< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Van O-Vlaanderen en ook aan 't proberen voor 1e kindje???

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Van O-Vlaanderen en ook aan 't proberen voor 1e kindje???
01/09/2008 @ 09:05
ann

Mel: Klinkt super!!! Hopelijk gaat alles goed
Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 18:30
jokske

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
mss beetje laat maar nog een gelukkige verjaardag meid!

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 20:00
Tessa

Hey,

Hier wat minder nieuws, ik heb sinds gisteren enorm veel last van jeuk, ben vandaag naar de dokter geweest en ik ze denkt dat het zwangerschapscholestase is. Das een leveraandoening tijdens de zwangerschap. Niet gevaarlijk voor mij, maar wel voor de baby, het kan dood geboren worden waardoor men meestal vroeger inleid. Er bestaat medicatie voor, maar ik weet maar pas morgen hoe erg het is. Het is waarschijnlijk door een te hoge dosis van die omeprazole dat het opgekomen is. Men HA gaat bespreken met men gynae hoe het nu verder moet. Normaal begint het maar in w30, maar blijkbaar kan vroeger ook. Ik mag ook geen vet meer eten en moet nu 2 tabletten omnibionta nemen.
De jeuk is verschrikkelijk, het is net of er lopen 1000 mieren over men lijf..
Hopelijk is het wat minder erg, maar ik heb nu ook last van men maag, ik kan moeilijk slikken, pfff ik maak me zorgen, net nu ik me wat beter voelde (mentaal dan)
Ik ga seffens nog eens naar het hartje luisteren, dat stelt me hopelijk wat gerust..

Tesje

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 20:05
mel

hey oei tessa wat erg, ik hoop dat alles in orde komt

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 21:20
irene

Online Status Stuur bericht
tessa, verdorie toch, vind het erg voor je. je hebt ook een tijd van wachten en afwachten voor je. leef met je mee en duim hier hard dat alles in orde komt. zeggen dat je je geen zorgen moet maken is nutteloos hé meid, want dat zal je zo wel doen. we zijn hier voor je en als het te veel is dan laat je je hartje hier maar eens goed uitpraten.
ik denk dan steeds dat ik van geluk mag spreken dat de problemen die wij hadden enkel mentaal waren en stressy waren voor mij. pffff hou je goed meid.

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 09:50
lienemien

Online Status Bekijk profiel
Tessa
Da's geen leuk nieuws natuurlijk. Kop op meisje en vooral de moed niet laten zakken! De dokters zullen er wel voor zorgen dat je beebje gezond op de wereld komt. Ik ken iemand die ook zwangerschapscholestase had vanop 6 maanden zwangerschap. Natuurlijk maakte zij zich ook meer zorgen dat met een 'gewone' zwangerschap, maar door een goede opvolging hebben de dokters haar goed kunnen helpen, en haar kindje is kerngezond geboren (wel 3 weekjes te vroeg, maar ik weet niet of dat iets te maken had met die zwangerschapscholestase). Hopelijk gaat die jeuk snel voorbij. In ieder geval, weet dat we er hier voor je zijn hé meisje.

dikke knuffel

Lienemien

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 09:52
jokske

tessa, das niet zo leuk, maar het komt wel allemaal goed hoor!

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 12:54
mel

hoi voila zie ben er al vanaf , het deed echt geen pijn , kreeg verdoving waarvan ik nogal draaierig was maar heb daarna toch zo een uur of 2 kunnen rusten, was wel wat misselijk van de verdoving maar heb een suikerwafel gekregen en dit hielp wel, ze hebben 21 eicellen geoogst en mijn vriend zijn staal was ook goed, morgen om 11 uur mag ik bellen hoeveel er bevrucht zijn, mijn buik is nu wel wat gevoelig maar het gaat, mijn menstruatie doet veel meer pijn dus , ik heb ook redelijk wat bloedverlies met grote klonters in (sorry) maar dit zou niet te lang duren zeiden ze, het personeel was super vriendelijk en tijdens de punctie hebben we zelfs zitten lachen, dus ik ben zeer blij en hoop dat ik morgen goed resultaat krijg

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 13:08
irene

mel, das positief nieuws, we duimen en hopen op extra positief nieuws meid. hopen dat alles in die positieve richting blijft gaan

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 13:11
jokske

mel, dat is fantastisch nieuws hé!!!

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 15:11
lienemien

Online Status Bekijk profiel
mel, geweldig! wat ben ik blij voor je!
ik ben alvast benieuwd wat je ons morgen te vertellen hebt.

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 15:14
flairtje

Hey Mel! Geweldig meid!
Hier staan de duimen omhoog hoor! 21!! Is nog een geluksgetal ook! Daar moet gewoon iets goed uitkomen hé!

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 16:28
Tessa

hey meiden,

Heb hier positief nieuws gekregen.. De waarden zijn normaal dus heb geen zwangerschapscholestase maar moet wel opletten voor de lever dak die niet overbelast. Dus niet te vettig eten en ook die omeprazole maar eentje per dag zodat de waarden van men lever(die iets anders waren maar niet veel) terug normaal worden. Ik had er al wat hoop in want had vandaag niet echt jeuk gehad, enkel aan men navel maar door daar gisteren zo aan te krabben was men gaatje van men pearcing ontstoken.
Ik ga het wel in de gaten houden en er met mijn gyn nog eens over praten, maar het was zeker niet verontrustend.
Ben zeer blij want ik had het toch wel even moeilijk, met die jeuk kon ik nog leven maar dat er iets met mijn beebje kon gebeuren dat was moeilijk.
Bedankt allemaal van jullie steun, ik had dit echt nodig.. Nu pas besef ik hoe gelukkig ik wel mag zijn..

@Mel hier gaan al onze de lucht in en ik hoop op positief nieuws van jouw kant.. Veel succes..

@patatje, vanavond is het zwemmen, ga je nu mee of niet?? Das toch in het zwembad van Lebbeke hé want dat staat niet in de mail..

Tesje

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 17:50
patatje2

hey tessa,

Ja, ik ga het doen hoor! Tegen 20u in aan het kinderbadje in Lebbeke!
Ben wel is benieuwd!

tot straks

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 18:13
irene

tessa, goed nieuws inderdaad. als het nu gewoon watop je eten letten is en beebje is in orde dan is dat zeker goed goed nieuws. veel zwemplezier

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 18:38
Mieke

Hey, hier ondertussen al de tweede schooldag achter de rug en het valt allemaal best nog mee. Voor jou is het natuurlijk wel begrijpelijk dat je blij bent dat je thuis bent he Irene Langs de ene kant zou ik ook in jouw plaats willen zijn hoor, maar nu is het nog goed te doen.

Tessa, wel goed dat het uiteindelijk niet die leveraandoening is. Als je gewoon je eetgewoonte (geen vet en zo) moet in de gaten houden, moet dat wel lukken voor het beebje he.

Mel

Hier wel last van de onderrug en m'n staartbeentje precies. Alles doet zo rap zeer Maar das het minste. Volgende week naar de gyn en dan weten we normaal gezien of het een of is

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 08:41
jokske

hoi,
tessa, wat een supernieuws hé!
ben gelukkig in jouw plaats!

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 09:10
ann

Tessa: Wat fijn dat je toch goed nieuws kreeg! Ik was al erg ongerust... Gelukkig is het vals alarm en is alles ok met je beebje!!! Die jeuk herinner ik me nog van mijn eerste. Had ik op een bepaald moment ook erg veel last van, maar dat was van het uitzetten van mijn vel.

Mel: Ik me te pletter voor veel bevruchte eitjes!!!

Flairtje: Hoe gaat het met jou? Alles in orde? Binnenkort nog eens op controle???
Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 12:00
mel

hey tessa ben heel blij voor jou

ik mocht dus vandaag bellen voor resultaat hé, was mij al aan het voorbereiden op slecht nieuws want je weet nooit hé maar was nergens voor nodig, van de 21 eicellen waren er 17 rijpe en er zijn er 16 bevrucht, die van het labo zei zelf dat het een zeer mooi resultaat was, vrijdag om 11 uur wordt er een embryo teruggeplaatst, dus hopelijk delen ze zich mooi zodat we er nog een paar in de vriezer hebben hé

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 12:56
irene

amai mel, spannend!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >