< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod februari 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/10/2008 @ 13:02
reb

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hihi, het werkt nog altijd hoor!

alles goed met de meiden en de babes?

Hier gaat alles goed, heb al een soort ritme gevonden met Mona, bij de eerste tekenen van moe-zijn leg ik haar in haar bedje (in de bakerzak) en dan wonder boven wonder, zonder 1 weentje slaapt ze vanzelf in! Ze is wel max anderhalf uur wakker! Maar het gaat super zo, dus ik hou me er aan! Iedereen blij

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 14:06
reb

up up up

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 20:22
Tine

Héhé, we hebben hier deze namiddag onze Yannick zijn verjaardagsfeestje gevierd. Er waren hier 10 kindjes!!!
(En we konden niet buiten door de regen...)

Maar al bij al is het goed gegaan, ze zijn eigenlijk heel braaf geweest. Ik had de zithoek omgetoverd tot een grote speelhoek, en de eethoek was de creatieve hoek waar ze konden knutselen en kleuren.

Ik heb ze niet moeten bezighouden, ze speelden de hele tijd uit zichzelf. Het laatste uurtje van 't feestje werden sommigen wat drukker en sommigen moe, maar daarvoor had ik nog een DVD-tje van Winnie de Poeh achter de hand. Altijd een succes!

Ons Emilie had ik vanmiddag wel weggebacht naar de bomma want ik zou anders wel handen te kort gekomen zijn.

Nu ga ik er van profiteren dat onze twee deugenieten in hun bedje liggen om alles op te ruimen... Ik heb nog eventjes plezier aan het feestje....

Tine

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 14:17
reb

jaja, Yannick is bijna 5! Al een grote fiere jongen zeker!
Lijkt mij best wel vermoeiend zo'n feestje, maar voor de kindjes superleuk! Kijk er ook al naar uit om dit te organiseren, naar de opkuis iets minder

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 16:49
jootje

hoi hoi!

ja tine ik ken die leuke kinderfeestjes...heel leuk maar toch ook best druk zo met al die(meestal)allemaal jongens!
morgen is demi jarig dus ben hele week al druk met regelen enzo
krijg best veel visite dus is even passen en meten maar komt goed
en voor mijn jannick komt het het ook alweer aan dus heb de komende maanden genoeg te doen!

reb het lijkt alsof je het prima voor elkaar hebt zo met je nieuwe gezin.fijn dat mona goed op het inbakeren reageert,dat scheelt weer een hoop onrust he
ben blij dat alles voorspoedig gaat bij iedereen!
ga ik nu nog even verder met klaar zetten van spullen want heb zelf straks nog een verjaardag dus ben vanavond niet thuis...

tot snel dames!
liefs jootje

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 19:39
reb

nog een laate hip hoi voor Demi!!!!

Hoe zit het met de feestvarkentjes?

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 20:30
Tine

Jaja, Demi ook weeral 2 jaar!! 't Is een cliché maar 't gaat snel! Ons Emilie wordt volgende maand al 1 jaar!!!

Is het een leuk feestje geworden voor Demi?

Onze Yannick is heel trots dat hij 5 jaar is maar er zijn ook een paar nadelen aan... hij krijgt vanaf nu boterhammen mét korsten, en z'n jas en schoenen moet hij nu zelf altijd aan- en dichtdoen. En het is ook de hoogste tijd dat hij zichzelf gaat aankleden dus daar zijn we ook mee begonnen, maar daar helpen we wel nog bij.

Verder gaat hier alles z'n gangetje. Ik heb vandaag een hele dag opleiding gehad in Hasselt... pfff... 2 maal 1.5u in de auto gezeten vandaag. Maar ja, CDtje op en héél hard meezingen (en zeker niet links of rechts kijken of er iemand terug kijkt natuurlijk...) en dan gaat de tijd wel goed voorbij.

Tine

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 15:47
reb

piep! alles goed met jullie? Druk he , hier ook hoor!
goh zeg Tine, Emilie ook al bijna 1jaar! ongelooflijk!
en hoe gaat het met het grootwordentrainen van Yannick??

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 20:53
Tine

Pffffffff, kan effe niet reageren, maagpijn! Bwaaak!!

Tine

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 09:23
jootje

hoi hoi

alles goed hier??

ja tine,emilie ook alweer bijna 1 jaar,jeetje waar blijft de tijd he!
en maagpijn? das niet zo fijn,gaat het nu wat beter?
en hoe gaat het met yannick?

hoi reb,ja heb het echt super druk,werk momenteel zo,n 4 dagen,afwisseld dag en avondienst en heb dan natuurlijk ook gewoon mijn huishouden en de kids en wat verplichte afspraken die gewoon doorgaan dus heb nauwelijks tijd om hier te komen kijken...
maar das nog een paar weken en dan is het op mijn werk weer wat rustiger
maar denk dat iedereen het erg druk heeft,je merkt gewoon dat het leven bij iedereen voller en drukker word,werk,kids,huis en jezelf,dat kost heeel veel tijd! en energie

hoop dat het verder met alle kids goed gaat,hier zitten we nu met jannick in de "medische"molen wat betreft zijn problemen met de concentratie.vanaf volgende week krijgt hij ongeveer 7 onderzoeken varieerend van 1 uur tot 3 uur,met speletjes,testjes op pc,reactie vermogen,lees en reken niveau enzo...ben benieuwd wat er uit komt.
ook moeten we 2 x als gezin daarheen om te kijken hoe jannick op ons en zijn zusje reageert en hoe hij met veel prikkels omgaat.
gelukkig is er met zijn koppie niks mis en scoort hij qua inteligentie erg goed dus daar ligt het probleem niet.
hij is erg gevoelig voor grote groepen en veel prikkels en ze willen doormideel van die onderzoeken kijken of er een methode of misschien medicijn is om die prikkels minder binnen te laten komen bij hem(hoop dat jullie snappen wat ik bedoel,het is ook best een ingewikkeld verhaal)
ik hou jullie op de hoogte van het verloop!
liefs jootje

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 16:02
Tine

Hey!

De maagpijn is hier al beter, heb vannacht wel even de WC van dichtbij gezien maar dat was echt nodig, zo'n pijn zeg!
En vandaag ben ik nog zo slap als een vod maar verder gaat het wel. Ik ga zelfs dadelijk eens proberen wat te eten denk ik. Een beetje rijst of zo.

Jaja, ik vraag mij soms ook af of iedereen kan blijven volgen met het steeds drukker wordende leven. Zo was ik gisteren toevallig een tekenfilm aan het bekijken waar ikzelf 20 jaar geleden gek op was (Fantasia van Walt Disney), en gisteren dacht ik... dat gaat maar niet vooruit... zo'n rustige film... Onze Yannick had er moeite mee om zijn aandacht erbij te houden, hij vond hem wel heel mooi maar ja, te weinig actie hé... We zijn dat niet meer gewoon hé.

Jootje, ik begrijp het. Ik weet niet of ik dat hier al eens gezegd heb maar onze Yannick wordt op school hoogsensitief genoemd, al vanaf hij 2,5 is. En de laatste weken heb ik ook al het idee gekregen om er iets mee te gaan doen, want hij kan zo hyper worden, vooral 's avonds. Hij praat dan echt luid en doet geweldig druk, vooral tegen de avond aan.
Hij wil ook geen buitenschoolse activiteiten meer doen, hij wordt er bang en wat opstandig van. Gewoon omdat hij dan bij vreemde juffen en meesters komt. En 't is echt gemeende angst, want als we hem dwingen dan zal hij het wel doen, maar dan krijgt hij gegarandeerd nachtmerries. Ik vind het zo zielig en ook wel moeilijk. Misschien ga ik het toch eens bespreken met de kinderarts. Of misschien eerst eens met zijn nieuwe juf praten, eens zien wat zij er van denkt.

En nu ga ik maar weer liggen. Ben de zetel zo beu maar ik ben zo slappekes dat ik niet anders kan dan er in te gaan liggen.
Gelukkig hebben mijn schoonouders zich vandaag over de kindjes ontfermd.

Tine

[Laatst gewijzigd door Tine - 06/11/2008 @ 16:05] - Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 20:09
Tine

Joehoe......

Ha! En ik wist het hé! Anntje is wel terug zwanger! 8 weken!

Tine

[Laatst gewijzigd door Tine - 15/11/2008 @ 20:16] - Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 11:03
Tine (werk)

Niemand meer?

Tine
Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 08:48
jootje

hoi hoi ben er wel maar errrug druk....
zodra ik weer een beetje tijd heb kom ik weern even beppen
liefs jootje

Link naar deze reactie
22/11/2008 @ 15:48
reb

heek de weej ziek in bed gelegen!! gevolg: nu strijken en kuisen tot later!

Link naar deze reactie
23/11/2008 @ 12:47
reb

hihi vannacht gedroomd van de 'schuifpui'

Link naar deze reactie
23/11/2008 @ 19:37
Tine

haha die blijft in ons geheugen gegrift!!

Hier ook weer een goei verkoudheid... wij blijven elkaar aansteken maar ja, we kunnen ook niet uit elkaars buurt gaan hé.

Tine

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 16:23
jootje

hahahaaha wist niet dat die SCHUIFPUI zo,n indruk gemaakt had!
iemand die hem hebben wil????
februari gaat hij er uit!!!hahahhaha
liefs jootje

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 13:05
reb

ja sorry, ik denk dat die mij mijn hele leven gaat achtervolgen , maar ik moet het niet hebben, we hebben zelf al een schuifpui!
Tine, hoe zit het daar met het gesnotter? Wij kijken ook weer uit naar de zomer om weer eens niet met een lopend neusje te zitten!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]