Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/09/2008 @ 13:10 reb ![]() | hey Tine, bedankt voor de reaktie, ik bekijk het nog wat, ga eens raad vragen aan kind en gezin, we zien wel! Waren de koekjes lekker? ![]() |
| 20/09/2008 @ 22:03 Tine ![]() | Ik las toevallig dat Anntje terug zwanger is!!! Spijtig dat ze hier niet meer komt... Tine |
| 21/09/2008 @ 14:11 reb | Hey Tine, jij bent ook een altijd bezig he! Welke kleurtjes neem je? Wij wonen ook nog altijd 'basic', zou graag ook wat meer kleur aanbrengen maar heb dan schrik dat het een modetrend of zo zou zijn die je snel beu bent! Anntje zwanger?! Proficiat meid! Waar heb je dit gelezen Tine, mss kunnen we haar een pb'tje sturen dat ze hier nog eens moet komen piepen!! ![]() |
| 21/09/2008 @ 21:47 jootje ![]() | hoi hoi even snel piepen!! anntje weer zwanger,wat leuk gefeliciteerd meid!! hoop dat we nog eens wat van je horen liefs jootje |
| 01/10/2008 @ 13:06 reb ![]() | zal het even uppen! Je weet maar nooit wel effect dit heeft ![]() ![]() |
| 01/10/2008 @ 14:00 jootje ![]() | oja tine,hoe is het gegaan met yannick bij de dermatoloog? hoop dat hij er niet erg veel last van heeft... liefs jootje |
| 03/10/2008 @ 13:51 Tine (werk) | Even snel vanop't werk: Bij de dermatoloog is het goed gegaan, de wratjes zijn weg. 't Waren 'waterwratjes', een soort virus dat alleen kindjes voornamelijk tussen 3 en 5 jaar krijgen. Volwassenen kunnen dit naar't schijnt niet krijgen. De dag na de ingreep ging hij naar school met de plakkers (pleisters voor Jootje, haha!) in z'n oksel, en hij hield z'n arm zo'n beetje van zich weg en is dan aan de juf gaan zeggen dat zijn arm gebroken was. Dus de juf kwam helemaal bezorgd aan mij vragen wat er was gebeurd...![]() Verder alles goed hier!! Oh ja, da's waar, Anntje is dus blijkbaar niet terug zwanger... ![]() Tine |
| 03/10/2008 @ 13:53 Tine (werk) | Schuifpui... schuifpui... schuifpui... ![]() Tine |
< vorige pagina | volgende pagina >

nod februari 2006

Ik las toevallig dat Anntje terug zwanger is!!! Spijtig dat ze hier niet meer komt... 

Je mag er allemaal niet te veel over nadenken vind ik!