Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/09/2008 @ 10:15 gimpet ![]() | Ik heb dit weekend moeten werken. En ons Femke heeft de buikgriep. Dus van achter de computer zitten kwam niet veel van terecht. Wel heb ik zaterdagochtend nog kunnen gaan hardlopen. 6.5 km in 47 minuten gehaald. Dat gaat al de goede kant op. Jij bent ook goed bezig, Vanessa! Ja, de tijd vinden is hier ook soms heel moeilijk. Ik moet altijd wachten tot mijn man thuis is, maar soms komt hij weer zo laat thuis, dat ik het te donker vindt om nog te gaan. Ik heb voor Jitte een inbakerzak. Daar kan ze nog heel lang in. Het is voor Jitte voor haar rondmaaiende handjes. Soms werd ze gewoon wakker met een blauw oog! Ze zitten er dus wel niet strak ingebakerd in. Deze heb ik: http://www.puckababy.co...aby/Puckababy+MINI+Lila Ik heb de mijne wel gekocht op marktplaats. Daar zijn ze iets leuker van prijs. Oja, iemand vroeg wat voor werk ik doe. Ik werk als woonbegeleidster van mensen met een geestelijke beperking en gedragsproblemen. Heel leuk werk! |
| 08/09/2008 @ 13:26 esther | Even een teken van leven geven. Ik kom later nog om te reageren. Kan mijn ogen bijna niet open houden. En dan moet ik morgen beginnen met werken . Ik merk dat ik toch ook steeds meer moe ben. Zal waarschijnlijk ook met het weer te maken hebben. En dat Thijs wat vaker van zich laat horen 's nachts sinds twee weken en daarmee Bart ook. Pfff . Vanmiddag naar het CB voor de prikjes, dan zijn we er weer een paar maanden vanaf.Tot later (in de week)! |
| 10/09/2008 @ 22:03 Joke ![]() | Goeieavond ! Terug thuis ! Een héél leuke Zwitserse vakantie gehad, een echte aanrader (met intersoc van de ziekenbond), een oekkie-vakantie (voor kids met allerlei animatie, verrassingen, uitstapjes, ..)héél veel lekker eten en drinken en all-in ... Vandaag lekker veel was en plas (gisterenavond thuisgekomen) .. ps: http://picasaweb.google...sels/Zinalseptember2008 Daar kun je al wat foto's vinden van ons, maar je moet wel zoeken hahaha (zeker als je ons niet life kent, mijn meiskes staan al in de bovenste rij met hun 'achteraanzicht' en dan bij het knutselen en nog wat familiekiekjes met de rode buggy) hebben diavoorstelling gekregen daar, collage van alle toeristekes daar!) ![]() xxx |
| 12/09/2008 @ 09:13 Lisa | vanop werk! Een kleine update: de dagmoeder kreeg er gisteren de eerste 3 lepels groentepap vlot in, direct ingeslikt. (kan ze het dan toch zou je denken???) maar dan heeft Sterre het op een huilen gezet en kreeg ze er niks meer in?? Bijgevolg gaat ze het nu toch een goeie week stoppen en 22 sept opnieuw proberen. Haha, wel grappig. Zegt de dagmoeder dat 40gr niet veel is, dan eet ze maar 30. Zegt de dagmoeder: doordoen! Dan wil Sterre niet meer. tis alsof ze het begrijpt, lol! En ivm BGC TV: heb mij een andere decoder gaan halen, alles opnieuw moeten installeren tot het telefoonnr en pincode toe, maaaaaar nu werkt het terug! En hopelijk voor een hele tijd hoor nu! ![]() Wanda, die puberteit komt precies altijd maar vroeger he zeg. Raar! Vroeger toen wij 9 jaar waren, waren wij superbraaf (ale ik toch haha ) en nu zijn die gastjes al helemaal anders, niet meer op hun mondje gevallen. Nu ja, ik zat ook in een nonnenschool enkel bij meisjes (in het lager) en daar werd dus bijgevolg enkel over meisjeszaken gesproken. Toen we in het middelbaar kwamen bij de jongens waren we vaak gechoqueerd waarover die al spraken! ![]() Wij steken Sterre in bed om 21.30 en dan slaapt ze tot 7.30-7.45. Behalve als ik eens een ochtend thuis ben dan slaapt ze tot 7uur, weer alsof ze het weet, de deugniet ![]() Groetjes!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mei 2008

.
, wat is de leeftijd daar bij jullie zo gemiddeld..

. Ik merk dat ik toch ook steeds meer moe ben. Zal waarschijnlijk ook met het weer te maken hebben. En dat Thijs wat vaker van zich laat horen 's nachts sinds twee weken en daarmee Bart ook. Pfff
. Vanmiddag naar het CB voor de prikjes, dan zijn we er weer een paar maanden vanaf.

domme hormonen 
Dat inbakeren is hier echt nog nodig, we hebben eens een armpje eruit gelaten en toen sliep ze weer veel minder vast... Die maaiende armpjes toch he, verschrikkelijk!
ale hier deel twee...
Ben hier wel blij om, want die slaap heb ik echt nodig nu ik ga werken ! Felix slaapt dan in 1 ruk door tot 6u30, vandaag moest ik hem wel wakker maken om 6u50 om nog op tijd bij mijn klant te geraken ...