< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Ongeduldig voor 2e kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Ongeduldig voor 2e kindje
01/09/2008 @ 11:43
Jenny

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik ben net terug van ’t ziekenhuis. Heb op de gang moeten liggen aan de monitor. 5 onderzoekskamers en allemaal vol! En er zaten er achter mij nog 3 te wachten. ’t Wordt daar de komende weken kotje vol blijkbaar en een eenpersoonskamer zal precies moeilijk worden. Met ’t kleintje alles goed, had om de 4 minuten een harde buik maar da’s blijkbaar niet genoeg om mij daar te houden, nog steeds 3 cm opening. Wachten hé: woensdag weer aan de monitor maar over inleiden wordt er niet gesproken. ’t Is om compleet zot van te worden.

Deze morgen op ’t school was ’t wat minder met Teaghan. Ze was eerst met veel zwier vertrokken en zei nog dat ze zo blij was dat ze weer naar school mocht. Op de koer zag ze haar juf en vriendjes en ze wou er direct bij. Tot de juf zei dat er heel veel nieuwe kleintjes waren en dat al degenen die vorig jaar bij haar zaten al overgingen naar de volgende klas. Wil dus zeggen dat ze vandaag al bij juf Greet of juf Evy gaat zitten. Ze zouden wel rekening houden bij de opsplitsing met de vriendinnetjes van vorig jaar blijkbaar. Toen Teaghan dat hoorde kwamen de eerste traantjes toch boven want ze wou zo graag terug bij juf Aleidis. Tja, niet aan te doen hé, ze zal er ook wel wennen zeker?

Jennie, hopelijk vinden jullie snel de geschikte voeding voor Sanne, daar kan je mee sukkelen hé? weet er alles van, alleen was het hier reflux en allergie. veel succes!

Fran, fijn je nog eens te horen. jammer van de misselijkheid maar die gaat wel weer over hé.

Stimpy, jee wat een verhaal. nog een geluk dat ze je uiteindelijk toch kunnen helpen hebben zeg. raar hé dat virus, en ze weten dus niet vanwaar het kwam? brr.

Groetjes,
Jenny

[Laatst gewijzigd door Jenny - 01/09/2008 @ 11:44] - Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 08:55
stimpy

Fran wat leuk weer wat van je te horen, vervelend die misselijkheid, hopelijk ben je er snel vanaf

Jennie: en al wat meer duidelijkheid voor de voeding van sanne.
Die kleine is ook alweer ruim een maand, wat gaat dat hard.

Mascha: fijn dat de kleine wat hoger is gaan schoppen.
Verder alles goed met je?

Jenny: hopen dat er snel een plan gemaakt wordt of dat de kleine zelf toch zin krijgt om naar buiten te komen.
Sterkte met de laatste loodjes

Hier gaat alles zijn gangetje, ben nog erg snel moe en kan nog weinig doen, maar ik vrees dat dit blijft tot het einde van mijn zwangerschap.
Morgen weer naar de verloskundige dus ben benieuwd , ze zou dan ook proberen te schatten hoe groot de kleine nu is, al heb ik het idee dat dit weer een flinkerd gaat worden, helemaal als ik tot de 42 weken moet.

Nou dames ik spreek jullie weer, fijne dag

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 10:12
Jenny

Pff, ik slaap niks meer, zit de hele nacht te wachten op weeën hé, daarbij komt nog eens dat diene nevens mij ligt te snurken dat ge het tot in de living hoort en ik zweer het: ik heb op het punt gestaan om een kussen op zijn gezicht te drukken. Ze zouden mij als hoogzwangere wel ontoerekeningsvatbaar verklaren zeker?? ;-))) Subiet ben ik al doodop voor ik moet bevallen. Trouwens, morgen moet ik weer aan de monitor hé en weet je wat ze gaan zeggen: niks, ga maar weer naar huis. Mijn gyn is er weer niet, zit in Ninove op woensdag. Nochtans had hij gezegd om morgen een datum vast te leggen voor inleiding maar een andere gyn gaat in zijn plaats niet beslissen natuurlijk. 't zal de volle 10 dagen overgaan zijn denk ik, wheieieieieie. Ik kan echt huilen zenne vandaag.

Gisteren gingen we Teaghan halen aan school en ik heb ze nog nooit zo vrolijk gezien!! En vertellen, niet te doen!!! Ze heeft op één avond meer verteld dan vorig schooljaar die 3 maandjes. Ze had geknutseld, en was flink geweest, en juf Greet was een hele leuke,... en deze morgen is ze weer met veel zwier vertrokken, echt, dat doet deugd zenne om ze zo te zien. Moet zeggen dat ik ook heel positief tegenover haar nieuwe juf sta. Die nam gisteren na school mooi de tijd voor alle ouders, heeft ons veel verteld over Teaghans eerste dagje.

Stimpy, hopelijk gaat het voor jou wat sneller dan voor mij meid!

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 13:25
Mascha

Online Status Stuur bericht
Jenny; Hier nog eentje waar manlief lekker de hele nacht ligt te snurken..Zo af en toe krijg je daar echt moord neigingen van..
De hele nacht doorslapen zit er niet in op deze manier, nu heeft hij weer een nieuw middeltje gehaald maar tot nu toe weinig resultaat!

Fijn dat alles zo goed gaat op school....

Hier is Mika vanmorgen gaan wennen op de peuterspeelzaal en volgende week mag hij voor het eerst een ochtens alleen!

Ik ga hier mijn chocoladereep opeten en dan een tukkie doen want ik ben bekaf!

Mascha

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 08:32
stimpy

Jenny hopelijk kom je vandaag wat meer te weten.
Vervbelend he dat overtijd gaan

Mascha: snurkende man ik weet daar alles van en als je het zegt krijg je nog te horen dat ze niet snurken ook.

Zo gaat kind in de kleren hijsen en zichzelf.
Vandaag heb ik echt een hele lange dag alleeen en ik hoop dat ik het ga redden.
Gisteravond was ik echt gevloerd en lag om half 10 in bed en was vertrokken ook.

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 13:23
Jenny

Ben deze morgen dus weer aan de monitor gaan liggen. alles goed hé, hartje klopt goed, geregeld harde buiken, ze vroegen of ik daar niks van voelde, tuurlijk voel ik die wel, al maaaaaaanden, maar verder gebeurt er niks. Had nog steeds 3 cm dus op dat gebied gebeurt er ook niks meer. Heb dan naar de gyn gevraagd, hij was er wel maar kwam niet af, ze hebben hem gebeld en hij heeft dan uiteindelijk toch beslist om nog wat te wachten maar om volgende week dinsdag in te leiden als ’t niet vanzelf begon. Dan zou ik 8 dagen over zijn en dat lijkt mij ook meer dan genoeg voor een kindje dat om en bij de 4 kilo geschat wordt. Langs de ene kant blijf ik hopen dat het vanzelf begint maar ik ben precies toch al wat geruster om nu een eind aan die lange tunnel te zien. Ten laatste 9/9 hebben we ons kleintje in onze armen. (mooie datum vind ik eigenlijk wel). Nu vrijdag weer aan de monitor.

Stimpy, die vermoeidheid wordt echt weer erg hé de laatste weken, erger nog dan die eerste 3 maand van de zwangerschap. en daar de stress van het aftellen bij. Pff,...

Mascha, en hoe is het meegevallen met Mika op de psz? dus jouw ventje ook een snurker? echt hatelijk hé?

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 13:35
Mascha

Jenny; SPANNEND!!! Hoop dat de kleine vanzelf komt maar het is wel lekker om te weten dat ze je niet al te lang meer door laten lopen!

Stimpy; Wanneer ga je met verlof, want dit is volgens mij geen doen meer voor je!

Mika's wen-ochtend op de PSZ is goed gegaan, hij heeft heerlijk gespeeld enzo terwijl ik had verwacht dat hij de hele tijd bij ons zou blijven staan!

Volgende week gaat hij voor ut eggie en dat zou nog wel eens een dram kunnen worden maar dat zien we dan wel weer!

Ik ga hier eens eventje naar boven toe want volgens mij heeft Mika eng gedroomd!

Mascha

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 20:13
Mascha

Hier ff een kort berichtje;

Vanmiddag bij de VK geweest en de kleine ligt weer goed op schema en heeft in 3 weken ruim een week goedgemaakt!
Wij zijn hier dus ontzettend blij mee....
Moest het ff kwijt!!

Mascha

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 11:09
stimpy

Wat fijn Mascha dat de kleine een inhaalslag gemaakt heeft.
Dat is een geruststellend idee.

Jenny: voor jou komt nu dus echt het eind in zicht, lekker hoor.

Hier gisteren ook weer naar de verloskundige geweest.
Alles is goed, de kleine is helaas niet ingedaald, dus mochten me vliezen breken moet ik gaan liggen en gelijk de verloskundige waarschuwen.
Verder deed de kleine het goed en was met mij ook alles goed.
Volgende week weer terug komen, al hoop ik dat de kleine er dan al is, maar die kans is heel klein vrees ik.

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 09:41
Jenny

Mag ik tegen jullie nog wat zagen???

Ik ben alles zo kotsbeu:

Ik ben die harde buiken beu alle 10 minuten
Ik ben die oefenweeën beu, 4-5 na mekaar en die dan uiteindelijk stoppen
Ik ben het beu elk middeltje uit te proberen om ’t in gang te steken (zelfs een mosterdvoetbad gisteren, volgens een oude wijsheid, ge ziet hoe zot ze mij krijgen)
Ik ben die gezwollen poten beu
Ik ben de slapeloze nachten beu, op elk pijntje liggen wachten
Ik ben het beu om alle 2 dagen aan de monitor te moeten gaan liggen en altijd hetzelfde te horen te krijgen: alles goed zenne. Verdorie! Dat weet mijnen dikken teen ook, ik voel ook wel dat de kleine nog heel goed beweegt, dus ik kan hen ook wel zeggen dat het hart nog klopt!
Ik ben het beu om te horen dat er weer eens één te vroeg bevallen is die eigenlijk nog een aantal weken moest.
Ik ben het beu om gemiddeld 5 telefoons per dag te krijgen om te zien of we niet vergeten zijn hen te verwittigen of een kaartje te sturen! Allemaal misdeeld ocharme, maar als er één misdeeld is ben ik het wel en dat is precies ’t minste van hun zorgen.
Effe denken wat ik zo nog beu ben,… alles!!!!

Maar voor de rest voel ik me super zenne zucht,…

Stimpy, hopelijk daalt je kleintje snel in, dat zou toch ook alweer een geruststelling zijn hé.

Mascha, wat fijn dat jullie kleintje het zo goed stelt. je ziet, niet te vroeg panikeren hé!

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 10:53
jenniegirl

Online Status Bekijk profiel
dus een teken dat je snel moet bevallen jenny,
maar goed dat is nu een nadeel als je overtijd gaat.
dan ga je er echt op zitten wachten he!
ik hoop dan ook dat het snel begint uit zich zelf.

mascha wat goed zeg dat je kind een inhaalslag heeft gemaakt
dat stelt je wel weer gerust toch?

stimpy wat jammer dat het kleintje nog niet is ingedaald.
maar dat kan snel gebeuren hoor
ik hoop ook dat voor je deze week bevalt.

verder gaat hier alles goed.
sanne kreeg gewoon te weinig en hoe kom je er achter
door een moeder van school.
de cb heeft zelf nooit iets gezecht
maar goed gelukkig gaat het nu goed.
fijn weekend allemaal groetjes jennie

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 09:56
Jenny

allé, 5 dagen overtijd,... 't gaat vooruit,...

Ik heb hier trouwens wat voor. deze morgen opgestaan met verschrikkelijke pijn aan de rechterzijkant van mijn buik en 't trekt to in mijn lies. 't is zo erg dat ik echt niet meer kan stappen. als ik zit voel ik niks, maar als ik rechtsta of één voet probeer te verzetten voelt het aan alsof ik een spierscheuring heb ofzo. ik vraag me af wat die kleine van mij daar vanbinnen uitsteekt zenne. och ja, nog een paar dagen en 't is allemaal voorbij.

Jennie, fijn dat jullie uit de problemen zijn met Sanne's voeding. en, valt het zo wat mee met 2 kindjes?

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 12:55
jenniegirl

jenny wat balen zeg dat je zo last hebt.
als je het niet vetrouwd moet je gewoon ff naar de dokter gaan hoor!

hier valt het allemaal wel mee met 2 kindjes
tuurlijk ben je de hele dag in touw maar het is wel te doen.
jasmine helpt me goed en vind het ook supers leuk om met haar zusje dingen te doen.

goed ik ga ook weer achter de pc weg jasmine wil graag ff spelletje doen.
groetjes allemaal

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 14:27
Jenny

6 dagen overtijd!!! de hoop dat het nu nog vanzelf in gang schiet is wel nihil geworden. deze morgen nog eens aan de monitor gaan liggen. elke 2 dagen hetzelfde liedje: alles goed, hartje klopt goed. WEET IK!!!! 't kleintje spartelt nog vrolijk rond. Alleen had ik om de 2 minuten een harde buik. Weer dezelfde vraag: of ik dat niet voelde. JAAAAA, maar wat ben ik er mee als 't niet doorzet? Dus dames, morgenavond moet ik binnen om dan dinsdag uiteindelijk te bevallen. snif, snif, ... had zo gehoopt dat het vanzelf ging beginnen maar 't mocht niet baten.

Jennie, fijn dat het met Sanne zo goed gaat en dat Jasmine zich zo goed aanpast aan haar zusje. lijkt me heel fijn.

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 17:06
stimpy

Wat vervelend dat het niet vanzelf wil beginnen, maar misschien vannacht nog.

En anders heb je in ieder geval overmorgen de kleine in je armen (is stiekem jaloers)

Jennie:Wat fijn dat Jasmine zo geniet van haar zusje.
Ben heel benieuwd hoe Niels op zijn brusje gaat reageren.

Verder gaat het hier zijn gangetje, ben wel weer extreem moe vandaag en lig al de halve dag op e bank te dommelen, maar denk dat ik gisteren te veel heb gedaan.

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 13:01
Mascha

Jenny; SPANNEND!!! Of vandaag en anders morgen hé!!!...ZET UM OP!!!

Stimpy; Balen dat je zo ontzettend moe bent!!

Hier alles ok...De kleine is nog steeds druk en trapt nu tegen mijn ribben! Maar ik voel me wel iets beter dan een week of wat geleden!

Wel een zere om omdat gisteren alle planken uit de kledingkast naar beneden kwamen zetten..Grrrrrrrrrrrrr!!

Het kraambureau heeft vandaag gebeld voor in intake dus das ook allemaal weer geregeld!

Ik ga hier ff een broodje enzo eten!

Fijne dag allemaal.

Mascha

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 21:34
jenniegirl

jenny ik hoop dat je nu aan het bevallen bent
en anders morgen he!
wens je heel veel succes en laat je zo snel mogelijk iets horen dan?
succes ik duim met je mee

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 09:28
stimpy

Zou jenny de kleine al in haar armen hebben en anders wordt ze vandaag ingeleid.
Jenny als je nog niet bevallen bent succes meid je kan het!!!

Mascha doe je voorzichtig.
Gelukkig voel je je weer beter.

Vervelend dat beeb zo tegen je ribben schopt, dat is erg vervelend.
Gelukkig hier geen zere ribben opgelopen deze zwangerschap ondanks een hyperactief kind.
Nu zit het laag en komt het ook bijna niet meer bij mijn ribben.

Zo gaat kind uit bad halen, die zat helemaal onder de poep vanmorgen en heb hem maar even schoon gespoeld en in bad gezet.

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 10:04
Mascha

even een berichtje van een trotse mama!!

mika is vandaag voor het eerst helemaal alleen op de peuterspeelzaal en heeft niet gehuild toen mama wegging!
hoorde later dat hij heerlijk aan het knutselen was!!

ben zooooooooooooo trots op mijn kleine grote man!!!

jenny;today is the big day....good luck!!!

mascha

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 11:00
stimpy

Wat heerlijk dat hij het zo goed oppikt Mascha, kan me voorstellen dat je trots ben op je mannetje.

Hopelijk gaat Niels vandaag ook zonder te huilen naar de psz.
Daar is het een drama bij sinds ik in het ziekenhuis gelegen heb.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >