Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/09/2008 @ 09:05 ann | Mel: Klinkt super!!! Hopelijk gaat alles goed |
| 01/09/2008 @ 18:30 jokske ![]() | mss beetje laat maar nog een gelukkige verjaardag meid! |
| 01/09/2008 @ 20:05 mel ![]() | hey oei tessa wat erg, ik hoop dat alles in orde komt ![]() |
| 02/09/2008 @ 09:52 jokske ![]() | tessa, das niet zo leuk, maar het komt wel allemaal goed hoor! |
| 02/09/2008 @ 13:08 irene ![]() | mel, das positief nieuws, we duimen en hopen op extra positief nieuws meid. hopen dat alles in die positieve richting blijft gaan |
| 02/09/2008 @ 13:11 jokske ![]() | mel, dat is fantastisch nieuws hé!!! ![]() |
| 02/09/2008 @ 15:11 lienemien ![]() | mel, geweldig! wat ben ik blij voor je! ik ben alvast benieuwd wat je ons morgen te vertellen hebt. ![]() |
| 02/09/2008 @ 15:14 flairtje ![]() | Hey Mel! Geweldig meid! Hier staan de duimen omhoog hoor! 21!! Is nog een geluksgetal ook! Daar moet gewoon iets goed uitkomen hé! |
| 02/09/2008 @ 17:50 patatje2 ![]() | hey tessa, Ja, ik ga het doen hoor! Tegen 20u in aan het kinderbadje in Lebbeke! Ben wel is benieuwd! tot straks |
| 02/09/2008 @ 18:13 irene ![]() | tessa, goed nieuws inderdaad. als het nu gewoon watop je eten letten is en beebje is in orde dan is dat zeker goed goed nieuws. veel zwemplezier ![]() |
| 03/09/2008 @ 08:41 jokske ![]() | hoi, tessa, wat een supernieuws hé! ben gelukkig in jouw plaats! ![]() |
| 03/09/2008 @ 09:10 ann | Tessa: Wat fijn dat je toch goed nieuws kreeg! Ik was al erg ongerust... Gelukkig is het vals alarm en is alles ok met je beebje!!! Die jeuk herinner ik me nog van mijn eerste. Had ik op een bepaald moment ook erg veel last van, maar dat was van het uitzetten van mijn vel. Mel: Ik Flairtje: Hoe gaat het met jou? Alles in orde? Binnenkort nog eens op controle??? |
| 03/09/2008 @ 12:56 irene ![]() | amai mel, spannend!!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Van O-Vlaanderen en ook aan 't proberen voor 1e kindje???

, het deed echt geen pijn , kreeg verdoving waarvan ik nogal draaierig was maar heb daarna toch zo een uur of 2 kunnen rusten, was wel wat misselijk van de verdoving maar heb een suikerwafel gekregen en dit hielp wel, ze hebben 21 eicellen geoogst en mijn vriend zijn staal was ook goed, morgen om 11 uur mag ik bellen hoeveel er bevrucht zijn, mijn buik is nu wel wat gevoelig maar het gaat, mijn menstruatie doet veel meer pijn dus
, ik heb ook redelijk wat bloedverlies met grote klonters in (sorry) maar dit zou niet te lang duren zeiden ze, het personeel was super vriendelijk en tijdens de punctie hebben we zelfs zitten lachen, dus ik ben zeer blij en hoop dat ik morgen goed resultaat krijg 

Maar das het minste. Volgende week naar de gyn en dan weten we normaal gezien of het een
of
is