Hoi Joke,
Heb al 2 keer aangezet om te antwoorden, maar 2 keer moest ik opkrassen omdat mijn man vanalles moest opzoeken voor een klant

Sorry hoor...
Hier alles OK. Blij dat het weekend voorbij is, amai! Zo vermoeiend, maar wel leuk. De zaterdag zonder Tom is goed gelukt, niet te veel last gehad. En het trouwfeest 's avonds was heel gezellig. Kletsen met de buren

Zondag dan gaan helpen, en dat viel ook wel mee. Heb weeral gescoord bij de mensen he (ah ja, die van den aveve

).
Was toch blij dat ik 's avonds thuis was met man en kind hoor. En Daantje en Tom ook.
Daan heeft gisteren een héle dag gezeurd, gehuild, malcontent geweest, ... En vanmorgen was hij al om 6u wakker

Tom heeft hem dan pap gegeven (hij wilde bij ons niet verder slapen) en daarna heeft hij geslapen tot 8u45. Ben nu eens benieuwd hoe het was in de crèche.
Morgen naar de gynaecologe. Ben weeral s benieuwd. Zal wel niet veel nieuws zijn. Heb wel veel last van mijn rug en bekken. Ik blokkeer soms als ik even gezeten heb. En als ik veel moet bukken of zware dingen heffen, voel ik het ook, amai!
Zeg, hoe voelen voorweeën eigenlijk? Ik had gisteren zo wat stekende pijn over de hele breedte van mijn buik. Efkes maar hoor. Denk niet dat het weeën waren, maar deugd deed het toch niet.
Heb gisteren ook nog eens gewone kost op tafel gezet. Heb meestal ni veel goesting om te koken, maar ik heb al zoveel ongezonde dingen gegeten de laatste tijd

Ik durf ni op de weegschaal morgen
Missy, hoe gaat het met jou?
Tsja Joke, we wachten dan maar mee he

Ik zeg het, jij gaat nog overtijd gaan. Je moet maar zo ongeduldig niet zijn
Heb ondertussen al een datum proberen regelen voor de doop. Maar ik bel altijd te vroeg of te laat, typisch. Die mensen werken precies niet op de gewone tijden...
Ik ga nog wat werken, Daan halen, koken en rusten!
Groetjes!