< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Moeders uit West-Vlaanderen ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Moeders uit West-Vlaanderen ?
13/10/2008 @ 14:41
Lize

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,
Het is blijkbaar echt wel een slagveld aan het worden bij jullie Joke. Hopelijk is iedereen snel genezen!
Kaatje heeft nog altijd wat verhoging (37,0 - 37,2), maar de diarree is wel al weg. Ze heeft gisterenmiddag 4uur geslapen! Het was blijkbaar echt wel nodig...

Het weekend was voor de rest lekker rustig. Wat in de tuin gewerkt en alles binnen gezet voor de winter. 's Avonds was het wel relatief druk. Vrijdagavond ben ik bij een collega spelletjes gaan spelen en zaterdagavond zijn Steve en ik met een bevriend koppel gaan eten en iets gaan drinken. Het was echt leuk!

Groetjes
Anne

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 21:43
Joke

Hallo'kes,

Anne, toch een heel leuk weekendje gehad zo te zien hé!
En er zo es tussengaan met vrienden zonder kindjes wow, lijkt mij zalig ! (doen wij dus nimmer, hebben geen oppassen en zou dat niet zo zien zitten hihi)
Ken je een (heel) leuk plaatsje, want zou toch es met m'n ventje (al is het maar een uurke) es alleen iets willen gaan eten ofzo binnenkort !

Kaatje dus een ganse namiddag geslapen !!! ze zal er superveel deugd van gehad hebben zo te zien hé amai !

Thomas sinds vandaag eindelijk aan de beterhand .. ik ben zooo blij ! hoe verschrikkelijk om een baby'ke ziek te zien zeg! (was dat vergetn en heb eigenlijk nooit écht zieke kindjes gehad met hoge koortsen) Misschien slaat de AB nu pas aan ?
Maar hij piept al niet meer zo erg (wel nog hoor en hoesten enzo) en de koorts is volledig weg.
(vannacht nog de 'koude koorts' gehad en enorm veel gekrijs en onmacht, hij wist geen weg met zichzelf!)
Heeft ook eindelijk weer pipipampertjes en kan alweer een beetje lachen ... men moet zooo gelukkig zijn met die kleine dingetjes hé ..
De meisjes ook weer prima (behalve de snotteneuzen haha), kloegen gisteren nog van buikpijn, maar heb niets meer gemerkt vanavond !
Nu nog de mama en papa weer erbovenop krijgen héhé ...

Donderdag wordt er terug een nichtje geboren (KZ), ben zoo benieuwd, zie er zoooo naar uit !! En als er zieken zijn dan kunnen we niet langsgaan ! hihi

Vandaag rustig aan gedaan ... en nu nog even een paar weekjes lekker genieten van het thuis)zijn, man ik ga da missen !

dikke knuffels,
Joke x

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 10:56
Lize

Hey,
Joke, ik verlang daar soms echt wel een keer naar om zonder de kindjes op stap te gaan. Soms gaan we apart, maar het is natuurlijk ook leuk om af en toe een keer als koppel te kunnen weggaan. Wij hebben een paar babysitters (meisje uit de buurt en nichtjes), maar dit weekend waren ze bij mijn broer gaan slapen. Zaterdagavond moeten zij weg en dan hebben wij 4 kastaars in huis.
Leuke plaatsjes zijn er genoeg hoor. Resto Mojo is een hele leuke en vooral lekker natuurlijk . En de L'Estaminet om iets te gaan drinken en snack te eten. Je moet maar een keer kijken op google, ze hebben alletwee een website.

Is je nichtje intussen al geboren?

Onze kindjes zijn nog altijd niet helemaal gerecupereerd. Gisteren moest Steve naar een opleiding en zijn ze 's middags bij mijn ouders gebleven. Ik had gezegd dat ze alletwee moesten slapen (Lize slaapt normaal niet meer) en mama heeft ze na 3uur moeten wakker maken anders kon ze haar boodschappen niet meer doen.

Daaag,
Anne

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 10:06
Lize

Hey,
Het is hier intussen weer erg stilletjes geworden op het forum... Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik er niet zo vaak meer toe kom om op de site te komen. Het is weer razend druk op het werk en ik ben ook snipverkouden. Ook Lize heeft het de laatste 1,5 week er lastig en is vaak moe. Dit weekend heeft ze 3,5uur geslapen 's middags en gisteren is ze op school ook eventjes gaan liggen. Het zal echt tijd zijn dat het vakantie is en ze alles kan doen op haar eigen tempo. Lize is in de klas een echt strevertje en ik vrees dat ze zich een beetje teveel druk op legt. Ze moet en zal alles gedaan en geknutseld hebben, in plaats van soms ook een keer op het gemakje te gaan spelen. Nu we zien wel, het is vandaag weer woensdag, dus deze middag kan ze ook bijslapen.

Volgende week is het dan vakantie en gaan ze 2 dagen naar de dagmoeder en de rest thuis bij papa. De vrijdag gaan we naar K3 en daarvoor zijn ze natuurlijk alletwee aan het aftellen. Lize mag iedere avond een kruisje zetten op de kalender en als het kon zou ze er iedere dag twee of drie zetten om het sneller te laten gaan...

Allé, tijd voor actie! Saluutjes
Anne

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 19:02
Bie

Hey,

An de estaminet was vroeger 1 van ons stamcafè, maar met de nieuwe eigenaars en wij ouder worden, gaan we er nooit meer.
Hier gaan wij niet veel weg zonder Arne, Daniêl wil dat niet. Maar het kan toch wel eens deugd doen +/- 1x per jaar. Dan gaan wij grieks eten wat niet voor Arne is, maar zijn vroeg weer thuis, hihi.
Zijn de kindjes al genezen?

Joke kunnen wij nog eens afspreken op een zaterdagnm met de kindjes of is dat nu moeilijker? Bij Nat heb ik je haast niet gesproken.
Hoe gaat het verder met Thomas en de meisjes?

Volgende week al weer vakantie, wat gaat de tijd toch snel, juist of dat het nog maar begonnen is de school.
Deze week open klasdagen en dan mogen we eens gaan kijken in zijn klas wat ze doen, wij gaan vrijdagvm tot aan de speeltijd.

Zal afronden, er wilt er hier eentje op de pc, voor ik alles kwijt ben. Ja 5 jaar en moeder moet de pc al delen met hem, hihi.

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 14:37
Joke

Hallo'kes !

Iedereen lekker druk (en moe) dus !

Anne, ook zo verkouden ? hier dito .. de kindjes eindelijk beter (hoewel Emma nog klaagt van haar oortje en slapeloze nachtjes heeft), de mama en papa nog verkouden hihi. Echt dé tijd van't jaar hé pff !!! Maar we moeten erdoor en ons weerstand opbouwen haha.
Bedankt voor de tips hé ! Nu nog proberen es een oppas te vinden hihi. (want raakt ook tijd dat wij es tijd voor ons alleen vinden! )
Lize zoveel geslapen dus ocharme, ze zal het nodig gehad hebben ! Hier nog zo eentje .. Lisa, die moet alles PERFECT hebben, maar zou veel liever hebben dat 't een sans-soucis is (zoals haar zus) ...
We moeten ze vooral aanmoedigen om veel te spelen hé !
Vorige week donderdag is Jana dan geboren, superschattig ding hihihihi! zo kleinnnn ohhh ! kan het mij alweer niet meer voorstellen .. kreeg toch weer traantjes hoor, ben nog steeds zo emo. (zullen nog die hormoontjes zijn zeker hihi)

Hé, gaan jullie ook naar K3 vrijdag !?! wij ook !!!!
Zie er naar uit (en aan de andere kant weer niet want dan komt het werken héél dichtbij brr) ... kids weten het hier niet meer denk ik hihi, wacht nog even met vertellen !
De vakantie zal inderdaad es deugddoen, de meisjes maken de laatste tijd wel veel (meer) ruzie, dus hou wel m'n hartje vast !

Bie, blij je te lezen ! Je klinkt hier alleszins super, alles goed ? is het nu al een beetje onder controle met de medicatie enzo ? hoop het zo voor je !
En ja hoor, ik kan anders wel nog es de zaterdagnamiddag afspreken ! Ik ga meestal maar naar oma (lodes) als Thomasje geslapen heeft .. maar als ie s morgens al een hele dut deed dan riskeer ik me wel op eens ergens naartoe gaan !
Heb je een ideetje hoe of waar of wanneer ?
Veel plezier op de openklasdagen, dat lijkt me weeral zo tof hé !
En zit Arne vaak op de pc ? dat doen de meisjes hier eigenlijk nooit, wat doet hij dan juist, ben wel es benieuwd !

