Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/09/2008 @ 16:27 Margriet ![]() | Proficiat Tammie! Hopelijk is je meisje snel thuis. Leentje, mijn valiesje heb ik gisteren gepakt. Nog strikjes aan mijn doopsuikers gedaan. Nu is alles klaar. Griet |
| 18/09/2008 @ 16:14 leentje ![]() | tammie 32 dikke proficiat meid. je hebt er ook lang achter gewacht hé. geniet ervan als ze mee naar huis mag. ![]() |
| 26/09/2008 @ 11:09 An ![]() | Volgens mij is iedereen hier aan het bevallen! Het is hier zoooooo stil! |
| 26/09/2008 @ 15:06 leentje ![]() | was het maar waar an. hier is het nog steeds dezelfde situatie. kga wat rusten. byebye ![]() |
| 26/09/2008 @ 21:01 nancy | hallo allemaal ,op 18/09/2008 is onze dochter JITSKE ter wereld gekomen via geplande keizersnede.JITSKE weegt 2770gr en is 49cm. echt een pracht baby .en grote zus is zo trots als een pauw, dat ze niet van haar zusje kan afblijven (net een mama voor haar zus).groetjes |
| 27/09/2008 @ 10:42 leentje ![]() | nancy dikke proficiat. wat leuk zo'n fiere zus.is best wel schattig dat ze er zo naar om kijkt hé. geniet ervan. ![]() |
| 28/09/2008 @ 19:58 leentje ![]() | hier nog steeds geen boeleke in de handen. ik denk dat de ooievaar staakt ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

op de valreep in september?