ik hem eerst af te leiden. Als het echt iets gevaarlijks is, of ronduit erg stout (slaan of zo), vliegt hij op de gang in time-out (opnemen, in de gang zetten, uitleggen waarom, time-out, nog eens uitleggen, knuffel en kus). Meestal is 2 min ruim voldoende hoor. Dan komt hij zelf al zeggen dat hij terug braaf zal zijn. Soms is ie echt koppig en gaat hij 2-3 keer in timeout voor het doordringt. Krijgt hij echt een crisis (zich op de grond gooien, stampen, krijsen, hysterisch gedrag) dan leg ik hem ergens neer waar hij zich geen pijn kan doen en laat ik hem uitrazen. Hoe meer ik probeer hem te kalmeren, hoe slechter het wordt, dus dat heb ik afgeleerd. Soms duurt het echt een half uur tegen dat hij kalmeert, maar dan is het ineens weer gedaan... Gelukkig doet hij dat niet zo vaak meer. We hebben af en toe eens een week dat hij dat zowat elke avond doet, en dan weer maanden niks... Als hij iets roept zoals 'Mama stout, papa stout' dan negeren we hem gewoon. Zeurt hij (zodanig zagen voor iets dat hij nauwelijks verstaanbaar is), dan zeg ik hem gewoon dat ik hem niet begrijp en dat hij mooi moet praten. Meestal vraagt hij het dan beleefd met een "alstublieeeef" erachter aan! Kathy: Wat worden ze groot he!!!! Ik kijk echt uit naar de eerste schooldag... Ik denk wel dat Lubbe er klaar voor is. Op de creche is hij precies een beetje uitgekeken. Ik ben vorige week uitgenodigd voor het eerste oudercontact in de klas. De juf heeft de dagroutine doorgenomen met ons en onze vragen beantwoord. Was echt super! Ik was nog een beetje angstig bij het idee onze kleine jongen naar school te sturen, maar nu zie ik het echt zitten! 't Is een super-juf! Ik ben jaloers dat ik niet meemag ![]() |
| 15/09/2008 @ 12:55 Kathy ![]() | Sophie, proficiat met je verjaardag! Voor recente foto's van de kids kan je een kijkje nemen op m'n netlog. http://www.netlog.com/poesterke |
| 16/09/2008 @ 20:56 ann | Kathy: Nu ben ik ook in de eerste plaats erg trots hoor! Ik kan het niet geloven dat onze kleintjes alweer zo groot zijn... Die emotionele bui overviel me echt! Ada: Ik denk echt niet dat ik mijn traantjes zou kunnen verstoppen, dus geef ik het echt liever uit handen aan de papa. Ik vertrouw er 100% dat de papa een prima job zal doen ![]() Kelly: Natuurlijk denk jij er ook nog eens aan terug he... Ik moet zeggen dat de moeilijke dagen al bij al vrij vlot voorbij zijn gegaan bij mij... Ik lijk minder "last" te hebben van bolle buikjes en bevallingsverhalen, ik kan er precies wat beter tegen. Hopelijk blijft het zo, ook als de er zouden doorkomen.De komende dagen heb ik cursus, dus geen internet overdag! |
| 17/09/2008 @ 21:03 Ada ![]() | Hey, ik heb even snel een profiel gemaakt met wat foto's Er staan ook 2 foto's tussen van de trouw, maar weet niet of je dat zo duidelijk zult kunnen zien. doei!! |
| 17/09/2008 @ 21:14 Ada ![]() | Ik vind bij mijn profiel aanpassen nergens de link naar avatar invoegen. Pff ben toch ook zo'n prutser!! |
| 18/09/2008 @ 20:43 ann | Ada: Mooie foto's hoor! Geeft toch wel een goed beeld van je trouwkleed! ![]() M. Hmmm, ik weet het niet. Als ik bij Lubbe mij ostentatief draaide (armen gekruist, blik van hem vermijden) dan snapte hij maar al te goed dat hij iets verkeerd gedaan had hoor. Ik bleef me gewoon wegdraaien, en dat vond hij heel vervelend. Een keer ik zag dat het effect had, legde ik dan gewoon nog eens uit wat hij verkeerd deed en gaf ik hem een knuffel en speelden we verder. Misschien moet je het gewoon eens een tijdje proberen of zo??? Kwaad kan het toch niet he??? Lubbe deed me gisteren ook zo lachen! Hij had een stukje koek over en zei ineens met een ernstig gezichtje: "Dat is voor morgen!" En hij stak het in zijn broekzak, de sloeber... En een paar uur later nog een stukje rauwe wortel erbij. "Ook voor morgen!" 't Was de eerste keer dat hij zelf het begrip "voor morgen" gebruikte (zonder het na te zeggen of zo he). Heel grappig!Voor de rest ben ik hard aan het aftellen tot zondag... ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005
Volgens FF mag ik zondag gaan testen. Ik was eerst van plan om morgen ook al eens te testen (omdat ik eerst dacht dat mijn eitje vroeger was), maar ik ga me proberen in te houden tot zondag... Denk dat die laatste datum er toch beter uitziet... We kunnen weer aftellen he 

Een huilende mama zou het afscheid niet echt beter maken he... 

er zouden doorkomen.