Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/09/2008 @ 11:44 Sylvia (vanuit Gran Canaria) | Hey Ine Alles goed daar in dat Belgenlandje? Hier alles ok. De vliegreis is heel goed meegevallen, we hebben Jasper goed kunnen bezighouden en hij heeft ook wat geslapen. Ik kom juist van het zalige wellness-center en we hebben een heerlijke sauna genoten en een lekker bubbelbad. Oma en opa zijn met Jasper gaan wandelen. Het hotel is heel goed en ook het eten, Jasper eet enorm goed en krijgt serieus dikke wangen en billen. Iedereen in het hotel (veel oude mensen) zijn allemaal gek van hem. Stappen doet hij nog altijd maar een klein beetje, hij geraakt overal vlugger al kruipend. Hij begint wel ineens veel woordjes te zeggen en zwaaien doet hij ook naar iedereen. Eindelijk ook klappen in de handjes, och hij heeft het hier goed naar zijn zin en wij ook. Gisteren hebben we een auto gehuurd en zijn met ons allen de bergen ingetrokken, hij was enorm flink, echt een zalig mannetje. Hoe gaat het met Pablo en geraken jullie het nieuwe ritme terug gewoon? Groetjes en tot binnen een week. Sylvia |
| 05/10/2008 @ 20:26 sylvia485 ![]() | Hey Ine Een fijne werkvakantie en probeer je ventjes niet te hard te missen! Groetjes Sylvia |
< vorige pagina | volgende pagina >

Net zwanger en 30+

we zijn het alle drie niet meer gewend. Het ritme is natuurlijk ook weer aanpassen, ik was die siesta's snamiddags snel gewend
en nu is het weer racen natuurlijk, pablo afhalen, koken, badje, schoolwerk enz.. Ik ben natuurlijk al weer verkouden, Bas had het de laatste dag van de vakantie, dan Pablo en nu ik natuurlijk. Ik ben er echt ellendig van. Bas is een gans weekend gaan spelen, dus het is effe doorbijten met ons actief ventje..
...