Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/09/2008 @ 11:26 Snik | Hey meiskes, Bo'ke, Tja, die van K&G hebben blijkbaar altijd iets te zeggen. Ik heb zo het gevoel dat ze écht hun eigen cursus volgen, en daar geen letter van afwijken. Zo zat Stan de laatste keer zowel qua gewicht als qua lengte onder de normale curve... maar hij doet het gewoon heel goed. Niet te zwaar of mollig, niet te mager... Alé, écht gewoon goed. Tja, ik zal het maar langs me neerleggen hé! Een collega van ons heeft een zoontje van 8 maanden, en die rolt pas sinds 3 weken blijkbaar.. terwijl hun eerste zoontje al rolde op 4 maanden. Ik maak me dus geen zorgen.. Stan zal zijn eigen ritme wel zoeken en vinden. Is je buik ondertussen weer wat meer tot rust gekomen? T, Wat goed dat Woutje zijn oogjes nu in orde zijn.... De twee van mijn broer moeten wel nog steeds een plakkertje kleven, en zij moeten ook hun brilletje blijven dragen. Blijkbaar is dat een 'normaal' gevolg van een premature geboorte. Och ja, als ze maar gezond zijn hé!! Ik heb het inderdaad niet getroffen met mijn schoonmoeder... Maar dat is pas sinds Stan er is hoor. Alé, eigenlijk al sinds mijn zwangerschap. Maar het lijkt steeds erger te worden. En Kasje al stappen... amai zeg... wat vliegt de tijd.. Als ik Stan zie, dan gaat het gewoon allemaal veeeeeel te snel gewoon. Erika, Zet jij ook nog wat foto's van jouw knappe meid op Facebook?? Dan kan ik ook daar eens piepen... gaat daar heel makkelijk hoor!! Tof dat je me daar ook gevonden hebt! Vroeger kregen jullie Sky toch niet in slaap hé?? zelfs niet met zwemmen.. Amai, dan doet de school haar nu echt wel goed hé! Als ze al zelf komt vragen of ze mag gaan slapen... Stan is ook altijd doodop als hij van bij de onthaalmoeder komt. Hij heeft daar natuurlijk ook de hele dag zijn ogen de kost te geven hé! 't is zo'n nieuwsgierig bazeke. Deze morgen was hij al wakker om kwart na vijf.. dat is wel heeeeeel vroeg voor hem. Heb hem dan nog wat bij me in bed genomen en ik werd meteen getrakteerd op zo'n hele mooie stralende glimlach toen ik hem uit zijn bedje ging nemen. Daarna heeft hij een heel verhaal verteld.... en hij vindt zijn handjes nu écht wel heel interessant. Hij zit ze de hele tijd te bestuderen.. Als hij zit, dan vindt hij nu ook al zijn voetjes... en die voetjes zijn nog leuker als er geen kousjes rond zitten... elke teen bestudeert hij dan.En als ik zijn pampertje ververs, dan bedekt hij met zijn handjes zijn piemeltje... alsof hij verlegen is dat mama hem zal zien. Zoooo grappig en schattig. ![]() Hij begint nu écht een hele leuke leeftijd te krijgen. Vaak ligt hij al te schaterlachen. Eergisteren lag hij op zijn buik, op mijn buik... ik stak telkens zijn tutje in mijn mond en spuwde het dan uit met zo'n plofgeluidje. En dat vond hij gewoon geweldig... iedere keer dat ik dat deed, begon hij te kraaien van plezier... ![]() Ach... 't is gewoon een allerliefste schatje!!! Ik zou hem nooooooit meer kunnen missen.... |
| 25/09/2008 @ 21:22 Greetje | Hey, Gho, ik geraak hier gewoon niet meer; Ik probeer elke avond nog heel vroeg te gaan slapen. De kindjes slapen nu heel goed, maar mama nog niet. Ik moet precies terug leren slapen. Deze nacht is de eerste nacht sinds misschien wel een jaar dat ik eens vijf uurtjes achtereen geslapen heb. Mijn lichaam is dat niet meer gewoon ![]() Voor de rest gaat wel alles goed. Noah wordt morgen al 1 jaar en zijn grootste hobby is stappen en nog eens stappen. En dansen. Best wel grappig Bij elk liedje wat hij hoort begint hij te dansen.Ik hoop dat ik volgende week wat meer fut vind om alles eens goed bij te lezen en op iedereen te reageren ![]() ![]() Dikke kus voor iedereen |
| 26/09/2008 @ 08:20 ann | Noah, happy birthday to you,lang zal hij leven,... er is er één jarig hoera hoera.... dikke proficiat met uw 1ste verjaardag ![]() ook aan de mama en papa dikke ficiat met jullie 'grote' zoon ![]() groetjes ann |
| 29/09/2008 @ 08:31 Snik | Een gelukkige verjaardag voor Noah!!! Ben wel een beetje laat, maar dan heeft hij vandaag ook nog wensen gekregen hé ![]() |
| 29/09/2008 @ 10:00 Snik | Emmy, Ai meiske... nog altijd niet beter? Je moet niet, maar je weet dat je hier altijd je ei kwijt kan hé! Wij zijn hier voor je hoor!! Erika, Sky nog altijd zo veel lol op school.. dat is wel leuk hé!! Als ze dan zo moe thuis komt heb je er natuurlijk zelf niet veel meer aan. Maar liever zo dan dat ze écht niet graag gaat hé. Stan is ook altijd doodop als hij van bij de onthaalmoeder komt... maar hij is daar graag, dus is mama ook gerust gesteld hé ![]() Greetje, Hopelijk kan je binnenkort ook weer je slaapritme terugvinden... Een paar keer een hele goeie nachtrust kan wonderen doen hé! Stanneke heeft sinds dit weekend zijn eerste tandje.. En hij zeurt er niet echt om. Alleen bij de fruitpap weent hij. Maar dat doet pijn denk ik.. als dat lepeltje iedere keer tegen dat tandje komt. Sinds gisteren zit het tandje door zijn tandvlees... Goh, mijn zoon heeft al zijn eerste tandje.. dat gaat toch nogal vooruit zenne. Ik heb niet zo'n bijzonder leuk weekend achter de rug. Zaterdag was ik jarig, en 't ventje moest werken... Kan hij niks aan doen natuurlijk, maar toen ik opstond, nergens een briefje ofzo te vinden. HIj heeft dan wel eens gebeld van op het werk, dus dat was al iets... 's avonds, na hele dag alleen gezeten te hebben, is mijn beste vriendin langs gekomen. Dat was zo'n 10 minuutjes voor 't ventje thuis kwam. Toen hij thuis kwam, NIKS... gewoon NIKS... Geen kus, geen knuffel, zelfs niet van ver 'gelukkige verjaardag'. Ah neen, want hij had immers al eens gebeld. Maar dat is toch niet hetzelfde?? of overdrijf ik nu? In mijn familie wordt er wel wat poespas gemaakt rond een verjaardag. Er wordt gebeld, of er wordt langsgekomen. Maar aangezien iedereen zo ver weg woont, en ze een week eerder waren langs gekomen, bleef het nu bij telefoontjes. In zijn familie wordt er echter niks gedaan rond verjaardagen... Ik keek zo uit naar zijn thuiskomst, en dat werd dus een grote teleurstelling. Al een geluk dat mijn vriendin is langs gekomen... Hij is, omdat zij er zat, de hele tijd ook in de keuken blijven zitten.. kwam niet verder dan de deur. Toen ze vertrokken is, heeft hij er ook niks meer van gezegd en is hij gaan slapen. Hij voelde wel aan dat ik boos was op hem. Gisteren ook niks meer gezegd... en dus bleef ik lastig. En ik ben dan ook eens uitgevlogen om iets wat een misverstand bleek. Deze morgen was hij nog boos op mij... hij is zich, ivm zaterdag, van geen kwaad bewust. Overdrijf ik nu? Denk ik verkeerd? Vraag ik teveel, als ik hoop dat hij wél iets maakt rond mijn verjaardag? Misschien ben ik verkeerd.. wat vinden jullie daarvan? Wat zouden jullie doen als jullie ventje zo koel blijft rond jullie verjaardag? Sorry, ik moest even mijn ei kwijt .. ![]() |
| 29/09/2008 @ 19:37 T | Emmy toch, ik wou dat ik iets kon zeggen of doen om je wat vooruit te helpen... vind je wat steun bij je ventje? Snik, ik vind niet dat je teveel verwacht hoor! In onze familie wordt elke verjaardag ook gevierd. En wij zetten die trend verder. Een klein geschenkje, of een bloemetje, samen iets drinken, zo gezellig dat dat is! Ik begrijp maar al te goed je ontgoocheling. Heb je het er nog over gehad met hem? Nog een gelukkige verjaardag trouwens! Ook een dikke proficiat voor Noah, ook al is het een beetje te laat... Hier wordt Kasje woensdag 1 jaar! Wat vliegt de tijd voorbij, dit jaar is zo snel gegaan! Het is echt een superkerel hoor! Bo, hoe is het met jou?alles goed en rustig daar? Houd ons op de hoogte he! Ik laat jullie nu, moet nog eten, want heb tot nu gewerkt. Groetjes! |
| 01/10/2008 @ 21:01 Snik | Kasje, een heeeeeeel gelukkige verjaardag!! 1 jaar alweer.. de tijd vliegt snel! |
| 01/10/2008 @ 21:02 Snik | Kasje, een heeeeeeel gelukkige verjaardag!! 1 jaar alweer.. de tijd vliegt snel! ![]() ![]() |
| 01/10/2008 @ 21:10 Snik | Raar.. had nieuw bericht willen ingeven, maar hij heeft het vorige gewoon herhaald.. Emmy'ke, Deze speciaal alleen voor jou meid. 'k begrijp hoe je je voelt meiske. Je hebt ook heel wat moeten doorstaan hé. En als je alles niet te goei verwerkt, dan krijg je na een tijdje je klop. Dat is niet meer dan normaal. Weet dat je hier ook kan komen als het niet goed met je gaat. Daar zijn we er voor hé! Niemand hier verlangt van de anderen dat er niets anders dan 'roze wolken' worden neergeschreven. Toen Marith* stierf in mijn buik, van de vruchtwaterpunctie tot na haar begrafenis en de vele maanden nadien, heb ik hier ook van iedereen heel veel troost gekregen. En af en toe krijg ik ook wel eens mijn klop.. en dan bel ik eens met mijn moeder, om haar te vragen of ze het speciale plaatsje in haar tuin nog eens van een bloemeke kan voorzien.. We zijn er niet meer geraakt met Stan.. 't is zo'n lange rit, dus het is al lang geleden. En ik heb er nu ook minder behoefte aan, hoe erg dat ook klinkt. Ik ben blij dat hij niet geboren is op haar verjaardag, maar 2 dagen later... En ik geef grif toe dat ik het onderwerp niet meer ter sprake ben, omdat ik bang ben dat ik dan instort weer.. dat ik mijn klop krijg, net zoals jij nu. Dat komt ooit nog wel eens.. Mijn zwangerschap van Stanneke heb ik waarschijnlijk in begin ook niet bewust meegemaakt, omdat ik het allemaal verdrong... ik had het nog helemaal niet verwerkt en was nog in rouw, toen ik terug zwanger bleek.. uiteindelijk is hij mijn grootste zegen geworden. Ik wil nu niet over mezelf praten, maar ik wil dat je weet, dat door alles wat wij hier samen op dit forum hebben meegemaakt, we ook weten wat jij moet doormaken nu.. En met z'n allen zijn we hier om jou te steunen en je er door te helpen.. Als, en alleen als, jij daar behoefte aan hebt. Dikke knuffel meid xxxxx |
| 02/10/2008 @ 20:12 T | Zo tof dat jullie aan Kasje gedacht hebben! Dankjewel voor alle felicitaties! We hebben gisteren een leuk feestje gedaan met wafels en lekker dat hij dat vond! Hij heeft er echt van genoten. Leuke kadootjes gekregen die de andere jongens ook leuk vonden natuurlijk! Nu ben ik vanalles aan het klaarzetten, want we vertrekken morgen na school op weekend naar Limburg. Hopelijk valt het weer een beetje mee! Emmy, ik hoop dat je je idd snel wat beter voelt. We missen je hier echt hoor! Sorry voor mijn korte berichtje, maar ik heb nog wat werk... Tot later! |
| 03/10/2008 @ 19:52 Greetje | T, En beetje te laat maar toch nog een dikke proficiat met Kasje zijn eerste verjaardag ![]() Greetje |
< vorige pagina | volgende pagina >

ons forumpje
Daarna heeft hij een heel verhaal verteld.... en hij vindt zijn handjes nu écht wel heel interessant. Hij zit ze de hele tijd te bestuderen.. Als hij zit, dan vindt hij nu ook al zijn voetjes... en die voetjes zijn nog leuker als er geen kousjes rond zitten... elke teen bestudeert hij dan.

Bij elk liedje wat hij hoort begint hij te dansen.

en eigenlijk geeft dat niet, als ons kindje het maar goed doet! dat is het allerbelangrijkste en ik bijt wel op de tanden. Moet ik nu wel meer doen dan toen ik zwanger was van Jelena, tis echt zwaarder. Maar klagen doe ik niet!
en hij kan moeilijk al direkt de derde dag thuis vragen hé, haha, dat zou goed zijn! En heb daarnet gebeld en de afspraken liggen allemaal vast, dus kan het niet verzetten. Maar ja, misschien neem ik wel mijn beste vriendin mee....