Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/09/2008 @ 15:32 mieke ![]() | Alles ok hier? Ik laat morgen bloed trekken na twee mooie streepjes... groetjes |
| 31/10/2008 @ 09:38 | Hoi, Ik heb een vraagje. Zijn er mama's van wie de kindjes naar een om in Keerbergen gaan? Wat zijn jullie ervaringen bij een bepaalde om (slecht of goed)? Alvast bedankt! |
| 31/10/2008 @ 11:41 Petra ![]() | Tara, sorry ik kan je niet verder helpen, mijn dochters gaan naar een kribbe. Lindeke en Mieke jullie heb ik reeds geupdate op ons andere topic |
| 03/11/2008 @ 08:34 mieke ![]() | Lindeke?? En? Nog niet doorgezet?? Ben benieuwd hoor. Tja, over om kan ik weinig advies geven, ik ben zelf om dus ik kan niet vergelijken... groetjes |
| 06/11/2008 @ 17:56 mieke ![]() | Wat zie ik hier!! Proficiat Lindeke met je kleine spruit! Alles goed gegaan?? Geniet ervan. groetjes |
| Gisteren @ 12:19 Lindeke ![]() | Hey Mieke, Wat zie ik daar...een leuke zwangerschapsbanner bij!!! Dikke proficiat hoor.. ![]() Greetz, Lindeke,Anouk en Karen ![]() |
| Gisteren @ 13:08 mieke ![]() | Dank je wel lindeke, tis inderdaad zover!! We zijn allebei dolenthousiast ![]() ![]() Hoe gaat het daar met je twee kapoentjes? groetjes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

mama's Tremelo, Keerbergen, Haacht...

niet doorkomen. Voor de rest alles ok, Lucas is een braaf kind dat slaapt van 8 tot 8, zaaaaalig!

en ?
spijtig, maar door dus naar volgende ronde! Ach, nu kunnen we nog wat "oefenen" hè!!