Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/10/2008 @ 14:20 | aangezien we kunnen sparen ... stel ik voor dat we er "het huwelijk van wezel" van maken en iets deftigs, groot, decadent van maken! Niet? We laten misschien K3 of Thor of tegen diene tijd misschien de bejaarde Spring optreden en laten heel wezel meefeesten! Wat denk je? Elk ander voorstel is uiteraard bespreekbaar!!!! ![]() Ik vrees thans het ergste want Tuur wil voor papa leren en dat zal Lore niet kunnen dus gaan ze ooit gesplitst moeten worden en naar een andere school moeten gaan ... dat gaat vuurwerk geven ![]() Tuur is maandagavond thuisgekomen met koorts van de opvang. Dinsdag was hij een wrak, heeft de ganse dag geslapen. Heb hem van dinsdag op woensdag bij mij in bed genomen en Marc heeft alleen geslapen omdat we dachten dat ie zou 'uitgeslapen' zijn maar niets was minder waar. Gisteren heb ik hem op 09.30 uur moeten wakker maken. Vanaf toen is het beter beginnen gaan, hij kon terug stoelgang maken, eerst raar, daarna goed, toen plat en nu is alles weer ok! Ze moeten anders maar wat minder kussen als ze ziek zijn, verdorie!!!! ![]() Saluut. Sonja |
| 24/10/2008 @ 09:50 joke vleugels ![]() | hier is het jammer genoeg de verkeerde kant uit gegaan. Ik verlies mijn kindje. groetjes |
| 24/10/2008 @ 10:38 Katrien ![]() | Oh Joke, wat erg meisje... Ik denk aan jullie hoor! Weet effe niet wat zeggen...Dikke knuffel ![]() Groetjes, Katrien, Lore en Senne |
| 24/10/2008 @ 10:48 wendy verachtert ![]() | Hoikes, Joke, ook hier weinig woorden, veel ![]() .Ik denk aan jullie, Wendy&co |
| 24/10/2008 @ 14:22 Ikje ![]() | Veel sterkte Joke! Ik denk aan jullie! ![]() |
| 24/10/2008 @ 14:55 lente ![]() | joke: ook hier heel veel sterkte met het verlies he meid! ik ben der voor je, je weet me wel te vinden he. veel sterkte nogmaals en een hartverwarmende knuffel!!! ![]() |
| 24/10/2008 @ 16:06 Karen ![]() | Joke, ook ik weet niet wat te zeggen...zijn er trouwemns woorden voor ? Je weet ons te vinden he.... |
| 24/10/2008 @ 22:54 | Joke, Ook van ons veel sterkte! Het klinkt misschien wel raar ja, maar jij voelt het het zit bij jezelf en dat is het belangrijkste! Sterkte meid en geniet van je knulletje!!!!!! Sonja & Tuur |
| 26/10/2008 @ 11:20 | Speelgoedbeurs Hallo iedereen, Deze namiddag, van 14.00 - 16.00 uur is het tweedehands speelgoedbeurs in Mol - Gompel (organisatie van de gezinsbond). Het gaat door in de parochiezaal van gompel (achter bakker Jan). Kom gerust eens kijken! Ik heb alvast leuke, toffe, mooie dingen aan spotprijzen! Iedereen welkom! Tot straks misschien. Sonja |
| 29/10/2008 @ 12:36 joke vleugels ![]() | hela, ik ben verhuisd en heb mijn klap al gehad hoor. Och ja, kon niet goed blijven gaan. Hoe is het met de rest? |
| 29/10/2008 @ 17:28 lente ![]() | hey joke, nogmaals sterkte he meid! hier helemaal geen nieuws... alles gaat zen gangetje. groetjes aan iedereen! |
< vorige pagina | volgende pagina >

zijn er nog mama's uit Balen?

Ik denk aan jullie hoor! Weet effe niet wat zeggen...