< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » September 2008-Club » op de valreep in september?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » September 2008-Club
op de valreep in september?
15/09/2008 @ 09:37
Margriet

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoe is het met jullie? Stilletjes hier op dit topic.
Zijn er al babietjes geboren?

Hier is het nog rustig. Mijn kindje was donderdag nog niet ingedaald en daardoor kan ik niet lang op een stoel zitten omdat het kindje echt druk naar boven geeft. Ik heb wel meer vaginale steken en harde buiken. Maar nog geen tekenen dat ik binnenkort moet gaan bevallen. Ik ben bang dat ik weer overtijd zal gaan.
Gisteren een lange wandeling gaan maken met mijn dochtertje in de buggy door het bos: hopelijk helpt dit om het kindje te laten zakken.
Straks ga ik buiten het terras eens schrobben. Verder heb ik niet veel werk hier thuis in het huishouden. Ik moet nog altijd mijn valies maken voor het ziekenhuis

Mem, heb jij nog geen tekenen?

Leentje, bij jou zit je baby al klaar om te vallen hé! Spannend!

Groetjes,
Griet

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 11:42
leentje

hey magriet ik zou toch die valies niet te lang meer uitstellen meid want stel je eens voor dat het ineens kan gebeuren...
ik ben nog altijd aan het rondlopen hoor met de dikke buik.
hopelijk niet lang meer want ik kijk er al naar uit.
veel harde buiken en vaginale druk ook hier alsof ik het gevoel heb dat ze eruit zou kunnen vallen.hier is ze volledig ingedaald.
het hangt allemaal van haar af wanneer ze haar paradijsje wil verlaten

[Laatst gewijzigd door leentje - 15/09/2008 @ 11:43] - Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 14:54
tammie 32

Online Status Bekijk profiel
hoi dames,
zoals jullie weten ben ik maandag 08/09/2008 ingeleid.
het was een heel zware dag ik heb 13 uur gelegen en was kapot.
ons meisje aylani woog 2420 gr en was 47 cm groot het is een pracht van een baby ga een foto op mijn profiel zetten.
ze moest blijven omdat ze zo weinig woog maar morgen mag ze naar huis dus ik zal super content zijn dat ze thuis is dat over en weer gaan alle dagen 3 keer word ook wel zwaar.
ik hoop dat jullie er allemaal vlug vanaf zijn en dat de bevallingen iets vlugger verlopen dan bij mij.
kusjes tammie en de kids

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 16:27
Margriet

Proficiat Tammie! Hopelijk is je meisje snel thuis.

Leentje, mijn valiesje heb ik gisteren gepakt. Nog strikjes aan mijn doopsuikers gedaan. Nu is alles klaar.

Griet

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 20:18
Mem?

Gefeliciteerd Tammie met jullie dochtertje Aylani!! Je bent de eerste van dit topic. Er zullen vast snel meer babies volgen.
Wel fijn dat ze morgen met je mee naar huis mag, geniet ervan!

Bij ons gaat nog steeds alles goed, geen tekenen dat er iets begonnen is, ik voel me best heel goed, alleen langere stukken lopen gaat niet meer zo ivm steken in mijn bekken enzo, wat best pijnlijk is, maar ik denk dat dat met het indalen te maken heeft, herkent iemand dit???
Verder heb ik nu wel hele dikke voeten, vol vocht, dus van de huisarts moest ik nu wel elke dag een middagdutje doen en wat vaker rusten. Verder was de bloeddruk prima en ook geen eiwit in de urine, dus dat lijkt goed. Het bed staat klaar en de thuisbevalling mag beginnen, maar wat mij betreft duurt het nog 3 weekjes.Ik vind het wel fijn zo nog even samen genieten van de dikke buik en dromen hoe het zal zijn.

Ik ben heel erg benieuwd hoe het met iedereen is!

groetjes

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 07:22
tammie 32

hoi mem
dat is inderdaad het indalen dat begonnen is of wil beginnen.
geniet inderdaad nog even van jullie buikjes want dat is zo leeg daarna he
ik mis het soms wel ok omdat ons meisje nu nog niet hier is voel ik me soms zo leeg.
deze middag komt daar verandering in.
ik wens jullie allemaal een super goede bevalling.
xxxxxx tammie

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 16:14
leentje

tammie 32 dikke proficiat meid. je hebt er ook lang achter gewacht hé.
geniet ervan als ze mee naar huis mag.

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 17:22
An

Dag lieve dames allemaal,

Wou jullie even vertellen dat ik maandag 15 september bevallen ben van een dochtertje Eloïse!
Ze woog 3kg050 en was 50 cm groot bij de geboorte.

Ik vertel mijn bevallingsverhaal later wel, want ik heb hier enorm veel leeswerk

Groetjes

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 19:01
Mem?

He An, gefeliciteerd met jullie dochtertje!
Mooie naam hoor, ik hoop dat alles goed gaat bij jullie en je nu lekker kunt genieten van je 2 meiden! Vindt Alix het ook leuk?
Zet je ook nog een foto op je profiel?, ik ben wel benieuwd.

En bij jullie Tammie, ook druk met genieten?

Hier is het nog rustig, ik voel me goed en denk dat het nog wel minimaal een weekje gaat duren, maar wie weet hoe snel het kan gaan. Ik vind het wel steeds spannender worden, ieder dag proberen alles in huis aankant te hebben en de koelkast en kasten gevuld voor het geval dat! We zullen het zien, lichamelijk voel ik me prima, maar langere stukken lopen lukt echt niet meer.

Geniet van jullie nog zwangere buiken en anders van de pasgeborenen!!

Groetjes van bijna mem

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 21:53
Margriet

An, proficiat met je dochtertje! Ik ben benieuwd naar het verhaal en de foto's.
Ik ben daarstraks even naar de materniteit geweest. Deze namiddag heb ik mijn babietje niet gevoeld. Aan de monitor was alles toch ok. Nog geen weeën, wel lichte activiteit.

Groetjes,
Griet

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 14:37
An

Heila, iedereen!

Hier mijn bevallingsverhaal, fotootjes komen later!

Met Eloïse is alles heel goed. Ze slaapt en drinkt flink, dus da's al veel, hé!
Met mij is het minder.

Ik ben uiteindelijk maandag moeten binnengaan om me te laten inleiden.
Ik had zondagavond ineens felle pijn aan mijn been. Ik heb wel op die plaats een lelijke ader en die voelde dus aan alsof ik daar een hele grote blauwe plek ging krijgen.
Ik ga gewoon slapen, maar toen ik 's nachts opstond om naar het toilet te gaan, kon ik bijna niet meer op mijn been staan, en 's mogens kon ik helemaal niet meer staan!
Ik belde toen naar mijn vader(die huisarts is) en mijn ma is me dan komen halen. ik ben dan een echo gaan laten trekken van mijn been en ik zit met een diep veneuze trombose, een bloedklonter dus aan de achterkant van mijn knie. Volgens de radioloog geen probleem en ik mocht weer naar huis. Mijn vader vertrouwde het zaakje niet en belde mijn gyn op. Ik moest onmiddellijk binnen om mijn kindje te laten geboren worden, want het is veel te riskant om te wachten.

Ik ben toen binnen gegaan en om 13u waren mijn vliezen gebroken en met weeënopwekkers ben ik uiteindelijk om 15u34 bevallen. Ik heb een hele vlotte bevalling gehad en na 4 à 5 keer persen was ze er.

En toen begon mijn ellende...
Ik had veel bloed verloren, dus ik kon mijn bed niet uit zonder bijna van mijn stokje te gaan. Ik heb een ferme knip gekregen die ongelooflijk pijn deed en de naweeën waren zeer pijnlijk. Ik had ook nog een baxter met agressieve bloedverdunners, waardoor alles vanonder nog een beetje doorbloedde, wat nog meer pijn veroorzaakte.
Amai, ik heb de hele week enorm afgezien en ik recupereerde maar heel traag, daarom was ik ook pas gisteren thuis.

Ik moet nu nog 6 maand lang op zijn minst bloedverdunners pakken en om de zoveel dagen bloed laten trekken en echo's enzovoort.
Volgens de gyn heb ik geluk gehad, want het kon veel erger zijn en daar mag je toch niet aan denken, hé!

Nu voel ik me nog niet echt goed, maar ik ben al thuis en dat doet er ook veel aan!

Alix reageert goed, het enige probleem is, dat ze zelf het flesje wil geven en zelf de pamper wil verversen en soms is dat een beetje moeilijk

Groetjes,

An

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 11:09
An

Volgens mij is iedereen hier aan het bevallen! Het is hier zoooooo stil!

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 15:06
leentje

was het maar waar an.
hier is het nog steeds dezelfde situatie.
kga wat rusten.
byebye

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 18:07
Mem?

Nee hoor, ik ben ook nog niet aan het bevallen!

Hoe is het nu An? voel je je alweer iets beter? Wel heftig hoor allemaal, gelukkig is alles nu wel goed met jou en de baby, het had zeker anders gekund. Probeer maar lekker te genieten van je 2 meiden!

doei

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 21:01
nancy

Online Status
hallo allemaal ,op 18/09/2008 is onze dochter JITSKE ter wereld gekomen via geplande keizersnede.JITSKE weegt 2770gr en is 49cm.
echt een pracht baby .en grote zus is zo trots als een pauw, dat ze niet van haar zusje kan afblijven (net een mama voor haar zus).groetjes
Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 10:42
leentje

nancy dikke proficiat.
wat leuk zo'n fiere zus.is best wel schattig dat ze er zo naar om kijkt hé. geniet ervan.

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 11:13
tammie 32

hoi
ja druk met genieten voor de momenten dat ik kan ben reeds terug aan het werk er zijn feesten en kan niet anders maar werk enkel als papa thuis is s avonds dan hoeven we geen opvang te zoeken.
het is wel zwaar want soms werk ik tot 2.30 en om zesd uur moet mijn princesje eten.
maar het lukt wel ze komt goed bij 2700 gr gisteren en 48 cm.
dus en het is echt een heel brave.
dames ik hoop dat het voor jullie nu ook bijna zo ver is.
grtj tammie en de kids

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 12:46
An

Tammie, lukt het wel, direct zo moeten werken? Vergeet jezelf niet, hé! Je lichaam moet ook kunnen recupereren!

Proficiat Nancy! Fijn dat grote zus zo goed voor haar kleine zus wil zorgen. Hier wil Alix ook veel helpen en alles zelf doen, wat soms behoorlijk moeilijk is, vooral als ze het pampertje wil vervangen Ze draagt ze zelf nog

Mem, Leentje

Groetjes

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 13:30
Mem?

Nancy, gefeliciteerd met Jitske en geniet ervan!

Tammie, ik zou toch wel proberen iets meer rust te krijgen, zo'n bevalling is niet niks!

Enne, hebben jullie nog babyfoto's??

Hier is alles nog steeds rustig, ik heb wel wat menstruatieachtige pijntjes en moet vaak naar het toilet, dus misschien begint het al wat, maar ik verwacht het eigenlijk nog niet, we zullen wel zien!

Hoe is het bij jullie Leentje?

groeten van bijna mem

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 19:58
leentje

hier nog steeds geen boeleke in de handen.
ik denk dat de ooievaar staakt

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >