Hoi Lydia en Dineke,
Ja, het was even rot,maar ben er al overheen. Mijnman had er toen geen last van nee. Hij had het niet zo goed gehoord en hij denk er nooit zoveel aan. Dus ja,maar ben donderdag bij gyn geweest in Leeuwarden. Hier zijn ze heel anders. Ik had meteen gezegd dat ik niet langer wilde wachten. Dus volgende cyclus gaan we weer IUI doen. Maar nu dan met stimulatie, dus menopur en pregnyl spuiten.
In Leeuwarden snapten ze ook niet dat het 3 keer was gedaan zonder stimulatie,hier doen ze dat altijd. En de samenlevingstest doen ze hier al een hele tijd niet meer,omdat dat een waardeloze test is. Dus Goua loopt daarin een beetje achter. Nu was ik net ongesteld en was het te laat voor de stimulatie, dus daarom de volgende ronde.
Mijn familie weet het wel,maar niet iedereen. Mijn zussen en (schoon)ouders weten het. En debroer van mijn man. Maar dat was omdat het zo uitkwam. Ik ga het ook niet zomaar vertellen als leuk gesprek,dus moet er wel aanleiding voor zijn.
Dineke, dus spannend bij jou! Ik hoop het echt voor je!!
We zijn gisteren naar een dienst geweest in Leeuwarden, was erg goed. Denk dat we daar voorlopig heen zullen gaan. Waren dus al een tijd niet geweest, en dan mis je het toch echt wel.
Mijn ouders waren het weekend bij ons voor het eerst. Was erg gezellig. Ze hadden alleen zo`n stomme mededeling. Ze zeiden dat ze overgrootouders worden. We snapten het al niet.(mijn broer en zussen schelen met mij 16 tot 18 jaar ouder, en heb dan al 12 nichten en neven van 13 tot 24 jaar oud). Een nicht van mij is vorig jaar getrouwd,maar wist dat hun nog niet toe zijn aan kinderen, dan nog een neef die al lang een vriendin heeft,maar die was het ook niet. Ik heb dan nog een nichtje van net 18 die al een tijd verkering heeft met een zeer donkere jongen. Nou die is dus zwanger! Snapte het niet. Nu blijkt dat ze dat expres heeft gedaan en het superleuk vind!
Mijn broer en schoonzus vinden het natuurlijk vreselijk, en ze moet nu het huis maar uit n bij hem wonen. Ze wil wel met hem trouwen,maar zijn geboortecertificaat is dus ergens in Afrika en dat is moeilijk aan te komen(luiheid denk ik). Naja, weer zoiets waarvan ik niet weet hoe te reageren. Vindt het dan niet eerlijk, zij is dus nu pas 2 maanden zwanger en een paar maanden geleden pas met de pil gestopt. En wij al meer als 2 jaar zonder pil, zonder een beebje. Niet dat ik op haar situatie jalours ben,nee echt niet.Maar dan moet ik in april op kraambezoek bij haar, en als ik dan nog niet zwanger ben, zal ik er echt geen zin in hebben. En daar moet ik nu al aan denken!
Naja, genoeg ellende.
Heb zin in volgende maand!
Groetjes,
Conny