Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/09/2008 @ 18:15 tanja ![]() | Emmeke proficiat ![]() Wordt een echte baby boom hier ![]() groetjes |
29/09/2008 @ 19:53 ![]() | Dan zal ik op mijn beurt even langskomen om emmeke proficiat te wensen. We kijken er al naar uit hé! |
| 02/10/2008 @ 12:57 Emmeke ![]() | Hiep Hiep Hoera voor Mila!!! ![]() Hopelijk heb je een leuke dag in de efteling vandaag! Het feest, de taart en de waren alleszins al geslaagd hè!Doei ![]() |
04/10/2008 @ 16:09 ![]() | Bij deze wil ik ook mila nog een gelukkige verjaardag wensen. Had eergisteren ook een reactie gepost, maar die is blijkbaar niet verschenen groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

Limburg-belgie

..echt super!
,is best snel gegaan,niet?
.
Ik weet dat ik blij moet zijn, maar nu was het ook weer "heel snel", als jullie me begrijpen.
geweldig! en een mooie naam die je daar in gedachte hebt zeg.
! Loeka zal t wel geweldig vinden, kan ze lekker moederen.
en gaan t lekker vieren in de sportschool haha, nee hoor, we gaan gewoon elke woe sporten en nu ook dus en van t weekend samen op gastronomisch weekend naar Venlo. Voor t eerst weg zonder deniske
.
.
, maar ik heb dan ook effen mijn bemmelke moeten houden dus was het een beetje vergeten eerlijk gezegd 
weg;het is wel niet makkelijk de eerste keer,maar voor het koppel eens weer iets nieuws.Veel plezier
Met Amely haar kamer wachten we nog,omdat ze eerst 6 maanden in een wieg bij ons op de kamer blijvt,dan gaan we dan in die maanden eens bij Ikea langs

Om kwart na 7 was het dan eindelijk onze beurt. Kreeg ze nog 2 telefoontjes waarvan weer ééntje om een miskraam te bevestigen