Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/09/2008 @ 14:47 mies ![]() | nou de eerste schoentjes heb ik gekocht hoor maatje 21 voor nu,,,groter hadden ze niet,en deze zijn goed zo!! en voor in de winter nike sneackers...zo leuk hier heb je een leuke online site trouwens... http://www.sneakertom.com/baby-sneakers-c-33.html?partner=adwords& dikke kus... ps:twas weer een helse nacht met gillen,alsof ie kapot ging... we hadden chineese kool op,,maby daarvan??????? |
| 14/09/2008 @ 19:54 heidje ![]() | vandaag niet echt een zwanger gevoel getver voel me onzeker vandeweek kon ik maar 3 happen eten en zat ik al vol en vandaag heb ik echt een super bord vol gegeten.....mijn borsten zijn nog niet echt erg gevoelig een beetje maar was wel even misselijk en moe vanmiddag maar de rest waar ik eerder last van had nu even niet........ jorn ligt al op bed hij heeft 40,2 gatden koorts hij is echt hangerig eet niet zo lekker drinkt voor mijn gevoel niet veel heb hem net een zetpil gegevn en nu slaapt hij al ons ventje is echt ziek..... verder hebben we een lekker dagje gehad jorn lekker naar de dierentuin zie http://www.jornsweblog.tk en wij hebben een begin gemaakt met het opruimen van de zolder we hebben nu het voorste gedeelte van de zolder als was gedeelte gemaakt ziet er netjes uit..... hoe gaat het bij jullie??? xxx |
| 16/09/2008 @ 20:00 patries ![]() | jaaaaa joeppieeeee wowww wat gaaf heidy!!! gefeliciteerd meid geniet ervan he!! xx |
< vorige pagina | volgende pagina >

cyclus na curettage

ik doe lekker toch wat ik wil!!
)

Daar valt maar één ding aan te doen, zo consequent mogelijk zijn en blijven. Iets dat niet mag, mag ook niet, ook niet als het grappig is of als er visite is,... neen is neen !
Soms best moeilijk, maar als het de ene keer neen en de andere keer niet neen is dan breng je de kids alleen maar meer in de war. Een kind heeft nu eenmaal nood aan duidelijke grenzen ! 
Pff natuurlijk kan ik altijd op controle als ik ongerust ben, maar ik vind dat zo'n verantwoordelijkheid die op mijn schouders gelegd wordt... Ik zal echt blij zijn als ik dat kleine ventje gezond en wel in mijn armen kan houden ! 

ik voel met je mee !
Vermits ik vorige keer al 2 cm ontsluiting had is dat niet ondenkbaar hé.