Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/09/2008 @ 16:31 | Hallo Hallo iedereen, Anja, wij zijn gisteren ook naar de efteling geweest!!! Het was inderdaad best leuk (waren in juni al geweest maar wilden graag nog een keertje), niet te koud, droog en vooral nergens aanschuiven, leuk voor de kids. Hier niet veel nieuws. Tuur gaat dit jaar minder graag naar de klas, waarom???? god mag het weten. Groetjes, Sonja |
| 13/10/2008 @ 13:02 Katrien ![]() | Lente, hoe gaat het met je? Doet het nog veel pijn? Groetjes, Katrien, Lore en Senne |
| 13/10/2008 @ 15:57 lente ![]() | katrien: het valt heel goed mee, tis vooral mijn kaak die nog heel gevoelig is en ook eten gaat slechter maar al bij al is het echt heel goe meegevallen. groetjes! |
| 16/10/2008 @ 10:27 | Trouwzaal bespreken Katrien, Ik denk dat wij beter al eens praten over een trouwzaal want ... Tuur kwam vandaag terug op school na twee dagen ziek te zijn geweest en wat zei de eerste juf aan de poort? "Lore heeft het ook", "wat wil je als je altijd samen bent"!!! KWam ik in de klas bij juf Mia die zei "'tja, Lore is ook ziek geweest". Komen we terug buiten, uw mama komt juist toe, de fluit gaat en ze staan allemaal in de rij maar tussen Tuur en Lore staan twee kleine kleuters zegt Lore "kom Tuurtje, kom bij mij, kom". Ja, als dat maar allemaal goed komt hé ????? ![]() Tuur heeft ook al gezegd "Lore heeft beloofd dat ze gaat mee doen met het grootoudersfeest, anders moet ik weer alleen muziekmaken hé mama". Dus .... als onze "pa" dat zegt, zal ons "ma" moeten luisteren hé!!!!! Grappig, om die twee zo bezig te horen en te zien!!! Zou dat gene prijs kunnen winnen op één of ander festival????? Groetjes, Sonja |
< vorige pagina | volgende pagina >

zijn er nog mama's uit Balen?

.
. Alleen weet ik nog nie zo goed wanneer.
) naar de circusschool. Op zaterdagvoormiddag onze Vincent naar het paardrijden en dan om de 14 dagen de oudste 3 naar de scouts.
da word een heel geregel he
Succes hoor!