< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod februari 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/09/2008 @ 21:25
Tine

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Héhé de werkweek zit er op... Ik ben een beetje uitgeteld maar eigenlijk ben ik ook best trots op mijzelf dat we het hier allemaal goed gedaan hebben deze week. Kleren en boterhammekes lagen elke avond netjes klaar, ik ben elke morgen ons Emilie op tijd gaan wegbrengen, de mannen zijn elke dag met de fiets naar school/werk geweest. En iedereen is de hele week netjes op tijd op school/werk geraakt, ondanks die verdomde wegenwerken met bijhorende files natuurlijk!!

Alleen heeft ons Emilie er natuurlijk ook de goeie moment uitgekozen om tandjes te krijgen... Dinsdagavond voelde ik er ineens eentje! En het tandje ernaast zit ook serieus te wringen met als gevolg dat ze woensdagnacht van 01u tot 04.30u wakker geweest is. (en wij moesten op om 6.30u!)
Gisterenavond heeft ze ook geweend van 19u tot 00.30u. Maar nadien heeft ze wel goed geslapen, gelukkig.

Maar... vanmorgen was toch weer iedereen op tijd en goed gezind op z'n werk. Al had ik wel de hele dag wat hoofdpijn, maar kom.

Nu ga ik toch maar even op de zetel hangen denk ik...
Tine

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 11:19
reb

amai Tine, je mag zeker trots zijn! een hele organisatie he! maar de molen draait daar goed!
hopelijk heeft het ook wat deugd gedaan om in de zetel te hangen!

hier alles goed! Mona heeft het wel moeilijk met inslapen, dacht dat dit ging beteren maar eigenlijk moet ik er nog altijd veel tijd in steken. Dacht om mijn zo'n bakerdoek aan te schaffen. Iemand ervaringen mee?

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 21:08
Tine

Goh Reb, je hoort het wel veel hier op het forum dat mama's hun kindjes inbakeren maar ik heb ooit horen zeggen dat kindjes daar rustig in worden omdat hun bloedsomloop vertraagd wordt door de druk en de warmte van zo'n doek. En dat het op die manier dus eigenlijk niet goed is voor de baby.

Ik heb er dus geen ervaring mee, heb het nooit durven proberen. Ons Emilie gaat meestal vrij goed slapen maar soms, tja, dan lopen we er wel een 4tal uren mee rond op de arm...

PFfffff, nu nog gauw de keuken gaan opruimen, heb met onze yannick nog koekjes gebakken daarjuist. Wel leuk maar die afwas achteraf hé....

Tine

Tine

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 13:10
reb

hey Tine, bedankt voor de reaktie, ik bekijk het nog wat, ga eens raad vragen aan kind en gezin, we zien wel!

Waren de koekjes lekker?

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 08:54
jootje

hoi hoi

ben ik ook weer eens....
sorry heb geen ervaring met inbakeren en ook niet echt verhalen over gehoord eigenlijk.
ik ken het wel maar zou echt niet weten wat voor effect dat heeft
reb,gaat het verder wel goed met de kleine?
en met jou? alweer beetje in het ritme aan het raken?

tine merk toch wel dat het bij iedereen die kids heeft en werkt het toch hetzelfde eraan toe gaat. het komt echt aan op ritme en schema.
ben de hele dag aan het regelen en aan het doen om alles in te passen.
jannick zit op voetbal en normaal gesproken was dat op woensdagmiddag
van 13.00 tot 14.00 maar nu is het verschoven naar 17.30 tot 18.30..
beetje lastige tijd he zo rond etenstijd en badder tijd!
pffff het zal mij benieuwen allemaal want manlief gaat vanaf vandaag de komende maanden op woensdag avond naar school dus sta er komende tijd alleen voor...hahaha nou we zien het wel weer
met demi gaat het ook goed,die praat al de oren van mijn hoofd en is af en toe ook best een pittige tante...over paar weken word ze alweer 2 jaar en 2 is nee zeggen ze weleens,nou dat klopt aardig!
echt een meid die weet wat ze wel en vooral niet wil!
maar wel heel lief natuurlijk
zo plicht roept dus ik maar weer eens wat doen
tot gauw liefs jootje

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 21:06
Tine

Hey Jootje, ja hier identiek hetzelfde verhaal: regelen, plannen,... en dan voor de rest van de dag jagen en haasten om die (zelfgemaakte!) planning een beetje na te kunnen komen...

Jaja Demi alweer bijna 2 jaar! Ik kan het goed onthouden want zij verjaart 2 dagen later dan onze Yannick. En die wordt binnenkort alweer 5! De laatste weken merk ik echt dat hij groot aan het worden is. Hij vraagt soms nog wel eens een knuffel maar 't mindert toch. Overdag is hij best stoer maar als je hem 's avonds in zijn pyama-T-shirt ziet lopen met pamper en tut dan is het toch nog een schattig ventje hoor! Ik weet wel dat hij daar eigenlijk al te groot voor is maar hij geniet nog zo van z'n tut dat ik die nog niet graag afpak.

Ik loop hier tegenwoordig dubbele shiften: overdag zorg ik ervoor dat het gezin en het huishouden een beetje in orde blijft, 3 dagen in de week ga ik uit werken, en 's avonds probeer ik zoveel mogelijk in te halen. En daarbij wil ik natuurlijk ook dat ons huis er een beetje gezelliger uit gaat zien (onze bouw is al 2 jaar klaar maar wij wonen nog altijd 'basic') dus ben ik vorige week in de keuken begonnen. Woensdagavond ben ik tot 1.50u 's nachts aan het schilderen geweest!!!

Dus vanavond maar een rustige avond achter de PC.

Tine

Link naar deze reactie
20/09/2008 @ 22:03
Tine

Ik las toevallig dat Anntje terug zwanger is!!! Spijtig dat ze hier niet meer komt...

Tine

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 14:11
reb

Hey Tine, jij bent ook een altijd bezig he! Welke kleurtjes neem je? Wij wonen ook nog altijd 'basic', zou graag ook wat meer kleur aanbrengen maar heb dan schrik dat het een modetrend of zo zou zijn die je snel beu bent!

Anntje zwanger?! Proficiat meid! Waar heb je dit gelezen Tine, mss kunnen we haar een pb'tje sturen dat ze hier nog eens moet komen piepen!!

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 20:07
Tine

Ja, altijd bezig! Soms moet ik mezelf wel eens terugfluiten hoor, als ik voel dat ik overdag moe wordt. En het grote nadeel is dat ik een zittende job heb, dus de dagen (3 per week) dat ik ga werken dan voel ik na de middag wel dat ik een dutje kan gebruiken...

Vandaag zijn we weer goed bezig geweest: we hebben in de voormiddag ons huis opgeruimd. Man- en zoonlief de beneden, ons Emilie en ik boven. En na het middageten hebben we allemaal in de tuin gewerkt. In de late namiddag de kindjes samen in 't groot bad gedaan, en die liggen nu zalig te slapen dus kunnen we het werk voor vandaag beginnen afronden, hèhè.
Op dit moment draait de afwasmachine, wasmachine en droogkast nog wel, maar als alles wat daar inzit opgeruimd is stop ik toch met werken voor vandaag hoor.
't Ergste van dit alles is dat ik, ondanks dat ik toch altijd maar bezig ben, ik het nooit helemaal aan kant krijg hier...

De kleurtjes kiezen vind ik ook het moeilijkste. Gisteren heb ik de tegeltjes in de keuken overschilderd. Die waren donkerbruin en zwart, maar het werkblad is antraciet. Dus allebei mooi, maar niet vlakbij elkaar. Maar ja, dat weet je pas als de tegeltjes er hangen hé. Dus nu heb ik ze in't lichtgrijs overschilderd, en ik ben al lichtgele verf gaan halen voor de muren. Nu hebben we 3 muren beige en 1 muur chocoladebruin.
't Zal lekker zonnig worden nu. In mijn keuken althans...

Tine

Oh ja, ik ga meteen even een PB'tje sturen vanwege ons allemaal!!!

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 21:47
jootje

hoi hoi

even snel piepen!!

anntje weer zwanger,wat leuk gefeliciteerd meid!!
hoop dat we nog eens wat van je horen
liefs jootje

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 21:51
jootje

en o ja...bij ons thuis gaat het ongeveer net zo...
altijd druk maar nooit eens klaar.wij gaan in het komende voorjaar huis flink aanpaken en daar heb ik wel heel veel zin in! het word echt tijd voor wat nieuws en een frisse wind door het huis.zo hebben we nu een schuifpui en ik wil graag open slaande tuindeuren,wil nieuwe meubels,nieuwe slaapkamers voor de kids en badkamer en wc wil ik ook graag veranderen..gaat veel tijd maar ook geld in zitten en we zien wel hoe ver we komen
liefs jootje

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 11:32
reb

hihi Jootje een schuifpui! grappig woord vind ik! Bedoel je daarmee een schuifdeur? Dat is toch handig? waarom wil jij openslaande deuren?
amai,grote veranderingen bij jullie op til! 't zal zwaar zijn, maar daarna dubbel genieten he!

Nog geen pb't teruggekregen van Anntje Tine?

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 21:34
Tine

Hey!

Tja zo'n schuif'pui' is zeker handig, hebben wij ook aan het salon, maar die openslaande deuren zien er net iets gezelliger/romantischer uit hé.

Gek hé dat een mens altijd bezig blijft aan z'n woning hé.

Nee nog niks teruggekregen van Anntje...

Morgen moet ik met Yannick naar de dermatoloog, hij heeft een borst die wat opgezet is en daarrond allemaal fijne 'boebeltjes'. Volgens de dermatoloog (ik heb het telefonisch een beetje omschreven) zijn het parelwratjes en die moeten morgen weggedaan worden. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen, ocharme.

Tine

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 14:31
reb

hey Tine, hoe was het bij de dermatoloog? ocharme jong, ik hoop dat het niet te veel pijn heeft gedaan! Is dat een soort van virus, of hoe krijg je dat die wratjes? (een soort herpes ofzo?)
Er zijn toch allemaal vieze dingen he in de wereld! Je mag er allemaal niet te veel over nadenken vind ik!

Heb mij toch zo'n bakerzak besteld. Vandaag toegekregen, Mona slaapt nu, denk echt wel dat het werkt!

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 13:06
reb

zal het even uppen! Je weet maar nooit wel effect dit heeft

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 13:56
jootje

hoi hoi!

tja schuifpui...vreemd woord ja als je er over nadenkt!hahahah
heb net gebeld voor offerte voor de tuindeuren!heb er zin in!!!
zo zijn er trouwens van jullie ook veel woorden die ik niet ken hoor,wel grappig.
ben af en toe echt aan het ontcijferen wat dat ene woord dan betekent
hier gaat het verder z,n gangetje
is het bij jullie ook zo slecht weer?jeetje het regent hier met bakken te gelijk en het is koud..brrrr word herfst!
liefs jootje

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 14:00
jootje

oja tine,hoe is het gegaan met yannick bij de dermatoloog?
hoop dat hij er niet erg veel last van heeft...
liefs jootje

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 14:52
reb

ik vind dat wel leuk, zo nieuwe woorden ontdekken! Ik loop al een hele week met het woord 'schuifpui' in mijn hoofd! en elke keer komt er een smile op mijn gezicht Waar een mens al niet gelukkig van wordt! Als je de betekenis van een woord niet vindt, vraag maar hé Jootje !

Oja, eventjes melden, Anntje is toch niet zwanger, er was iets verkeerds gegaan met haar banner! Maar wie weet, binnenkort...

Hier is het momenteel mooi opgeklaard, af en toe valt er er seieuze bui! Niet echt weer om te gaan wandelen, want binnen enkele minuten kan het weer aan het gieten zijn! Er staat veel wind! Spijtig genoeg he, het is weer uitkijken naar de lente!

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 13:51
Tine (werk)

Even snel vanop't werk:

Bij de dermatoloog is het goed gegaan, de wratjes zijn weg. 't Waren 'waterwratjes', een soort virus dat alleen kindjes voornamelijk tussen 3 en 5 jaar krijgen.
Volwassenen kunnen dit naar't schijnt niet krijgen.

De dag na de ingreep ging hij naar school met de plakkers (pleisters voor Jootje, haha!) in z'n oksel, en hij hield z'n arm zo'n beetje van zich weg en is dan aan de juf gaan zeggen dat zijn arm gebroken was. Dus de juf kwam helemaal bezorgd aan mij vragen wat er was gebeurd...

Verder alles goed hier!!

Oh ja, da's waar, Anntje is dus blijkbaar niet terug zwanger...

Tine
Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 13:53
Tine (werk)

Schuifpui... schuifpui... schuifpui...

Tine
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >