Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/09/2008 @ 17:15 poekytje | dag dames, Ik kan mezelf er eindelijk terug toe brengen om hier iets te posten. Ik heb veel problemen gehad om te aanvaarden dat het bij ons niet meer vanzelf gaat gebeuren, daarom heb ik weer wat afstand genomen. Mijn intake gesprek is goed gegaan. Zo goed dat ik al een week bezig ben met de hormoonbehandeling voor ICSI. Ik moet 's morgens en 's avonds een spuit in mijn buik zetten. Het is een zware hormoonbehandeling, dus heb ik ook last van de typische kwaaltjes. Humeurig,emotioneel, hoofdpijn, buikpijn, slecht slapen,... Gisteren heb ik mijn eerste telling gehad. Na 4 dagen met de gonal F pen heb ik links al 4 follikels van rond de 1.4 cm en rechts al 5 follikels van rond de 1.3 cm. Aan mijn eerste resultaat nu kunnen ze afleiden dat ik er tegen de pickup volgend weekend zo'n 20 ga hebben. Volgens de vroedvrouw is dat een schitterend resultaat. Normaal zou ik rond de 29e september (mijn schoonma haar verjaardag) mijn eerste terugplaatsing moeten hebben. Woensdag heb ik mijn volgende telling en dan zouden ze normaal gezien al de exacte datums moeten kunnen zeggen. Tess, hoe gaat het bij jou? Bij ons kon IUI en IVF niet. De kwaliteit van mijn vriend zijn sperma was te slecht. Hoe gaat het met de anderen? groetjes |
| 21/09/2008 @ 17:18 poeky ![]() | ik had problemen om mij aan te melden. Vandaar dat mijn naam anders is en dat mijn banner niet meer zichtbaar was. bij deze is dat ook opgelost. |
| 23/09/2008 @ 12:44 Petra@work | Wendy, ik kan me best voorstellen dat dit een slag in het gezicht was, het heeft tijd nodig om het allemaal te verwerken. Maar toch goed nieuws voor jullie, je bent reeds bezig met spuitjes. En als de follikels zo voort blijven groeien is een resultaat van 20 echt wel heel goed (ik schrijf ook nog mee op een topic van moeilijk zwanger worden, dus ik weet dat dit echt heel goed is, hopelijk enkele toppers en wat cryo's om in te vriezen over). Veel succes morgen bij de volgende meeting en laat iets weten. Tess, oktober is natuurlijk ook niet zo ver mee, hopelijk is het sperma goed genoeg voor iui. Ik wist niet dat dit nu ook wordt terugbetaald, wij hebben idd voor elke poging 200 euro betaald. Dus Groetjes |
| 23/09/2008 @ 16:45 Tess ![]() | Hey Petra, Vanaf 1 oktober wordt het terug betaald dus onze timing zit voor één keer wel eens goed zijn zeker?? Das het enige positieve aan heel het verhaal.... x |
| 26/09/2008 @ 23:02 Evy ![]() | Wendy, |
| 27/09/2008 @ 23:21 Evy ![]() |
| 28/09/2008 @ 12:10 Petra ![]() | Wendy hopelijk is alles vlot verlopen en over 14 dagen willen we hier een nieuwe zwangerschapsbanner zien Tess bij jullie dan toch IUI in oktober (aan je banner te zien) |
< vorige pagina | volgende pagina >

Gestopt met de pil februari 2007

)