Hoe gaat het met de anderen ??? lang geleden !
En wendy met jouw kroostje ???!! alles ok ?!

dikke zoen, Joke x

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 19:02
Muis

Online Status Bekijk profiel
Dag Joke (en de anderen,)

ik had je al een tijdje niet meer gehoord. Blij dat alles ok is met jullie, behalve de vallingen.
Maar die zijn in promo deze tijd van het jaar...

Onze Mathies speelt ook graag op de pc.
enkele tips: lego games; kleutertijd.nl en .be; en dan de sites van nijntje, hopla, bob de bouwer, ... of je typt gewoon spelletjes voor kleuters in op google en er verschijnen er massa's
succes!

Enne tot later!!

Muis

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 09:56
Lize

Goeiemorgen,

Bie, het is echt maar heel af en toe dat wij naar de Estaminet gaan. We nemen niet vaak een babysit, maar als we dan samen weg zijn geniet ik er wel heel erg van... En nu we een paar babysits hebben komt het er toch al sneller van
Joke, bij jullie is Thomasje nog veel kleiner hé. Gaan jullie ook om 14u naar K3? Dan gaan we elkaar toch nog zien uiteindelijk...

De pc is bij ons ook fel in trek en ook bij Lize in de klas. Daar kunnen ze er per twee op en ligt er echt een lijst wie al geweest is en wie nog mag. Anders zou er ruzie van komen... Lize kleurt soms op de site van studio 100 en speelt ook Dora spelletjes. Ze heeft daar 2 CD-roms van gekregen, maar er staan ook spelletjes op de site van Nickelodeon.

Anne

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 21:21
Bie

Hey,

Zeg Joke en anderen, waarom spreken we niet af volgende dinsdag in de wonderlamp rond 14u? Ipv wachten op een zaterdagnm ?
Laat je, jullie hier nog iets weten?

Ga nu verder kijken naar de film.

Daaaaaaaaaaaag.

Link naar deze reactie
25/10/2008 @ 14:40
joke

Hi,

Bie, even snel ...
kan niet dinsdag snif, ga naar de kapster (eindelijk, na zeven maand !!)
Woensdag zijn we ook weg en vrijdag dus K3 ! (ook om 14u Anne! hihi, welke plaatsen hebben jullie?)

Dikke zoen
Joke x (van bij oma)
Link naar deze reactie
26/10/2008 @ 14:47
Lize

Hier ook effe snel, want Lize wil spelen op de pc...

Bie, ik kan deze week niet afspreken, moet de hele week werken behalve vrijdag. Zaterdag hebben wij hier thuis een groot familiefeest.

Joke, Wij hebben kaarten voor parterre, rij 19, plaatsen 46-52. En jullie?

Anne

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 13:43
Joke

Hallo'kes !

Anne, hoe is het geweest ?? ook zo leuk ?? hihi
De meisjes hier heel tevreden ... (zag er ook wel naar uit, maar met hoofdpijn en een hoofd vol snot nie zo fun natuurlijk)
En daarna nog es in Oostende rondgewandeld en 'the beast' bezocht (papa met kids) maar brrr, niet aan te bevelen hahaha.

Verder niet veel nieuws hier, mijn laatste dagjes thuis en héél slechte dagjes voor Thomas, hij is echt helemaal uit zn doen, geen idee wat er scheelt, wenen, tieren, ontroostbaar, slechte nachten ... gek word je ervan ! (en zoooo moe...)
Hopelijk betert dat snel wat want ik heb het gehad zunne ...

dikke kus!
Joke x

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 16:42
Lize

Heyhey,
bij ons hebben de meisjes ook genoten hoor! Alleen was Lize net ziek aan het worden, dus die viel naar het einde wat in een zak. Het geluid stond toen ook net iets hoger en dat vond ze vervelend. Het was wel grappig om ze bezig te zien: we zaten naast een trap en daar stonden ze dus de hele tijd te dansen.

Voor de rest veel zieken bij ons. Vorige week was Kaat ziek, dan is Steve gevolgd en nu Lize. We dachten dat het voorbij was, maar gisterenmiddag belde de juf om ze te komen halen. En mijn valling is ook nog altijd niet voorbij, dus ja...

Kan me voorstellen dat je je laatste dagjes anders voorgesteld had, als Thomas zo uit z'n doen is. Is het een sprongetje of is hij ziek aan het worden? Of tandjes? Hopelijk gaat het snel over! Wanneer moet je weer werken? Volgende week?

Daaag
Anne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]