Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/08/2008 @ 17:34 Balli | @Nadine: 1 dagje te laat, maar toch nog proficiat! Heb je al een testje gedaan ondertussen, of toch nog even afwachten? Ben net terug van babybezoek, een vriendin is gisteren bevallen. Toen ik dat klein bazeke zag, kreeg ik toch wel ferme goesting. Ik hoop dat het snel prijs mag zijn! |
| 30/08/2008 @ 10:01 Balli | @Nadine: ik heb net mijn regels achter de rug, het zal dus eerst klussen geblazen worden ![]() Je kan idd best eens nr de HA gaan als je regels uitblijven, want die testjes kosten op den duur toch veel he. Mijn vriend zit ook al te zagen, en heb er al amper gebruikt Marijke, bij jou is het toch ook vreemd he. Ik hoop dat het alsnog positief uitdraait! |
| 31/08/2008 @ 11:38 Nadine ![]() | hey , enn???? hier nog niks |
| 01/09/2008 @ 19:29 Balli | Jammer Marijke, we zullen Heb de 1e schooldag goed overleefd, heb maar 1 uurtje echt les moeten geven en het leken me leuke leerlingen. Na 2 maanden was het zelfs voor mij efkes wennen om de volle 50 minuten Frans te praten, morgen zal het al beter zijn. Ilse, hoe was het bij jou? |
| 02/09/2008 @ 18:56 Balli | @Ilse: mijn rooster valt zeker goed mee, maar zal ongetwijfeld nog veranderen de komende weken. Ben op donderdag thuis, mag dus niet klagen. In welke richtingen geef jij les mss dat ze nog nooit Engels gehad hebben? Heb vandaag al 4 van mijn 6 klassen gehad, en met uitzondering van 6 Handel vallen ze erg goed mee. Zal er mijn peren nog mee zien, moest me nu al kwaad maken dat ze moesten zwijgen. Ben wel al goe moe van al dat rechtstaan en voel het ook al aan mijn stem, zal ze mogen soigneren, heb vorig jaar al eens een week zonder stem gezeten, niet zo prettig. |
| 06/09/2008 @ 12:31 Balli | Het is hier zo stilletjes! Met mij gaat alles prima, wel erg moe van de 1e schoolweek. Zit bijna in mn vruchtbare dagen, dus dit weekend vliegen we er in met hopelijk enig resultaat eind deze maand. dan zijn we 6 jaar samen en zou me geen beter cadeau kunnen inbeelden. Hoe zit het met de anderen? Ilse, de 1e week goed doorgekomen? |
| 09/09/2008 @ 16:38 Balli | @ Ilse: mijn 1e dagen zijn erg goed verlopen, leuke en aangename klassen. Vandaag was het 1 les wat minder, in mn TSO klas (ligt me niet zo goed). Gisteren waren ze erg goed te doen, maar vandaag waren de 2 amokmakers er en twas dus heel wat luidruchtiger en heb erg weinig gezien. Zal mn mannetje mogen staan, niet eenvoudig als je jong en erg klein bent ![]() Voor de rest ben ik goed aan het klussen, om de 2 dagen omdat dit nr het schijnt het meest effectief zou zijn. Het resultaat zien we dan eind deze maand ![]() |
| 11/09/2008 @ 11:08 | Leuk om weer iets van jullie te horen! Ik ben intussen voorbij mijn vruchtbare dagen, nog eventjes afwachten dus ... Waar ik nu echt veel last van heb, is pijn in mijn borsten. Hormonaal, zeker? Kon er deze nacht zelfs niet van slapen. Precies alsof ze ineens weer heel hard aan het vergroten zijn. En met mijn cupmaat F is dat dus echt niet nodig, dankuwel! @ Marijke: wat een slecht nieuws allemaal, meid. Laat je er niet te erg door beïnvloeden hé. Ook je eigen geluk is belangrijk. @ Balli: jammer van die ene klas! Maar k ben er zeker van dat het je wel lukt. Bij mij is het ook aanpassen: van hele kleine klasjes in het BuSO - tot 8 lln - nu ineens naar 20 tot 25 lln. Amaai, mijn stem ziet af. Na een dag les, ben ik zo schor als een 80-jarige kettingroker. Allez, ik ga mijn schattenoutjes nog een beetje onrrichten. Een uur voor de middagpauze, en we gaan het hebben over buitenlandse gerechten en recepten ... eigenlijk wel sadistisch hé ![]() Veel liefs en klusplezier allemaal ![]() Ilse |
< vorige pagina | volgende pagina >

Aftellen naar NOD eind Augustus, wie nog???

. Maar mss am goed, ik heb zo'n ruzie met men man, ni normaal. Hij is gisteren blijven plakken op een optreden hier in het dorp toen ik alleen met os kids naar huis kon, hij heeft zelfs vannacht niet hier geslapen. Ik had de deur vastgemaakt, hij mocht er ni meer in van me. Nu ligt hij hier in de zetel, waar hij juist heeft geslapen weet ik niet, en intresseert me nog niet ook ni. Pff soms zijn mannen zo'n belachelijk wezen he. Tja nog afwachten maar.
dan zijn we 6 jaar samen en zou me geen beter cadeau kunnen inbeelden.