Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/10/2008 @ 09:00 sofie | Hier gaat het eten terug wat beter. Groentepap eet ze tussen de 200g-230g dus dat gaat goed. De fruitpap gaat ook terug beter,maar ze blijft er maar max 180g van eten. Daarna krijgt ze nog een klein flesje melk (soms moet ze dat nog hebben, maar soms ook niet). Ik denk dat ze na een tijdje genoeg heeft van de fruitpap en dan gaat haar mondje ook niet meer open ,maar zolang ze ervan eet ben ik content. ZE drinkt ook niet altijd haar flesjes op hoor. Soms alles en lijkt ze nog honger te hebben, maar soms laat ze ook halve flessen staan en komt ze ook toe. Ik heb ze zelf eens gewogen en op het 1ste zicht lijkt ze nog wel op haar curve te zitten (ik moet pas 1 dec terug naar K&G). Volgend weekend gaan we een weekendje weg met mijn schoonfamilie. Ik ben eens benieuwd wat dat gaat geven. |
| 04/10/2008 @ 13:16 sofie | Mijn dochtertje is 7,5 maand. Ik was het ook al aan het denken hoor. Die potjes van 6 en 8maanden zijn idd maar 200g. Net pompoen + appel + eidooier.Ze vond het heel lekker,maar het vulde nogal snel. Ze heeft iets meer dan 200g gegeten. Ik ben nu ook blij als ze rond de 200G eet. Soms drinkt ze ook maar zoveel van haar flesje (soms meer, soms zelfs minder). |
| 06/10/2008 @ 11:14 Vero (Bieltje) | hallo allemaal, Vlug vlug nog een klein berichtje. We vertrekken sebiet naar de Ardennen voor een paar dagen. Ben eens benieuwd. Ze heeft wel al een paar dagen last van diarree. We zijn deze morgen naar de dokter geweest omdat we nu weg zijn voor de zekerheid. En is niet zo erg, ze is zeker niet uitgedroogd en ze heeft er geen last van maar is wel veel was voor de mama. Het enigste wat ze moet nemen in Enterol en nog iets om de flora in de darmen te verbeteren maar meer kan er niet aan gedaan worden. Als ik terug ben antwoord ik eens uitgebreid. Heb voor Aurélie potjes mee oa de macaronischotel van olvarit. Ben eens benieuwd naar haar reactie. Veel plezier en tot binnenkort!! Groetjes Vero |
| 10/10/2008 @ 14:09 Vero (Bieltje) | hallo dames! Ondertussen al terug uit de Ardennen. 't Was wel leuk (wel kort), maar geen goed weer. Dinsdag viel het nog mee, niet te veel regen. Blijkbaar was het hier wel goed weer. 't Is toch een hele verhuis e met een kindje op reis. Eigenlijk maakt het niet veel uit of je voor 3 dagen of voor een week gaat, het meeste moet je toch meenemen. Maar tis idd een andere vakantie dan dat je met zijn 2tjes op reis gaat. Anders doen we alles volgens hoe het ons uitkomt, nu was het volgens het Aurélie uitkwam. |
| 10/10/2008 @ 14:21 Vero (Bieltje) | Oeps, per ongeluk op verkeerde toets gedrukt.... Aurélie heeft een week diarree gehad en is nu gelukkig zo goed als over. Ze had er gelukkig geen last van, twas meer de mama die last had van de vele was. Het eten gaat zoals zovelen hier melden iets minder. Zal die 8,5 maanden sprong wel zijn zeker. Anders zo een goed etertje en nu moet ik er bijna 200 gram instampen (bij wijze van spreken e). Ik had naar de Ardennen potjes mee olvarit 8maand (macaronischotel en kipstoofpotje) en ze vond het allesbehalve lekker. Echt gezichten trekken niet te doen. waren het nu de stukjes of gewoon de smaak, zou het niet weten. In november gaan we met mijn ventje zijn familie (ouders en broers en zus) naar Sunparks en dan ga ik toch proberen vers daar te maken of om vers op voorhand te maken en in te vriezen (als ze daar tenminste een diepvries hebben). Gisteren naar kind en gezin geweest en vanaf nu stilaan stukjes beginnen geven ook eventueel stukjes fruit mocht ze gewone fruitpap niet maar graag eten. En ook leren drinken uit een gewone beker. Ik deed dit al als ik geen meehad of als alles in de vaatwas zat, maar nu dus meer oefenen. Wel grappig om te zien. O ja, Aurélie kan kruipen sinds dinsdag, je ziet dat verandering van lucht toch iets doet e! t is wel nog heel voorzichtig. De laatste dagen slaapt ze ook veel. En van zodra ik even naar de keuken ga of nog maar 2 stappen van haar zet is ze aan het wenen, ze heeft blijkbaar veel last van verlatingsangst momenteel. Ik ga straks eens gaan lezen in mijn "oei ik groei" boek. Voorlopig hier nog steeds s middags gp en in de namiddag fp. Bij de onthaalmoeder is het ook zo en anders zou ze als enigste boterhammetjes 's middags moeten eten. Onze meisje/kereltjes worden groot e!! Vele groetjes Vero en Aurélie |
< vorige pagina | volgende pagina >

gestart met groentenpap !!!

,maar zolang ze ervan eet ben ik content. 

Dus als we er voor willen gaan moeten we op tijd een afspraak maken i.v.m. de lange wachttijden.
.