Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/09/2008 @ 18:27 Cleo | Heel erg bedankt voor jullie berichtjes! Ik heb vandaag maar een test gehaald, die ik vanavond in bijzijn van mijn lieve man ga doen! Ik kan gewoon niet meer wachten! Als de test positief is ben ik 6 weken en 4 dagen zwanger, volgens de berekening. Ik heb me de hele dag misselijk gevoeld en overgevoelig voor rare luchtjes. Zelfs me sigaretje (ja ik rook) smaken me niet meer. Tijd om te stoppen dus, als ik idd zwanger ben. De vorige keer heb ik door gerookt en daar geef ik mezelf nog elke dag de schuld van. Inmiddels heb ik lekker gegeten, spaghetti carbonara, en weer is me buik opgezet! Ik pas nu echt tussen die Duitsers hier, lol! Fijne avond allemaal en ik houd jullie op de hoogte! Cross the fingers pls. Knuffel terug Cleo |
| 01/09/2008 @ 20:33 mies ![]() | meid ik duim voor je spannend hoor hopelijk gauw een mooi bericht!! dikke kus miesje en e-j ![]() |
| 02/09/2008 @ 08:43 heidje ![]() | en cleo???????????????? ben benieuwd hoop het voor je knuffels |
| 02/09/2008 @ 16:16 heidje ![]() | gerda hoe gaat het met jou?????????? dikke knuffel |
| 02/09/2008 @ 19:06 mies ![]() | ja indd gerda,,hoe gaat het met jouw heb je al paar dagen hier niet gezien,is toch niets geks gebeurd ofzo he?? ![]() dikke kus miesje en e-j |
| 03/09/2008 @ 20:34 mies ![]() | gerda blij te horen dat er niets engs was gebeurt,ik maakte me echt zorgen... dikke kus....nog 4 wk meid...en jullie mooie liefdes baby gata geboren worden!! |
| 06/09/2008 @ 11:37 gerd ![]() | Hé Mies, fijn hé die eerste stapjes... heb van het filmpje genoten ! Gerdi |
< vorige pagina | volgende pagina >

cyclus na curettage

... Op den duur weet je niet meer of het goed is wat je doet of niet. Moet binnen 2 weken weer op controle bij diabetesarts en de dosissen insuline zijn weer wat opgedreven. Ik voel mij er precies wel beter bij, nu dat suikergehalte wat beter op peil blijft !