< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » September 2008-Club » op de valreep in september?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » September 2008-Club
op de valreep in september?
01/10/2008 @ 12:30

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
dag dames,

Ik kom hier even binnen gewandeld om jullie goed nieuws te brengen!! Leentje is bevallen!!!
Ik zit op "uitgerekend in september" en ken Leentje van daar.
Ik heb vanmorgen een sms ontvangen van haar met als boodschap: "Yanaika is geboren om half 2 vannacht. 3kg420 weegt ze. Navelstreng zat 3 maal rond nek en 1 maal rond buik, zat geen hartslag meer in en ze zag blauw. Alles goed nu, was heel intiem."

Leentje moet nu 2 daagjes in bed blijven wegens te hoge BD maar ze stellen het beiden goed nu!
Ze zal ongetwijfeld wel haar hele verhaal komen doen als ze wat beter is... bij deze zijn jullie verwittigd.

Groetjes Méline en the twins

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 16:27
An

Dikke proficiat aan Leentje! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal! Je moet ook geschrokken zijn ivm die navelstreng, maar gelukkig is alles dik in orde! Geniet van je kleine meisje
Haar naampje, is dat door 'mijn restaurant', want daar deed er toch een Yanaïka aan mee, hé?

Mem? Hoe is het met jou? Ben benieuwd....

Groetjes,

An

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 18:03
Mem?

Online Status Bekijk profiel
Leentje; gefeliciteerd!! dat was vast schrikken met die navelstreng, maar gelukkig is nu alles oke! Geniet ervan.

Hier gaat alles aardig, sinds vanmorgen 10.15 zijn mijn vliezen gebroken en wacht ik op de weeen! maar die komen maar niet!! Dus ik loop wat rond, lees wat, kijk tv, doe een spelletje kaarten en zo hoop ik maar op weeen, want ik wil wel graag thuis een poging doen en niet gelijk morgenochtend naar het ziekenhuis!

Geniet jullie allen van jullie babies! Ik wacht nog ff af!

groetjes van bijna mem

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 12:09
An

Mem!!!! Wat spannend!!!!! Ik kijk er naar uit om nieuws van je te krijgen! Doe dat goed meisje en we horen je wel, hé

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 13:53
leentje

mijn bevallingsverhaal is zeer intiem eigelijk.
we lagen in elkaars schoot nog te slapen lekker warm en een half uurtje later begon ik te trillen.ik kreeg kou.mijn ventje ging een pull halen maar het werd ergen.ik begon te klappertanden.mijn ventje is nog een kamerjas gaan bijhalen maar heeft toch om half 2 de vroedvrouw gebeld.ik had ook fellere weeën als de vroedvrouw onderweg was en felle bloedingen.het bad direct in orde gezet en vlug gevuld.
mijn ventje zat achter mij in het bad en ik zat lekker tussen zijn benen.zijn buikje was een goeie ruggesteun.de lichten werden lichtjes gedoofd.het was zalig in het bad.we hebben de weeën goed kunnen opvangen.om half vier voelde ik het hoofdje en om kwart voor vier is ze na twee keer persen eruit gekomen met alles erop en eraan.ze is letterlijk met de helm geboren.de kindjes waren erbij en vonden het ongelooflijk.hun handjes waren direct gericht naar yanaika. vond het zo ontroerend hoe ze erop reageerde.ze zijn zo fier.
het minder leuke aan het verhaal is dat ze blauw geboren is en geen reacties vertoonde van leven.ze hebben haar op mij gelegd en haar gewreven aan de ribben en wat brusk op haar rug en toen begon ze gelukkig te huilen.de schrik zat er hier goed in en de opluchting was zeer groot erna.de navelstreng was aan het verslappen en er zat haast geen bloed of hartslag meer in.kvraag me echt af hoe het geweest zou zijn als ik nu pas de maandag naar de echo moest gaan dan had er geen leven meer in geweest.het is echt een risicobevalling geweest.

onze meid is een rustige baby en drinkt goed aan de borst.
ze kan leuke teutjes trekken en hier zijn al beurtrollen ingeschakeld want ze zouden allemaal tesamen alles willen doen voor yanaika.

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 12:04
An

Leentje, je mag er niet aan denken dat je nog tot maandag moest wachten. Ben zo blij voor je dat alles goed is! Je wacht echt op die eerste schreeuw en als het maar niet komt, brrr... Ik mag er niet aan denken...

ik heb hier ook een rustig kindje en een flinke helper! Moest ik Alix laten doen, amai Maar da's wel leuk, natuurlijk. Beter zo dan dat ze jaloers zijn, hé!

Groetjes

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 11:39
Mem?

Hallo allemaal,

eindelijk een snel berichtje van mij, ik ben sinds vorige week zaterdagmiddag ( 4 oktober ) de trotse mem van een blakende zoon van 4125 gram en hij heet JELMER.
Ik ben uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen na langdurig gebroken vliezen en een vergissing van de huisarts dat ik niet volledige ontsluyiting had, maar slechts 4 cm en al wel een dik uur aan het persen was geweest. Hier kwamen we dus in het ziekenhuis achter. Waar ik alsnog weeenopwekkers heb gekregen omdat die inmiddels niet meer goed aanwezig waren na een hele nacht wegpuffen. Verder een ruggenprik gehad en dat was erg prettig om de weeen op te vangen en uiteindelijk is na 40 minuten persen JELMER geboren, Alles was gelijk goed en ik was gelijk verliefd!
Ik mocht een dag later naar huis en daarna was het allemaal wat heftig qua ontzwangeren , slapeloze nachten en een baby die erg aan mij vast klampt en heel onrustig was als hij niet bij mij lag. Dit koste heel veel energie en daarnaast kreeg ik erg de griep met 39 graden koorts en dat helpt ook niet om je beter te voelen.
Het goede nieuws is dat Jelmer het steeds beter doet en steeds wat langer slaapt en nu ook eindelijk in zijn eigen bedje, hiji heeft gelukkig geen koorts en mijn man en ik worden ook langzaam weer wat beter.
Later vertel ik meer, ik wordt geroepen!!

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 16:02
Mem?

Hoe verander ik het balkje hier onder in de naam van Jelmer en geboortedatum en gewicht etc?????

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 13:01
An

Mem!!! Een dikk proficiat met je zoontje Jelmer! Waar heb je die naam vandaan? Heb hem nog nooit gehoord! Wel leuk!!!
Heb je de griep gehad? Hopelijk voel je je nu al beter...

Je kan je zwangerschapsbanner wissen als je naar babyclub gaat, mijn foruminstellingen en dan staat er banner beheren en dan kan je bij zwangerschapsbanner je banner wissen en bij leeftijdsbanner eentje maken voor je prutsje!

Bye

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 21:14
Mem?

Hallo allemaal!
alles goed met iedereen?
Met mij wel redelijk, we hebben erg de griep gehad met hoge koorts en nu nog last van keelpijn en erg moe. de antibioticakuur is alweer op, maar we zijn er nog steeds niet. Gelukkig heeft Jelmer nergens last van gehad, alleen papa en mama zijn nogal uitgeput inmiddels.
Met Jelmer gaat alles prima, hij heeft alleen wel erg last van krampjes(ik geef nu bijna alleen nog maar flesvoeding, want aan mijn voeding had hij niet genoeg voedingsstoffen en zat ik ieder andrhalfuur te voeden, de hele dag en nacht! nogal uitputtend!) Verder is hij af en toe erg onrustig en niet in slaap te krijgen, alleen als ik hem stevig vast houd en streel endan wordt hij wel kalm en valt dan in slaap, maar zodra hij weer in zijn bedje ligt is hij weer onrustig! heel zielig en kost mijn nachtrust! We willen volgende week een osteopaat proberen, misschien dat die wat voor ons kan doen.
Maar verder geniet ik volop, en is Jelmer een heerlijke baby die niet veel huilt en heel helder is!

Jelmer is een friese naam, die wij gewoon wel erg mooi vonden.

En hoe is het met jullie allen?

Link naar deze reactie
26/10/2008 @ 13:26
An

Hei mem, misschien kun je hem eens inbakeren, daar worden ze ook rustig van! Hopelijk worden jij en je ventje vlug beter, want ik kan me voorstellen dat het wel heel erg vermoeiend is als je moet opstaan 's nachts en nog ziek zijn ook!

Ze zijn hier nu een foto-shoot aan het doen in ons huis. Amai, er komt wat bij kijken, zeg! Het is een foto-shoot voor kinderkledij en de fotograaf zag Alix en vroeg hoe oud ze is. en hij heeft gevraagd of ze ook model zou willen zijn als hij eens iemand nodig heeft voor haar kledingmaat. Ze heeft absoluut de looks, zei hij! amai, ik ben gecharmeerd. Natuurlijk mag ze dat doen en ik hou er dan nog eens mooie foto's van haar over ook Super, hé!

Groetjes,

An

Link naar deze reactie
30/10/2008 @ 16:27
Mem?

Hoi An, Ik heb voor Jelmer nu een inbakerslaapzak en dat bevalt erg goed! Verder ben ik nu overgegaan op speciale voeding tegen krampjes en gaan we dinsdag naar en osteopaat. Hopelijk helpt dit alles om hem wat rustiger en krampvrij te krijgen! Verder gaat het elke dag wat beter, hij slaapt nu wat langer tussen de voedingen en zo krijgen wij ook weer wat rust! Gelukkig is de griep ook weg en kunne we nu wat genieten van onze mooie baby! Hij zit nu heerlijk bij me in de draagzak, dat vindt hij erg fijn(en ik ook)

Wat leuk zeg die foto's van Alix!

groetjes van mem

Link naar deze reactie
01/11/2008 @ 09:54
leentje

hey dames,
alles goed? ons yanaika is vandaag 1 maand en ze doet het goed.
500 gram bijgekomen en 3cm gegroeid. ze is een rustige baby.
ons kindjes kunnen goed met haar opschieten en zijn nog steeds dol op haar.wat ben ik toch een gelukzak hé dat alles zo goed verloopt hier

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 14:11
An

Hoi,

Leentje, super dat Yanaïka het zo goed doet en dat de kindjes er goed op reageren.
Hier is Eloïse ook een hele rustige baby. Ze is echt een schatje
Ook Alix is flink. Ze reageert beter en beter op haar zusje en dat maakt me heel blij, natuurlijk. Het is zo grappig! In de auto zit ze hele verhalen tegen haar zusje te vertellen en ze eindigt dan haar zinnetje met: hé, Eloïse? Net alsof ze zal bevestigen... Het is zo'n lieverd!
Ik geniet ervan met vollen teugen!

Groetjes

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 20:43
tammie32

Online Status Stuur bericht
Hoi dames
mijn prinsesje aylani is al twee maand wat gaat het snel.
ze doet het heel goed ze slaapt super lang
laatste fles rond tien uur half elf en slaapt tot half acht ongeveer
hoop dat jullie het ook allemaal al gewoon zijn?
grtj tammie en de kids

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 18:39
Mem?

Hallo allemaal!

Onze Jelmer is nu 1maand en 1 dag en het gaat steeds beter hier. We moesten wel erg wennen, maar dat was ook vooral omdat we zelf ziek waren geweest en onze weerstand 0, in combinatie met heel weinig slaap. Jelmer slaapt nu wat langer( 's nachts zit er ongeveer 4 a 5 uur tussen de voedingen, maar overdag komt hij wel vaker) Onze hele nachten zoals bij Tammie zullen nog even moeten wachten.
Gisteren zijn we bij de osteopaat geweest en volgens ons had dat gelijk al resultaat. Hopelijk wordt het steeds beter. Overdag slaapt hij niet zoveel, hoe is dat bij jullie?
Verder geniet ik erg van hem en mem zijn! Als hij geen krampjes heeft is hij een heerlijke tevreden baby!
Hij is al 2 1/2 cm gegroeid en al 765 gram gegroeid!

Geniet ze allemaal!

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 14:57
An

Het is hier zo stilletjes Waar is iedereen???

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 15:19
leentje

hey an

ik ben er nog hoor maar aangezien het hier zo stilletjes is reageer ik niet veel hier. maar ik kom wel altijd eens kijken voor bij te lezen. hoe is het nu met je twee meisjes in huis?
hier alles goed.de oortest van yanaika vandaag is goed verlopen.
ze was zeer rustig want ze had de borst en een badje gekregen.
de 26 word ze gewogen ben benieuwd of ze terug bijgekomen is want ze was afgevallen omdat ze het op haar luchtwegen heeft gehad.

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 22:57
Mem?

Hoi!
ik ben er ook nog, maar het is hier inderdaad heel rustig.
Jelmer heeft gisteren zijn eerste inentingen gehad, zielig hoor! Hij is er gelukkig niet echt ziek van geweest, alleen een beetje huilerig en klein beetje koorts.
Hij was flink gegroeid, hij weegt nu 5130 gram en is al 59 cm! Hij had een groeispurt gehad! Verder gaat het nu steeds beter, dankzij de osteopaat en de oefeningetjes is de ruimte tussen zijn slokdarm en darmpjes nu voldoende( dat was eerst onvoldoende) en heb ik het idee dat hij zich nu veel beter voelt, minder vaak kramp( ook misschien door rooibosthee en ABCdophilus) maar het belangrijkste is dat hij nu gemakkelijker ook overdag slaapt(wat normaal niet lukte) en hij zich fijner voelt! Hij slaapt nu 's nachts ook al door, sinds een klein weekje,van ongeveer 23 tot 7 uur! Heerlijk, alleen af en toe een speentje brengen en dan verder koesen!

Zo, dat was weer een heel verhaal, ik hoop dat het met jullie ook goed gaat.
Krijgen jullie alweer wat nachtrust?

Fijn weekend!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]