Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/09/2008 @ 11:30 ![]() | jeeeeeeee denise wat een buik!! ![]() mag je trots op ! supermooi, en een echte buik van voor!! dikke kus ons ![]() |
| 22/09/2008 @ 15:57 Tessa ![]() | Denise,dank je hoor Om het allemaal nog wat erger te maken heb ik de verkoudheid van Cara overgekregen ![]() Meisje1987,welkom en veel succes met het zwanger worden! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er ook jong mama worden?

Wat een rotnieuws zeg. Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Is niet niks. (misschien een domme vraag) maar weet je zeker dat het een miskraam is geweest? Ik zou zo graag zien dat het anders was. Doe maar even rustig aan en huil maar goed uit als je dat nodig hebt. Tis ook zo gemeen, eerst die blijdschap en dan wordt het je tot 2 keer toe afgenomen. Heel veel sterkte meid!
Ik had er ook zo'n goed gevoel bij...Ontsettend veel sterkte toegewenst lieve meid 

Ik weet dat je bij een 2e of 3e zwangerschap sneller dikker wordt, maar zo snel???
ik moet eerlijk bekennen dat ik al ruim een jaar meelees hier
dus ik heb het gevoel dat ik jullie allemaal al heel goed ken, hahaha maar ik post hier nu pas voor het eerst. Ik ben dus Sterre (niet mijn echte naam, maar word liever niet herkend door bekenden hier), 24 jaar en studente psychologie. De rest van mijn verhaal kun je in mijn profiel lezen. 

Ben je lekker verwend meid? En heeft jelte nog wat voor je gemaakt? Een hele fijne dag! Gelukkig heb je ontzettend mazzel met het mooie weertje. Geniet ervan