< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » cyclus na curettage

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
cyclus na curettage
07/09/2008 @ 11:27
mies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey meiden

hier gaat het goed
aleen de nachten zijn were bal..na weken van lekker doorslapen ben ik natuurlijk verwent,en is het nu dus des te zwaarder als ej 2 keer snachts voor de borst komt!!maar goed het zal wel een fase zijn he..(hoop ik)ach zo ben ik wel weer het snelts in slaap he,kan m wel weigeren en m laten huilen,maar dan ben ik veeeeeeeeeeel langer wakker dan dat ik m ff 5 min aanleg,en hup we slapen zo weer verder,,en ach daar is de bv ook voor he,,eten,drinken,troost,aanacht,warmte huid honger enz!!

verder gaat t goed,ej is niet ziek,,en loopt veel..gister avond hele avond na het eten in de tuin gespeeld,en dan weer hup optrekken tot staan en lopen,,,echt zo leuk!!!

haha ej doet ook zo veel dingen die niet mogen,en dan een toneel stuk opvoeren,,,nep huilen,,haha...en indd dingen doen terwijl ie je gewoon aankijkt,,en het mooiste erbij,,zn tong uit steken,zo van,,,ik doe lekker toch wat ik wil!!

maar als ik echt resoluut NEE zeg,is het meteen janken,maar dan doet tie het ook niet meer!!!
van 2 dingen is ie zo geschrokken toen,dat tie het nooit mer gedaan heeft!!
zat altijd ana de volume knop van de radio,,heb toen radio uit gezet,en de volume zo laten staan zolas hij er aan had gezeten,toen ie weer eens stiekum aan de radio zat en m dus aanzette,,,,haha dan wete je het wel he,mijn hard begaf het bijna,wat dat ding stond vol uit,en ej wist niet hoe snel ie weg moest kruipen,had zit in de wc versyopt achter de pot,,nou dan is ie heel bang hoor!!!hahahahnooit mer aan de radio gezeten hoor,,

en ook zat ie altijd aan een plintje te friemelen,en dat ding begon steeds meer los te zittem,en ik elke keer were met lijm dat ding vast plakkem,en hij weer hup lostrekken,tot ik het zo zat werd,ik trok in 1 keer die plint van 2 meter voor zn neus eraf zodat tie brak,,nou hij schrok zich wezeloos....nu zit er weer 1 los,,hij zit er heel zachtjes aan,als ik al naar m kijk kruipt tie weg,,,hahaha

verder hou ik vandaga lekker ene jogging pak daagje,we gaan nergesn heen,(toch vies weer he)want ik voel me niet echt top(zal wel door de nachten komen he,,,)

dikke kus en fijne dag allemaal..
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 17:03
gerd

Tja meiden,

Die kids van jullie zijn duidelijk aan het uitproberen hoe rekbaar de grenzen zijn hé. Daar valt maar één ding aan te doen, zo consequent mogelijk zijn en blijven. Iets dat niet mag, mag ook niet, ook niet als het grappig is of als er visite is,... neen is neen ! Soms best moeilijk, maar als het de ene keer neen en de andere keer niet neen is dan breng je de kids alleen maar meer in de war. Een kind heeft nu eenmaal nood aan duidelijke grenzen !

Hier lukt het wel. De ene keer beter dan de andere. het is fijn dat het in huis wat rustiger is in de week maar anderzijds word ik nu weer meer geconfronteerd met mijn buik.... Soms is ie zo rustig dat ik er gek van word. Pff natuurlijk kan ik altijd op controle als ik ongerust ben, maar ik vind dat zo'n verantwoordelijkheid die op mijn schouders gelegd wordt... Ik zal echt blij zijn als ik dat kleine ventje gezond en wel in mijn armen kan houden !

Gerdi

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 10:46
mies

hey meiden

ik en ej gaan nu voortaan elke di ochtend naar soort speel ochtend voor kindjes
tis een soort peuter speel zaal,maar dan gratis en ja kan in en uit lopen en de mamas blijven erbij!
ej had t erg naar zn zin...en ik ook,,.hihi

dikke kus miesje en e-j

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 14:47
mies

nou de eerste schoentjes heb ik gekocht hoor
maatje 21 voor nu,,,groter hadden ze niet,en deze zijn goed zo!!

en voor in de winter nike sneackers...zo leuk

hier heb je een leuke online site trouwens...

http://www.sneakertom.com/baby-sneakers-c-33.html?partner=adwords&

dikke kus...

ps:twas weer een helse nacht met gillen,alsof ie kapot ging...
we hadden chineese kool op,,maby daarvan???????

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 17:00
gerd

hello ladies,

Gisteren controle gehad en bijna daar moeten blijven. Ik had al wat weeën en blijkbaar ook al 2 cm ontsluiting...
Maar alles is rustig geworden en dus ben ik terug thuis....
Het zou beter zijn als ons ventje nog even kan wachten hé, 35 weken is nog net iets te vroeg !!
Maar ik voel dat ik me best rustig hou, heb vrij snel harde buiken en dan ook zo'n vaginale pijn (net of alles er gaat uitzakken.)

We zien wel hoe het verder loopt. We hebben in elk geval gezorgd dat ons koffertje klaar staat en dat de laatste voorbereidingen stilletjes afgerond geraken !!

Gerdi

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 18:38
mies

spannend gerda
ik had toen met 37 wk ook al weeen(konden zo op die monitor zien)en ook 2 cm,,..maar toen ik uiteindelijk moets bevallen(39 wk en 5 dagen)had ik nog steeds 2 cm,,en ik bleef pot dicht,,,,

dus ach het wil allemala niets zeggen hoor(hoop ik dan voor jullie)

xxjes

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 21:25
heidje

oei gerda spannend maar nog even de beentjes over elkaar houden hoor hij moet nog even blijven zitten.....

ja leuk he mies die eerste schoentjes hihihi en nu maar stappen ja chineese kool kan wel erg heftig zijn daar rommelen mijn darmen ook wel eens van.....

patries hoe is het met de meiden???

ik heb vandaag op het werk laten weten dat ik zwanger ben en volgende week naar het ziekenhuis moet voor een echo ze waren heel enthousiast en hadden het wel een beetje verwacht 1 is ook maar zo alleen zeiden ze hihihihi

jorn is helemaal in to bob de bouwer hij roept hard BOB en dan zingen wij de bouwer kunnen wij het maken hij zegt weer BOB en wij weer nou en of hahahahahah en dat de hele dag door hihihihi geweldig....ook is woef de hond erbij gekomen en roe de duif

nog 5 dagen en dan de echo........... beetje eng is het wel.....

xxx

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 16:34
mies

hey meiden
hoe is het?
hier alles ok
haha nog een zwaneger in de buurt,,me buurvrouw,nu 10 wk
dus nu zijn er heel veel bekenden zwanger

heidy
gerda
1 vriendin van me (11 wk)
buurvrouw(10 wk)
1 vriendin 5,5 mnd

en nog 1 vriendin weet 15 sept of ze zwanger is ja of nee...ahaha

maby ga ik stoppen met de pil als me strippen op zijn(nog 3 mnd dus)
heb bwel tegen ronald gezegt dat ik bv blijf geven,dus als dat een zwangercshap vermoeilijkt dat het dan maar zo is,,,

hier gata verder alles ok
ej slapat snachts weer even in zn safe sleep,gaat constant in zn slaap zitten,en begint dan keihard te huilen
zo moets ik er eersgister 6 keer uit,,,
nu moest ik er vana8 alleen uit om te voeden(2 keer)

heb op internet gelezen,dat kindjes die beginnen te lopen,opeens weer snachst mama nodig hebben(als je bv geeft dan he)
hihi zo voel ik me toch niet alleen en weet ik dat er vele mamas snachst ook met de tiet bloot zitten,,hahah
en weet je ik vind het niet eens erg,,alleen wakker worden voor een domme reden(buikpijn,nachtmerrie,gaan zitten enz)daar kan ik niet zo goed tegen snachst,.,.

ej slaapt nu overdag erg veel(schede inhalen can de afgelopen nachten denk ik)

vanmoregn heeft tie 2,5 uur geslapen(heb m wakker gemakt want we gingen nara me zusje)en nu slaapt hij oook weer een uurtje....
maar ja hij is ook zooooooooooooooo druk met lopen,wordt er zelfs moe van als ik er naar kijk,,hahah!!!

verder geen nieuws eigenlijk,,,

fijn weekend allemaal
ronald is vandaag,za,zo en maandag thuis,,,jippie!!!!!!

xxxxxxxxxxxxjes miesje en e-j

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 12:04
heidje

hoi hoi

werd ik vanmorgen wakker dacht ik shit voel mijn borsten helemaal niet meer......... de schrik zat er weer even lekker in ik voelde me wel misselijk maar dacht ach dat is omdat ik me onzeker en beetje nerveus voel maar net kwam het tintelende gevoel toch weer terug gelukkig maar

en nu maar hopen dat dinsdag alles ok is.........ben best zenuwachtig zou willen dat het al dinsdag was......

heb het al verteld op het werk stel dat het mis gaat weten ze er van

jorn is vandaag met opa en oma naar de dierentuin hihihihi leuk

xxx

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 19:54
heidje

vandaag niet echt een zwanger gevoel getver voel me onzeker vandeweek kon ik maar 3 happen eten en zat ik al vol en vandaag heb ik echt een super bord vol gegeten.....mijn borsten zijn nog niet echt erg gevoelig een beetje maar was wel even misselijk en moe vanmiddag maar de rest waar ik eerder last van had nu even niet........

jorn ligt al op bed hij heeft 40,2 gatden koorts hij is echt hangerig eet niet zo lekker drinkt voor mijn gevoel niet veel heb hem net een zetpil gegevn en nu slaapt hij al
ons ventje is echt ziek.....

verder hebben we een lekker dagje gehad jorn lekker naar de dierentuin zie http://www.jornsweblog.tk en wij hebben een begin gemaakt met het opruimen van de zolder we hebben nu het voorste gedeelte van de zolder als was gedeelte gemaakt ziet er netjes uit.....

hoe gaat het bij jullie???

xxx

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 08:53
gerd

Hé heidje,

niet leuk hé al die onzekerheid.... ik voel met je mee !
dinsdag dus echo....
Ik heb dinsdag ook terug afspraak. Hoop dat ik het tot dan nog even uithou, ben echt niet meer te genieten !
Ik heb echt te doen met mijn kids die wel aanvoelen dat ik het moeilijk heb maar anderzijds blijven het kids hé.... pff lastig zo'n moeder die bijna niks kan hebben.

Ik ga dinsdagavond toch nog maar eens vragen om te controleren of er nu al meer opening is! Soms heb ik ht gevoel dat alles hier beneden aan het uitzakken is en vrees ik dat ik al heel wat ontsluiting heb !
Vermits ik vorige keer al 2 cm ontsluiting had is dat niet ondenkbaar hé.
Maar buiten de harde buiken en de pijn doet ons beepje het goed, hij beweegt regelmatig en dan voel ik me weer iets geruster.
Voorlopig blijven we bij 3 oktober (dan word ik ingeleid) maar ik weet echt niet of ik dat ga halen.

word vervolgd...

Gerdi

[Laatst gewijzigd door gerd - 15/09/2008 @ 08:56] - Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 10:46
patries

Heidy, vervelend he die onzekerheid.....
Misschien ben je nu veel met je mannetje bezig en voel je je minder zwanger...
Beterschap met Jorn, en maar duimen voor snel een mooie echo

Gerda, het is zeker niet ondenkbaar dat je al meer ontsluiting hebt..
De vorige keer had je ook 2 cm en je bent snel he met bevallen..
Gewoon vragen hoor, gezien jou situatie snappen ze dat wel hoor!

Mies, nog 3 strippen!!!!!!
Mies ik gaf nog volledige borstvoeding en was zwanger van Isabel, en heb veel meiden al ehoord die bv geven en zwanger zijn, kan ook samen he!!!

ik ga weer beetje druk nog steeds, tot snel

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 10:50
heidje

spannend gerda ja lastig als je niks kunt hebben denk maar zo het is voor een goed doel straks die kleine uk in je armen...... nog heel even meid kop op!!!! maar snap heel goed hoe je je voelt hoor

hier echt wel onzeker maarja even tot morgen afwachten heb nu nietzoveel tijd om na tedenken jorn is echt niet lekker vannacht heeeeeeeeeeeeeeeeel onrustig geslapen alleen bij ons in bed willen zijn en hij brande van de warmte het arme kind hij ging naar bed met 40,2 en stond vanmorgen op met 39,7 heb de huisarts gebeld moest wat urine opvangen pffffffffff hoe doe je dat bij een kind dat nog niet zindelijk is....... met een plaszakje nooit geweten dat dat bestond om 12 uur moeten we daar zijn hij heeft vanmorgen weer een zetpilletje gekregen en na een uurtje was zijn temp 38,6 dus al iets minder heb hem net maar even op bed gelegd zodat hij even kan uitrusten.....

jullie horen het straks wel
xxx

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 10:56
mies

hoi meiden

patries:ja ik wete dat je en bv en zwanger kan zijn,maar dan gaan die kindjes gewoon "regelen"als ze te kort komen he!!kijk ik kolf...en dan zou ik de god gase dag met een kolf ana me tieten moeten zitten,,,daar heb ik echt geeeeeeeeeeen zin in!!

hier gata t goed,maar de nachten,,,ojee je wil t niet weten!
4 keer bv in een nacht,,,niet normaal!!!(snachts geef ik wel live hoor)ej is onwijs hangerig(niet van ziek of vervelend)maar echt van knuffelen zeg maar,hij komt steeds tegen me aan liggen,en wil me snachts persee hebbem,ene kant denk ik,,wat doe ik,,,is het wel goed om m zn zin te geven,maar andere kant heb ik zoiets,,,ik werk niet,dus ik heb de vlgd dag ook geen drukke dag,dus ik kan alle keren met ej ook gaan slapen overdag,kan hele dag rsutig aan doen,en,,ik wil er voor me ventje zijn,,dag en nacht!!ik weet gewoon dat het weer een fase is,,,(hij zit duidelijk in een sprongetje,want hij kan in 2 wk opeens zo ontzettend veel..lopen,zelfs opstaan,staand dingen optillen,dingen aangeven,zn sokken aangeven dat ik ze aan moet doen,onder me poortje doorlopen of kruipen,zwaaien,en voorla katte kwaad uihalen,,,zich verstoppen,doen alsof ie opgetild wilt worden,en net voordat ik m wil optillen,zich laten vallen,,en dan zn tong uitsteken,,,

gerda:meid ik hoop echt dat je eht volhoud hoor tot 3 okt,,,,hup zitten en benen bij elkaar houden

heidy,,beterschap met jorn,,en gelukkig heb je bijna echo he,,dan wete je of alles ok gaat!!

dikke kus meiden,,,en fijne dag!!!

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 12:28
patries

Mies volgens mij zitten we niet op 1 lijn...
Ik bedoel dat het geen probleem hoeft te zijn als je bv geeft om zswanger te worden.
En natuurlijk moet je niet de hele dag met een kolf aan je tiet zitten.

Haha ik ben absoluut geen voorstander van een kolf, bah wat een ondingen zijn dat..

Maar ej heeft toch ook niet de hele dag melk nodig?
Hij eet toch gewoon mee met jullie, dus dan zal hij overdag nog maar een paar keer melk krijgen...

maar hoe bedoelde je dan de hele dag met een kolf?
Volgens mij begrepen wel elkaar niet goed denk ik

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 20:43
mies

hey patries

hihi ja ik wete dat het geen probleem is om zwanger te raken TIJDENS DE borstvoeding,,

maar wat ik bedoel is,,,ik wil ej nog paar manaden bv geven,als vrouwen zwanger raken,loopt door het zwangerschaps hormoon de melk heel erg terug!kindjes die live aan de borst drinken,houden dat beetje op gan door te regelen(regel dagen)en gaan naarmate de zwangercshap vordert en 9 van de 10 keer de melk echt opraakt,gewoon droog drinken

aangezien ej overdag niet live drinkt,maar ik zijn voedingen afkolf!(1e ochtend voeding drinkt hij live,en bij zn brood smiddags en savond svoor naar bed gaan per beker)

nu kolf ik zeg maar 4 keer op een dag voor ej,,,
als je melk langzaam omraakt,zou je bv 10 keer moeten kolven om hele voedingen bij elkaar te verzamelen,en daar heb ik dus geen zin in,,,

snap je,,dat bedoel ik bv en zwanger ZIJN,,gata denk niet samen,,,

ja kolven zijn klote dingen,maar mijn kolf is zowat me beste vriend geworden,,hihi want ik kolf zo 3 tot 4 keer per dag...als ik dat niet zo doen had ej al lang gene bv meer gehad,omdat hij overdag alles voedingen weigert per borst(te snel afgeleid)

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 20:46
mies

hihi

en ej drinkt nu 1 melk voeding(bv)per dag extra,,,ik maak er yogi van voor hem!!
mijn gekolfde melk met paar lepeltjes fruitpap..heerlijk!
(tja k moets klein slokje proeven he,,)tis dat ik weet dat het borstvoeding is en ik daar toch de riebels van krijg maar anders had ik zo een glaasje op want het smaakte gewoon naar yoki....hihi

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 13:47
patries

oh haha, ja das waar!
Tja er zijn vrouwen die het wel redden bv geven en zwanger zijn.
Mijn borstvoeding liep ook terug toen ik zwanger was van Isabella.
Ik heb er niets aan gedaan (haha iets te druk met verbouwen en werken) maar ik snap nu wat je bedoeld...

Ik geef nu nog volledige borstvoeding, en af en toe krijgt ze een paar hapjes fruit en groente...
Ik kolf 1x per dag omdat ze ook af en toe uit een flesje moet drinken voor als ik weg ben.

Maar crea hoor yoki maken van je borstvoeding

Heidy, hoe gaat het met jou?
Al weer wat kwaaltjes, en heb je de vk nog gesproken?
Hoe gaat het nu met Jorn?

Gerda hoe gaat het met jou nu?

Ik ben niet zo lekker vandaag en gister, nu baal ik wel weer dat ik voor mezelf ben gaan werken kan niet eens een keer vrij nemen of me ziek melden!!
Maar ja je moet wat he, ik ga weer op de pc kijken doet zeer en er zal zo wel weer een kindje wakker worden.....

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 17:20
heidje

JOEHHHHH HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE de echo was heel goed ben 8 weken zwanger en klein frutje met een kloppend hartje

heb ook een soort cyste bij mijn rechter eierstok die zoon 9 bij 7 cm is best groot vandaar de afentoe pijnlijke steekjes rechts in mijn buik na de bevalling moet ik er wel een keer naar laten kijken het is een holte gevult met....... vocht/ bloed en die kan gaan draaien of een keer kapot gaan dus bij acute pijn meteen naar het ziekenhuis maar het kan nu geen kwaad voor de kleine spruit.........

ben uitgeteld voor 27 april 2009 hihihihi nu begint het werkelijk teworden..........

xxxx

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 20:00
patries

jaaaaa joeppieeeee

wowww wat gaaf heidy!!!
gefeliciteerd meid geniet ervan he!!

xx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >