Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/09/2008 @ 14:38 Evy ![]() | afspraak op 17/09 om 16,45u, jes nog 2 weekjes wachten |
03/09/2008 @ 22:29![]() | hey teigetje heb je welles met ovulatietesten geprobeerd of voel je wanneer je je eisprong hebt? succes met de 2de ronde!! |
| 04/09/2008 @ 22:12 Goedele ![]() | Wij weten sinds daarstraks met zekerheid dat we opnieuw een verwachten. Ik ben er zo blij mee ![]() ![]() |
12/09/2008 @ 15:49![]() | en evy!!? al nieuws of hoe laat moet je daarheen? ben benieuwd!! we wachten af!! iedereen fijn weekend! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

We gaan ervoor! Voorjaar / zomer 2008

hij is nog geen 10 maanden... super gewoon... 

2 weekjes wachten
periode dus nog even wachten tot de klusperiode. Helaas was het de eerste ronde niet gelukt. Gelukkig was ik niet heel erg telleurgesteld. Dus ga met frisse moed aan de tweede ronde beginnen. En wat ook wel een nadeel is dat ik gewoon echt totaal geen idee heb wat mijn cyclus is aangezien die heel erg onregelmatig is. 1e keer na de pil was die 33 dagen en deze keer 31 zul je zien dat het nu een cyclus van 28 dagen is dus geen touw aan vast te knopen. En met jullie kwaaltjes? alles te overzien? spannend hoor die echo, ik zou het ook willen weten dus maar ben bang dat ik mijn mond niet kan houden
verwachten. Ik ben er zo blij mee 
is uiteraard ook welkom he... Ik zou mijn kleine ventje voor geen geld van de wereld kunnen missen... 
Ik vind het gewoon leuk dat ik nu naar mijn buik kan kijken en bewegingen kan voelen terwijl ik weet dat dat ons