< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Het duiveluitdrijvingsclubje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Het duiveluitdrijvingsclubje
01/09/2008 @ 13:17
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi allemaal,

kom snel even langs nu Laurine ligt te slapen
de nachten gingen precies weer wat beter maar onze zit nu met een kanjer van een verkoudheid en slaapt ook minder goed nu door haar verstopte neus
ze heeft gelukkig geen koorts en eet nog goed maar echt veel last van neus en hoesten
ga niet direct naar de dokter lopen want het is niet zo erg maar vroeg me wel af wat jullie geven tegen een gewone verkoudheid
ik heb hier nog junifen staan en neusfdruppels, zou dat goed zijn?
van t weekend zijn we ook naar Kortrijk geweest, weet niet of jullie dat programma fata morgana kennen? wel de opnamen waren in kortrijk, mijn ouders wonen daar dus zodoende zijn we maar eens gaan kijken
niet te lang gebleven want er was overdreven veel volk, niet te doen
voor de rest weinig nieuws, ben aan t kijken om me terug in te schrijven om te gaan sporten 2 keer per week maar t is nu wel even zoeken naar het plannen ervan hoor met een man die veel werkt en een in huis
hoe is t hier voor de rest met iedereen?

sjattieke, wel fijn dat je er zo relax mee om gaat met het zwanger worden
t is idd niet makkelijk om nu te weten wanneer het de moment is hé
voel je je eisprong niet?

claudia, al aan t aftellen naar de echo zeker? de hoeveelste is het?

reb, alles ok met de kids?

groetjes

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 16:06
sjattieke

M fijn dat de kleine meid weeral wat beter is!

Ik voelde zelf mijn eisprong voor de zwangersschap en ik merkte dat ook aan het witverlies, maar dan zat ik er soms nog 4 dagen naast zenne ... Maar nu voel ik nix

Ik was ervan overtuigd enkele dagen voor ik mijn regels kreeg dat ik aan mijn vruchtbare periode ging beginnen, heel veel witverlies en veel zin in sex, maar twas dus blijkbaar al het einde van de cyclus??

Whatever :)

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 13:49
Claudia

Gisteren dus de echo. En alles was tip top in orde. De kleine lag lekker wat te spartelen en strekte zich eens goed uit. Hij of zij had al maaginhoud dus dat is ook alweer een goed teken en voor zover te zien natuurlijk zat alles erop en eraan en ook de placenta was al goed te zien. Hebben leuke foto's meegekregen en nu is het genieten geblazen!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 19:53
reb

claudia, super die echo!! geniet meid!!

sjattieke, lastig he als je je cyclus niet goed kunt volgen. Geef je lichaam nog wat tijd, komt wel in orde!

M, alles goed met Laurine? verkoudheid weg? ik zou niet echt junifen geven voor een verkoudheid, is echt wel straf spul, gewoon neusje goed spoelen meermaals per dag en eventueel een neusspray. Maar ik hoop dat het al over is, kan echt lastig zijn voor kindjes!

Hier alles ok, wel druk, je bent heel de tijd bezig, hoop dat Mona snel wat ritme krijgt, is toch makkelijker om dingen te plannen!

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 10:39
Claudia

anntje ik voelde ook de eisprong voor de zwangerschap en daarna eigenlijk bijna niet... en mijn cyclus was ook onregelmatig... en zie nu komt nummer twee er al aan... bij de eerste was alles regelmatig etc en duurde het maar en hadden we zelfs de mmm nodig en nu was het heel onregelmatig en heel snel raak... ik duim in ieder geval dat er bij jouw snel wat regelmaat komt...

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 14:20
M.

hoi,

hier een lekker rustig namiddagje thuis zitten, t is echt ellendig weer, we gingen graag eens naar de braderie geweest zijn maar het regent al gans de dag en tja ik voel me nu ook precies niet zo lekker
man en Laurine zijn weer genezen maar nu heb ik een kanjer van een verkoudheid
morgen gelukkig niet gaan werken, dus kan nog ff wat uitrusten, hopelijk ben ik er weer door tegen dinsdag
gisteren ouders op bezoek gehad, dus we zijn niet echt veel de deur uitgekomen, enkel om boodschappen te doen
Laurine is meegeweest, in de kar, dat doet ze echt heel graag en ja aan de kassa had ze natuurlijk direct ee pak koeken in haar handen
bij de slager heeft ze ook voor de 1e keer een schelleke vlees gekregen, ze vond het te vies om vast te pakken maar heeft het wel opgegeten nadat papa het in stukjes heeft getrokken

claudia, fijn dat alles ok was bij de gyn, geniet er maar van

sjattieke, wel raar idd want de dingen die jij omcschrijft klinken idd als vruchtbare periode maar dan wel veel te laat in de cyclus, tja, hij zal nog niet helemaal op punt staan zeker? hopelijk betert het snel , voor de moment om de 2 dagen klussen en dan kan je niet missen hé

reb, geniet maar van de gezellige drukte

groetjes

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 09:20
reb

Malika, terug de oude?

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 13:21
M.

hoi,

kom ook snel ff langs tijdens de middagpauze
vind het jammer dat ik moet werken vandaag want we zijn 4 jaar getrouwd en ging wel liever vieren met men ventje
nuja, hij heeft maandag verlof genomen en dan gaan we lekker eten naar de sauna
dus ik ging toch maar alleen thuis zitten en daar is t nu ook niet helemaal de dag voor, was voor vandaag uitgerekend van de mk in februari
toch wel met gemengde gevoelens hoor
vraag me al gans de dag af hoe t ging geweest zijn met 2 kapoentjes erbij
vast wel heel zwaar en ik weet dat t beter zo was maar toch...je staat er even bij stil op deze dag

reb, de verkoudheden zijn helemaal de deur uit, al bij al is t goed meegevallen, niet naar de dokter moeten lopen ofzo
hoe is t bij jullie?

groetjes

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 11:23
reb

hey Malika, nog een dikke proficiat met je 4 jaar getrouwd! hopelijk toch wat kunnen genieten van de dag, ondanks de extra emotionele momenten van je twee engeltjes! Ze zijn voor eeuwig in je hartje meid!

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 15:33
Claudia

malika nog een proficiat en natuurlijk sta je bij die datum stil...

wij waren vorige week 1 jaar getrouwd, toen 37 weken zwanger en nu alweer... mijn hemel wat er in 1 jaar kan gebeuren!!!

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 13:09
reb

claudia, ook een dikke proficiat hoor!
Geniet je van je zwangerschap?

Stilletjes hier? Waar zitten de ladies allemaal?

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 10:44
M.

hoi allemal,

hier is t weer ziekenboeg, alle 3 met een kanjer van een verkoudheid
gisteren kwam de baas dan nog eens toe op t werk, megaziek, meer dan 38 graden koorts en maar hoesten
hij ging beter thuis gebleven zijn, t is goed om iedereen daar ziek te maken
gelukkig lijkt Laurine er niet al te veel last van te hebben, buiten een loopneus valt het goed mee en ze slaapt ook wat meer nu en dat is mooi meegenomen want heb er zelf ook deugd van gehad om eens goed door te slapen deze nacht

reb, hoe stel je t met je 2 kleine spruiten?

Claudia, alles ok met jou? wanneer moet je nog eens op controle? t gaat ook snel hé nu

groetjes

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 20:37

Hi girls,

Man man, 't is lang geleden, ik weet het. Wat een drukte...thuis, op't werk, niet normaal. Maar goed, zo blijven we bezig.
Ventje in't buitenland, dochter in bed, dus mama zalig onder de douche en nadien laptop opgestart...wat een verademing.

't Is hier blijkbaar kalmpjes ? Waar zit iedereen ?

Hier alles heel erg goed hoor. Nanique heeft ook een beetje last van een verstopt neusje, maar valt allemaal goed mee. Ik spel regelmatig met Nessivine, da's een spuitje, gemakkelijker dan dat fysiologisch water. Ik maakte daar alleen maar een smosboel van (maar dat zal wel aan mij liggen). Ze loopt nog steeds niet, doet wel allerhande pogingen, maar komt steeds op de poep terecht. Ach, z'is 13 maanden, ik maak me absoluut geen zorgen, ze heeft nog veel tijd.
Ze begint wel al heel mooi woordjes te zeggen, en dat vind ik toch wel vroeg. Ook volgens de dokter was dat heel erg vroeg. Zo zegt ze heel mooi "papa", en "bal" en "Bert" (onze hond) en "Tute". Alle hondjes zijn trouwens "Bert". Als ze op tv Samson ziet, is dat ook "Bert". Grappig !

Enfin, je merkt het...fiere mama.

Veel liefs,
Neleken

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 11:41
Claudia

fijn om te horen dat het met iedereen goed gaat (nou ja op de ziekenboegen na dan)... hie ris ook alles in orde alleen is het erg druk....

ik moet de 6de weer op controle dus nog een paar weekjes... dan is onze lucas al 1 jaar...... hij heeft rode vlekken in zijn nek en op zijn schouders... moet het van het buro even aankijken en anders naar de huisarts...

groetjes

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 13:45
M.

hoi,

kom ook snel ff piepen
ben gisteren nog naar de apotheek geweest om siroop en vroeg in bed gekropen en voel me al iets beter nu
zal t nog even rustig aan doen want we hebben een druk weekend voor de boeg: zaterdag verjaardagsfeestje en zondag naar bellewaerde en wil dan zeker niet ziek zijn
gisteren ook moeten lachen met onze
ze was iets aan t mispeuteren en ik zei 'awel' ertegen en met haar piepstemmetje zei ze me direct na
kon me niet inhouden van lachen ze stond daar zo raar te kijken, begreep vast niet waarom ik aan t lachen was

claudia, weet je al meer van die uitslag van Lucas?

neleken, fijn je nog eens te horen en dat alles goed gaat met Nanique
Laurine stapt ook nog niet hoor, ieder kindje op zijn tijd zeker en ze kan al veel woordjes ook zie ik dus dat is goed

groetjes

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 20:02
Claudia

m leuk toch die gezichten als ze zich afvragen hoe en wat.. ik lig ook vaak genoeg in een deuk.. en lucas snapt er niets van maar gaat dan ook maar meelachen....

we hebben de vlekken goed vettig gehouden en ze beginnen al weg te gaan... omdat ik exceem heb was ik echt even bang dat het zoiets was...en het was toch van schouder naar schouder... wat het nu was geen idee..... maar mijn huisarts is een jaar naar tanzania en dat is nog mijn huisarts van toen ik nog bij mijn ouders woonde dus denk dat ik me maar overga laten schrijven naar die van het dorp want dat is toch makkelijker denk ik.....

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 14:12
reb

Volgens Tine zou Anntje zwanger zijn!!! Fantastisch nieuws he!! Anntje kom je dat hier eens bevestigen???

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 14:28
Claudia

anntje nou ben ik benieuwd>....

hier een verkouden lucas.. zijn eerste ziekte.... het kon niet uitblijven maar het is zo zielig... gisteren heeft hij om het kwartier in zijn slaap gehuild voor 4 uur lang.... hij duimt en dat gaat niet met een verstopte neus en dan wordt hij boos!!... maar na genoeg troostsessies is ie ingeslapen en heeft hij doorgeslapen.. ook had hij lichte koorts maar die is ook al gezakt gelukkig.....

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 10:47
M.

hoi,

we hebben gisteren een superdag gehad in Bellewaerde
t was mooi weer, niet al te veel volk en Laurine heeft zich echt ferm geamuseerd
we hebben ze in de voormiddag veel laten slapen zodat ze de namiddag kon wakker blijven, we hadden wel de buggy mee voor als ze moe zou worden maar dat was het geval niet
ze wist niet naar waar eerst te kijken
veel dieren gezien, meegeweest op het treintje, de autootjes, lekkere wafel gegeten...
s avonds was ze stikkapot
we dachten aan een goede nachtrust maar t is niet zo super geweest, denk door al de commotie enzo dat ze wat minder heeft geslapen en t zit vandaag precies wat in haar vel
achja, de ene dat is t een en de andere weer een hihi

anntje, zwanger? laat ons maar gauw t goede nieuws horen dan

claudia, zielig hé als je kindje ziek is
Laurine heeft ook nog steeds last van haar verstopte neus en dat merk je ook s nachts
je kan er zo weinig aan doen, buiten eens spoelen
hopelijk hebben ze er niet te veel last van met de komende herfst en winter

reb hoe is t bij jullie?

groetjes

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 11:28
reb

Malika, klinkt leuk zo'n dagje Bellewaerde! Hier lukt het echter niet om Floor in de voormiddag te laten slapen om dan een ganse namiddag op zwier te gaan. ik vind dat wel spijtig! Ze zouden zo een slaapplaats moeten oprichten in pretparken zodat de kleintjes daar even kunnen gaan dutten!

hier alles goed! Vooral de avonduurtjes zijn druk! De kindjes worden dan al wat lastiger, ze willen extra aandacht, enzovoort, blij wanneer het bedtijd is voor Floor, dan gaat het er weer een heel pak rustiger aan toe

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >