< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » ons forumpje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/09/2008 @ 10:24
Snik

Online Status
Goedemorgen dames,

Emmy,
Ik hoop dat je dipje niet te diep is... en dat je je snel weer beter voelt.

Bo'ke,
Super dat je ondertussen weet wat geslacht je kindje heeft... en natuuuuurlijk dat alles goed gaat met je beebje...
Wel jammer dat je geen echo kreeg.. Wij kregen altijd een echo. Natuurlijk moet je dan meer betalen, want er zijn er maar een paar terugbetaald door ziekenfonds. Maar ik betaalde heel graag bij hoor!!
Ook super dat je je kindje voelt bewegen. Dat is een gevoel dat ik wel hard mis...

Erika,
Oeie, accidentje in bed gebeurd??
Kan gebeuren hé..en 't zal misschien nog wel eens gebeuren...
Maar ja, al doende leert men zeker?

Hier gaat alles goed.
Stan is ondertussen al wat beter, al blijft hij toch hard hoesten soms.
Soms is het precies een grote die aan het hoesten is...
's nachts heeft hij ook hoestbuien.. ik heb hem in 't weekend iedere keer rond half vijf bij ons in bed gelegd... dan kon ik zijn tuutje iedere keer terug geven na een hoestbui, zonder dat ik zelf moest opstaan.
En toen sliep Stanneke toch altijd nog wat door.
Dus dat was mooi meegenomen.
Hij eet ook terug genoeg... hij zal gewoon een dagje wat minder honger gehad hebben zeker?
Van tandjes zie ik toch nog niets in zijn mondje.

Gisteren is hij voor het eerst mee gaan kijken naar voetbal (niet Genk natuurlijk.. dat is té groots en té druk... ). Hij vond het heel erg leuk.
Hij was van in de kantine de hele tijd aan het kijken, met grote ogen, naar dat groene grasveld, met rode en witte mannetjes die door elkaar liepen...
Hij was gewoon niet af te leiden.

Gisterennamiddag heeft hij hoop en al ook maar 1 uur geslapen.
2 keer een half uurtje... en we hebben hem eigenlijk niet gehoord.
Van kwart voor twee, tot half elf was hij wakker (met uitzondering van 2 keer een half uur), en de hele tijd was hij goedgezind.
Nochthans was hij doodop...
Wat een heerlijk kind is het toch!!

zondag zijn doopfeest.. ben benieuwd... ik ga heeeeel fier zijn!! dat weet ik nu al.
En waarschijnlijk zal ik ook wel een traantje wegpinken..

Sinds ik terug aan het werk ben ben ik een pak weemoediger geworden wat mijn zwangerschap en bevalling betreft. Ik vond die zwangerschap niet heel erg leuk (behalve dan de avonden, en als ons stanneke schopte), en de bevalling vond ik al helemaal niet leuk omdat die zo zwaar was... maar nu begin ik het erg te vinden dat Stan alleen zal blijven. 't heeft ook veel te maken met het feit dat ik niet meer zomaar zwanger mag worden, geen regels meer mag krijgen (tenzij onder strikte controle), ...
En als je tegen mij zegt: je mag niet... Tjaaaaah, dan begint het te wringen hé!
Als ik eerlijk ben met mezelf, dan wil ik wél graag dat Stan een broertje of zusje krijgt. Langs andere kant denk ik dan, na alle problemen voordien, dat we blij mogen zijn met een gezond kindje...
Maar Stan is zo'n heerlijk braaf en vrolijk kindje... tja, dan kriebelt het natuurlijk.
Mijn ventje weet dit niet hoor... en toch kijk ik al stiekem naar huizen e.d. die verkocht worden in de buurt... Alhoewel ons appartement nu eindelijk volledig in orde is.
We hebben sinds dit weekend eindelijk de nieuwe gordijnen en de verlichting op onze slaapkamer hangt er ook eindelijk.
Nu terug verhuizen zie ik ook niet zitten...
Och ja, elke mama heeft af en toe wel eens dat verlangen zeker??? Nog eens die zwangere buik voelen.. Want zwanger zijn... ondanks alle ongemakken is dat toch het mooiste wat er is hé... het mooiste wat een vrouwenlichaam kan... Mannen weten écht niet wat ze missen... wij zijn toch gezegende wezens hé!

Groetjes,
xxx

[Laatst gewijzigd door Snik - 15/09/2008 @ 13:26] - Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 14:10

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Snik,
Idd, ik geef niet op. Al laat ik wel even wat tijd tussen 2 pogingen.
stan ook weer aan de beterhand? Das goed om te lezen. Dat hoesten kan idd nog even aanhouden. Slijmpjes zijn niet zo makkelijk weg te krijgen.
Hehe ook al een grote fan van het voetbal? Leuk zeg? Straks kan hij lekker met papa een potje stampen. Zo heerlijk.
Zondag zijn doop? Natuurlijk ga je fier zijn. Het is ook weer een emo moment he? Zo overweldigend die gevoelens allemaal.
Kriebeltjes meid? Ik denk idd dat alle mama’s dat wel eens hebben. Ik zou graag nog eens zwanger willen zijn. Dat gevoel hebben. Maar dan zonder de zorgen en troubles. Maar ik zou dan precies geen 2de kindje willen. Alleen dat gevoel, die schopjes enzo. Raar he?
En tja. Dromen mag een mens altijd. Dus… Tijd brengt raad. Wie weet he?

Met alle andere meiden alles goed? T’is maar stilletjes…

Emmy,
Gaat het meisje?

Bo,
Alles ok daar? Jelena nog met even veel overgave naar school?

Jen,
Ook daar alles goed? Druk..?

T,
Ook alweer lang geleden he?
Hoe was de operatie?

Greetje,
En met jullie? De nachten alweer wat beter? en hoe was de vakantie? Hopelijk uitgerust?

Hier alles goed. Nog geen 2de poging ondernomen. Zal iets voor volgende week zijn denk ik... Of tegen het einde van deze week... ik zie nog wel. We hebben een rustig weekend gehad. Zaterdag was me ventje niet 100%. Zijn we gaan winkelen en bij de schoonouders binnen gegaan. S' avonds chinees gaan halen en gezellig tv avondje gehouden.
Gisteren zijn we dan even naar een mottortreffen geweest en iets gaan drinken. Maar ik was snel weer thuis. Voelde me zooo beroerd. Jakkes. En Sky was erg moe. Dus.. ventje nog even alleen blijven zitten (met vrienden) en ik en dochterlief lekker voor tv met onze pyjama en een dekentje. Zalig. Om 21h30 lagen we ook al in bed.
Vandaag ben ik nog niet zoals het moet. Maar al iets beter dan gisteren gelukkig.

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 16:31
Bo

Hoi!

Erika, oei, jullie zijn allemaal wat ziek geweest? Beter nu? Wat heb je meegegeven met Sky naar school? Ben benieuwd... En heb je de jobs niet? Ik vind raar dat ik zoveel dingen precies niet krijg, of lees ik er dan echt altijd over...? Ik val soms echt it de lucht over dingen die geschreven worden, hihi, is dat misschien zwangerschapsdementie? Ja ja, Jelena vind het nog steeds super op school! Morgen gaan we haar na de patatjes terugbrengen als ze niet te moe is want ze vraagt er elke dag naar. Dus 1 of 2 dagen niet slapen id namiddag is niet erg natuurlijk. Kzou trouwens graag hebben dat ze die slaapjes minder nodig heeft. Ze is toch bijna 3 hé. We zien wel.... Oh dat van dat vuurwerk afschieten id klas vond ik enorm grappig! En wat deed Jelena de dag erna....jup, ook een verjaardagsliedje zingen en dan pppssssssssjjjjjj...vuurwerk afschieten! Moest erg lachen!

Snik, begrijp je twijfels ivm een tweede hoor... Ik had het niet zo snel na Jelena's geboorte, maar wel als ze een jaar was. Maar ja, we moesten wachten hé. Ik wou ook niet dat ze alleen bleef, waarschijnlijk omdat ik zelf met 3 ben thuis. Maar elk heeft daar natuurlijk zijn visie op hé. Een zwangerschap is inderdaad naast alle stress en ongerustheid het mooiste wat er is, het contact met je kindje in je buik is zoooo onbeschrijflijk mooi... Ik weet nog dat ik dat ook even miste na de bevalling. Hopelijk komen jullie er snel uit wat je gaat doen! Maar je hebt nog tijd natuurlijk hé. En een woning is eigenlijk nooit definitief hé, alez vind ik toch. Ooit willen wij ook een groter huis met tuin. Misschien.
Hopelijk is Stanneke zijn hoest snel beter hoor, al dat wakker worden 's nachts, ocharme toch...
En zondag de grote dag, veel plezier met het doopfeest!!

Met de rest alles goed?

Hier alles ok, ons kleintje danst en springt vrolijk rond en onze grote meid is heel flink! Ah ja, de naam staat vast!!

Groetjes!!

xx

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 17:16

Bo,
Hey meid.Ik denk idd dat je erover gelezen hebt dan.
De traktatie was een giraf. En in de giraffe zat een petit gervais, een kindermelkschijfje en een manderijntje.
De kindjes vonden het super (foto op de site).
De jobs heb ik idd niet. 1 was al bezet, en de andere 2 heb ik voor bedankt na het 1ste gesprek. Was niet zo echt mijn ding.
Jelena dus nog graag naar school. Ach die dutjes. Het ene kindje heeft ze nodig, het andere niet. Sky sliep al van een maand voor ze 2 werd niet meer overdag. Maar ze is dan nooit echt een slaper geweest. Ook niet als baby (2x 45min per dag). Dus..... Maar ik zou Jelena toch nog laten slapen als ze het nodig heeft.
Een lastige vermoeide meid is ook geen pretje in huis.
Hahaha dus het vuurwerk doet zijn ronde? Lief he?
Met beeb en mama ook alles ok? Zo hoort het. En de naam ook al vastgelegd? Super toch? Weer iets dat van de lijst kan. Ik heb ook een heel sterk voorgevoel ivm het geslacht van jullie beebke. Maar.... nog even geduld en dan weten we of mijn voorgevoel juist was.

Voila,
Net gegeten. Zometeen (als Sky haar waterijsje op is) haar eens in bad soppen en dan is het alver bedtijd.

Groetjes.

Erika

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 20:41
Greetje

Hey allemaal,

Wij zijn weer terug in het land. Ik ga morgen eens proberen om alles bij te lezen. Vandaag heb ik een strijkmarathon gehouden
Morgen heb ik ook nog een dagje verlof.

Het was plezant in de Ardeche. Nog heel goed weer gehad. Bijna alle dagen gaan zwemmen met de kindjes. Het was leuk zo op een camping, maar ergens miste ik toch het gemak van een hotel. Niet koken, niet opruimen, lekker niksken. Dus volgend jaar waarschijnlijk weer op hotel.

Zo, tot gauw allemaal

Greetje
Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 20:46

Greetje,
Wat leuk dat het zo is meegevallen! Ja een camping is idd nog wel anders dan Hotel he? Maar zolang de fun er maar was.
Hopelijk ook lekker uitgerust? Hoe is het met de kids?

Meiden, komaan he? Wel terugkomen.

Hier gaat het alweer wat beter. Gelukkig.
Daarstraks gaan winkelen. Flanellen overtrekken en winterpyjama's gaan halen voor mijn spookje. Wat word het s'avonds al koud he?
Ik hoop stiekem op een witte winter . Niet weer zoals de afgelopen jaren met de hele tijd miezerregen .
Lekker vriezen, zonnetje en sneeuw.

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 19:33
Bo

Hey!

Greetje, welkom terug! Ik heb nog nooit gecampeerd (oh ja 1x in mijn jonge jaren op een festival) maar zie dat niet direkt zitten denk ik. Misschien wel een caravan. Hoe gaat het terug op het werk? Hopelijk niet te druk!

Erika, ja jammer hé weer zo kalm.... Goed dat jullie al beter zijn hé! Tis inderdaad al heel fris ah worden, wij gaan binnenkort toch eens de verwarming moeten aanzetten, eens de zon niet meer zal binnenschijnen....

Hier alles ok, vandaag wel een migrainedag, ai ai..... Tot nu toe geen pijnstiller genomen want voel me daar vreseljk schuldig over en wacht dan ermee tot ik mijn hoofd tegen de muur wil slaan vd pijn...
Ik heb ook zoveel last van mijn allergie, lig er snachts van wakker en nies ganse dag door en snuiten en tranende ogen enzo, om gek van te worden. Normaal neem ik elke dag een pilleke maar dat mag nu niet. De gyn zei dat ze dat niet graag geven id zwangerschap maar als ik echt niet anders kan mag ik een eentje nemen. Nu ja, dat doe ik dan maar niet hoor....

Oh ja, een voorproefje van ons kleinste schatje onder mijn naam, hihi, een schoontje hé!

Jelena ging gisteren na het middagmaal terug naar school en is heel goed gegaan veronderstel ik want ze was superenthousiast! Om 18u30 wel al in dromenland, tschtatje!
Groetjes!!

xx

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 19:56
Greetje

Net een hele epistel geschreven, sluit dat stom internet af door een fout

't Gaat wat korter worden.

Bo,
Wij zaten in een grote staancaravan. In een tent zag ik ook niet zitten hoor. En jij zo hoofdpijn? Vervelend. Ook nog geen dafalgannetje genomen?
En Jelena al ganse dagen naar school. Wat flink zeg.

Erika,
't Was echt wel fijn geweest, maar toch ook een beetje vermoeiend. Noah heeft daar niet goed geslapen? Hij was heel verkouden en dat reisbedje ook niet echt alles. Gelukkig slaapt hij thuis wel weer goed.
En jij al flanellen lakens gaan kopen? Zalig om onder te liggen he. Ik heb dat ook zo graag opliggen. Kan het wel pas opleggen als het echt koud is, want het ventje heeft het snel warm onder die lakens.

Had ik al vertelt dat Noah loopt? Al twee weken nu. Hij is er snel bij he. Op de creche gaat het niet zo goed. Hij is zijn overgangsweek om naar de grotere groep te gaan, maar hij is erg gevoelig aan verandering. En daarbij is hij dan ook een ganse week niet geweest, dus het is extra wennen. 't Is echt een heel aanhankelijk manneke. Hij heeft dan ook al veel meegemaakt om nog geen jaartje oud te zijn;

Yanni doet het wel goed, alleen dat slapen gaan is nog een ramp. Het duurt dikwijls meer dan een uur eerdat hij slaapt. Hij maakt niet echt lawaai, maar is vooral tegen zijn beren aan het vertellen. Ik denk dat hij de dag zelf nog aan het verwerken is dan.
Hij begint nu ook telkens naar beneden te komen. Eén keer mag hij pipi doen en dan is het iedere keer zonder woorden terug in zijn bed.

Zo, ik ga een lekker badje nemen en dan vroeg in het bedje. Ik geloof dat er toch niks op tv is.

Dada
Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 21:04
jen

Hallo iedereen

Jaja ik leef nog, is al een tijdje geleden hé!

Bo
Chic dat je het geslacht weet, dan kan je u erop voorbereiden hé! En de naam staat ook al vast! En gaat Jelena nu ook volle dagen naar school? Hoe is het met jou en je buikje? EN je ventje? Alles goed bij jullie?

Snik
Zeg jij hebt wel een heel mooi manneke hé! Ben je al lang bezig op facebook? Moet zeggen de meesten onder ons zitten of hebben een account op netlog. Is ook zoiets. Je kan er ook foto's, video's op plaatsen. Nu moet wel zeggen dankzij jou heb ik wel een nicht terug gevonden die ik al meer dan 15 jaar niet meer gezien heb. Dus thanks!!!!

Emmy
Hoe is het meisje, ik hoop dat je al uit je dipje bent. Nu alvast proficiat met je contract hé! En Liam vindt het nog altijd leuk op school?

Erika
Alles goed met jullie? En Sky? Zal wel een heel leuke verrassing geweest zijn hé haar speeltuig. Hopelijk hebben we nog wat mooi weer. De sit waar je foto's van Sky op zet, kan je niet bezoeken zonder passwoord. Dus heb er niet kunnen van genieten.

Greetje,
Ook terug van verlof. Ja hotel is waarschijnlijk wel beter, wij zijn nog nooit op hotel geweest, niets voor ons. Alhoewel met 3 kinderen moet het voor ons nu wel beter zijn. Dan heb je toch iets dat je niet moet doen en dat is eten maken en afruimen, afwassen,...

T.
Hoe is het met jouw kids? En met de auto?

Hier alles goed. Vandaag naar de openklassendag geweest van Jill en Jess. ZO hebben we een zicht op wat ze moeten kunnen tegen het einde van het jaar. De meeste dingen zijn nu al geen probleem voor Jill, behalve een puzzel van 35stuks. Dat zie ik haar nu nog niet doen. We zullen moeten trainen hé! Voor de rest ben ik er gerust in. Nu binnenkort audercontact, dus dan weten we hoe het zit. Jess doet het ook goed. Ze hebben gisteren spaghettisaus gemaakt en er ook van gegeten. HIj is altijd heel enthousiast om naar school te gaan.
Jade doet het ook heel goed bij de nieuwe OM. Ze verandert zo vlug, mar is een heeeeeelllllll vroijke baby, altijd lachen. Het is mijn kleine princes
En met mij ja ook alles goed, hhhhhhhhheeeeeeeeeel druk zowel op het werk als thuis. Iedere week een overuur of acht en dan thuis zijn we herstart met de badkamer. Dit weekend gaan we ons kurk gaan bestellen, staat nu eindelijk vast. Al die twijfels tussen panelen, kurk en tegels zijn nu van de baan. Ons zinnen staan nu op kurk. Dit weekend opendeurdagen bij santana met 10% korting, is zeker de moeite, want een deel van ons kurk kost 85€ de vierkante meter, we hebben daarvan zo'n 5m² van nodig en de andere kost zo'n 50€m² en daarvan hebben we zo'n 15m² nodig. Ons vloer is voor volgend jaar, eerst de eerste gedeelte van ons badkamer doen, daarna nog een nieuwe douche. Nog zoveeeeeelllllll werk.Maar ze zal mogen gezien zijn.

Zo dat was het hier. Nog wat opruimen, douchen en dat gaan slapen.

Doei
Jen

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 20:29
Bo

Hey!
Jen, goed te horen dat alles goed gaat! Leuk zeker de openklasdag? Bij ons is het de 2de oktober, ben al benieuwd!

Hier alles goed, wel bewogen dagen achter de rug. Enorm veel buikpijn, de spieren precies. Ook soort blauwe plekkenpijn en vandaag enorm veel harde buiken, echt niet te doen. Moest vanavond naar het verloskwartier op controle, echo gehad en urine is gecontroleerd. Alles ok, baarmoederhals nog lang en dicht. Oef!!!!
En heb een lange echo gehad van ons klein bolleke. Zo'n mooi kindje Alles zier er goed uit, moet het rustig aan doen en verder niets want ze kunnen toch niets doen hé zo vroeg. Ik hoop dat het betert die harde buiken want bezorgt me wel angst hoor. De gyn zei dat ik een serieuze buik heb....

Alez, tot gauw!
Alles goed met iedereen? Het forum is gelijk weer ah 'slabakken' hé....

xx

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 09:47

Morgen,

De herfstkleurtjes zijn ook weer van de partij. Mooi he?

Bo,
Hier brandt de verwarming s avonds al zenne. Hahaha. Heb het graag warm.
Jelena hele dagen aan het gaan nu? Of zo af en toe maar.
Makkelijk als ze dan vroeg in het bedje liggen he? Hahaha.
Hihi een mooi kindeke op komst? Zal wel zijn. Als het ook zo’n schatje word als Jelena . Heerlijk meid als alles goed gaat. Alleen wel spijtig dat je zoveel last hebt van harde buiken. Veel rusten.

Greetje,
Ow das niet zo leuk dat Noah er geen goede nachten maakte.
Als ze verkouden zijn hebben ze het moeilijk ook he? Zelf als grote mens snuit je je neus leeg of neem je iets in van zodra je het voelt opkomen. Maar die kindjes kunnen het zo nog niet vertellen he? Erg. Is hij ondertussen alweer genezen?
En eeum… hier ligt de flannel al op de bedden hoor . Zalig.
Ow Noah stappen? Hieperdepiep voor je ventje. Weer een mijlpaal. Ze zijn dan wel een stuk vrolijker. Das ook al iets.
Yanni dus een moeilijke slaper? Je hebt idd kindjes die hun dag in het bedje eerst gaan herbeleven. Heeft hij een ‘rust’ periode voor hij naar bed gaat?

Jen,
Zal je het paswoord in een pb sturen meid.
Jaja ze geniet er echt wel van. Het minste dat het redelijk goed is buiten zit ze erop te spelen.
Wat natuurlijk voor ons ook erg leuk is.
Met de kids alles prima op school lees ik? Das plezant he als ze graag gaan.
Heerlijk om hen dan te zien.
Jade zo’n schatje? Das idd heel plezant als je een kindje hebt dat altijd lacht.
Heerlijk. Het klinkt daar idd erg druk hehe. En de badkamer gaat idd mooi zijn. Dat hoort men nu al. Je zal echt kunnen genieten. En dat is in een badkamer wel de bedoeling vind ik.

Emmy,
Mis je meid. Alles goed?

T,
Ook alweer een hele tijd geleden he? Alles goed?

Snik,
Stan alweer helemaal verlost van de verkoudheid?
Hoe was de doop? Leuk en emo? VERTEL….

Hier alles prima. leuk rustig weekend achter de rug.
Zaterdag gaan winkelen in Nederland en zondag met vrienden iets gaan drinken.
Verder veel in huis weer gewerkt, en van elkaar genoten.
Ik moet zeggen dat ik echt geniet. Hebben jullie dat ook???

Liefs Erika

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 09:52
Snik

Online Status
Goedemorgen meiskes,

Erika,
Hoe verlopen de nachten ondertussen? Al droog of af en toe nog een accidentje??

Bo'ke,
Ik vind het de laatste tijd gewoon erg dat Stan alleen zal blijven... Anderzijds hebben we altijd gezegd dat we er maar eentje willen en er nu nog eentje bijkrijgen, dat is om problemen vragen. We wonen gewoon veel te klein. Als we ooit naar een groter huis zouden verhuizen, dan kunnen we nog zien.. maar voorlopig zit dat er niet in. En wie weet verander ik wel van gedachte eens Stan wat ouder wordt... Ik ben nu immers ook anders aan het denken dan voor mijn bevalling... Tja, die hormonen hé!
Een pijnstiller, als je last hebt van migraine, mag wel hoor. Ik nam nu ook wel geen medicijnen (behalve dan voor mijn reflux)... maar als het écht nodig was geweest, had ik het denk ik wel gedaan. Een Perdolan mag je gerust nemen... maar natuurlijk ook niet té veel...
Hoeveel weegt je kindje ondertussen al? doe maar rustig aan zenne!!! Verzorg dat buikske maar goed!!!

Greetje,
Een camping kan wel leuk zijn, maar ik zou ook de luxe van een hotel missen. Anderzijds denk ik dat het met een kindje toch ook makkelijker is om zo wat op jezelf te zijn... een vakantiehuisje of camping ofzo... Nu ja, mijn ventje gaat sowieso niet graag op vakantie, dus bij ons is dat niet aan de orde..
Een goeie tip ivm berichtjes op internet schrijven: ik schrijf de mijne altijd in notepad ofzo... Wanneer ik dan klaar ben knip ik en plak ik in mijn browser.. Zo ben ik mijn berichtjes nooit kwijt.
Noah loopt al.. whauw.. hij is er inderdaad snel bij zeg!

Jen,
Wat leuk dat je iemand hebt teruggevonden via facebook!!
Ik ben nog niet heel erg lang bezig... iemand had me dat aangeraden. Ik ben er pas 2 weken actief. Maar 't is wel makkelijk..
Al een paar mensen die ik al heel lang niet meer gezien heb, heb ik zo terug gevonden. Dat is wel leuk!
En Jade ook zo'n vrolijke baby. Dan smelt je toch helemaal hé!
Heerlijk gewoon!
Zoveel overuren zeg?
Nu ja, ik begin elke morgen ook een 30 tot 46 minuten te vroeg.. maar ik kom niet aan 8 overuren per week... Eens het tijd is om naar huis te vertrekken, sta ik te springen zenne... Dan kan ik mijn bazeke terug gaan knuffelen.

Vraagje... op hoeveel maanden rollen kindjes zich om? Stan heeft daar totaal nog geen zin in. Hij ligt helemaaaaal niet graag op zijn buik. Dan ligt hij precies heel veel moeite te doen, te zuchten en te kreunen... Het zegt hem helemaal niets.
De laatste keer bij K&G, zo'n dikke maand geleden, vonden ze het raar dat hij nog niet rolde, maar toen was hij nog geen 4 maanden oud. Nu is hij sinds zaterdag 5 maanden oud, en hij rolt nog niet.
Verder lijkt het alsof hij weer een groeispurtje heeft. Vorige week dronk hij flesjes van 180 cc, soms ook wat meer tot een 220cc.
Maar sinds dit weekend eet hij zijn volledige pot fruitpap (altijd een volledige banaan, appel of peer of mango, appelsiensap en koekjesmeel) bijna volledig leeg en drinkt hij ook flesjes van 260 in één ruk uit.
Ik vrees dat ik dat met BV niet zal kunnen blijven trekken... want ik kolf gemiddeld zo'n 180 cc af.
Nu ja, hij krijgt nu wel al 5 maanden BV. Ik heb het al lang volgehouden vind ik.
Zijn verkoudheid is genezen.. hij hoest nog wel eens, of niezen, en heeft nog wel eens wat snottebellen... maar hij heeft er geen last meer van.

Zondag was zijn doop. 't was écht een leuke dag, met een paar kleine ergernissen.
We hadden de meter en peter en grootouders uitgenodigd.. maar dan wel meter en peter met het volledige gezin. De meter heeft 4 kinderen, waaronder al 3 volwassen kinderen. Volgens mijn schoonma moesten die maar thuis blijven... Maar IK had die wel uitgenodigd.. Mijn schoonma heeft me dat een paar keer gezegd, dat die maar moesten thuis blijven omdat die toch naar de babyborrel geweest zijn. Ja euh... ik kan toch moeilijk zeggen: uw 1 kind mag komen, maar die 3 andere niet...
Trouwens, ik heb een hele goeie band met hun dochter. Die gaat altijd mee naar voetbal enzo... en ik heb haar écht heel erg graag. Maar die mocht dus niet komen van mijn schoonma. Dat is zo'n oma die sommige kleinkinderen liever ziet dan de andere... 'k vind dat erg. Ik zou het haar niet horen zeggen over andere kleinkinderen zenne... Die zouden wél allemaal mogen komen.
Soit... ik heb haar paar keer gezegd dat die ouderen wél waren uitgenodigd... maar ze zijn dus niet langsgekomen om problemen met hun oma te vermijden. Erg hé!
De dochter is wel gekomen.. ik heb het haar laten beloven dat ze zou komen... Want zij wilde ook thuis blijven.
Dan was mijn schoonma de meter de hele tijd aan het uitlachen omdat die geen stem had. Ja sorry hoor... er zijn wel kwaadaardige gezwellen gevonden op haar schildklieren, en die zijn behandeld. Maar ze verliest nu wel regelmatig eens haar stem... en dat vond de oma toch zoooo grappig. Duh!!!
Soit, ik was op voorhand al lastig omdat zij mensen op MIJN kind z'n doop heeft 'afgenodigd'... ik kon dus zelf niet beslissen wie ik uitnodigde.. heeft zij gedaan. GRRRRR
Dan was er mijn vader en zijn vriendin. Die reden mee met mijn broer. Waarschijnlijk met gedachte dat ze dan een BOB hadden. Maar er was geen alcohol voorzien. Wij vroegen mensen op de koffie, want we hadden immers al een babyborrel gehad, waar wél veel gedronken is. Niet naar de zin van mijn stiefmoeder dus... zij wilde een pintje en toen ze er geen kreeg ging ze beetje zitten nukken.. Ze wilde iets anders dan koffie... maar cola of water of fruitsap was niet goed genoeg. Uiteindelijk hebben we dan voor die twee een fles wijn open gedaan... maar dat was zéker en vast niet de bedoeling.
Voor de rest viel de dag wél heel goed mee hoor!! Stan was heel flink in de kerk.
hij heeft geen kik gegeven. En thuis was hij ook heel flink. Hij was na een tijdje doodop, maar wilde niet gaan slapen. En nog gaf hij geen kik...
Integendeel... hij zat te schaterlachen (met rode oogjes, omdat hij er met zijn 2 handjes steeds in aan 't wrijven was... ) en had goeie zin.
Als die kleine maar tussen de mensen zit hé!! Dan is hem alles goed.

Zo, dit was alvast een verslagje... 'k vergeet waarschijnlijk nog wel wat, maar ik moet dringend nu het werkhervatten..

Tot later
xxx

[Laatst gewijzigd door Snik - 23/09/2008 @ 09:53] - Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 18:54
Bo

Hey,

Erika, oh zeg klinkt leuk Sky heeft haar eigen speeltuin precies!! Kun/wil je mij ook nog eens het adres vd site geven en pass? ben dat precies kwijt... Ik heb ook dagen dat ik echt geniet, leuk gevoel hé!!
Jelena gaat op dinsdag en donderdag een ganse dag naar school (jij vroeg dat toch hé?) en dat gaat goed denk ik want heb nog geen klachten gehoord.

Snik, amai zeg, wat een schoonmoeder!! Ik mag echt niet klagen hoor van de mijne amai. Da's toch niet erg dat Stan nog niet draait! Laat je maar niets aanpraten door kind en gezin, als ze na 3 maanden nog niet kunnen stappen bij wijze van spreken zijn ze er al niet blij om. Met Jelena was ik maar 2x geweest, enkel om te wegen, niet bij die arts en daarna niet meer. Nu ga ik zelfs niet gaan denk ik, of tis om te wegen. Twas alsmaar gezaag over de vaccins, hebben ze geen zaken mee toch. Maar natuurlijk doen ze wel heel veel goede dingen ook hé.

Hier toch een dipdagje hoor. Weer vreselijk veel en vervelende harde buiken en Jelena was echt enorm lastig na t school en dan heb ik nóg meer harde buiken.... Ben er niet gerust in......

xx

[Laatst gewijzigd door Bo - 23/09/2008 @ 19:02] - Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 20:28
T

Online Status
Hoi iedereen,
hier alles goed hoor!
Ik heb alleen wat weinig tijd om hier veel te komen schrijven, maar ik lees wel mee!

De oogjes van Wout zijn enorm mooi nu na de operatie. Het is nu echt een mooi manneke dat ook recht kijkt zonder bril! Maar hij moet zijn brilletje wel blijven dragen voor zijn zicht natuurlijk. Afplakken moeten we nu niet meer doen, zalig!
Kas doet het ook heel goed, ik denk dat hij elk moment zal beginnen stappen, echt leuk!
Ze stellen het echt goed op school, onze deugnieten. Ze gaan enorm graag. Ze zijn allebei van direct volledige dagen geweest, dat ging eigenlijk prima.

Emmy,
alles is toch goed met je? laat nog eens iets van je horen!

Bo,
als je je zorgen maakt, waarom ga je niet langs spoed? dan kunnen ze je wel weer geruststellen, want harde buiken zo vroeg zijn niet zo goed denk ik. Probeer het maar rustig aan te doen. Ga jij nog werken?

Erika,
las ik het goed dat je gestopt bent met je webwinkel? Zo spijtig! Heb je nog iets gehoord van die andere nieuwe jobs? of ben je voorlopig gestopt met zoeken?

Snik,
zo'n schattig ventje jouw Stanneke! Ik lees graag je verhalen, zo liefdevol dat je over hem spreekt! Jij hebt het ook niet getroffen met je schoonmoeder he? amai, zo bemoeiziek dat die is! Die van mij is ook niet ideaal, maar zo erg is het wel niet.

Jen,
de auto is nu binnen voor herstelling. Normaal gezien komt de verzekering volledig tussen hiervoor. Oef! Zo'n stom accident. Het zal dus helemaal goed komen!

Greetje,
proficiat met Noah zijn eerste stapjes! Goed zeg! Hopelijk zijn jullie nachten nu ook al wat langer, want zo'n slaaptekort is echt moordend!

Ik hoop dat ik nu niemand vergeten ben!
Tot later!
T

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 09:19
Bo

Hey T,

Super zeg dat zijn oogjes nu mooi recht staan! En volle dagen naar school, wel leuk hé als het zo vlot gaat dan! En er al uit voor een 4de?
Amai de tijd vliegt toch hé, Kasje gaat ook bijna stappen!
Ik wou gisteren niet naar spoed gaan hoor, was pas de avond voordien op verloskwartier moeten gaan hé. Alles was in orde en wil ook niet altijd gaan. Snap je, ze hebben gezegd 'relatieve rust' (tja wat is dat dan hé) en verder is er niets aan te doen. Ik neem wel op eigen houtje Magnesium bij want mijn beenspieren deden ook vervelend...
Vandaag nog maar 2 harde buiken gehad en twas vannacht eigenlijk, sindsdien niet. Ik ben al van ih begin vd zwangerschap thuis, dus kan wel rusten, nu lig ik id zetel en als mijn grote meid dan thuis is, niet en als ze slaapt weer wel.

Kga es wat lezen si....

xx

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 13:58

Middag,

Snik,
Tot nu toe zijn de nachten nog droog. Dus hopelijk blijven ze dat ook. Ze slaapt wel weer met pamper om. Maar ga eens dezer nog eens proberen die uit te laten.
De doop is ondanks schoonma toch nog mooi geworden. Oef. Ik heb ook zo’n schoonmoeder die zich overal mee bemoeid en doet. I know the feeling. niet zo plezant he? Maar je niet laten doen hoor. Zeggen wat je niet leuk vind. Anders blijft het duren.
En? De kleertjes waren héél mooi zeker?

Bo,
Ik zal je meteen een pb’tje sturen met de gegevens meid.
Goed zeg? Al 2 volle dagen naar school. Mag je trots op zijn. Is vermoeiend ook he?
Oei meid? Weer veel harde buiken? Als je het niet vertrouwt toch maar ff gaan monitoren. Dan ben je gelijk weer gerust.

T,
Wat goed dat Wout zijn oogjes nu mooi recht staan. Zal wel zijn dat hij nu NOG mooier geworden is. En Kas bijna stappen? Heerlijk toch? Weldra dus weer een vrolijk manneke in huis. Jaja mijn webwinkel staat even op non-actief. Ik heb er meer onkosten aan dan dat ik eraan verdien. (en het verschil is enorm) dus… Ik zoek ook nog steeds verder ja. Maar ga niet de eerste de beste betrekking aannemen.

Hier alles prima. Ik ben zooooo fier op mijn kleine meid.
Ze vind schoolgaan dus nog steeds top. En elke morgen is het zo een grote meid. Ze geeft een kus, een knuffel en weg is ze. Ow ja, ze kan sinds gisteren ook zelf haar jas aandoen . Heerlijk toch als ze thuiskomen met iets nieuws he?
Ze is nu ma en di volledige dagen geweest. En ik moet zeggen dat het prima gaat. Nu vandaag dus een halve en eens proberen dat we do en vrij ook een hele aankunnen. Merk ik nu dat ze do avond te moe is. Neem ik vrij ook maar een halve tot ze het weer wat meer aankan. Maar zoals het er nu uitziet? Gaat het prima. Ze is niet vermoeider of lastig als ze thuiskomt dus…
Gisterenavond zijn we na de school naar de grootouders geweest. En daar gespeeld tot 17h30. Naar huis gekomen, gegeten, bad in en zelfs nog wat tv gekeken. Het gaat super.
En nog trots nieuws? Ze vroeg ZELF om 20h of ze mocht gaan slapen. We wisten niet wat we hoorden. Ventje nam ze mee naar boven, legde haar in der bedje zei slaapwel en kwam weer naar beneden (iets wat vroeger nooit lukte sinds het voorval) en ze heeft nog even zitten zingen en uitleggen tegen der beren en na 20 minuten was ze in slaap. We zijn zoooooo fier.
Wat word mijn schat groot!!!!!!

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 11:26
Snik

Online Status
Hey meiskes,

Bo'ke,
Tja, die van K&G hebben blijkbaar altijd iets te zeggen. Ik heb zo het gevoel dat ze écht hun eigen cursus volgen, en daar geen letter van afwijken.
Zo zat Stan de laatste keer zowel qua gewicht als qua lengte onder de normale curve... maar hij doet het gewoon heel goed. Niet te zwaar of mollig, niet te mager... Alé, écht gewoon goed. Tja, ik zal het maar langs me neerleggen hé!
Een collega van ons heeft een zoontje van 8 maanden, en die rolt pas sinds 3 weken blijkbaar.. terwijl hun eerste zoontje al rolde op 4 maanden.
Ik maak me dus geen zorgen.. Stan zal zijn eigen ritme wel zoeken en vinden.
Is je buik ondertussen weer wat meer tot rust gekomen?

T,
Wat goed dat Woutje zijn oogjes nu in orde zijn.... De twee van mijn broer moeten wel nog steeds een plakkertje kleven, en zij moeten ook hun brilletje blijven dragen. Blijkbaar is dat een 'normaal' gevolg van een premature geboorte. Och ja, als ze maar gezond zijn hé!!
Ik heb het inderdaad niet getroffen met mijn schoonmoeder...
Maar dat is pas sinds Stan er is hoor. Alé, eigenlijk al sinds mijn zwangerschap. Maar het lijkt steeds erger te worden.
En Kasje al stappen... amai zeg... wat vliegt de tijd..
Als ik Stan zie, dan gaat het gewoon allemaal veeeeeel te snel gewoon.

Erika,
Zet jij ook nog wat foto's van jouw knappe meid op Facebook?? Dan kan ik ook daar eens piepen... gaat daar heel makkelijk hoor!!
Tof dat je me daar ook gevonden hebt!
Vroeger kregen jullie Sky toch niet in slaap hé?? zelfs niet met zwemmen..
Amai, dan doet de school haar nu echt wel goed hé! Als ze al zelf komt vragen of ze mag gaan slapen...

Stan is ook altijd doodop als hij van bij de onthaalmoeder komt. Hij heeft daar natuurlijk ook de hele dag zijn ogen de kost te geven hé!
't is zo'n nieuwsgierig bazeke.
Deze morgen was hij al wakker om kwart na vijf.. dat is wel heeeeeel vroeg voor hem.
Heb hem dan nog wat bij me in bed genomen en ik werd meteen getrakteerd op zo'n hele mooie stralende glimlach toen ik hem uit zijn bedje ging nemen. Daarna heeft hij een heel verhaal verteld.... en hij vindt zijn handjes nu écht wel heel interessant. Hij zit ze de hele tijd te bestuderen.. Als hij zit, dan vindt hij nu ook al zijn voetjes... en die voetjes zijn nog leuker als er geen kousjes rond zitten... elke teen bestudeert hij dan.
En als ik zijn pampertje ververs, dan bedekt hij met zijn handjes zijn piemeltje... alsof hij verlegen is dat mama hem zal zien. Zoooo grappig en schattig.
Hij begint nu écht een hele leuke leeftijd te krijgen. Vaak ligt hij al te schaterlachen.
Eergisteren lag hij op zijn buik, op mijn buik... ik stak telkens zijn tutje in mijn mond en spuwde het dan uit met zo'n plofgeluidje.
En dat vond hij gewoon geweldig... iedere keer dat ik dat deed, begon hij te kraaien van plezier...
Ach... 't is gewoon een allerliefste schatje!!!
Ik zou hem nooooooit meer kunnen missen....

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 21:22
Greetje

Hey,

Gho, ik geraak hier gewoon niet meer; Ik probeer elke avond nog heel vroeg te gaan slapen. De kindjes slapen nu heel goed, maar mama nog niet. Ik moet precies terug leren slapen. Deze nacht is de eerste nacht sinds misschien wel een jaar dat ik eens vijf uurtjes achtereen geslapen heb. Mijn lichaam is dat niet meer gewoon

Voor de rest gaat wel alles goed. Noah wordt morgen al 1 jaar en zijn grootste hobby is stappen en nog eens stappen. En dansen. Best wel grappig Bij elk liedje wat hij hoort begint hij te dansen.

Ik hoop dat ik volgende week wat meer fut vind om alles eens goed bij te lezen en op iedereen te reageren

Dikke kus voor iedereen
Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 08:01

Happy Birthday to you
In de wei staat een koe
En die koe zingt I love you
Happy birthdayyyyy Tooooooooo Youuuuuuuuuu
Hieperdepiep voor Noah
1 jaar vandaag. Wat vliegt de tijd!!!!

Meiden kom straks weer.

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 08:20
ann

Noah,

happy birthday to you,lang zal hij leven,...
er is er één jarig hoera hoera....
dikke proficiat met uw 1ste verjaardag
ook aan de mama en papa dikke ficiat met jullie 'grote' zoon

groetjes ann
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >