< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » stoppen met de pil in januari 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
stoppen met de pil in januari 2007
07/09/2008 @ 17:41

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ Emmy, één troost heb je natuurlijk, heel lang kan het niet meer duren, flauwe moed die ik je inspreek , weet het wel, maar je kan nu idd alleen nog een beetje afwachten hé, succes meid!!

xxelsxx

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 23:39
Britt

Online Status
Kwaaltjes vallen best mee, ben megamoe (ik ben om 11u30 opgestaan deze morgen en kon er om 15u alweer in kruipen...).

Voor de rest misselijk, vooral rond etenstijd en bij sterke geuren. Ohja, mijn borsten doen vreselijk ambetant.

Hopelijk voor jou heeft die kleine zin om gauw een kijkje te nemen op deze wereld.

[Laatst gewijzigd door Britt - 07/09/2008 @ 23:40] - Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 14:28
pukkel

emmy druk bezig????? ik hoop het voor je meis sterkte

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 20:07
Emmy

Naah...nog altijd niet zo druk hier

Britt...ja die borsten...die hebben hier ook af en toe wat te verduren gehadKan echt pijn doen he!

Dat de kleine hier nú dan nog maar even blijft zitten! Laura is echt heel erg verkouden, ze hijgt erop los! Dus ik hoop zoooo dat ze beter is als de kleine geboren wordt. Vind het maar niks, net nu

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 11:30
pukkel

@ emmy nu wel druk??? hoop voor jullie dat de kleine beter is lijkt mij ook geen pretje inderdaad... hier weer alles goed gister met regelmaat zo om het uur harde buiken gehad toch een teken dat ik rustig aan moet bliven doen was weer erg eigenwijs bah maar ja ik moet nog zolang pffff

liefs pukkel

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 11:40
Emmy

Nope...nog altijd niet...pfftt.
Laura is er wel wat beter aan, ben ik echt megablij om!
Helemaal beter is ze nog niet, maar ze heeft weer goed geslapen en ze is weer lekker vrolijk en goed gegeten dus dat is heeeel wat he!

Pukkel, ja echt rustig aan doen meid! Je weet waarvoor he

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 12:22
groupy

Goed nieuws!!! Ons Emmy is bevallen van een gezonde zoon! Ze is vanacht om 4.49 bevallen van een zoontje Ivo En het is een ferm manneke, weegt al 4.640 kg. Ze is erg blij, want dit was haar droombevalling, 's nachts bevallen, Laura fijn doorslapen, wakker worden en een broertje hebben... Ik zag het sms-je nu pas, blijkbaar had ze het me vanmorgen al gestuurd Ze ligt nu een beetje bij te komen
Emmy en Stefan, dikke proficiat hoor!
Groetjes Miranda

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 12:31
Emmy

Miranda is me net voor
Dankje dat je het even komt melden!
Het handige is dat ik nu met laptop in bed lig

Ben dus idd spontaan bevallen vannacht, t was kort maar heftig, maar zo mooi!Heerlijk thuis in eigen bed, Laura die heeft door alles heen geslapen. Ben zooooooooooo blij!!!

Ivo krijgt wel bijvoeding omdat het zo'n dikkertje isHij heeft nog niet genoeg met mijn borstvoeding. Hopen dat dat snel allemaal op gang komt

De kraamhulp is nu aan het koken en dan ga ik even samen met Laura en Ivo een dutje doen, heb heel de nacht overgeslagen.

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 17:16
Fie

Emmy, proficiat!!!

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 19:12
pukkel

emmy super meid gefeliciteerd en heerlijk thuis en zo snel lijkt me ideaal geniet er heerlijk van met zn 4tjes en hoe beleeft laura het allemaal?

dikke pukkeltje

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 00:59

hoihoi,

ben de laatste zie ik, maar zeker niet minder blij met dit nieuws:
Emmy en familie, superproficiat met je flinke zoon!!
Is idd een droombevalling! Geniet, en rust als je kan, zusje is niet meer alleen nu, ze heeft er een broertje bij, leuk!!

liefs, xxelsxx

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 11:14
Emmy

dankjewel meiden!

t gaat goed hier, Ivo is vandaag wat onrustiger, maar t komt allemaal goed
Laura is erg nieuwsgierig, maar aanraken wil ze nog niet zo haha

XX Emmy

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 21:08
Emmy

Hoi!

Ik zal mn verhaal ook eens gaan opschrijven

Woendagavond kreeg ik zo rond 22:00 wat krampen, voorweeen, maar dacht, jah heb ik wel vaker...
Rond 1:00 dacht ik van; jaaa dit gaat goed doorzetten, toen kon ik echt zeggen dat de bevalling begonnen was (héle opluchting!)
Ben rond 2:00 in bad gegaan. Had al behoorlijke pijnlijke weeen en heb daar even wat kunnen ontspannen. Stefan vroeg of hij de vlk moest bellen, maar omdat het nog niet zo lang bezig was zei ik; neuh laat nog maar even....alhoewel...?...hmm even zien, de weeen kwamen toch al om de 2/3 minuten en erg hevig. Uit bad gegaan en rond half 3 lag ik weer in bed. Maar toen werden de weeen wel héél erg heftig en heb ik Stefan geroepen dat hij móést bellen. Vlk kwam om 3:00 en zei; wowww dit gaat erg snel volgens mij! Meteen gekeken; 7 cm!
Kraamcentrum gebeld dat ze meteen een kraamhulp moesten sturen en dat ze moesten opschieten. Kraamhulp is hier altijd bij de bevalling.
Een uur later had ik 10 cm ontsluiting. Ik mocht niet meteen meepersen omdat ze dacht dat het een sterrekijker was! Ik dacht dat ik wat kreeg...was Laura ook en die is met de vacuum geboren. Maar achteraf was het toch niet zo, heb gewoon érg hard moeten werken omdat hij zo groot is!
Na zo'n 3 kwartier persen kwam het hoofdje en hebben ze nog aardig gesleurd om hem helemaal eruit te halen, maar dan toch gelukt, donderdagmorgen om 4:49 uur.
Heb een erg heftige, erg pijnlijke, snelle, maar hele fijne bevalling gehad. Laura heeft heerlijk doorgeslapen en werd 's morgens wakker dat ze een broertje heeft! Echt super.
En heerlijk thuis bevallen he, das echt heel fijn. Je bent meteen weer op jezelf.
Enig wat nu is dat ik erge last heb van aambeien...die doen echt zeer. Maar goed, trekt mss nog wel een beetje bij.

Zo, ik ga stoppen want er begint er eentje te kreunen, heeft honger!

XX Emmy.

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 21:53
groupy

Hey, hier ben ik ook nog eens
Hier gaat alles goed. Ik vind de overgang van 1 naar 2 momenteel nog steeds makkelijker als van 0 naar 1. Het is juist erg druk natuurlijk. Eer dat het gewone werk gedaan is thuis (Kinderen aan en gegeten, ik zelf, naar school, en dan dus opruimen, bedden maken...) dan is het ver namiddag Maar ja, ik geef ook bv en Daan komt toch ook nog alle 3 uur. Maar ja, ik geniet echt hoor, het is een erg braaf manneke En Anne is ook weer beter te genieten, op haar peuterkuren na Nu is het juist hopen dat ze hier niet ziek gaan worden! Daan heeft zn neusje toe zitten en Anne is wat hees en had daarstraks verhoging Ik hoop maar van niet... Ohhw, en ik ben moe!!! De vermoeidheid begint nu toch erg op te komen zé. 's Nachts veel in de weer, laat kunnen gaan slapen, vroeg op... Maar goed dat dat zo niet blijft duren, want dat breekt een mens. Ik heb zo al een paar dagen koppijn, en normaal heb ik daar bijna nooit last van. Ik probeer een beetje te rusten overdag, maar tot nu toe is het nog maar 2 keer gelukt sinds ontslag zh. Ach ja, ik klaag niet...

Emmy, fijn dat je zo een vlotte bevalling had! Hoe lukt het nu met 2 kindjes?

Pukkel, Els, hoe vlot de zwangerschap?

Fie, alles goed met jou en Lobke?

Groetjes Miranda

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 22:53

Heykes!

Hier alles vrij goed, heb wel veel last van bekkenpijn, kan soms niet opstaan als ik een tijdje gezeten heb, donderdag naar gynaeco, ga dat zeker aanhalen, dan "waggel" ik een poosje voor ik normaal kan stappen, dit had ik niet bij de eerste hoor! Doet echt pijn. Maar verder goed, benieuwd hoeveel ik nu aangekomen ben, weeg me enkel bij de dokter, de ene weegschaal is de andere niet hé.
Woensdag 25 weken, dus we komen ook dichterbij pukkel en ik, hihi
Mirandake, ocharme, kan me goed voorstellen dat je moe bent, borstvoeding put je wel uit , vooral omdat ze vlugger voeding willen dan bij flesjes, maar ik ga het toch ook proberen hoor.
Alle anderen vele groetjes en ik laat donderdag iets weten, ok?

xxelsxx

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 19:17
Emmy

ff kort...

Hier gaat het wel goed, alleen is Ivo de laatste dag weer wat afgevallen en das niet goed. En met borstvoeding is t nogal lastig te zien waar het aan ligt. Maar nu is het waarschijnlijk zo dat hij gewoon te weinig drinkt. Ik heb wel genoeg voeding, maar hij neemt gewoon te weinig. Dus nu is het wegen, voeden, kolven en bijgeven wat te weinig is. Morgen dan kijken of hij weer is aangekomen. Heel gedoe en niet leuk, want ik wil zoooo graag borstvoeding geven. Hopen dat het snel allemaal goedkomt.

Foto's op profiel!!!
XX Emmy.

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 11:54
pukkel

hoi meiden

ik kom ff via een andere computer melden dat onze computer gecrasht is hij is in de repareer en hopen m vlgd week terug te hebben dus voorlopig kan ik ff niet reageren komend weekend heerlijk naar center parcs ff eruit nog voordat de 2e komt heerlijk hoor veelzin in
emmy wat een schitterend kereltje hebbeb jullie echt een mooi mannetje en echt super dat het zo goed gaat geniet ervan
en ja els 25 weken alweer wat gaat het ineens snel binnen nu en 12 tot 17 weken hebben we ons kindje voelt echt heel onwerkelijk maar wel echt superrr nou meiden ik ga stoppen ik hoop snel weer in het bezit te zijn van mn computer hihi

xxx pukkeltje

miranda hoe gaat het met jou?

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 15:12
Fie

heyhey

Rap een berichtje van mij. Hier alles goed. Lobke eet de ene dag goed groentepap andere dag dan weer niet. Is normaal zeker.
Voor de rest ni veel te vertellen.

xFie

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 09:11

Hoi Hoi,
gisteren dus bij gynaeco, we zijn beetje teleurgesteld: dokter zat zo immens achter met de afspraken dat we alweer buiten waren voor we er erg in hadden, heb kine voorgschreven gekregen tegen bekkenlast, en medicatie tegen (durf het bijna niet zeggen:aambeien, heeeeeeeeeeel vervelend!)ons kindje mss 10 sec op echo gezien,maar kom, beter zo dan slecht nieuws hé, volgende keer glucosetest doen, was wel 3,5 kg aangekomen, moet dan echt in t buikje zitten, op mn lichaam zie ik geen verschil,en zeggen dat er nog wat kilotjes zullen bijkomen hé, lol.Ben uit frustratie om lekkere koffiekoeken geweest daarnet, hahhaha!!
@fie, ben blij dat lobke het toch al beter doet
alle anderen alles kits?

xxelsxx

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 22:53

Hoi, ik ben er nog eens,
vandaag 4D echo laten uitvoeren, was echt leuk! Wat een verschil met een gewone echo, we weten nu al hoe beebje er zal uitzien! Heeft veel kenmerken van papa, en trots dat hij is natuurlijk! De volle lipjes, kuiltje in de kin, echt papa
Volgens alle berekeningen op schema, dokter had wel één opmerking: ik heb heel veel vruchtwater, ze gaf me de raad mn glucose eens te testen,maar aangezien beebje niet overdreven zwaar is denkt ze niet dat ik diabetes zal ontwikkelen.Mn vaste gynaeco had dit trouwens ook al opgemerkt, op 30 weken onderga ik sowieso een glucosetest.
Er hangt een vrij duur prijskaartje aan vast maar dat hadden we er wel voor over, zeker nu we het resultaat hebben; 20 minuten bewegende beelden, 21 foto's op cd, en zes afgedrukte foto's meegekregen.Ga er nu eentje properen op profiel te zetten, ok dames?

Met jullie alles ok, hoop van wel hoor!

xxelsxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >