Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/09/2008 @ 09:13 Lientje25 ![]() | Goeiemorgen meiden! alles goed met jullie? Dikke kus |
| 04/09/2008 @ 11:17 Lientje25 ![]() | Haha, ik zie u al bezig zijn... Maar uw kleintje luistert dan toch al naar u, hihi.Dat van uw navel: terugduwen! Haha |
| 04/09/2008 @ 11:22 Britt ![]() | hihi lien! ja hoor ons kleintje luistert al flink!! ![]() en mijne navel: net geprobeerd en het werkt niet echt ![]() |
| 04/09/2008 @ 11:36 Lientje25 ![]() | Ju toch. Nog 1 oplossing: steek er ene stop in. Een wijnkurk ofzo... Maarja, dan steek er nog iets uit he? ![]() |
| 04/09/2008 @ 11:41 Britt ![]() | da's ook geen zicht vrees ik! ![]() Zal eens aan ons kleintje vragen of ie van de binnenkant es wil trekken. Misschien lukt dat wel! ![]() |
| 05/09/2008 @ 08:04 Britt ![]() | straks examen om 13u... ![]() Gelukkig wel het laatste! oef! dit weekend dus een vrij weekend!! joepie!! ![]() |
| 05/09/2008 @ 19:47 Britt ![]() | examen niet geweldig. We shall see... Maar ik ben der vanaf! oef! Dadelijk gaan eten met mijn ventje!! ![]() Kelly, hoe gaat het met je? We denken hier nog veel aan je!!! ![]() |
| 07/09/2008 @ 11:25 kelly ![]() | Ik heb ons verhaal over Eline op het profiel gezet onder de blauwe letters. Kwestie van niet iedereen mijn verhaal persoonlijk te moeten doen. |
| 07/09/2008 @ 19:36 Britt ![]() | Kelly veel sterkte morgen voor de begrafenis.Hier zal een kaarsje branden voor Eline. |
< vorige pagina | volgende pagina >

ovulatietesten

vrijdag hopelijk beter...
niet echt een mooi zicht vind ik. 
Maar uw kleintje luistert dan toch al naar u, hihi.