Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/08/2008 @ 10:18 lieneken | Hallo Dames Ik kom uit belgië en ben 26 jaar. Ik ben in verwachting van onze eerste spruit en kijk er enorm naar uit! Het is heel leuk om hier dingen te lezen die heel herkenbaar zijn ![]() Ik ben uitgerekend voor 23 december en heb vorige week nog een 3D echo gehad. Was heel leuk om zien, gynae zei dat het een fotogeniek ventje was ![]() Ik voel de beeb meerdere keren per dag hevig bewegen, mijn buikje gaat dan echt op en neer. Mijn ventje kan er elke avond in de zetel mee van genieten! Groetjes en nog veel zwngerschapsplezier! Liene |
| 28/08/2008 @ 10:21 Vé | Hallo Tessa, wat spannend zeg, nog altijd de beentjes dicht. Vind je het niet vervelend dat je het geslacht nog niet met zekerheid weet? Ik ben blij dat we het al weten, heb intussen ook al wat leuke spulletjes gekocht. Wanneer is je volgende echo? Ivm het gewicht, maak je niet al te veel zorgen, die kilo's gaan er heus wel weer af gaan na de bevalling. En elk mens reageert anders op een zwangerschap, de enen komt meer bij dan de andere. Eet gezond, en af en toe snoepen mag hoor. Een vriendin van mij heeft zwangerschapsanorexia, durft niet meer te eten en dat vind ik veel erger dan een beetje te veel bijkomen. @Liene, welkom hier. We zijn voor dezelfde dag uitgerekend. Hier ook een zeer beweeglijk baby'tje. @Merel, jij heb zeker ook een echo gehad deze week? Hoe was het? Volgende week maandag terug gaan werken na een maand thuis te zijn. Hopelijk hou ik het vol tot begin december, gisteren een wandeling gemaakt en had 's avonds wel pijn in mijn benen en onderbuik. Gelukkig voel ik het baby'tje wel nog goed. Heb zo al zitten denken en ik zou het liefst wel wat vroeger bevallen, zodat ik met de kerstdagen zeker weer thuis ben. Ik vind het wel gezelliger om thuis kerst te vieren met de kindjes. groetjes |
| 04/09/2008 @ 19:38 Vé | Hoi hoi Tessa, gelukkig heb je goed nieuws gekregen! Hier niet veel nieuws. School is weer begonnen voor de oudsten en mama is ook weer gaan werken. Het valt goed mee na een maandje verlof. Dit weekend gaan we op weekend samen met schoonouders, schoonbroers en schoonzussen. Zie er wat tegenop, ben nogal op m'n privacy gesteld. We zullen zien. groetjes ps. Ben de laatste weken ook 2,5 kg bijgekomen. ![]() |
| 10/09/2008 @ 10:52 Vé | Hoi, hoi We zijn weer aan het aftellen naar het volgende bezoek bij de gyn, volgende week dinsdag. Normaal gezien mogen de twee oudste broertjes mee en ze kijken er enorm naar uit. De kilo's komen er hier ook snel bij de laatste weken, +6kg nu wat wel nog meevalt. Tessa wanneer mag je terug naar de gyn? Ben benieuwd of jullie een meisje of jongen krijgen? Eef jij krijgt een tweede zoontje zeker? Weten jullie al een naam? En Merel weten jullie al wat het wordt of wil je het niet weten? Wij weten wat het wordt maar hebben nog geen naam, vervelend want ik had al graag aan de doopsuiker begonnen. Eergisteren heeft ons jongste zoontje (die toch bijna 18 maanden is) zijn eerste stapjes alleen gezet. Gisteren wou hij niet meer, niet forceren zeker, alle begin is moeilijk hé. groetjes |
| 17/09/2008 @ 11:09 Vé | Hoi Merel, de quinny zap daar heb ik geen ervaring mee. Wij hebben wel een quinny en zijn er zeer tevreden over maar het is al een oud model. Van onze oudste zoon die nu toch al 6,5 jaar is. Over de doopsuiker zijn we volop aan het brainstormen maar we hebben nog niks concreets, maar het zal niks met kerst te maken hebben. Ik wil eerst een naam hebben voor ons baby'tje. Eef, ons klein kapoentje is van 16/03/07 en hij is er inderdaad mee weg hoor nu, hij wil zelfs bijna niet meer opgepakt worden. Leuk dat je weer een jongen krijgt, ik vind dat onze drie zoontjes enorm goed met elkaar opschieten. Vooral de oudste twee zijn twee handen op 1 buik, elkaars beste vriend. Tessa, geniet van die zalige periode. Wij zijn nog niet eens aan een nieuwe babykamer begonnen. Zal iets zijn voor als de baby er is denk ik. De eerste maanden slaapt die toch bij ons op de kamer. Gisteren naar de gyn geweest en alles gaat goed. Ons baby'tje zal niet van de kleinste zijn want weegt nu al 980 gr, wat goed boven het gemiddelde is. Nu ja 't is nog altijd een schatting, bij mijn vorige zs zeiden ze dat ons zoontje rond de 3kg zou wegen en die woog ook 3kg885, we zien wel. De hartslag van de baby was goed, en het geslacht blijft hetzelfde, dus nu zijn we zeker. Ik heb ook suikertest moeten doen en een kamer geboekt op de materniteit, waar we een leuke doos kregn met wat staaltjes, kortingbonnen, fopspeen en een leuk speelgoedje. Merel hoe gaat het met je oogontsteking? al wat beter? groetjes |
| 18/09/2008 @ 12:57 wendyke | ik heb alles al besteld en het heeft totaal niet met kerst te maken en mijn geboortelijst heb ik ook al gelegd bij dreambaby daar kan dit vanaf je eerste dag van je zwangerschap bij wijze van spreken ik heb ook een quinny buzz gehad maar vond hem niet echt handig het voorste wiel vond ik niet echt praktisch nu heb ik voor een maxi cosi mura 3 gekozen groetjes wendyke ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Kerstkindje 2008

Gewoon echt geen tijd gehad. Ben nu de draad weer aan het oppakken. 

, hopelijk heb je vlug zekerheid en hoef je je niet ongerust te maken!!!
...vorige maandag ben ik bij de gyne geweest voor echo op 22 weken en ik vertelde haar van mijn jeuk op mijn voeten. Ze vroeg of ik nog ergens anders ook last had van jeuk en dat is niet zo, ze is er dan niet verder op ingegaan...ik ben nu wel een beetje ongerust door jouw verhaal maar ik dacht dat ik dat bij mijn eerste zwangerschap ook gehad heb!?!

, mijn buik schiet er echt uit nu...