< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » wie kon het ook niet laten????

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
wie kon het ook niet laten????
22/08/2008 @ 09:53
tine

Online Status Bekijk profiel
@judith,

ja je mag zeker zijn tis een prachtige leeftijd maar nu beginnen ze toch een broer of een zusje te missen vind ik xxx

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 09:20
jokske

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo meiden, met mij gaat het weer top, al ben ik nog wat moe van dit drukke weekend, het was kermis en er was vanalles te doen.
Gisteren moeten werken tot 22u s'avonds en was bezig vanaf 9 u...
Tja als je in de organisatie zit moet je er iets voor over hebben.

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 10:57
Judith

Hai lieve meiden,

Hier gaat het gewoon niet lekker, barst van de pijn (nu ook aan de andere kant) + ben gister geworden op 23 dagen, is gewoon frusterend.

Ga me er een tijdje niet meer mee bezig houden en denk er zelfs over om maar gewoon te stoppen, wordt tenslotte bijna 40 en denk na ruim 20 maanden proberen, dat het niet meer lukt.

Heb wel een leuk vooruitzicht, gaan 13 september 2 weken naar Frankrijk, heerlijk.

Kom van de week weer even spieken, maar moet even mijn zinnen verzetten.

Liefs,
Judith

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 11:31
jokske

oei, judith, das niet zo'n goed nieuws vrees ik.
Stoppen, daar zat ik tijdens mijn duivels ook aan te denken, maar tis overgegaan en kijk, nu zie ik het volledig zitten!

Hier is vanalles gebeurd, als ik eens tijd heb vertel ik het.

Wel een leuk vooruitzicht heb je!

Ik heb maandag een dagje verlof en de school begint hier!

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 16:01
Judith

Hai Jokske,

Ben blij dat jij eruit bent, maar je hebt ook nog 1 mazzel, je zit tenslotte pas in tram 3 , ik moet er gewoon aan geloven en heb het er aan de ene kant niet meer voor over om nog zo ermee bezig te zijn.

Gaan over 2 weken lekker op vakantie, samen met met mijn moeder en mss. voel ik me daarna wel beter, maar zit er eigenlijk aan te denken om maar weer aan de pil te gaan, geef mezelf nog een maand of 2 en dan is het echt over.

In de vakantie zitten we met zijn vieren in een huisje, dus zal er weinig van klussen komen, dus de maand oktober nog en dan is het voor definitief voorbij (denk ik).

Fijne avond!!!

Liefs,
Judith

PS. Merken wel, wanneer je je verhaal wil vertellen, doe maar rustig aan.

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 17:12
jokske

zal effe mijn verhaal doen.
We hebben sinds vorig jaar problemen met 2 kinderen die in onze straat komen spelen.
Die wonen trouwens niet in onze straat.
Die 2 jongens (6 en 9j) pesten onze kinderen van de straat en zijn nog agresief erbij, zo schoppen ze en duwen ze tot bloedens toe...
Dinsdag kwam het zo ver dat die jongens met een baseball knuppel op de kindere stonden te kloppen, het werd me even té veel en heb die jongen een slag op zijn poep gegeven.

Nu 10 min later ging ik naar mijn man in de garage, kwam die grootvader al scheldend naar mij!
Amai, die pakte me beet aan mijn keel en duwde die dicht, tot 2 keer toe! Amai,niet normaal.
De politie erbij gehaald, pv opgesteld en dit gaat naar de rechtbank.
Ik ben er echt niet goedvan.
Die mens mogen ze van mij binnensteken voor een paar jaar, die is knettergek!

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 13:41
Judith

Jeetje meis, wat een verhaal! Wat zal je geschrokken zijn, wat is dit voor een vent om zo op je af te lopen en dan nog je keel dicht te knijpen , hoop dat de politie idd iets kan gaan doen en dat die 2 snotapen + opa uit de straat geweerd worden.

Terreur door 2 van die snotaapjes en dan krijg jij op je donder als je een van hun een tik verkoopt, ronduit belachelijk.

Heeft jouw zoontje ook al last met ze gehad??? Of is dat hem juist (weet trouwens de naam niet van je zoontje).

Sterkte en hoop dat ze wat kunnen doen.

Liefs,
Judith

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 18:31
jokske

ja hoor, ze hebben mijn zoon al dikwijls eens van zijn fiets geduwd en geschopt en....
Hoe gaat het met jouw?

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 21:24
Judith

Wat verschrikkelijk zeg, heb daar geen woorden voor....

Mijn arm gaat al iets beter, gelukkig, maar het houdt niet op. Volgende week vrijdag lekker op vakantie, zal mij ook goed doen, kijk er helemaal naar uit.

Verder houd ik het rustig, heb denk ik voor 60/70% besloten het bij eentje te houden, dus ik ga er rustig over nadenken of ik mss. wel weer aan de pil ga, moet het even uitzoeken voor mezelf.

Heb een gelukkig gezinnetje zo en heb zoiets van dat Aron was een gelukstreffer na 18 maanden, vindt het denk ik wel mooi zo.

Eerst de vakantie......

Liefs

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 09:44
jokske

profiteer maar van je welverdiende vakantie!
Wie weet komt je wel zwanger terug!
Ik doe nog effe voort...

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 09:46
jokske

mijn zoon zijn haartjes zijn af, doet heel raar, hij had lang haar!
Kijk maar eens op mijn profiel, binnenkort staat hij erop met zijn kort haar!

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 18:16
hanneke25

Online Status Stuur bericht
Hallo!

Jeetje Jokske, wat een rare vent! Wat zul je geschrokken zijn! Leuke foto's van je zoon. Lang haar staat hem leuk, ben benieuwd hoe het er kort uit ziet!

Judith, ik wens je een fijne vakantie toe. Hopelijk kun je je gedachten lekker op andere dingen richten.

Hier gaat het nog steeds prima. Mats groeit als kool!

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 08:28
jokske

Je zal nog wat moeten wachten voor een foto met korte coupe.
Wou gisteren eentje trekken maar mijn batterijen waren leeg

ja, judith, profiteer er maar van, hier ist echt koud!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 08:49
Judith

Hai Jokske,

Ben benieuwd naar de foto van je mannetje!!!

Hanneke, ben blij dat Mats het zo goed doet, ben je ondertussen weer aan het werk of blijf je thuis mama???

Ga even een hotel boeken voor onderweg.

Tot snel!!!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 10:32
jokske

hey, de foto staat erop, deze ochtend getrokken...

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 11:02
jokske

judith, de vakantie is in zicht voor jouw!

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 08:09
jokske

hey,

Wat is het hier stil!
Hoe gaat het meiden?
Hier word het spannend!

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 18:39
hanneke25

Online Status Stuur bericht
Present!

Ik zie dat het idd spannend is Jokske!! Heb je enig idee? Hoewel, je lichaam heeft je al vaker voor de gek gehouden dus ik kan me voorstellen dat je daar niet meer vanuit gaat! Ik in ieder geval voor je! Weet je wat, ik brand dit keer ook een misschien helpt dat?

Judith, allereerst een fijne vakantie! Moedig hoor dat je erover nadenkt om het bij eentje te houden. Dat lijkt me heel moeilijk. Natuurlijk hoop ik dat je binnenkort toch mag zijn.
Ik heb nog verlof tot 21 oktober. Dan zitten mijn 20 weken erop en moet ik weer beginnen. Ik moet er niet aan denken!!!! Ik ga 3 dagen werken. Van de 2 dagen die ik thuis ben is er een ouderschapsverlof dus na een jaar moet ik weer 4 dagen werken. Manlief is ook 1 dag thuis dus Mats gaat 2 dagen naar het KDV.

Het gaat hartstikke goed met onze kleine man. Hij heeft afgelopen donderdag zijn eerste prikken gehad. Ik zag er echt tegenop! Had meer het gevoel dat ik mijn kind naar de slachtbank bracht i.p.v. het cb. Meneer heeft zo hard gekrijst dat iedereen daar onder de indruk was. Zo'n volume hadden ze nog nooit uit een baby horen komen! Nou ja, weten we iig dat er niks aan zijn stembanden mankeert!
Hij heeft op wat verhoging en veel slaap na niet veel last van de prikken gehad gelukkig. Verder was hij met 8,5 week oud 61,5 cm lang en woog hij 6160 gram. Een flinke dus maar wel helemaal in verhouding. Het is gewoon een heerlijk ventje.
Over 1 maand worden er in het ziekenhuis foto's van zijn heupjes gemaakt. Het ziet er gewoon goed uit maar omdat ik zelf als baby heupdysplasie heb gehad, controleren ze het even extra. Ik hoop maar dat hij het niet heeft. Zal wel niet. Hij kan alles met die beentjes!
Vorige week heeft hij al een beetje zijn vuistjes ontdekt. Nu sabbelt hij er continue op. Zo schattig! Ook kan hij al heel goed volgen met zijn mooie grote blauwe kijkers.

Dikke kus!

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 07:46
jokske

hey, hanneke,dat ziet er helemaal goed uit voor je flinke zoon!
Hij ziet er kerngezond uit op je foto!

Bedankt voor een kaarsje aan te steken , hopelijk brengt dit geluk!

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 10:22
jokske

hier ist weer om zeep!
Al licht roos bloed verlies!
1 dag te vroeg
denk dat ik overga naar oktober.
Ik ga afwachten , binnen een uurtje of 2 weet ik meer

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >