< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Gestopt met de pil februari 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Gestopt met de pil februari 2007
08/09/2008 @ 21:48
Petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Evy proficiat met je meterschap. Bij ons is het bijna ook zover, eind oktober bevalt de schoonzus en eind november wordt ik meter van het kleintje van onze vrienden, ik kan al niet meer wachten om terug zo een klein prutske in mijn armen te hebben (de slapeloze nachten mogen ze zelf hebben )
En goed dat Mauro het stukken beter doet na de osteopaat.

Tess, hopelijk kan er volgende week al een inseminatie volgen (volgens je banner is het mogelijk). Hou ons in elk geval op de hoogte.

Wendy, hoe was jouw intake gesprek?

Emma, Anne alles goed?

Hier is het een ziekenboeg, ventje met voet in plaaster, ik en de kinderen een zware verkoudheid, hoop dat het snel over is want met verstopte neusjes moet de mama steeds opstaan voor het tutje

Groetjes

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 22:39
Tess

Hey,

Ik ben vandaag op consult geweest.

We moeten nog eens een staal binnen geven dan gaan ze dat opkuisen en daarna zien hoe goed het nog is of het bruikbaar genoeg is voor inseminatie. We gaan wel maar vanaf oktober beginnen.

Vanaf oktober wordt iui ook terug betaald daarom om het rustig opt gemakje te kunnen doen gaan we dan maar pas beginnen.

dus op deze moment is het rustig afwachten wat er dan gebeurt he.

Normaal kost het rond de 200 euro per maand en nu ze het terug betalen zou je zelf maar 40 euro per keer moeten betalen.

groetjes

Tess

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 17:15
poekytje

dag dames,

Ik kan mezelf er eindelijk terug toe brengen om hier iets te posten. Ik heb veel problemen gehad om te aanvaarden dat het bij ons niet meer vanzelf gaat gebeuren, daarom heb ik weer wat afstand genomen.

Mijn intake gesprek is goed gegaan. Zo goed dat ik al een week bezig ben met de hormoonbehandeling voor ICSI. Ik moet 's morgens en 's avonds een spuit in mijn buik zetten. Het is een zware hormoonbehandeling, dus heb ik ook last van de typische kwaaltjes. Humeurig,emotioneel, hoofdpijn, buikpijn, slecht slapen,...

Gisteren heb ik mijn eerste telling gehad. Na 4 dagen met de gonal F pen heb ik links al 4 follikels van rond de 1.4 cm en rechts al 5 follikels van rond de 1.3 cm. Aan mijn eerste resultaat nu kunnen ze afleiden dat ik er tegen de pickup volgend weekend zo'n 20 ga hebben. Volgens de vroedvrouw is dat een schitterend resultaat. Normaal zou ik rond de 29e september (mijn schoonma haar verjaardag) mijn eerste terugplaatsing moeten hebben.

Woensdag heb ik mijn volgende telling en dan zouden ze normaal gezien al de exacte datums moeten kunnen zeggen.

Tess, hoe gaat het bij jou? Bij ons kon IUI en IVF niet. De kwaliteit van mijn vriend zijn sperma was te slecht.

Hoe gaat het met de anderen?

groetjes
Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 17:18
poeky

ik had problemen om mij aan te melden. Vandaar dat mijn naam anders is en dat mijn banner niet meer zichtbaar was. bij deze is dat ook opgelost.

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 21:30
Tess

Hey Wendy,

Met mij is alles goed.
Overmorgen ga ik nog eens een zaadstaal binnen doen en zien of het beter is.

En in oktober beginnen we ermee of inseminatie of ivf.

We zien wel.

Goede moed daar meisje. Binnekort houden wij ook een wonder in ons armen en denken we er niet meer aan...

xxx

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 12:44
Petra@work

Wendy, ik kan me best voorstellen dat dit een slag in het gezicht was, het heeft tijd nodig om het allemaal te verwerken. Maar toch goed nieuws voor jullie, je bent reeds bezig met spuitjes. En als de follikels zo voort blijven groeien is een resultaat van 20 echt wel heel goed (ik schrijf ook nog mee op een topic van moeilijk zwanger worden, dus ik weet dat dit echt heel goed is, hopelijk enkele toppers en wat cryo's om in te vriezen over).
Veel succes morgen bij de volgende meeting en laat iets weten.

Tess, oktober is natuurlijk ook niet zo ver mee, hopelijk is het sperma goed genoeg voor iui. Ik wist niet dat dit nu ook wordt terugbetaald, wij hebben idd voor elke poging 200 euro betaald.

Dus voor een zomerkindje bij jullie.

Groetjes
Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 16:45
Tess

Hey Petra,

Vanaf 1 oktober wordt het terug betaald dus onze timing zit voor één keer wel eens goed zijn zeker??

Das het enige positieve aan heel het verhaal....

x

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 17:50
poeky

heykes

Vandaag terug controle gehad. Er zijn geen follikels meer bijgekomen, maar deze die ik al had zijn nu gemiddeld 2,7 cm. Dat zijn eigelijk al kanjers, dus mag ik 2 dagen vroeger stoppen met gonal F. Vanavond komt de verpleegster om mijn pregnyl spuit te zetten. Vrijdag worden de eitjes eruit gehaald en zondag heb ik mijn eerste terugplaatsing al. Alles zit nu in een stroomversnelling. Ik had gedacht dat ik er schrik van ging hebben, maar eigelijk heb je geen tijd om erbij stil te staan. Voorlopig zit alles super mee, hopelijk blijft dat ook zo tot we een wondertje in ons armen mogen houden.

groetjes

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 08:54
Petra

Wendy, spannend allemaal, veel succes vandaag en hopelijk een paar heel goeie embryos en dat ze zondag heel dicht voor 9 maand bij de mama mogen blijven. Laat snel iets weten hoe het geweest is.

Evy, Emma en Anne, alles goed met jullie?

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 09:33
Emma

Hey allemaal,

Poeky, wat een goed nieuws seg! Das ineens snel gegaan! Ik kan je alleen maar goede moed geven door je te vertellen dat mijn vriendin haar zoontje ondertussen 4 maanden is en hij er ook is gekomen naar een allereerste ICSI-behandeling! Mijn duimen draaien!
Vooral goed rusten in het begin en gezond leven, dat heeft zij ook gedaan, je weet nooit of het helpt hé

Tess, ik lees dat jullie startsein ook bijna gegeven wordt! Ik hoop dat het ook voor jullie zo voorspoedig mag lopen!!! Ook voor jou duimen we!

We willen hier uiteraard dolgraag nog een nieuwe zwangerschapsbanner want de mijne is bijna weg hoor

Petra, met mij alles goed hoor!
Ondertussen weegt ons meisje al geschat 2.562kg en doet ze het heel goed. Alles zit nog goed dicht dus niets dat erop wijst dat ze vroeger zou komen. Mama is nog maar 5kg bijgekomen, dus we zijn geweldig trots! Ik mag ook echt niet klagen, heb een zalige zwangerschap! Ik word wel nieuwsgierig om haar te zien, maar ik geniet ook nog zo van al dat leven in mijn buik.

Dikke knuf
Emma en

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 19:02
poeky

even een kort berichtje, voor ik weer ga rusten.

Ze hebben vandaag 7 eicellen uitgehaald, waarvan ze er 5 hebben kunnen bevruchten. Morgenochtend krijgen we bericht hoeveel er zich verder gedeeld hebben. Ik heb wel enorm veel pijn en moet tot en met dinsdag zo veel mogelijk plat liggen. Nu kan ik mij eens goed laten verwennen van mijn ventje.

morgen laat ik iets meer weten.

groetjes

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 23:02
Evy

Wendy,

voor morgen en zondag!!

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 15:35
poeky

vlug eventjes een update.

Ik heb vandaag telefoon gekregen van het ziekenhuis en we hebben 3 goeie embryo's. Morgenochtend moet ik om 8u binnen en om 8u30 plaatsen ze een prutske terug.

hopelijk blijft alles zo goed gaan.

groetjes

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 23:21
Evy

voor een goed resultaat!

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 09:01
Tess

Hey Wendy,

Ik hoop dat het allemaal vlot verloopt en dat je geluk hebt deze keer. Wie weet heb je binnen dit en een jaar een kindje in je armen dan zijn alle zorgen weg.

Ik duim voor jou!!

xxx

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 12:10
Petra

Wendy hopelijk is alles vlot verlopen en over 14 dagen willen we hier een nieuwe zwangerschapsbanner zien

Tess bij jullie dan toch IUI in oktober (aan je banner te zien)

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 17:45
Tess

Hey Petra,

Ja we hadden besloten om vanaf oktober te beginnen we wouden wel in september beginnen maar dan moest alles zo snel gaan en ik moet het op mijn werk ook regelen dat ik die dag de late heb enzo daarom doen we het op het gemakje aan en beginnen we in oktober. Wie weet hoef ik er wel niet meer aan te beginnen en is het deze maand wel prijs maar daar zet ik geen geld op in zenne.

we zullen wel zien...

xx

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 23:06
Anne

Lieve allemaal,

Hoe gaat het met jullie?

Wendy, hoe voel jij je nu? Wat ontzettend spannend allemaal zeg! Ik duim heel erg voor je. Wat zal het mooi zijn om een zwangerschapsbanner van jou te mogen zien hier! :)

Tess, bij jou wordt het binnenkort ook spannend. Voor jou duim ik uiteraard ook!

Emma, hoe gaat het met je meisje? Duurt niet lang meer he? Zijn jullie er al helemaal klaar voor?

Evy, hoe gaat het met jullie? Ik las dat de reflux onder controle is. Wat fijn!! Hier merken we er ook niet veel meer van gelukkig!

Petra, met jou ook alles goed? En met jouw meisjes?

Hier gaat het goed. Fleur is inmiddels al weer ruim 5 maanden, de tijd vliegt echt! Nog altijd geniet ik super veel van haar. Het is zo'n lief meisje! De slokdarm gaat nog steeds goed en ze groeit ook goed. Ze weegt nu al 6 kg! Afgelopen week hebben we helaas wel weer de hele week in het ziekenhuis gezeten, want Fleur had een buikvirus en bleef maar spugen.. Zo zielig!
Inmiddels ben ik ook al weer een tijd aan het werk. Voor drie dagen in de week. Dat gaat eigenlijk ook prima. In maart gaan we verhuizen, ons huis is gelukkig ook al verkocht. Ben eigenlijk hartstikke druk, dus vandaar dat ik hier zo weinig ben. Maar ik vergeet jullie niet hoor!!!

Lieve meiden, veel sterkte, succes en geluk!

Liefs Anne en Fleur

[Laatst gewijzigd door Anne - 30/09/2008 @ 23:08] - Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 14:14
poeky

dag dames,

Hier is het afwachten geblazen. Morgen moet ik bloed laten trekken voor de eerste resultaten, en dan ga ik weten of ik iedere drie dagen een spuit moet bijkrijgen. Het hangt af van de hoeveelheid zwangerschapshormoon in mijn bloed. Ik moet veel rusten en zo weinig mogelijk heffen.

Dat is het grote probleem. Ik werk in een hotel als kamermeisje en dat wil zeggen dat ik heel de dag moet heffen. Gisteren ben ik naar mijn baas gegaan, met de vraag of ik aangepast werk kon krijgen. Anders moet ik mij 2 weken thuis zetten. Hij heeft mijn laten merken dat het aangepast werk heel moeilijk is (ik moet geen matrassen meer draaien, maar moet wel heel de dag met emmers sleuren) en als ik mij thuis zet word ik overbodig en heeft hij mij niet meer nodig. Als ik zwanger ben kost ik meer geld dan ik opbreng omdat ik op 3 maanden zwangerschap moet stoppen met werken daar.Nu is er bij ons nog een meisje zwanger en daar zegt hij niets van. Toen ik ernaar vroeg waarom hij daar niets van zei, was zijn antwoord dat hij bij haar niet op voorhand wist dat ze zwanger ging worden en ze nu beschermd is door haar zwangerschap. Hij heeft mij echt laten merken dat ik overbodig aan het worden ben en ik vrees voor mijn job. Nu sta ik in tweestrijd of ik mij moet ziek zetten en rusten of forceren en mijn job trachten te redden. Elke keer als er iets goed lijkt te gaan moet er toch weer iemand tegenwerken. Sorry voor mijn beklag, maar ik moest mijn verhaal kwijt en ik ben al zo emotioneel van die hormonen.

Tess, het komt dichterbij hé. Ik zal een kaarsje branden voor je.

Bedankt iedereen voor de steun, ik heb er echt veel aan.

Dikke kus

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 21:31
Petra

Wendy veel succes morgen en hopelijk een zwangerschap.

Van je ander probleem ivm je werk, kan je eens niet naar een vakbond stappen? Want normaal gezien ben je toch beschermd tegen ontslag als je je werkgever inlicht. Indien je morgen zwanger zou zijn zou ik direct een doktersbriefje vragen met de melding dat je zwanger bent en dit aangetekend naar je werkgever sturen.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >