Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/10/2008 @ 14:36 m&m ![]() | hey hey meiden hoe is het met jullie hier is het razend druk ben ook laat in de avond soms nog aan het werk wel met plezier hoor maar het sloopt je soms wel hihi gr maria |
| 05/11/2008 @ 19:22 jolandakoopman ![]() | hoi maria ![]() Ja met Jamie is alles goed, hij had gelukkig alleen een schaafwondje op zijn voorhoofd. Wat voor werk doe je nu eigenlijk? is me eigenlijk ontgaan hihi ![]() |
| 05/11/2008 @ 21:53 Margje | Hoi Hier alles weer onder controle. Ik weet al niet meer of jullie het van mij wisten, maar ik heb 2 maanden thuis gezeten zonder werk. Ben aan het einde van mijn proeftijd op straat gezet, omdat ze bang waren dat ik het werk niet aan zou kunnen (telefoniste/receptioniste). Achteraf maar goed ook, want ik heb nu een hele leuke baan al zeg ik het zelf. Ik ben gaan werken als onderwijsassistente op een zmlk school. Ik werk in 4 verschillende groepen en van onderbouw tot bovenbouw en met verschillende niveau's. Is wel pittig ben ook blij als de woensdag voorbij is want dan heb ik weekend, maar de voorbereidingen komen er ook nog bij. Met mijn kinderen gaat het ook goed. Onze Quinty is sinds gisteren helemaal alleen aan het lopen. Eerst was het nog voorzichtig, maar nu is ze bewust dat ze kan lopen, maar als ze heel snel moet zijn gaat ze kruipen. Onze Lauren is vanaf vandaag naar de extra groep op de peuterspeelzaal gegaan. Wat gaat de tijd toch hard. Volgend jaar na de zomervakantie gaat ze naar de basisschool. Jamie heeft dus geluk gehad, maar dat is vaak bij kinderen. Als ze vallen gaat het vaak goed, op een kneuzing of wondje na dan. En wat prettig dat de lekkage nu dicht is. Jouw werk lijkt me ook leuk om te doen. Alleen vond ik het onzeker met wat ze van plan zijn met de opvang hier in Nederland. Maria zag dat je weer met de pil bezig was. Wat was hier ook al weer de reden van? Een stukje terug schreef je over de verkoop van ons huis. Dat is niet aan de orde hoor, want wij zijn in april naar dit huis verhuisd en ik zou er niet meer weg willen. Lauren kan hier lekker op straat spelen met haar 2 vriendinnen. Wij wonen op een hofje, waar maar 7 huizen staan. Hoe is het met de verkoop van jullie huis? Groetjes Margje |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wie gaat voor lente 2007?

maar ja alles is weer gerepareerd , de stank is weg en alles is weer droog!

(Manon)
!!! wat gaat het hard!!