[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/09/2008 @ 15:41 sabke | jakkes, die zou ik nooit meer willen. gemakkelijk..ja dat wel.maar enorm veel slijmerig witverlies.en tenslotte mijn man zen eikel helemaal kapot.(sorry voor de details) |
24/09/2008 @ 15:43 ![]() | sabke, hoe komt het dat de eikel van je man kapot is?? En inderdaad ik heb meer witverlies als bij de pil. Wist niet dat het van de ring kon zijn. |
| 24/09/2008 @ 16:11 sabke | wij deden hem nooit uit bij het vrijen.Is dat wel goed??? hij voelde de ring ook goed zitten en soms kwam hij er echt goed tegen bij het vrijeen waardoor zen eikel dan beschadigd was. te heftig ofzo? ![]() |
24/09/2008 @ 17:32 ![]() | ja precies goed heftig ja haha je mag m voor 3u uitdoen hoor. heeft de dokter me zelf gezegd. |
25/09/2008 @ 11:04 ![]() | evy, ik zou gewoon zeggen: probeer het! Ik heb er geen negatieven punten, enkel dan het witverlies. Maar daar valt mee te leven. ![]() |
| 25/09/2008 @ 12:14 Evy ![]() | ja, is waar. ga een afspraak maken bij mijn gyn of huisarts. Alvast bedankt Evy |
[Reageer]

ervaringen nuvaring