< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » Ons 1ste kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/09/2008 @ 08:46
tes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nou meiden het is weer bijna weekend!! Hebben jullie al plannen?

Bij ons gaat Luana logeren en wij gaan zelf vanavond een avondje uit!! oh ik kijk er nu al tegenop om haar weg te brengen.... ik hoop dat ik het droog hou
en zondag krijgen we visite!! ik heb er echt zin in

allemaal een heel fijn weekend en een dikke knuffel van ons

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 08:46
tes

in stukjes geknipt doet ie het wel, dus dan maar heel veel berichten

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 10:50
evelyne79

hihi Tes,is grappig, zoveel stukjes. Oooh gaat Luana logeren? Brr, naar die dag kijk ik ook niet uit hoor, om voor het allereerst je kindje bij iemand af te zetten. Maar ik heb gelezen dat, vanaf het moment dat de navelstreng doorgeknipt word, dat je een zelfstandig mens op de wereld hebt gezet en dat het bij elke nieuwe stap een beetje afscheid nemen is. Ze elke keer losser laten. Daarom dat ik het goed vind dat ik nog altijd zwanger ben hihi!
Ik wil mijn kindje nog niet loslaten.

Tiamo, heb je geen foto van Yaiden met de tiramisu? hihi!

Oooh meiden, ik wou dus nog een foto op m'n profiel zetten maar het werkt niet. Krijg alleen maar een rood kruisje, straks nog eens proberen

Wat zijn de plannen voor het weekend?
Hier niet veel, mijn vriend gaat met zijn pa de zolder verder afmaken denk ik en dat zal het zijn.
x

[Laatst gewijzigd door evelyne79 - 05/09/2008 @ 10:57] - Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 11:24
Andrea

He meiden ik reageer snel even. De vorige keer had ik een heel bericht klaar en toen klapte internet eraf

Gientjeee van harte gefeliciteerd!!! Ik ben echt blij voor je, super! En veel plezier volgende week dinsdag, dan kreeg je toch een echo? Ik had het ook hoor dat het eerst onwerkelijk is dat je zwanger bent en dat je het af en toe niet gelooft.

En voor de rest van de meiden een dikke ,
wij gaan straks een weekje weg, lekker naar de hoge veluwe op een bungalowpark
Een heel fijne week allemaal en tot snel!!
Liefs Andrea en Casper

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 14:30

Hoi hoi,

Lorelai is echt super ziek!! Ze heeft 40 graden koorts. Gelukkig reageert ze wel en is ze niet suffig. Ze is huilerig en hangerig en wilt alleen maar bij mama zijn. Eten wilt ze ook niet echt, gelukkig drink ze wel goed Ik vindt het allemaal maar niks arme kindje van me.

Tiamo hahahahahaah nu al aan de snoeperij hahahahha leuk hoor! Ja het wordt echt leuk nu met de kleintje in huis. Je komt alleen ogen en oren te kort hier.

Tiamo je zou Yaiden kunnen uitleggen, dat alleen baby's een speen krijgen En omdat hij grote broer is geworden ( grote jongen) heeft hij geen speen nodig.

Andrea wat heerlijk een weekje er tussen uit..

Tess wat stoer van je. Lorelai is nog geen nacht uitlogeren geweest Sinds kort hebben wij een oppas aan huis, maar ik vindt het nog moeilijk hoor! Ik ben er heel mutserig in. Er is maar 1 iemand die het allemaal weet en goed doet en dat ben ik En het idee, dat ze er s'morgens niet is ...... neeee laat er maar lekker bij mij

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 12:35
gien

lieve Daan,

Laat er inderdaad goed drinken eten komt wel weer hoor. Of een papfles
is ook goed.

Hier een beetje geschrokken gisteren avond met het afvegen na het toilet ( plassen) helder rood bloed aan mijn papiertje.
Nou ik dacht echt daar gaan we
Maar daar is het bij gebleven en vandaag niks aan de hand
Ik ben wel bang hoor dat het mis gaat.
Helderrood is toch niet goed?

gien

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 12:42
FCBgirltje

@Gien,
Helderrood wil nog niet meteen zeggen dat het niet goed gaat
Kan mss duiden op innestelingsbloeding of baarmoederranden zijn meer gevoeliger waardoor die mss even iets kunnen gaan bloeden,een klein adertjes die geraakt is
Ik vor je meid,dat deze keer alles goed verloopt negen maanden lang
Dikke

Hier alles goed
Lore is deze week wat verkouden geweest maar is aan de betere hand,gelukkig geen koorts maar ze was ietsje lastigere dan anders
Maarja wij lopen ook ambetant als we met een snotneus zitten hé
Zo heb ik ze 2dagen geleden ferm moeten sussen om in te slapen het lukte aan geen kanten om 1u30 wa sik nog wakker maar toen begon ze stilaan goed in te slapen ervoor waren het hazeslaapjes
Is zelf zo erg geweest dat mijn ventje in haar kamer in het grote bed gaan slapen is die er staat voor als er eens iemand moet blijven slapen omdat hij anders niet veel kon slapen
Zo ga nu ook even slapen want vanavond moeten we weg en als het laat wordt heb ik nu toch al wat geslapen want moet morgen weer werken
En Lore is bij mijn ouders dus kan even bijslapen want ben nog wat moetjes na eergisteren want moest de andere dagen ook werken dus was even
groetjes

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 14:19
evelyne79

Ja gien of misschien ben je naar het groot toilet gegaan en teveel druk gezet ofzo? Ik had dat ook.
Meid, niet onmiddellijk panikeren h2. Het komt wel goed deze keer.
Knuffel
x

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 14:41

Gien Denk niet dat het engstig is. Anders had het wel doorgezet en pijnlijk geweest/ geworden. Bij twijfel gewoon de verloskundig of ziekenhuis bellen. Ter controlle maken ze dan een echo. En dan zal het onze twijfels bevestigen. Het is zoals FBC girl zegt het is allemaal veel beter doorbloed en een adertje kan zo gesprongen zijn bij een grote boodschap of net na het vrijen.

FBC girl blijkbaar hebben wij hier dezelfde nachten We zijn dood en dood moe. Onze kleine meid heeft nog steeds koorts en hangt alleen maar aan mijn been en roept mama, mama, mama. Ik mag er niet eens op de grond zetten om koffie te zetten het is super zielig voor haar maar ook heel vermoeiend voor mij. Vooral omdat ze nooit zo afhankelijk van mij is. Hopelijk knapt ze snel wat op. Wij gaan nu samen met Lorelai een uurtje slapen

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 15:27
evelyne79

Hey hey!
Ik ben gisteren precies een slijmprop verloren...
We zijn nu alles echt aan het klaarzetten enzo. Ik hoop echt dat onze zoon wacht tot zeker volgende week vrijdag want donderdag komen ze de slaapkamer leveren! Whaaaaaa!!!

En gientje, hoe gaat het meid? Ben je nog bloed ofzo verloren? Heb je naar een verloskundige gebeld? xxx

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 16:10

Oooo Evelyne ze zeggen wel eens, als je je prop verloren bent. Dan is je bevalling langzaam opgang aan het komen. Al kan dit nog dagen/ weken duren

Wij zijn hier in de weer geweest Gisterenavond is het begonnen lorelai huilde, huilde en huilde. Niet om pijn of verdriet, maar gewoon omdat ze met zich zelf in de weg zat. Tot vanmorgen 05.30 Na haar slaapje vanmiddag kwamen we tot de ontdekking,dat onze dochter verandert is in een vlekjesmonster Echt ze ziet er niet uit. Alles wijst op de 6e ziekte. Morgen maar ff langs de dokter gaan om het te bevestigen. We denken niet dat we nu naar de dokter moeten, mits haar koorts weer op gaat lopen dan nemen we geen risico. Ook ivm andere ziektes met vlekjes, die voor mij niet goed zijn.

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 16:19
gien

hoi hoi,
heb toch maar even gebeld met de VK
Zij vertelde hetzelfde als FCB girl.
De baarmoeder is beter doorbloed en als het mis is dan had het doorgezet
maar toch voel ik me niet op mijn gemak ermee.
Heb een inlegkruisje in en daar zit een beetje licht bruin op en met afvegen slijm met bruin.
Ik probeer me goed te houden tot Woensdag, hopen dat er verder niks meer komt.

Al die onzekerheid maakt me wel moe hoor, werken is dan wel afleiding

nou genoeg over mij

Daan: De hele nacht et die kleine meid bezig, het klinkt inderdaad als de zesde ziekte maar die duurt heel kort.

meiden bedankt voor jullie geestelijke steun. Normaal ben ik altijd heel sterk maar ben nu toch wel onzeker over alles
Woensdag is echt erop of eronder zo voelt het

gien

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 16:20
gien

evelyne gaat bevallen, joeppie joeppie jajajajajajajajajajjaja

gien

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 17:43
*tiamo*

whaaaaaa Evelyntje!!!Ik word nerveus in uw plaats!!
Ik heb altijd gehoord dat 'de meeste' van de bevallingen in actie schiet binnen de 24 uur na het verliezen van de slijmprop....

Het kan natuurlijk ook langer duren...maar eerlijk gezegd ben ik rzaend benieuwd naar de naam en zo..dus van mij mag het zeker deze week in de bus zitten zenne!!

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 19:20
evelyne79

Gientje, het komt echt wel goed. Ik heb dat ok gehad hoor. Ik had te lang gewacht met naar toilet te gaan en door de druk die ik moest zetten had ik ook wat bloed verloren. Het is natuurlijk wel normaal dat je je zorgen maakt maar als je geen pijn hebt en geen bloedverlies mer hebt, dat is wel een goed teken. Probeer er niet te erg over te piekeren meidje. We zenden al onze positieve krachten naar jou toe! xxx

Ja, mijn bevalling... Ben hier net in bad gaan zitten want had zo'n krampgevoel in mijn rechterzij. Misschien wat teveel gekuisd ofzo? Heb ook wel pijn aan mijn schaambeen. We zien wel. Ik denk er niet teveel over na. Ik voel nog beweging in mijn buik dus dat is goed. en om eerlijk te zijn, ik wik mijn buikje nog niet afgeven Ben ik nu egoïstisch?

daantje, ocharme lieve Lorelai!! Wat is de 6de ziekte? Is dat nog iets anders dan mazalen en rode hond enzo? Zorg maar dat jij ook genoeg probeert te rusten, hoewel ik me kan indenken dat het niet makkelijk is als je kleintje je aandacht vraagt.

Hehe Tiamo, onze naam is kort maar krachtig. Ik ben ook benieuwd wat jullie er van gaan vinden eigenlijk. Ik weet dat we niet voor iedereen goed kunnen doen en dat er altijd mensen zijn die de naam niet mooi vinden. Zolang wij hem maar mooi vinden hé

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 19:39

hoi hoi,

ja de 6e ziekte hoort ook echt in die catergorie thuis. Ze krijgen eerst hoge koorts en dan ineens overal rode vlekken, nek, buik, rug. En deze zijn besmettelijk tot ze wegtrekken. Het is echt vreselijk, ze wilt niks, hoeft niks is huilerig. Gelukkig slaapt ze wel en drinkt ze nog. We zijn nu alleen bang voor een oor onsteking erbij. Ze wrijft steeds over haar oortjes heen Morgen maar ff een check up doen bij de huisarts.

Gienepien wist je dat er heel veel vrouwen zijn die wel eens wat vloeien tijden hun zwangerschap. Al weet ik wel dat al onze woorden je geen rustig gevoel zullen geven. Pas als je woensdagavond het hartje hoort en het kleintje ziet, dan ...... haal je opgelucht adem. Maar meis zorg je wel goed voor jezelf, want stress is niet goed. Neem een lekker douche of een bad, zodat je lekker ontspannen je bed ik kan om te slapen.

Evelyne je bevalt waarschijnlijk niet voor je klaar bent. Ik heb laatst gelezen dat een vrouw pas bevalt als ze helemaal klaar, mits niks medisch natuurlijk! Heeft te maken met het loslaten van het kindje en buik

Op het moment ben ik zo mooi zwanger Ik heb echt een mooi rond bolletje. En ik kan hem al goed showen Ik kan nu meer genieten dan tijdens mijn andere zwangerschap (gelukkig) Van de week voelde ik echt de kleine draaien in mijn buik. Geweldig Als ik me hand erop leg, dan voel ik hem ook echt er naar toe komen.

Wisten jullie, dat wij morgen voor een geslachts bepaling gaan.

[Laatst gewijzigd door Daantje - 07/09/2008 @ 19:40] - Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 21:56
evelyne79

Whaaa Daan, spannend!! En ga je zeggen aan de wereld wat er zich in je buikje verstopt??
Succes hé!
Ooh en dat van "je buik loslaten". Mooi gezegd en ik hoop dat dat waar is want dan komt alles in orde. Ik heb ook nog niet het gevoel dat het voor direcdt is maar wel voor heel binnekort. Klinkt dit raar?

xxx

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 22:44
FCBgirltje

@Evelyne,neen hoor meid ik begrijp je volkomen
Het gevoel van nog niet maar wel binnenkort nouja ik zal nooit weten wanneer het binnenkort was want ben ingeleid
Soms denk ik er dan wel over na van wanneer zou ze zich hebben laten zien bij geen inleiding
Maar pas op ik heb er geen spijt van dat het ingeleid geweest is hoor meiden

@Gien meid een dikke begrijpelijk da tje pas gerust zal zijn als je eenmaal de echo achter de rug hebt
Maar we zijn er voor jou stort maar je hartje uit naar hartelief,er is hier altijd wel een oppeppend woord van één van ons

@daantje och de 6de ziekte geen pretje hopelijk is je kleine meid vlug beter

Hier alles goed Lore is weer een beetje verlost van haar verkoudheidHopen dat het nu zo evne blijft maar met dit weer weet je nooit
We hebben sinds dit weekend haar troon in de auto gezet(grote autostoel,e)je zou ze moeten zien kijken dat ze ons nu heel de tijd kan zien in plaats van een rugleuning van de zetel haha
We hebben zo 1dat je kan draaien voor ze er gemakkelijk in te zetten echt

groetjes
groetjes

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 08:58
*tiamo*

Goeiemorgen!!!

Inge..ja mag Lore haar verkoudheid naar hier niet sturen!!Ik ben al gans het weekend zo mottig als iets..vrijdag begonnen.Keelpijn,hoofdpijn,lamlendig gevoel,snotneus...noem maar op!!

Evelyntje kan je je nog een beetje houden meisje!!Ik ben hier 2 klein prutskes aant afwachten...uw klein manneke en mijn schoonzus die ook elk moment kan gaan bevallen!!

Inge meisje..ik heb er echt alle goeie hoop op dat alles in orde is hoor!!Het bloeden had zeker doorgezet anders,dus het komt dik in orde meisje!!

Oharme Lorelai!!I hoop dat ze snel terug beter word hoor!we kennen er alles van van zieke kindjes,het is vermoeiend voor hen...maar voor ons zeker en vast ook geen lachertje!

Zo,ik ga het kort houden vandaag.Ik ga nog een buikfoto plaatsen die ik in de loop vd week heb genomen.

groetjes!
Lindsey en co

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 09:20

jeetje Tiamo wat heb je een buik. pfffff wel mooi maar zo groot al en je moet nog zeker 10 weekjes.

Fbc girl wat lees ik nou....... jullie gaan voor een 2e of heb ik dat verkeerd geinterperteerd....?

We komen net bij de dokter vandaan. Inderdaad goed ziek genoemd de 6e ziekte. Gelukkig geen oorontsteking, maar wel een hele rode pijnlijke keel. Daarom wrijft ze waarschijnlijk achter haar oortjes (klieren, die zeer doen) Vandaag nog geen koorts, maar wel heel hangerig, huilerig en niks willend. het inderdaad vervelend om te zien, maar voor de mama's en papa's echt super vermoeiend. zla blij zijn als ik haar weer zie lachen.

Gien hoe gaat het?

matessa hoe was jullie avondje samen...?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >