< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Wie wil er ook jong mama worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Wie wil er ook jong mama worden?
16/09/2008 @ 20:07
sara

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hai Hai!

Net een terug van een bezoekje aan de vk (kan tegenwoordig 's avonds) en alles is goed met onze beeb! Hartje klopte mooi en de baarmoeder komt nu ongeveer tot mijn navel. Ik kreeg weer een nieuw knuffeltje mee (bij Jelte destijds ook gekregen is zijn favoriete knuffel) dus die stopte jelte gelijk maar in zijn mond haha. Die is voor hem. Ach deze baby krijgt wel weer nieuwe knuffeltjes.

Denise, hoe was het bij jou bij de vk? Hopelijk valt het wat mee allemaal? Heb je een beetje genoten van je laatste dagje vakantie?

Nienke, ik ben erg benieuwd naar je eindoordeel
Hoe gaat het verder met je?

Nou meiden, ik ga ff wat dingentjes doen en dan lekker tv kijken.

liefs sara

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 21:01
Nienke

Even snel niet zo'n leuk berichtje van mij...

Ik heb vanmorgen weer een miskraam gehad met 6 weken.
Eigenlijk zou ik as maandag natuurlijk voor een echo mogen om het hartje te horen. Maar helaas kreeg ik gisterenavond kramp en ben ik 'ons 3e kindje' vanmorgen verloren.

Ik ben er echt helemaal stuk van en weet ook niet meer wat ik moet...

As maandag ga ik alsnog naar de gyne maar dan nu om te kijken of mijn baarmoeder schoon is. Pas na een 3e miskraam gaan ze onderzoeken doen dus ook een eventuele volgende keer blijft gewoon afwachten.

Het is trouwens precies weer op dezelfde dag gebeurd als bij mij vorige miskraam, toeval???

Ik heb het vooral moeilijk met het feit dat ik tussen Isa en ons 2e kindje niet te veel tijd wilde. Eerst moest ik wachten tot er een jaar voorbij was ivm mijn keizersnee, daarna een 1e miskraam en nu een 2e...

Ook ben ik erg bang voor mijn gevoel als iedereen straks gaat bevallen, al mijn vriendinnen en een hoop van jullie zijn in januari en februari uitgerekend. Nu hoopte ik dat ik door deze zwangerschap gewoon met een dikke buik bij jullie op kraamvisite kon komen, maar zelfs dat zit er nu niet in...

Het is maar goed dat ik Isa hier rond heb lopen, want dat is echt het enige waar ik op dit moment mijn bed voor uit wil komen...iets anders belangrijks in mijn leven lijkt er even niet te zijn...

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 21:11
sara

Ahh meis, dat meen je niet zeg! Ik dacht echt dat alles goed zou gaan deze keer. Wat een rotnieuws zeg. Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Is niet niks. (misschien een domme vraag) maar weet je zeker dat het een miskraam is geweest? Ik zou zo graag zien dat het anders was. Doe maar even rustig aan en huil maar goed uit als je dat nodig hebt. Tis ook zo gemeen, eerst die blijdschap en dan wordt het je tot 2 keer toe afgenomen. Heel veel sterkte meid!

Liefs sara

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 21:59
Mammie-D

Online Status Stuur bericht
Lieve arme nienke!!
meis wat vind ik dit toch vreselijk om te horen! Ik had het totaal niet verwacht! Ik ben er ook verdrietig om, dat je dit weer moet meemaken en ik begrijp je helemaal
Het is ook niet eerlijk, wéér een miskraam. Huil maar flink uit want het is ook niet niks. Als je eens wilt huilen of wilt praten weet je me te vinden he meis.
En lieve schat, ik begrijp het als het voor jou even te moeilijk word om "gezellig" met isa, levy en mij wat leuks te gaan doen dus geef jij het maar aan wanneer jij er klaar voor bent.
Weet dat ik aan je denk en als ik maar iets voor je kan betekenen let me know

Heel veel sterkte lieverd!

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 22:13
Mammie-D

Even een apart berichtje na dit vreselijke nieuws van nienke

Vanavond bij de vk geweest met een plasje en ze trof eiwitten aan in mijn urine. Dat kan duiden op een blaasontsteking. Morgen dus een plas naar de dokter brengen en als daaruit blijkt dat ik blaasontsteking heb kunnen die gemene harde buiken dus daar vandaan komen. Zo niet dan word het verder onderzocht. Laten we dus maar hopen op een blaasontsteking...

Sara gelukkig was bij jou alles in orde...

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 09:34
Tessa

Nienke,dit kan je niet menen?!?!?!? Ik had er ook zo'n goed gevoel bij...Ontsettend veel sterkte toegewenst lieve meid

Denise,hopelijk voor jou "maar" een blaasontsteking!

Sara,fijn dat alles ok was bij jou!

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 11:48

Online Status Bekijk profiel
Heej ladies!

Daar ben ik weer eens.... ik heb jullie wel gemist!!!

Veel veranderd hier, maar ik heb wel af en toe meegelezen met jullie!

Nienke: meisje, heeeeel veel sterkte met dit verlies... Het is allemaal zo oneerlijk voor je.... Huil maar goed uit en ik hoop echt voor je dat er voor jou ook geluk ligt te wachten en dat het voor jullie iendelijk goed mag gaan!! Hele dikke knuffel

D-nice: nog gefeliciteerd met je tweede zoontje! Wat een prachtige buik heb je al! Hoe gaat het met Levy? al stevig aan de wandel las ik! goed van hem hoor!!!

Sara: Jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb natuurlijk ook jouw buikje al gechck! Groeit ook al goed!
Ik denk dat je een meisje krijgt! Ben benieuwd in oktober....
Hoe gaat het met Jelte? Wordt ook al een grote jongen zag ik op je site!

Tessa: Wat flink dat je meisjes zo lang op kunnen blijven!! Bij Sem gaat het lichtje om 20:00 uur echt uit hoor!!
Bij jou begint het ook al op te schiten, nog even en je hebt je eigen K3! Lekker hoor! Hoe vind Jens het dat hij straks zijn eigen "harem" heeft?

Hier gaat het eindelijk weer wat beter.... Mijn vader is vanmorgen weer terug opgenomen voor zijn tweede chemokuur. Hij is een weekje thuis geweest om weer terug aan te sterken. De chemo slaat gelukkig goed aan en de dokter ziet het gunstig in... Hij is wel heel erg ziek geweest tijdens de eerste kuur en is al zijn haar verloren, maar die week thuis heeft hem echt goed gedaan. Hij heeft ook voor het eerst ons nieuwe huisje gezien en was zo trots als een pauw! Heerlijk was dat! Hij is zo ziek geweest dat ik soms dacht dat hij mijn nieuwe huisje nooit zou zien....
We zijn dus 31 augustus verhuisd naar ons nieuwe huisje, nadat we twee weken kei hard gewerkt hadden om alles "bewoonbaar" te krijgen. We hebben een nieuwe keuken geplaatst waar mijn vader normaal gezien mee zou helpen en dat moesten we nu allemaal zelf doen, maar het is allemaal gelukt. Alleen de plavuizen en het plafond in de keuken nog en de plintjes in de woonkamer en dan zijn we helemaal klaar...

Met Sem gaat alles ook goed. Hij gaat nu echt de lengte in. Zijn eerste verjaardag hebben we met zijn drietjes gevoierd aangezien mijn vader toen net twee dagen in het ziekenhuis was opgenomen en ik niet uitgebreid wilde feesten terwijl mijn vader lag te vechten voor zijn leven... Sem heeft wel een hele leuke dag gehad ondanks alles.

Sinds twee weekjes kan hij ook los lopen, hij draaide zich ineens om en begon te gaan! Zooooo mooi om te zien, maar wel confronterend dat onze bink nu echt groot wordt....

We hebben ook de knoop ndoorgehakt wat een twede baby betreft... Het kriebelt nu al enorm bij ons, maar we hebben besloten en aan het einde van het jaar weer voor de gaan... Eerst maar zorgen dat we hier 100% gesetteld zijn! Om me heen probeert ook iedereen zwanger te worden en op mijn werk zijn er twee al zwanger.... Kriebel kriebel kriebel....

Nou ladies ik hoop dat ik weer lekker met julie mee mag kletsen!
Ik ga "even" 20 kilo strijk wegwerken......

Tot snel!
Dikke Kus Kim en Sem

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 20:30
Nienke

Lieve meiden heel erg bedankt voor jullie lieve reacies... het helpt echt als je weet dan je niet alleen bent...
Ik ging vandaag op internet wat snuffelen en toen kwam ik toch wel iets geks tegen. Ik las dat het kindje rond deze tijd pas 3 mm is van kop tot staart en ik heb gisteren mijn 'vruchtje' opgevangen en het was zeker 3,5 cm!!! Dus iets klopt er niet... Natuurlijk zat er nog wel een vruchtzakje omheen, maar 'wat erin zat' was zekerweten 3 cm groot...dus wie o wie kan me vertellen hoe dit kan!
Was ik gewoon al veel verder en heb ik bijvoorbeeld een tussentijdse bloeding gehad ipv een menstruatie in augustus?
Wat ook raar is is dat ik net dit weekend mijn eerste buikfoto heb gemaakt en ik heb die vandaag vergeleken met mijn zwangerschap van Isa. Ik was dit weekend precies net zo dik als met 4 maanden bij Isa! Ik weet dat je bij een 2e of 3e zwangerschap sneller dikker wordt, maar zo snel???
Oh ja, en het laatste vreemde is dat ik bij mijn 1e miskraam 7 dagen bloed verloor en de eerste 4 dagen op aspirines heb geleefd. Deze keer heb ik maar 12 uur pijn gehad en verlies ik na gisterenmorgen nauwelijks nog bloed, dus heb tot nu toe ook maar 24 uur bloed verloren...

Ik ga dit natuurlijk maandag allemaal aan de gyne vragen, maar zou het toch fijn vinden als jullie je ideeen laten horen...

Alvast bedankt,
Liefs Nienke

Kim, ik denk heel vaak aan je en duim dat het inderdaad allemaal goed komt met je vader!

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 20:43
Sterre

hallo allemaal,

Ik ben Sterre en ik hoop dat ik mee mag kletsen hier ik moet eerlijk bekennen dat ik al ruim een jaar meelees hier dus ik heb het gevoel dat ik jullie allemaal al heel goed ken, hahaha maar ik post hier nu pas voor het eerst. Ik ben dus Sterre (niet mijn echte naam, maar word liever niet herkend door bekenden hier), 24 jaar en studente psychologie. De rest van mijn verhaal kun je in mijn profiel lezen.

Nienke, wat verschrikkelijk dat je weer een miskraam hebt gekregen Helaas kan ik geen antwoord op je vragen geven, behalve dan dat als het vruchtje al zo 'groot' was het mij inderdaad lijkt dat je al verder zwanger was. Ik hoop dat de gyn je antwoord kan geven op al je vragen. Ik heb 25 juli ook een miskraam gehad dus ik begrijp je gevoel wel. Heel veel sterkte

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 10:36
precilla

Hoi hoi allemaal

Jaja daar ben ik weer een keertje.

Nienke: Wat erg om te lezen dat je weer een miskraam hebt gehad. Wel wil ik even zeggen dat ik na mijn tweede miskraam wel recht had op een onderzoek maar ik heb het toen afgewezen. Dus ik weet niet of het ligt aan waar je woont. Misschien moet je dit nog even navragen.

Verder gaat hier alles wel goed. Ben weer begonnen met school en dat is best wel druk.
Delvano loopt nu heel erg goed en met lugino op school gaat het ook erg goed.

Dikke knuffels precilla en de 2 kids

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 19:57
sara

Hallo allemaal!

Precilla, leuk wat van je te horen. Gelukkig gaat alles goed met je twee mannetjes.

Sterre, welkom hier. Heel veel succes met zwanger worden!

Nienke, wat vreemd zeg allemaal. Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vragen. Hopelijk kan de gyne dat. Ik moet wel zeggen dat je buik inderdaad veek harder groeit met een tweede. Het gaat hier ook veel sneller. Sterkte meis

Kim, ik hoop dat je gelijk hebt
Wat fijn dat je vader jullie huisje heeft kunnen zien. Hopelijk gaat het snel beter met hem en slaan die chemo's goed aan.
Leuk dat jullie ook een datum hebben, nu kun je lekker gaan aftellen!

Denise heb je al nieuws van de dokter?

Zo ik had vandaag lekker een dagje vrij. Heerlijk. Ik heb eindelijk nieuwe laarzen gevonden. Zonder hak, zodat ik er straks ook nog goed op kan lopen met mijn dikke buik. Verder een paar slofjes voor Jelte gekocht en 3 pakken luiers. Koop alvast voor de baby zodat ik dan straks een flinke voorraad in huis heb. MOrgen nog een dagje werken en 's avonds een bruiloft van een collega, daarna lekker weekend en zondag ben ik jarig! Ik ben benieuwd of Jelte ook iets gaat maken. Ik hoop het stiekem wel een beetje. Nouja, ik zie het wel....

Liefs sara

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 20:08
Tessa

Hey,

Nienke,goh wat vreemd allemaal Het enige wat ik je kan zeggen is dat een vruchtje van ongeveer 3cm op ongeveer 10 weken zwangerschap duid (was bij mij zo).Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid

Sara,ja je kan best laarzen zonder hak kopen als je met een dikke buik gaat rondlopen.Alvast een fijne verjaardag en fijn weekend gewenst!

Precilla,leuk je nog eens te horen

Denise,al nieuws?

Hier niks bijzonder!

Fijne avond

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 11:04

hey meiden!!

en vooral nienke!!!
meid wat erg voor je (julie).
ik weet uit eigen ervaring dat 2x een miskraam ook gewoon domme pech kan zijn!
absoluut niet leuk!
ik heb daarna nog mijn mooie gezonde jayden gekregen!!

en ja wat de groote betreft!!
misschien was het kindje wel niet goed gegroeid!!
en dat het dus heeel snel de celdeling doet!
en dat nu daarom je lichaam het heeft afgestoten
een moala zwangerschap ofzo is dat
(weet niet of ik dat het juiste woord is hoor!)

maar wie weet was je ook wel verder!!
kan dat??

ik weet niet meer prs waneer je naar de gyn moet
maar ik zou ff bellen en vragen of je sneller mag komen!
toch ff kijken wat het nu kan zijn!!

wens je verder heeeel veel sterkte en probeer het de tyd te geven en een kleine komt er echt nog wel
je hebt isa inmiddels ook!!

sommigen hebben nu eenmaal dat ze die grote pech hebben op meerdere mk achter elkaar!!

heel veel liefs

nu ff iets anders!
onze jayden heft zichzelf net opgetrokken en is gaan staan!!!!
en kruipen doet hij nu ook 2 weken
en dat alles voor de 9 maand (morgen is hij alweer 9 maand)
hij is in ieder geval sneller als de meiden
hun gingen kruipen met goed 9 maand en staan met 10 maand!

nu ga ik er snel vandoor
de kleintjes willen wat!!
de een wil slapen en de ander een schone broek!
ik heb een oppas kindje
elke ochtend dus ben redelijk druk
dan valt er weinig huishouden te doen
dus dat doe ik nu smiddags!! en als ik pech heb ook sàvonds hihi
dus weinig tyd over voor op het forum
soms ff snel tussen door!

dikke kus ons!!

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 11:30

jeeeeeeee denise

wat een buik!!
mag je trots op !
supermooi, en een echte buik van voor!!

dikke kus ons

Link naar deze reactie
20/09/2008 @ 20:57
Nienke

Trienke, wat goed van je mannetje! Voor je het weet loopt hij we vandoor...
Oh, trouwens ik wist niet dat jij 2x een miskraam hebt gehad voor Jayden...maar dat geeft me wel weer een beetje hoop!
Ik heb trouwens op internet opgezocht wat jij bedoelde, maar dat moet bij 99% van de vrouwen verwijderd worden via een curettage, omdat het lichaam blijft denken dat je gewoon zwanger bent, je komt er vaak pas achter bij een echo... Ook is het alleen maar een klompje cellen zonder vruchtje en bij mij was er duidelijk een soort slangetje te zien met een groot hoofd... dus ik denk niet dat dit bij mij zo was...
Maar ik hoop dat de gyne maandag meer duidelijkheid kan geven!

Tessa, tja daar lijkt het dan inderdaad meer op, maar we zullen het overmorgen misschien wel horen...
Hoe voel jij je verder? Het zal niet meevallen nu je zover bent en dan 2 van die kleine deugnieten om je heen...

Sara veel plezier morgen op je verjaardag! Laat je even weten of Jelte ook iets voor je heeft gemaakt...

Precilla, ik hoop dat ik verder onderzoek krijg, maar volgens mij begreep ik van de assistente aan de telefoon dat dat pas na de 3e miskraam gebeurd...maar ik kan het altijd proberen toch?

Denise, weet je al meer?

Nou hier geen spannend nieuws... gisteren ineens wel de hele dag vrij heftig gevloeid, maar vandaag alweer zo goed als over...
Maandag laat ik jullie meer weten...

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 12:52
Mammie-D

Hey meiden,

Ben ik weer hoor. Vrijdag naar de dok geweest en t was geen blaasontsteking. Wat het dan wel is weten ze ook niet. Maar als het erger wordt dan moet ik zeker niet aarzelen op de vk of nu zelfs de gyn te bellen. Donderdag was ik daar even om de bevalling kort door te spreken wat ze van plan zijn... Ik mag het op de natuurlijke manier proberen, maar dan das onder strikte voorwaarden! Zo laten me me hooguit een paar uurtjes met weeen lopen. Wordt het weer niks, dan weer een ks. Ik mag niet ingeleid worden. Het kindje mag niet te zwaar zijn. Daar gaan ze vanaf 36 weken echo's van maken om te schatten hoe groot/zwaar het kindje is. Als ik wéér last krijg van jeuk moet ik meteen de gyn en de dermatoloog bellen en dan kijken ze of ze me nog kunnen "redden" of dat het dan alsnog een ks moet worden...
Eerlijk gezegd heb ik er nog maar weinig vertrouwen in dat het kindje op de natuurlijke manier geboren kan worden. Voor mijn gevoel is dit kindje nog groter als zijn broer, en ga ik zéker tot 42 weken doorlopen. Das mijn voorgevoel...
Maar goed, de harde buiken nemen nu wel af nu ik me minder lichamelijk inspan, vooral tillen, bukken, dragen en heffen doe ik gewoon niet meer. Hopelijk houd ik het nog wel even vol...

Nienke, ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen morgen. Ik denk dat je misschien toch langer zwanger was, of dat het vruchtje een of andere erge afwijking had dat het al zo groot was vergeleken met de zwangerschapsduur? Sterkte morgen meid! Ik denk aan je.

Trienke, dank je wel! Tis idd een flinke buik he haha!
Enne leuk dat jayden zich zo lekker aan het ontwikkelen is. Gaat veels te snel he!

Sara, happy birthday! Ben je lekker verwend meid? En heeft jelte nog wat voor je gemaakt? Een hele fijne dag! Gelukkig heb je ontzettend mazzel met het mooie weertje. Geniet ervan

precilla, leuk je weer eens te lezen! En goed hoor dat alles zo lekker loopt met je mannetjes. Succes met je school enz. Je hebt het er maar zwaar mee!

Sterre, welkom hier! Succes met zwanger worden.

Lieve kim! Ik heb jou ook gemist lieverd! fijn weer eens wat van je te lezen. En wat is er een hoop veranderd zeg. Verhuisd, sem jarig geweest en zo te lezen gaat het nu wat beter (naar omstandigheden natuurlijk) met je vader. Fijn hoor dat hij jullie huisje heeft kunnen bewonderen! Is er een kans dat hij er helemaal bovenop komt denk je? Ik hoop het zo! Dan kan sem nog lekker genieten van zijn opa en jij van je vader natuurlijk.
Leuk dat jullie er met het eind van het jaar weer voor gaan!
leuk je weer gelezen te hebben en hopelijk weer tot gauw!

Tessa, hoe is het met jou? Houd je het nog een beetje uit? Ik vind het nu al best pittig met levy om me heen en met die dikke buik... Zijn je meiden alweer wat beter gaan slapen ondertussen?

Dikke kus!

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 13:24
Tessa

Hey allemaal,

ben momenteel ff een emotionele tijdbom Het begint inderdaad soms zwaar te worden met 2 kapoenen die mama zo graag uittesten.Zoals jullie misschien wisten is Jens voor 2 weken van huis weg.Nog 2 dagen en dan is hij terug.Wat ben ik blij.Die 2 weken zijn toch wat te lang geweest.Daarnet dan ook nog eve discussie met m'n mama en dan is de bom ff losgebarsten en ben ik beginnen huilen.
Ik vind het gewoon ook zo erg,en dit zeg ik nu niet om medelijden te wekken,dat er in de naaste omgeving haast niemand is die eens zal vragen hoe het met me gaat! Het lijkt wel of deze zwangerschap veel minder leuk en spannend is dan bij de meisjes.Ook bij Jens...
Buikfoto's worden niet meer genomen (ja door mezelf),vraagt amper als ik de kleine voel stampen,als ik hen iets zeg of vraag over het geboortekaartje ofzo lijkt het hem niet te interreseren,...
Jullie horen het,de hormoontjes beginnen een rol te spelen
Dan maak ik me ook nog eens zorgen om het feit dat ik ons meisje zo weinig voel bewegen/stampen Moest ik geen doppler hebben om naar haar hartje te luisteren zou ik al lang naar de gynae of het ziekenhuis zijn gestapt.Dinsdag moet ik op controle en dan meld ik het toch maar even.
Zo,het is me weer even allemaal van het hart

Sara,gelukkige verjaardag he meisje

Trienke,wat gaat het ook snel he met je kleine ventje.Tegen dat mijn kleinste geboren wordt is hij bijna 1 jaar!

Nienke,ja ben ook benieuwd wat ze morgen gaan zeggen.Hou ons op de hoogte he.Ook wij denken aan je!

Denise,tja da's het nadeel als je al ks hebt gehad he dan moet alles natuurlijk gebeuren.Is bij mij ook zo.Ik heb ook een voorgevoel dat ons meisje met keizersnede gaat geboren worden.We kunnen alleen maar duimen en hopen dat het toch allemaal natuurlijk gaat gebeuren.En voor jou dat je mannetje niet té zwaar wordt.Niet tillen,bukken enzo is moeilijk met kleine kindjes is huis he? Doe maar rustig aan zodat die harde buiken ook weg blijven.

Sterre,ik had jou nog geen welkom geheten.Bij deze dus : welkom!
Ik las op je profiel dat jij ook Clomid neemt? Hier ook 2 (eigenlijk 3) zwangerschappen met Clomid.Was ik wel heel snel zwanger mee maar ik reageer té fel.Voor deze zwangerschap had ik bij de follikelmeting maar liefst 4 rijpe eicellen!!! Ik had dus evengoed zwanger kunnen zijn van een 4ling Gelukkig is er toch maar 1tje bevrucht geraakt Veel succes met het zwanger worden!

Fijne zondag allemaal

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 14:24
Mammie-D

Tessa, ach meisje toch! Kom hier, dan geef ik je een hele dikke want zo te lezen kan je die goed gebruiken!
Levy is mij ook enorm aan het uitproberen. Als hij zijn zin niet krijgt gaat hij gillen en op de grond liggen
Wat jij zegt, het is net alsof deze zwangerschap minder spannend is al de eerste.Het zijn de kleine dingetjes die vergeten worden... net alsof dit kindje minder speciaal is! Ik voel het soms ook zo hoor. er is minder interesse/belangstelling door de omgeving maar dat komt denk ik omdat het een volgende zwangerschap is... Als ik heel eerlijk moet zijn, dan denk ik toch ook dat het voor mij minder spannend is. Toen ik zwanger was van levy keek ik elke week wel op de groeikalender en was ik benieuwd hoe groot hij zou zijn en wat hij allemaal al kon... En zo waren er veel meer dingen die ik bij levy wel deed en nu niet. Nu ben ik er minder mee bezig maar dat komt ook omdat ik hier al een kleintje heb rond huppelen, het erg druk is op mijn werk en omdat ik heel veel aan mijn hoofd heb gehad de laatste tijd. Maar het betekend zeker niet dat dit kindje minder speciaal of minder gewenst is hoor!
Wacht maar, eer het kindje er is dan zal jens er net zoveel van houden en aandacht aan geven als bij de meisjes! Dat zijn mannen nou eenmaal, die draaien wel weer bij hoor.
Maar je mag altijd komen zagen en klagen hier hoor!

Dikke kus! en nogmaals een

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 07:16
meisje1987

Online Status Bekijk profiel
jong moeder worden
dag lady's
ik heb me ook aangemeld bij jullie
ik wil ook een jonge moeder worden.
ik ben 21 en heb een relatie van 7jaar en we wonen bijna een jaar samen..!!!
hebben alle 2 een goed inkomen en een goede relatie.
we zitten nu in ronde 3 dus hoop dat het snel lukt..

heel veel geluk iedereen en groetjes
Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 15:57
Tessa

Denise,dank je hoor Om het allemaal nog wat erger te maken heb ik de verkoudheid van Cara overgekregen

Meisje1987,welkom en veel succes met het zwanger worden!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >