Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/08/2008 @ 17:08 | hallo, ja ik dacht het ook eerst tot ik gisteren gewoon misselijk werd bij het eten. ik had een testje in huis. snel naar het toilet geweest... en voor ik het besefte had ik 2dikke streepjes. en ik die dacht dat het niks zou worden maar had het gelukkig toch mis!! maar ik probeer met mijn 2 voeten op de grond te blijven staan het is nog pril... elies proficiat met je ![]() groetjes ann ![]() |
| 22/08/2008 @ 21:45 T-ke ![]() | Hey Daisy, een dikke proficiat! ![]() Groetjes Ikke |
22/08/2008 @ 23:19 ![]() | Daisy, Van mij ook natuurlijk een dikke proficiat met je ![]() Blijkbaar is het een vruchtbare maand, het is te hopen dat er nog volgen? Groetjes Elies |
| 24/08/2008 @ 08:08 Daisy ![]() | Hey, mercikes, hoe voelen jullie je? Hier valt het goed mee, hoop dat het goed blijft gaan. Vanwaar zijn jullie allemaal? hier van B, Oost-Vlaanderen. Zoonte roept, tot later ![]() |
27/08/2008 @ 13:37 ![]() | Inkie, Wat lees ik, overtijd??? Ik hoop voor jou dat het goed nieuws is. En al terug opnieuw getest??? Ik mag vandaag naar de gyn. en hopelijk komen we terug met goed nieuws. Elies ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

nod rond 24 JULI

Als het goed is komt ons Friemelke rond 01/05/2009. 

en dan weer verder........
, en nog steeds heel moe. Maarja, we klagen niet he, krijgen er ook zo iets moois voor in de plaats he.